En hij mag ook niet reageren.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:32 schreef rc_1990 het volgende:
Indirect zit ze hem gewoon de schuld van alles te geven
Niet eens meer in-direct.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:32 schreef rc_1990 het volgende:
Indirect zit ze hem gewoon de schuld van alles te geven
niet wisselen! ben je alles kwijtquote:Op woensdag 27 april 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
Kan ik van stream wisselen of heb ik dan geen beeld meer.
Ze hoort toch niet wat hij zegt, want ze gaat gewoon door.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Jawel hij mag alles zeggen wat hij wil behalve de dingen die zij niet wil horen
Ja maar ik hoef geen tv te maken.......quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef sjampoeh het volgende:
wat een homo![]()
theonlyguido
Echt geinig dat mensen mij lui vonden. Terwijl die zelf de heledag op hun kont zitten achter een PC om 100 posts per dag te maken. #ironie
Jij bent zo dom hč? Ongekend. Als ze HELEMAAL NIET naar huis wilde, dan zou ze dat toch niet 10000 keer hebben gezegd tegen iedereen. WANT als iemand anders van die 5 die sleutel in handen had gekregen dan had ze gewoon genomineerd geworden, aangezien ze dat 10000 keer had aangegeven. Ze wil wel weg, maar krijgt dan geen geld en/of geen extra boete of borg kwijt. Dat weten wij niet, maar het is duidelijk dat dit zo is. Denk eens verder na..quote:Op woensdag 27 april 2011 14:27 schreef Toverheks het volgende:
ze wil HELEMAAL NIET naar huis ze wil winnen ze bespeelt gewoon de boel monique
en krijg er ook niet voor betaald.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef geen tv te maken.......
Ze hoort alleen zichzelf.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef rc_1990 het volgende:
Jawel hij mag alles zeggen wat hij wil behalve de dingen die zij niet wil horen
ik vind dat flipje nou de goede antwoorden geeft en niet zo maar een discussie uit de weg gaatquote:
ze had ook NIET kunnen nomineren en een sanctie kunne krijgen. problem solvedquote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Jij bent zo dom hč? Ongekend. Als ze HELEMAAL NIET naar huis wilde, dan zou ze dat toch niet 10000 keer hebben gezegd tegen iedereen. WANT als iemand anders van die 5 die sleutel in handen had gekregen dan had ze gewoon genomineerd geworden, aangezien ze dat 10000 keer had aangegeven. Ze wil wel weg, maar krijgt dan geen geld en/of geen extra boete of borg kwijt. Dat weten wij niet, maar het is duidelijk dat dit zo is. Denk eens verder na..
quote:
Dom??/ je malle moer zal je bedoelenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Jij bent zo dom hč? Ongekend. Als ze HELEMAAL NIET naar huis wilde, dan zou ze dat toch niet 10000 keer hebben gezegd tegen iedereen. WANT als iemand anders van die 5 die sleutel in handen had gekregen dan had ze gewoon genomineerd geworden, aangezien ze dat 10000 keer had aangegeven. Ze wil wel weg, maar krijgt dan geen geld en/of geen extra boete of borg kwijt. Dat weten wij niet, maar het is duidelijk dat dit zo is. Denk eens verder na..
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef iBenny het volgende:
Ik wil deze streams zien in een bioscoop... in een luie stoel met popcorn.
Hij moet gewoon eens wat feller van leer trekken. Die sukkel blijft daar maar liggen met zijn ogen dicht.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind dat flipje nou de goede antwoorden geeft en niet zo maar een discussie uit de weg gaat
doe ik t toch: lekker puh nenenenene sliep uit alle cossers lachen je uitquote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen mooi zo, net goed...maar ik doe t maar niet
Ik hoop dat hij volhoudt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind dat flipje nou de goede antwoorden geeft en niet zo maar een discussie uit de weg gaat
neeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef berna1981 het volgende:
kan hij haar gewoon niet ff knuffelen??? klaar over problem solved!
juist niet, dan geef je toe, hij doet het goedquote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef berna1981 het volgende:
kan hij haar gewoon niet ff knuffelen??? klaar over problem solved!
geleerd in de etiquette les van mamajoquote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef DownToEarth het volgende:
Johanna is zeer onbeschoft. Kapt een gesprek af en gaat met de rug naar iemand toe liggen. Totaal geen manieren.
D'r mond doet het ook al niet goed meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Urb het volgende:
Monique " Ik ga me nu van buiten groothouden maar van binnen ben ik echt helemaal kapotgemaakt..."
Nee nooit, en qua sociale klasse passen ze ook totaal niet bij elkaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Flip is gewoon een paar slagen te slim voor Jo, een relatie gaat nooit werken vrees ik.
Hij heeft eindelijk z'n ballen gevonden.quote:
volgens mij gaat geen 1 relatie het redden met joquote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Flip is gewoon een paar slagen te slim voor Jo, een relatie gaat nooit werken vrees ik.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
D'r mond doet het ook al niet goed meer.
[ afbeelding ]
quote:
laat maar gaan joh, komt ie eerst excuus hier aanbieden om vervolgens door te gaan....quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
Ik ben altijd chill geweest op dat forum alleen zodra ik het opneem voor @SST_Monique heb ik 20 boze huisvrouwen op me die me kleineren haha
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
daar ben ik het dus gewoon NIET mee eens. mannen en vrouwen zijn toch gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef berna1981 het volgende:
mannen moeten soms gewoon toegeven...
wtfquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef berna1981 het volgende:
Als niemand erop reageert kan hij er ook niet over door blijven gaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
Ik ben altijd chill geweest op dat forum alleen zodra ik het opneem voor @SST_Monique heb ik 20 boze huisvrouwen op me die me kleineren haha
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Kom maar naar Nederland en dan krijg je een warm onthaal Mo...woehahaha als ze dit allemaal terugleest..!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef shomila het volgende:
Mo zegt ik heb nooit iemand gekwetst nee Mo jij doet het achter iemand zijn rug.
niet voor de 100000e fakking keerquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef berna1981 het volgende:
Dat is ook wat ik al eerder zei, dat begreep ik ook niet.. op dat moment dacht ze niet na en speelde ze het spel mee waar ze in zit. Vaag is het wel, want het is met haar er in niet veel aan..quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze had ook NIET kunnen nomineren en een sanctie kunne krijgen. problem solved
Guido laat los jongen je lijkt Mo wel je blijft in je verdriet hangen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
stream 3 is verdicht stilquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef Sorry... het volgende:
Ik kan die godvergeten snerpende stem van Mo niet meer horen. Ik vond haar in het begin grappig en leuk en lekker...whaaaaaaa I was a blind motherfokker !
Nee, ik zit bij flip en joquote:Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Day het volgende:
Iemand gehoord wat Sharon net tegen Mo zei?
Hij was in sst al een zielige jongen maar nu komt zijn ware aard steeds meer naar boven. Hij kijkt neer op huisvrouwen . Hij ligt liever met Luira in bed en zijn vriendin pijn doen om voor geld te zoenen met Luira.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |