http://www.spixtv.nl/quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef Pippien het volgende:
Heeft iemand een linkje van streams die het doen?
En dat Karim met die ton naar huis gaat! Maar het zal wel niet gebeuren.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee, verbaast me niets. Het enige waar ik nog op kan hopen is dat tijdens de week van de "verandering" er een wissel komt tussen de genomineerden. Dat Gerard, of Karim wordt ingeruild voor Mo. Dat lijkt me een droomscenario.
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef bull1966 het volgende:
ik droomde ff weg :
Nog een keer de poll van de sst site. als deze representatief is voor het bellen en als het bellen sowieso zin heeft, dan vliegt karim, of Gerard eruit. Jo staat al de hele tijd stabiel en bij Gerard en Karim gaat er steeds een procentje af of bij.
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
49.75%
Joanna
0.5%
Karim
49.75%
Eensch! Bart zag wél in dat zo'n RLS en 10.000 euro niet opwegen tegen de nadelen van het niet jezelf kunnen zijn op nationale TV. Wat Monique daar houdt ? Kan me niet anders voorstellen dat dat ze voorgehouden is dat iets dergelijks als haar acteercarriere een boost zou kunnen krijgen als ze Alphons te vriend houdt..quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef Day het volgende:
Ik begrijp Guido's post overigens wel net, maar hij vergeet dat je altijd kan kiezen!
Je hoeft je niet te laten gebruiken, je kan ze altijd een dikke middelvinger geven (zie Bart van DGK). Maar er zijn altijd mensen die bereid zijn heel ver te gaan voor eigen gewin. En het moment dat ze merken dat ze eigenlijk gewoon gebruik zijn, gaan mekkeren dat het aan hunnie ligt.
Of ze moeten gedwongen wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
Zag net even de loveroom in beeld maar dat gaat hem denk niet worden vanavond
keep on dreamingquote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef bull1966 het volgende:
ik droomde ff weg :
Nog een keer de poll van de sst site. als deze representatief is voor het bellen en als het bellen sowieso zin heeft, dan vliegt karim, of Gerard eruit. Jo staat al de hele tijd stabiel en bij Gerard en Karim gaat er steeds een procentje af of bij.
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
49.75%
Joanna
0.5%
Karim
49.75%
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef koffieleutjuh het volgende:
Zag net even de loveroom in beeld maar dat gaat hem denk niet worden vanavond
Haha een echte puber dusquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
Ik ben altijd chill geweest op dat forum alleen zodra ik het opneem voor @SST_Monique heb ik 20 boze huisvrouwen op me die me kleineren haha
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Hij neemt Djoon in de zeik bedoel je.quote:
Was het maar waar. Er was hier laatst toch iemand die met een stem programma 1000 x op iemand gestemd had. Lijkt me wel leuk om die poll even te beïnvloeden op de site.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef bull1966 het volgende:
ik droomde ff weg :
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
49.75%
Joanna
0.5%
Karim
49.75%
als JoJo d'r bek dicht houd moet iemand anders over tofs pratenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef beequeen het volgende:
Djoon knipt bloemetjes af en Sharon vraagt wat ze ermee gaat doen.
Geer: ze gaat er een jurk van maken.
Geer: TOFS.nl, voor al u kleding.
Ik keek er net in een flits langs en dacht Joanna met wiet-bladeren te zien lopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef beequeen het volgende:
Djoon knipt bloemetjes af en Sharon vraagt wat ze ermee gaat doen.
Geer: ze gaat er een jurk van maken.
Geer: TOFS.nl, voor al u kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |