quote:Op woensdag 27 april 2011 14:49 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Mo in the bench en het advies van het boekje volgen ! Strak Plan !
neuhhh....quote:Op woensdag 27 april 2011 14:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar ze zullen zich nooit verlagen tot "het fok-nivo" he.![]()
![]()
Is ie weer bezig, hij is ziek gvd!quote:
Sharon haar ware karakter komt ook boven.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Day het volgende:
Oh, Sharon vond Karim ook altijd heel erg sterk.
Mootje neurootjequote:
mmm nog niet gezien neuh. maar twit rel moest ik aan bommie denkenquote:
ze had vorige week gewoon al moeten ophoepelen, was dit alles niet gebeurtquote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Maar als Mo nu geweigerd had te nomineren dan denk ik dat de stem gezegd had: Dan moet die en die nu nomineren en de winnaar van de envelop, Mo dus, mag niet genomineerd worden. Of: dan is het hele verliezende team hierbij genomineerd.
Ze wilden hoe dan ook Mo erin houden, dat ligt er dik bovenop. Dus is dit allemaal wel echt de schuld van Mo?
Nope, hij zit in een Gezondheidscentrum in Nieuwegein.quote:
hadden ze ook tegen haar gezegd in de kvdwquote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Maar als Mo nu geweigerd had te nomineren dan denk ik dat de stem gezegd had: Dan moet die en die nu nomineren en de winnaar van de envelop, Mo dus, mag niet genomineerd worden. Of: dan is het hele verliezende team hierbij genomineerd.
Ze wilden hoe dan ook Mo erin houden, dat ligt er dik bovenop. Dus is dit allemaal wel echt de schuld van Mo?
Ze had het op zijn minst kunnen proberen. Ze heeft al vaker voor nominaties aangegeven dat ze niet zou nomineren zodat ze zelf genomineerd zou zijn. Ze wist dus wel degelijk van die regel af ook al zegt ze nu OEPS! dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
regie wil het zoquote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef delfse het volgende:
Het is zo jammer dat donderdag 1 van de mensen die nog een beetje tv maken naar huis moet. Terwijl die janksnol erin moet blijven.
ja had ze ff niet aan gedachtquote:Op woensdag 27 april 2011 14:54 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ze had het op zijn minst kunnen proberen. Ze heeft al vaker voor nominaties aangegeven dat ze niet zou nomineren zodat ze zelf genomineerd zou zijn. Ze wist dus wel degelijk van die regel af ook al zegt ze nu OEPS! dat was ik vergeten.
En dit geloof ik dus niet. Alsof Mo het kijkcijferkanon an SST is dat ze niet weg mag.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef bull1966 het volgende:
hadden ze ook tegen haar gezegd in de kvdw
Deels, ze had op verschillende punten kunnen weigeren maar uiteraard was dit allang zo uitgedoktert. we hebben deze nominatie ook al precies zo uitrgesproken op zondag toen bekend werd wat er in die kist zou zitten.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:52 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Waar, maar als ze dan een boete kreeg? Ze heeft al eens schuld zegt ze zelf, ik kan me indenken dat je niet nog meer schulden wilt.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ze had vorige week gewoon al moeten ophoepelen, was dit alles niet gebeurt
niet als kijkcijfer kanon maar als stoorzender tussen JoJo en flipquote:Op woensdag 27 april 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit geloof ik dus niet. Alsof Mo het kijkcijferkanon an SST is dat ze niet weg mag.
Ja ik snap echt niet dat ze een progamma wat al een flop is dan de meest spraak makende mensen eruit laten gaan. Het is een gescript progamma en daar schamen ze zich niet voor want er komt steeds meer naar buiten over hoe de stem net als Mootje manipuleert.quote:
Mo maakt tv, hoor. 't is vreselijk tv (in mijn ogen) maar het is wel tv.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef delfse het volgende:
Het is zo jammer dat donderdag 1 van de mensen die nog een beetje tv maken naar huis moet. Terwijl die janksnol erin moet blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |