Eh hier straks de vermoorde onschuld weer uithangen, eng hypocriet pubbertje dat het isquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
Ik ben altijd chill geweest op dat forum alleen zodra ik het opneem voor @SST_Monique heb ik 20 boze huisvrouwen op me die me kleineren haha
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Voor een zwakke. Mo is 30! Die heeft het echt niet nodig dat het door zo iemand voor haar opgenomen word hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
Guido :Haha ik lol om FOK forum. Ze zijn weer even in hun "guido slaapt altijd" roes. Omdat ik het voor een zwakke opneem. #kansloos
28 minutes ago via web
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:39 schreef shomila het volgende:
[..]
Guido laat los jongen je lijkt Mo wel je blijft in je verdriet hangen.
hij heeft gewoon aandachtstekort.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
Ik ben altijd chill geweest op dat forum alleen zodra ik het opneem voor @SST_Monique heb ik 20 boze huisvrouwen op me die me kleineren haha
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
Van wie ben jij een dubbelnikker?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef Sorry... het volgende:
Ik kan die godvergeten snerpende stem van Mo niet meer horen. Ik vond haar in het begin grappig en leuk en lekker...whaaaaaaa I was a blind motherfokker !
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
hij heeft gewoon aandachtstekort.
Ik denk dat dat jongetje dat ook alleen maar zegt omdat hij zich anders geen houding weet te geven.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
2 natte pottenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef Wijnneus het volgende:
jo en mo zijn twee potten nat of is het één pot nat
ik vind het geluid wel rustgevend, fluitende vogels en zoquote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
Jo probeert zuchtend te communiceren?
Gewoon blijven happen he?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef sjampoeh het volgende:
Guido
25 minutes ago via web
Gewoon doorgaan he
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
Ja, ze wacht tot Flip weer kwispelend en piepend op haar klimt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |