Is ook waar. Maar misschien wist ze de consequenties al van te voren en dat ze het daarom niet deed.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ze had het op zijn minst kunnen proberen. Ze heeft al vaker voor nominaties aangegeven dat ze niet zou nomineren zodat ze zelf genomineerd zou zijn. Ze wist dus wel degelijk van die regel af ook al zegt ze nu OEPS! dat was ik vergeten.
Als ze haar 24 uur had aangevraagd niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:55 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Waar, maar als ze dan een boete kreeg? Ze heeft al eens schuld zegt ze zelf, ik kan me indenken dat je niet nog meer schulden wilt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit geloof ik dus niet. Alsof Mo het kijkcijferkanon an SST is dat ze niet weg mag.
Voor de makers is juist Mo degene die tv maakt, wat goed te zien is aan de daily's van de afgelopen dagen en natuurlijk het feit dat ze haar (spreekwoordelijk dan ) bij d'r ballen hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef delfse het volgende:
Het is zo jammer dat donderdag 1 van de mensen die nog een beetje tv maken naar huis moet. Terwijl die janksnol erin moet blijven.
ze heeft haar 24 uur aangevraagdquote:Op woensdag 27 april 2011 14:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als ze haar 24 uur had aangevraagd niet.
Ze kunnen mij niet wijs maken dat ze daar tegen hun wil worden vastgehouden.
Bingo.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:55 schreef bull1966 het volgende:
[..]
niet als kijkcijfer kanon maar als stoorzender tussen JoJo en flip
verhaallijntje dus
Wist ik niet. Maar dan is Mo hier toch niet de schuldige?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hadden ze ook tegen haar gezegd in de kvdw
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
hier kan ik smakelijk om lachen
wat heb ik gewonnen ???quote:
Oke, dan nog....als je echt weg wil ram je desnoods de boel kort en klein.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze heeft haar 24 uur aangevraagd
maar de stem vond haar argumenten niet sterk genoeg
Dat was perongeluk had net het verkeerde gekopieert.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nogmaals, wat is daar zo vreemd aan? Of stom?
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
wat heb ik gewonnen ???
PLZ geen vrijkaartjes voor de live
Ik erger me behoorlijk aan haar, maar dat zal de bedoeling wel zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:55 schreef bull1966 het volgende:
niet als kijkcijfer kanon maar als stoorzender tussen JoJo en flip
verhaallijntje dus
is ze ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Wist ik niet. Maar dan is Mo hier toch niet de schuldige?
Oh men....quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vergeet dat toen hij de telefoon oppakte de stem ook zei jij bent de minst actieve bewoner van het huis, daarom zit hij nu thuis.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
ja en dan net zeggen in de kkeuken dat ze haar humor er wel in heb gegooid om de boel op te peppen in al die weken die leeft echt in een fanasiewereld hoor wat een Kutwijf zegquote:Op woensdag 27 april 2011 14:59 schreef Darklight het volgende:
de hele sfeer is verpest door die kut
het gaat me geheel niet over het onderwerp maar wel de retweet ten behoeve van Cossers... die geen stream kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh men....![]()
![]()
Seriosuly though, als Guido er nu nog in had gezeten zou je niemand horen over zijn zogenaamde "luie" gedrag. Ik vond hem vaak intressant om naar te kijken, vooral samen met Gerard.
20% korting bij de klere-winkel van Joanna.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
wat heb ik gewonnen ???
PLZ geen vrijkaartjes voor de live
Johanna is de ex van Maikquote:Op woensdag 27 april 2011 15:00 schreef DownToEarth het volgende:
Die Johanna heeft gewoon zo'n vent als Dennis nodig, die der de kop indrukt.
I know vandaar de eerste regel.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
het gaat me geheel niet over het onderwerp maar wel de retweet ten behoeve van Cossers... die geen stream kijken
Ja Joanna, maar we leven in NL, dus maak ik er gewoon Johanna van.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:01 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Johanna is de ex van Maik
Jij bedoelt joanna aka JoJo
Ja ok, maar je gaf net geen antwoord op mijn vraag. Wat vind je precies zo gek aan die tweet. Maar never mind.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:59 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat was perongeluk had net het verkeerde gekopieert.
Non-shocker he?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
Nog een keer de poll van de sst site. ald deze representatief is voor het bellen en als het bellen sowieso zin heeft, dan vliegt karim, of Gerard eruit. Jo staat al de hele tijd stabiel en bij Gerard en Karim gaat er steeds een procentje af of bij.
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
28%
Joanna
45%
Karim
27%
Huh wie wat waarquote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef sjampoeh het volgende:
kut wat stond daar even in beeld ? iemand cap ??
Ik denk ook dat Jo zal gaan winnenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
Nog een keer de poll van de sst site. ald deze representatief is voor het bellen en als het bellen sowieso zin heeft, dan vliegt karim, of Gerard eruit. Jo staat al de hele tijd stabiel en bij Gerard en Karim gaat er steeds een procentje af of bij.
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
28%
Joanna
45%
Karim
27%
De stem wil dat ze wint dus gebeurt dat denk ik ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:03 schreef Candyfreak het volgende:
Hopelijk gaat Mo er de volgende week uit.
Moet je even aan Flashbox vragen. Tijd en stream noemen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef sjampoeh het volgende:
kut wat stond daar even in beeld ? iemand cap ??
Ik hoop dat Johanna gewoon naar huis moet. Heeft Philip ook rust.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:02 schreef MartineLongchamp het volgende:
Poll
Wie is jouw favoriet?
Gerard
28%
Joanna
45%
Karim
27%
die is al thuisquote:Op woensdag 27 april 2011 15:04 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ik hoop dat Johanna gewoon naar huis moet. Heeft Philip ook rust.
Jo of Flip wint met grote voorsprong vrees/denk ik. Zullen wellicht beiden de finale halen en dan zal het mss nog wat spannender worden tussen hun, en evt andere finalisten.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Jo zal gaan winnen
G of K gaat eruit morgen
dit denk ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Jo of Flip wint met grote voorsprong vrees/denk ik. Zullen wellicht beiden de finale halen en dan zal het mss nog wat spannender worden tussen hun, en evt andere finalisten.
Nee, verbaast me niets. Het enige waar ik nog op kan hopen is dat tijdens de week van de "verandering" er een wissel komt tussen de genomineerden. Dat Gerard, of Karim wordt ingeruild voor Mo. Dat lijkt me een droomscenario.quote:
Mo zal niet winnen, blijkbaar moet ze in het programma blijven als makkelijke tegenstander in de finale maar winnen... daar moet je toch echt wel een grote voorstellings-vermogen voor hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:03 schreef delfse het volgende:
[..]
De stem wil dat ze wint dus gebeurt dat denk ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |