Maar Mo had dit spel niet kunnen verliezen omdat hoogbegaafd, en zelfs als ze het had verloren had het me niet verbaasd dat Mo "spontaan" meteen sleutel 5 had gepakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja, kijk nooit. Weet er niets van daarom reageer ik op jou. Wat klopt er dan niet wat ik zeg? Als één van die andere 5 de sleutel in handen had gekregen hadden ze Monique genomineerd omdat ze dat wilde. Punt.
so sad.........quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef iBenny het volgende:
Gerard: 'Meisjes plagen kusjes vragen'
Jo: 'Dan wil-ie wel heel graag met me zoenen'
Oh, ze denkt snel, hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou zo snel denkt ze dan blijkbaar niet
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar Mo had dit spel niet kunnen verliezen omdat hoogbegaafd, en zelfs als ze het had verloren had het me niet verbaasd dat Mo "spontaan" meteen sleutel 5 had gepakt.
Cynthia kan er ook wat vanquote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Toverheks het volgende:
Guido en nu weer maik, zit ze toch wel allemaal hoog op twitter
M'n maag speelt weer op heb last van Mo-oprispingenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kijk die snol smullen van dit alles
bommie ookquote:
Mo in the bench en het advies van het boekje volgen ! Strak Plan !quote:Op woensdag 27 april 2011 14:49 schreef Chanel5 het volgende:
Je moet hem geen aandacht geven als hij in de bench ligt, heeft Karim vanochtend gelezen in het boekje.
YW Dayquote:Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef Day het volgende:
[..]
Oh thanks!
Nee goed, dat zie en hoor ik het toch, goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |