Dom??/ je malle moer zal je bedoelenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Jij bent zo dom hè? Ongekend. Als ze HELEMAAL NIET naar huis wilde, dan zou ze dat toch niet 10000 keer hebben gezegd tegen iedereen. WANT als iemand anders van die 5 die sleutel in handen had gekregen dan had ze gewoon genomineerd geworden, aangezien ze dat 10000 keer had aangegeven. Ze wil wel weg, maar krijgt dan geen geld en/of geen extra boete of borg kwijt. Dat weten wij niet, maar het is duidelijk dat dit zo is. Denk eens verder na..
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef iBenny het volgende:
Ik wil deze streams zien in een bioscoop... in een luie stoel met popcorn.
Hij moet gewoon eens wat feller van leer trekken. Die sukkel blijft daar maar liggen met zijn ogen dicht.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind dat flipje nou de goede antwoorden geeft en niet zo maar een discussie uit de weg gaat
doe ik t toch: lekker puh nenenenene sliep uit alle cossers lachen je uitquote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen mooi zo, net goed...maar ik doe t maar niet
Ik hoop dat hij volhoudt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind dat flipje nou de goede antwoorden geeft en niet zo maar een discussie uit de weg gaat
neeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef berna1981 het volgende:
kan hij haar gewoon niet ff knuffelen??? klaar over problem solved!
juist niet, dan geef je toe, hij doet het goedquote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef berna1981 het volgende:
kan hij haar gewoon niet ff knuffelen??? klaar over problem solved!
geleerd in de etiquette les van mamajoquote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef DownToEarth het volgende:
Johanna is zeer onbeschoft. Kapt een gesprek af en gaat met de rug naar iemand toe liggen. Totaal geen manieren.
D'r mond doet het ook al niet goed meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Urb het volgende:
Monique " Ik ga me nu van buiten groothouden maar van binnen ben ik echt helemaal kapotgemaakt..."
Nee nooit, en qua sociale klasse passen ze ook totaal niet bij elkaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Flip is gewoon een paar slagen te slim voor Jo, een relatie gaat nooit werken vrees ik.
Hij heeft eindelijk z'n ballen gevonden.quote:
volgens mij gaat geen 1 relatie het redden met joquote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Flip is gewoon een paar slagen te slim voor Jo, een relatie gaat nooit werken vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |