En hij mag ook niet reageren.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:32 schreef rc_1990 het volgende:
Indirect zit ze hem gewoon de schuld van alles te geven
Niet eens meer in-direct.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:32 schreef rc_1990 het volgende:
Indirect zit ze hem gewoon de schuld van alles te geven
niet wisselen! ben je alles kwijtquote:Op woensdag 27 april 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
Kan ik van stream wisselen of heb ik dan geen beeld meer.
Ze hoort toch niet wat hij zegt, want ze gaat gewoon door.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Jawel hij mag alles zeggen wat hij wil behalve de dingen die zij niet wil horen
Ja maar ik hoef geen tv te maken.......quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef sjampoeh het volgende:
wat een homo![]()
theonlyguido
Echt geinig dat mensen mij lui vonden. Terwijl die zelf de heledag op hun kont zitten achter een PC om 100 posts per dag te maken. #ironie
Jij bent zo dom hè? Ongekend. Als ze HELEMAAL NIET naar huis wilde, dan zou ze dat toch niet 10000 keer hebben gezegd tegen iedereen. WANT als iemand anders van die 5 die sleutel in handen had gekregen dan had ze gewoon genomineerd geworden, aangezien ze dat 10000 keer had aangegeven. Ze wil wel weg, maar krijgt dan geen geld en/of geen extra boete of borg kwijt. Dat weten wij niet, maar het is duidelijk dat dit zo is. Denk eens verder na..quote:Op woensdag 27 april 2011 14:27 schreef Toverheks het volgende:
ze wil HELEMAAL NIET naar huis ze wil winnen ze bespeelt gewoon de boel monique
en krijg er ook niet voor betaald.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef geen tv te maken.......
Ze hoort alleen zichzelf.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef rc_1990 het volgende:
Jawel hij mag alles zeggen wat hij wil behalve de dingen die zij niet wil horen
ik vind dat flipje nou de goede antwoorden geeft en niet zo maar een discussie uit de weg gaatquote:
ze had ook NIET kunnen nomineren en een sanctie kunne krijgen. problem solvedquote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Jij bent zo dom hè? Ongekend. Als ze HELEMAAL NIET naar huis wilde, dan zou ze dat toch niet 10000 keer hebben gezegd tegen iedereen. WANT als iemand anders van die 5 die sleutel in handen had gekregen dan had ze gewoon genomineerd geworden, aangezien ze dat 10000 keer had aangegeven. Ze wil wel weg, maar krijgt dan geen geld en/of geen extra boete of borg kwijt. Dat weten wij niet, maar het is duidelijk dat dit zo is. Denk eens verder na..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |