Eh hier straks de vermoorde onschuld weer uithangen, eng hypocriet pubbertje dat het isquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
Ik ben altijd chill geweest op dat forum alleen zodra ik het opneem voor @SST_Monique heb ik 20 boze huisvrouwen op me die me kleineren haha
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Voor een zwakke. Mo is 30! Die heeft het echt niet nodig dat het door zo iemand voor haar opgenomen word hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
Guido :Haha ik lol om FOK forum. Ze zijn weer even in hun "guido slaapt altijd" roes. Omdat ik het voor een zwakke opneem. #kansloos
28 minutes ago via web
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:39 schreef shomila het volgende:
[..]
Guido laat los jongen je lijkt Mo wel je blijft in je verdriet hangen.
hij heeft gewoon aandachtstekort.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
Ik ben altijd chill geweest op dat forum alleen zodra ik het opneem voor @SST_Monique heb ik 20 boze huisvrouwen op me die me kleineren haha
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Van wie ben jij een dubbelnikker?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef Sorry... het volgende:
Ik kan die godvergeten snerpende stem van Mo niet meer horen. Ik vond haar in het begin grappig en leuk en lekker...whaaaaaaa I was a blind motherfokker !
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
hij heeft gewoon aandachtstekort.
Ik denk dat dat jongetje dat ook alleen maar zegt omdat hij zich anders geen houding weet te geven.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
2 natte pottenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef Wijnneus het volgende:
jo en mo zijn twee potten nat of is het één pot nat
ik vind het geluid wel rustgevend, fluitende vogels en zoquote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
Jo probeert zuchtend te communiceren?
Gewoon blijven happen he?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
Ja, ze wacht tot Flip weer kwispelend en piepend op haar klimt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
Ze zucht altijd als ze haar zin niet krijgt ! En dat betekent dat ze chronisch zucht !quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
En beter dan die kut stem van ho ehhhh...moquote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind het geluid wel rustgevend, fluitende vogels en zo
Die zucht was wel heel dramatisch ja...quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
als ze dat in een contactadvertentie zet krijgt ze veel reacties denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef delfse het volgende:
Geef Mootje maar drank dan veranderd ze als een blad aan een boom. Alcohol is haar grootste vriend en seks.
Ja, kijk nooit. Weet er niets van daarom reageer ik op jou. Wat klopt er dan niet wat ik zeg? Als één van die andere 5 de sleutel in handen had gekregen hadden ze Monique genomineerd omdat ze dat wilde. Punt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dom??/ je malle moer zal je bedoelenhoevaak kijk jij streams of lees je af en toe een beetje bij
Neem eerst maar even een glaasje water meid.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef Diamonds28 het volgende:
Zo kom net binnen vallen ben al beetje ingelicht door mams maar wat een zooitje
hoor nu Mo ook weer lullen ze Manipuleert echt als de beste wat een K*TWIJF zeg
allemaal door haar dat er nu zo stemming daar in huis zit
en jo flip bonje door die K*T en nog zit ze het niet als haar (MO) probleem
pfffffffffffffffffffffff jakntrut ga naar huis dat wil je toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sharon is ook een gluiperd die denkt alleen maar ik moet vrienden blijven voor de volgende nominatie.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef Nostalgist het volgende:
Mo vindt het allemaal wel meevallen wat ze in de groep heeft veroorzaakt... Iedereen heeft wel eens wat is de clou van haar betoog...
Sharon geeft niet echt weerwoord..
Ik vind het een hele mooie meid om te zien maar zo dom en a-sociaal. De hele tijd fakking, tering, tyfus, ikke ikke, me moeder, ik vind het geen gehoor. Ik ken gelukkig in real life niemand die zo is.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij gaat geen 1 relatie het redden met jo
mo is toch zo'n snelle denker. dan had ze kunnen bedenken dat niet nomineren haar een nominatie zou hebben opgeleverd. kommaquote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja, kijk nooit. Weet er niets van daarom reageer ik op jou. Wat klopt er dan niet wat ik zeg? Als één van die andere 5 de sleutel in handen had gekregen hadden ze Monique genomineerd omdat ze dat wilde. Punt.
Wat een arme jongen die opgescheept zit met deze gek.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@
@RHeavenrich laatste keer: Mo is niet voor niets nooit door bewoners genomineerd. Ik ervaar alles totaal anders als jullie kijkers. #sstnl
13 hours ago Favorite Retweet Reply
Oh thanks!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef Nostalgist het volgende:
Mo vindt het allemaal wel meevallen wat ze in de groep heeft veroorzaakt... Iedereen heeft wel eens wat is de clou van haar betoog...
Sharon geeft niet echt weerwoord..
nou zo snel denkt ze dan blijkbaar nietquote:Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mo is toch zo'n snelle denker. dan had ze kunnen bedenken dat niet nomineren haar een nominatie zou hebben opgeleverd. komma
Je kan veel zeggen maar ongewild spreekt ie de waarheid.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@
@RHeavenrich laatste keer: Mo is niet voor niets nooit door bewoners genomineerd. Ik ervaar alles totaal anders als jullie kijkers. #sstnl
vast wel, ze wilde niet op die stoelquote:Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou zo snel denkt ze dan blijkbaar niet
En dat isquote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@
ik heb er een hekel aan als mensen niet fatsoenlijk een discussie kunnen voerenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:44 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie meid om te zien maar zo dom en a-sociaal. De hele tijd fakking, tering, tyfus, ikke ikke, me moeder, ik vind het geen gehoor. Ik ken gelukkig in real life niemand die zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |