abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:48:53 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95980216

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: 15% off Brainwavz:
SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:
SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:50:44 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95980258
"Als je een punt hebt...", zei de 'l'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:03:34 #3
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_95980636
handig dat je niet meer op "volgen" hoeft te drukken, dat regelt fok! zelf blijkbaar als je het 1 keer gedaan hebt :-)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:06:10 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95980696
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef mickeyD het volgende:
handig dat je niet meer op "volgen" hoeft te drukken, dat regelt fok! zelf blijkbaar als je het 1 keer gedaan hebt :-)
Inderdaad erg handig, hoeven er geen Tvp's meer geplaatst te worden!

Maar om even OT te blijven, ik wacht nog op een setje kabeltjes voor m'n breadboard, uhh.. nog fietslampjes van BIC, nog twee pakketjes van DX. horloge en nog een.
En, van pandawill zonnebril.. maar wanneer die verzonden wordt, zal vast nog wel even duren (van de letteraktie die nog steeds loopt op pandawill.com, maar de i lijkt onvindbaar).
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:11:53 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95980828
'k Verwacht nog goedkope audiokabeltjes/mics/oordopjes (eBay)
Turbo gasaansteker 'Honest' (eBay)
Brainwavz ook nog! 2 x Alpha IEM, 1 x M2 (MP4Nation)
Katspaarpot (met 10% van Pandawill)
Pief paf poef ding (van FocalPrice)

Hoe weet je trouwens dat het een zonnebril is wat er te winnen valt met 'P-a-n-d-a-w-i-l-l' ?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:13:27 #6
131319 mickeyD
pi_95980865
ik heb ff nix lopen, want ik ga over 4 weken op vakantie, en dan ben ik straks weer diverse pakketjes kwijt zoals de vorige keer.. :s
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:18:25 #7
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95980985
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef shiznuts het volgende:
Hoe weet je trouwens dat het een zonnebril is wat er te winnen valt met 'P-a-n-d-a-w-i-l-l' ?
Van hun site (klik op de banner)

Letter egg : accumulate 9 eggs with the 9 letters "pandawill",
you'll win a big surprise ---a random pick by Pandawill from this
category;

En die category is ... Zonnebrillen B-)
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:22:49 #8
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95981059
Ach so, dat had ik wel gelezen maar zag nergens de categorie uitgeschreven staan en had niet door dat het een link was. ;) Alles klar. Nu maar hopen dat het een stijlvolle bril voor heren is. ;(
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:09:03 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95982950
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:22 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, dat had ik wel gelezen maar zag nergens de categorie uitgeschreven staan en had niet door dat het een link was. ;) Alles klar. Nu maar hopen dat het een stijlvolle bril voor heren is. ;(
Kan dus een bril van 3 dollar wezen, maar ook 1 van 48 dollar :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:12:49 #10
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_95982972
denk die van 3$ dus :D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_95983299
Leuke TT ^O^
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:40:32 #12
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_95983862
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:06 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Inderdaad erg handig, hoeven er geen Tvp's meer geplaatst te worden!

Maar om even OT te blijven, ik wacht nog op een setje kabeltjes voor m'n breadboard, uhh.. nog fietslampjes van BIC, nog twee pakketjes van DX. horloge en nog een.
En, van pandawill zonnebril.. maar wanneer die verzonden wordt, zal vast nog wel even duren (van de letteraktie die nog steeds loopt op pandawill.com, maar de i lijkt onvindbaar).
waar heb je het breadboard vandaan?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_95985373
na hoeveel dagen kan je ookalweer een paypal claim indienen? Deze week nog maar ff afwachten, pakketje van begin april kan nog komen, maar heeft tot nu toe langst geduurd van allemaal :P
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:10:52 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95985709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef Eenskijken het volgende:
na hoeveel dagen kan je ookalweer een paypal claim indienen? Deze week nog maar ff afwachten, pakketje van begin april kan nog komen, maar heeft tot nu toe langst geduurd van allemaal :P
45 dagen :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:23:53 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95986059
Ebay seller:
Thank you for your prompt payment. I appreciate great buyers like you.

Binnen een minuut betaald :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:03:39 #16
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_95987259
Focalprice spamt mij momenteel dood met shipping notifications. Ik heb 6 dingen besteld en heb zo onderhand al 12 e-mails gehad. Is dit normaal?.. :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:08:34 #17
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_95989407
Ik betaal altijd binnen 1 minuut.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:47:01 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95993005
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef beeklaan het volgende:
Ik betaal altijd binnen 1 minuut.
Op eBay? Waarom geloof ik daar weinig van? :P

1. Als je meerdere dingen bij dezelfde seller koopt krijg je bulkkorting, het loont even verder te kijken
2. Als je een bod uitbrengt en de actie loopt tot diep in de nacht door, slaap je wanneer 'ie van jou is
pi_95993078
Ik koop meestal van Buy it now auctions, dan kun je direct betalen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:54:53 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95993312
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:48 schreef UncleSam het volgende:
Ik koop meestal van Buy it now auctions, dan kun je direct betalen.
'Meestal'... maar hij zei 'altijd'. ~O>
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:09:43 #21
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_95993786
Ik zit al op de 30 e-mails van focalprice dat mijn bestelling is verstuurd ik word er helemaal gek van.. 8)7
pi_95997081
voelt zich gepest door TT ;(
pi_95998378
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:37 schreef Syphixx het volgende:
voelt zich gepest door TT ;(
Ja.
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:28:09 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95998933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:09 schreef teknu het volgende:
Ik zit al op de 30 e-mails van focalprice dat mijn bestelling is verstuurd ik word er helemaal gek van.. 8)7
Vorige week iets besteld..
quote:
You are highly recommended to verify the Email address after registration. At Focalprice.com, you could get more free points by writing Reviews and posting Images, and you could also make your future shopping more convenient by sending Messages and requesting RMAs to online customer service. All these could be open to you ONLY after you successfully verified the registered Email address.
Ben daar gewoon verder niet op ingegaan en ik heb nergens last van. :)
quote:
Please confirm your email address! After Email confirmation, you could get one chance to get below item with only $0.01, plus 58 points for free!(And you could exchange a suitable coupon at focalprice.com with only 55 points.)
/care :N
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:57:02 #25
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96000210
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

'Meestal'... maar hij zei 'altijd'. ~O>
Ik bestel alles buy it now. Ga niet voor die 50 cent uren wachten. Denk aan kabeltjes en hoesjes en dingen onder de 5 dollar.

Alleen die helicopter van perlikst was niet buy it now. :)

Daarnaast heb ik slechts 2 keer iets nodig gehad van zelfde seller maar reageerden ze beide met dat het op gewicht ging en dus geen korting kreeg bij het kopen van slechts 2 dingen ;)
pi_96005696
pandawill slaat toch wel ff door

Welcome! Marti
who the hell is marti? :?
2 weken geleden stond er ook al een andere inlognaam, maar een andere :{

tijd om de letter ' i ' te zoeken
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:12:27 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96006697
Ik ben marti nie :N
Martini-grapje
pi_96007023
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben marti nie :N
Martini-grapje
Goeie :D :')
pi_96007606
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:09 schreef teknu het volgende:
dat vinden die klootzakken leuk, ik kreeg bij 1 pakketje kreeg ik er al 12 :')
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:34:28 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96007919
Als ik de status wil checken log ik wel in. De laatste status is van een paar dagen geleden: 'departure from outward station'. Heb verder '0' e-mails gehad. :7 Ik denk wel twee keer na voordat ik mijn e-mail 'confirm', ze wilden het iets te graag en zetten er veel te mooie praatjes bij. :P
pi_96028323
De Euro gaat weer de goede kant op!1,47 vandaag! Begin dit jaar stond ie nog bijna 20 cent lager. In 2009 stond ie voor het laatst zo hoog :)
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  woensdag 27 april 2011 @ 07:24:42 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96031714
Gisteravond bril besteld bij BIC, nu al verzonden met Singapore post, met een beetje geluk dus binnen een week binnen *O* (laatste keer was Singapore post 6 dagen naar verzenden binnen)
  woensdag 27 april 2011 @ 08:24:52 #33
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96032233
Gister ook weer t een en ander besteld op DX

Siliconen Ipod classic hoesje
Pincetjes
Schroevendraaiersetje
de-soldeerlint
testhaakjes

staat nu al op packiging ^O^

Bij elkaar was t bijna 15 dollar(10 euro) :P
pi_96042405
Grrrrr.... Gisteren een nieuw product bekeken op Everb., in het mandje gelegd. Zojuist besloten het product toch te kopen, het winkelmandje was leeg dus er een toegevoegd. Bij de betaling 62,00 dollar geaccepteerd, ingelogd op Paypal, dollar koers geaccepteerd. 124,00 betaald. K*t site.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:59:36 #35
131319 mickeyD
pi_96042693
2 epad's op weg naar nederland? ;)
pi_96043061
Ja zoiets. Ik denk alleen dat de kans dat de douane een dusdanig groot pakket openmaakt groter is dan een enkele. En het betalen van BTW en invoerrechten staat mij niet aan.

De troubleshooting in Sjiena is wel weer fenomenaal. Direct na de betaling heb ik doorgegeven dat ik er één wil en graag de helft van het geld terug ontvang. De reactie kwam neer op het volgende; we versturen er twee, je stuurt er één terug en binnen drie maanden heb je je geld. Logisch..
  woensdag 27 april 2011 @ 14:42:51 #37
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_96044422
mymemory.com
To celebrate tomorrows Royal Wedding were offering you 50% off your next order. Simply use Royal50 in the promo code box on the shopping cart page.
Offer ends midnight Monday 2nd May and excludes all prints. Enjoy, MyMemory.com x
pi_96044525
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef ErkendFokker het volgende:
mymemory.com
To celebrate tomorrows Royal Wedding were offering you 50% off your next order. Simply use Royal50 in the promo code box on the shopping cart page.
Offer ends midnight Monday 2nd May and excludes all prints. Enjoy, MyMemory.com x
ging toch alleen over de Foto producten?

edit: ff me mail gekeken, en geld dus alleen voor foto producten:

woensdag 27 april 2011 @ 14:53:48 #39
309342 ErkendFokker
pi_96044914
Oh jammer :( Dat stond er op Facebook niet bij
pi_96049067
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

ging toch alleen over de Foto producten?

edit: ff me mail gekeken, en geld dus alleen voor foto producten:
Dat doen ze elke keer, ga je heel hoopvol naar de hoofdpagina...... ;(
  woensdag 27 april 2011 @ 16:37:01 #41
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96049190
Godverdomme

Even met TNT gebeld hoe het zit met mijn pakket, is eruit gepikt, shit.
Naja, hun zeggen, douane weet meer.
Douane: TNT weet meer..

arghhhh :(

naja, waar het nu op neerkomt, ze willen weten wat er in het pakket zit en de waarde ervan en dan wordt die vrijgegeven.....
  woensdag 27 april 2011 @ 16:49:28 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96049748
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef lipjes het volgende:
Godverdomme

Even met TNT gebeld hoe het zit met mijn pakket, is eruit gepikt, shit.
Naja, hun zeggen, douane weet meer.
Douane: TNT weet meer..

arghhhh :(

naja, waar het nu op neerkomt, ze willen weten wat er in het pakket zit en de waarde ervan en dan wordt die vrijgegeven.....
Heb je al een brief van de Douane?
  woensdag 27 april 2011 @ 16:54:53 #43
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96049975
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb je al een brief van de Douane?
nee komt morgen binnen
en is van tnt, niet van de douane
pi_96051597
Wat zat er in je pakket Lipjes?
pi_96052923
Heb een site waar precies dezelfde tablets goedkoper zijn dan bij BIC:

7 inch:
Bij BIC $81.33 http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3429.html
Bij AHD: $70.74 http://www.ahappydeal.com/products/product_33727.htm

8 inch:
Bij BIC: $117.40 http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3428.html
Bij AHD: $86.88 http://www.ahappydeal.com/products/product_34858.htm

Scheelt flink, vooral de tweede!
pi_96053602
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:11 schreef UncleSam het volgende:
Heb een site waar precies dezelfde tablets goedkoper zijn dan bij BIC:

7 inch:
Bij BIC $81.33 http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3429.html
Bij AHD: $70.74 http://www.ahappydeal.com/products/product_33727.htm

8 inch:
Bij BIC: $117.40 http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3428.html
Bij AHD: $86.88 http://www.ahappydeal.com/products/product_34858.htm

Scheelt flink, vooral de tweede!
Vergeet de shipping costs van ahd van 29$ niet.
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  woensdag 27 april 2011 @ 18:37:25 #47
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96053966
Is DX down? Want ik kan niet op de normale Dx site komen..

krijg error
quote:
Oops! The page is temporarily unavailable.
It seems the server is experiencing a temporary error.
The most likely reasons are:
The network is too crowded.
The server is temporarily down.
The operation you required is invalid.
To proceed, you can:
Go back to the last page you visited.
Go to DealExtreme.com front page.
Have a cup of coffee, and try again later.
Sorry for the inconvenience. We will look into this problem.
If you need further help, please contact our Customer Service Express.
Nevermind, hij doet het hier weer... temporary offline dan ;)
pi_96055190
Voor het eerst wat bij FocalPrice besteld, is het normaal dat je na de betaling geen e-mails van ze ontvangt (2 weken geleden nu) als je iets hebt gekocht zonder het aanmaken van een account?

Edit: Hmm, ik ontvang wel spammails van ze zie ik. :P
Nieuw is niet altijd beter.
pi_96056428
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:28 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Vergeet de shipping costs van ahd van 29$ niet.
Oh dat had ik niet gezien!
pi_96066670
a-a-l-a-w-p-n-l-p-l-a-d-p-d-l-l-l-p-n-a-p-p-p-l-l-w-d-l-n-a-n-

waar blijft die i nu ???!!! :( :(
  woensdag 27 april 2011 @ 22:23:51 #51
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96067628
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef UncleSam het volgende:
Wat zat er in je pakket Lipjes?
http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770
pi_96072176
haha, leuk dat zo'n topic bestaat :D

ik had een paar dagen geleden een chinees merk graphic drawing tablet en een groot doos pastel via taobao gekocht. moet alleen wel wachten tot de zomervakantie, aangezien we dan pas naar China op familiebezoek gaan D:

[ Bericht 11% gewijzigd door Yunn op 27-04-2011 23:33:18 (verkeerd emoticons) ]
  woensdag 27 april 2011 @ 23:39:06 #53
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96072589
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Yunn het volgende:
haha, leuk dat zo'n topic bestaat :D

ik had een paar dagen geleden een chinees merk graphic drawing tablet en een groot doos pastel via taobao gekocht. moet alleen wel wachten tot de zomervakantie, aangezien we dan pas naar China op familiebezoek gaan D:
China shopping vanuit Nederland en opgestuurd krijgen is ook heel leuk :+

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef Syphixx het volgende:
a-a-l-a-w-p-n-l-p-l-a-d-p-d-l-l-l-p-n-a-p-p-p-l-l-w-d-l-n-a-n-

waar blijft die i nu ???!!! :( :(
Kijk de topictitel even.. hij is Kwijt! :D
pi_96072935
helaas kunnen de verzendkosten nogal oplopen. vooral bij een zwaar doos pastel =( En niet ieder verkoper wilt het zo ver sturen. achja beetje geduld kan geen kwaad

edit:goh, ik moet echt wennen aan de emoticon shortcuts zeg..

[ Bericht 33% gewijzigd door Yunn op 27-04-2011 23:48:03 (wrong emoticons again) ]
pi_96072963
quote:
Kijk de topictitel even.. hij is Kwijt! :D
jah zijn wij de enige die, die ene letter nog nodig hebben ? -O-
  woensdag 27 april 2011 @ 23:50:32 #56
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96073115
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:46 schreef Yunn het volgende:
helaas kunnen de verzendkosten nogal oplopen. vooral bij een zwaar doos pastel =( En niet ieder verkoper wilt het zo ver sturen. achja beetje geduld kan geen kwaad

edit:goh, ik moet echt wennen aan de emoticon shortcuts zeg..
Verzendkosten zijn inderdaad wat aan de hoge kant bij meer gewicht.
Je kan altijd proberen om via Tiffany/Jack te kopen, of een price request te doen. Want zei kunnen sowiso alles van Taobao kopen/doorsturen :Y
pi_96073284
ben nogal nieuw hier.. wie is tiffany or jack? :@
  woensdag 27 april 2011 @ 23:55:49 #58
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96073358
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:54 schreef Yunn het volgende:
ben nogal nieuw hier.. wie is tiffany or jack? :@
Ik raad je aan de OP even te lezen ^O^
Maar Tiffany en Jack zijn allebei twee personen die een taobao service runnen (tiffany alleen, jack heel bedrijf namelijk Zarmark). Bij hun kan je een taobao product bestellen wat dan via hun bij jou afgeleverd wordt ;)
pi_96073666
ah ja, ook slim van mij om dat stukje over te slaan :@
lijkt me handig voor mn toekomstige aankopen C: Bedankt!
pi_96077905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:46 schreef Syphixx het volgende:

[..]

jah zijn wij de enige die, die ene letter nog nodig hebben ? -O-
Nee -O-
  donderdag 28 april 2011 @ 11:40:12 #61
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96083484
Ze blijft maar terugkomen, fantastisch :D

donderdag 28 april 2011 @ 11:48:14 #62
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96083744
Pakketje in de bus. 'Honest jet lighter'. Op de envelop stond afgedrukt het logo van een webshop 'yesfor.com' en die dirigeert je dan weer naar http://newfrog.com . Hetzelfde item in de webshop is echter haast dubbel zo duur als ik heb nu op eBay voor gekocht heb ($5,24 t.o.v. $9,10).

Zo te zien hebben ze verschillende handelsnamen op eBay, o.a. joytownonline, itechcool, heavenstores, careforyou123, friendshops852, lotsgoods88, niceol en bestvaluesupplier, hanteren ze gelijke prijzen, nemen ze toch een groot marktaandeel in en gaan ze mee met de concurrentie om de laagste prijs te bieden. Soms loont het echt op eBay te kijken en sowieso je zoektermskills op orde te hebben. ^O^

Gisteren 2 x Alpha IEM Brainwavz ontvangen, ze hebben i.p.v. de nikszeggende blisterverpakking nu een beetje meer aan 'productawareness' gedaan. Logo'tje, omschrijving etc. Anyways, ik heb weer iets leuks om cadeau te doen aan mensen.
pi_96084813
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef shiznuts het volgende:
Gisteren 2 x Alpha IEM Brainwavz ontvangen
Dan zal die van mij ook wel snel komen hoop ik. :)
Jij had ook de M2 besteld toch? Die zijn er nog niet? :?
  donderdag 28 april 2011 @ 12:29:03 #64
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96085030
heeft ze ook hyves?
  donderdag 28 april 2011 @ 12:36:31 #65
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96085266
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dan zal die van mij ook wel snel komen hoop ik. :)
Jij had ook de M2 besteld toch? Die zijn er nog niet? :?
Alpha's zijn van 14/4, M2 was 19e. ;)
pi_96085342
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Alpha's zijn van 14/4, M2 was 19e. ;)
Fuckerdefuck, Alpha's bij mij de 15de en de M2 heb ik nog geen mailtje over gehad. :(
Ik zit eigenlijk alleen echt op de M2 te wachten, zal je net zien...
  donderdag 28 april 2011 @ 13:06:26 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96086227
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:39 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Fuckerdefuck, Alpha's bij mij de 15de en de M2 heb ik nog geen mailtje over gehad. :(
Ik zit eigenlijk alleen echt op de M2 te wachten, zal je net zien...
Gewoon ff inloggen en checken. :)
pi_96087783
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon ff inloggen en checken. :)
Processing dus... :')
Zouden ze het niet leuk vinden dat ik alleen maar dingen met korting koop? :D
  donderdag 28 april 2011 @ 14:21:24 #69
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96089122
Wat een stelletje knurften op buyincoins.

Ik iets kopen van 8.05 points en 41 cent via paypal. Gaat ie opeens van processing 5 naar 2 voor meerdere dagen. Ik vragen wat er is. Zeggen ze ja, je hebt geen points meer dus cancellen we hem. Of ik even kan kijken of ik toch nog punten heb. Nee duh die heb ik niet meer want daar heb ik mee betaald. Weg 8.05 dollar en 41 cent.
  donderdag 28 april 2011 @ 14:28:46 #70
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96089393
Nou brief is binnen de wilden de factuur hebben
dus ouders maar op de bus gedaan, had gelukkig alles al klaargelecht gister
  donderdag 28 april 2011 @ 14:33:57 #71
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96089564
Que?
  donderdag 28 april 2011 @ 14:36:05 #72
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96089634
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef beeklaan het volgende:
Que?
Lees voor, pakket is tegengehouden door de douane/tnt
  donderdag 28 april 2011 @ 14:43:17 #73
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96089870
Ja maar ik snap jouw verhaal niet omdat het niet in het Nederlands is geschreven.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:08:51 #74
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96090783
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef beeklaan het volgende:
Ja maar ik snap jouw verhaal niet omdat het niet in het Nederlands is geschreven.
haha sorry, beetje slecht geschreven ja :P
pi_96090971
Klaargelecht :') :D
  donderdag 28 april 2011 @ 15:20:02 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96091155
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:21 schreef beeklaan het volgende:
Wat een stelletje knurften op buyincoins.

Ik iets kopen van 8.05 points en 41 cent via paypal. Gaat ie opeens van processing 5 naar 2 voor meerdere dagen. Ik vragen wat er is. Zeggen ze ja, je hebt geen points meer dus cancellen we hem. Of ik even kan kijken of ik toch nog punten heb. Nee duh die heb ik niet meer want daar heb ik mee betaald. Weg 8.05 dollar en 41 cent.
Dat slaat inderdaad nergens op, had laatst me zelf gereferred, kreeg ik -7 cent ipv 2 dollar, ik dus ticket, zeggen ze ja dat kunnen we niet nakijken dus pech.
  donderdag 28 april 2011 @ 15:26:29 #77
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96091377
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:14 schreef Semmm het volgende:
Klaargelecht :') :D
ja mijn nederlands zuigt :P
mijn engels daarintegen _O_
pi_96091639
Pffrt. Defecte accu ontvangen. Teruggestuurd met TNT naar Hong Kong. Blijkbaar iets misgegaan bij die klungels, want de volgende dag hadden ze het pakje al bezorgd. Bij mij thuis. :(
Gebeld, opnieuw verzonden (nogmaals 17,10 euro). Ding is nu weer op weg naar DX.

Echter, van TNT krijg ik binnen drie weken reactie op mijn vraag of ik mijn geld terug krijg (terwijl het aan de telefoon al toegezegd is). En van DX krijg ik 15 dollar terug van de 17,10 Euro. Lekker geregeld allemaal. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_96091648
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef lipjes het volgende:

[..]

ja mijn nederlands zuigt :P
mijn engels daarintegen _O_
Daarentegen.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:41:20 #80
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96094470
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 15:33 schreef Skv het volgende:

[..]

Daarentegen.
Dat bedoel ik :P
  donderdag 28 april 2011 @ 17:55:02 #81
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96097408
Engels :')
pi_96097731
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:28 schreef lipjes het volgende:
Nou brief is binnen de wilden de factuur hebben
dus ouders maar op de bus gedaan, had gelukkig alles al klaargelecht gister
heb je je ouders op de bus gedaan? :')
  donderdag 28 april 2011 @ 18:08:45 #83
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96097946
Het lijkt of een paar wilden je brief willen hebben. Vervolgens heb je je ouders maar op de bus gedaan, daarna klaargemaakt op je aanrecht?
pi_96098778
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

heb je je ouders op de bus gedaan? :')
Lol.
pi_96110680
Wat is het dood hier -O-
  donderdag 28 april 2011 @ 21:51:50 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96110936
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef Ballsofsteel het volgende:
Wat is het dood hier -O-
Dood met free shipping, special for my fliend. You welcome are.
pi_96111661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dood met free shipping, special for my fliend. You welcome are.
Wat ik hier nou toch op moet zeggen... :{
pi_96111798
Speciaal antwoold op shiznuts, kleine plijs vool vlienden! :+
  donderdag 28 april 2011 @ 22:10:12 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96112604
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Wat ik hier nou toch op moet zeggen... :{
:D _O- Ja, komt misschien wel anders over dan de bedoeling is. :P

Die eBay-shop waar ik mics/audiodraadjes en headphones vandaan heb die heeft opeens geen items meer gelist. :o Ik vrees het ergste: dat ik binnenkort maar ff aan de bel moet gaan hangen bij Paypal.

Doet Pandawill al prijzen uitkeren/info daarover verstrekken?
pi_96112676
quote:
13s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef Ballsofsteel het volgende:
Wat is het dood hier -O-
was stilletjes in een hoek aan het huilen omdat ik die kanker ' i ' niet gevondne had :r

even een paar 'nieuwe' shops bekijken die in de OP staan :)
pi_96112839
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Syphixx het volgende:

[..]

was stilletjes in een hoek aan het huilen omdat ik die kanker ' i ' niet gevondne had :r
You're not alone man...
SPOILER
  donderdag 28 april 2011 @ 22:16:41 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96113035
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

You're not alone man... [ afbeelding ]
SPOILER
Braaf zo!

Maare.. iemand nog iets vets besteld? Dan bedoel ik niet haargel of iets. :P Ik heb alles zo'n beetje al. Wat ik de laatste tijd vooral doe is de 'new arrivals' checken of er leuk cadeaumateriaal tussen zit. Niks doet het zo goed als een giftwrapped unique cute magic present uit China. Dat verslaat een boekenbon met gemak. ~O>
pi_96113081
aan het wachten op groene angry birds t-shirt *O*
pi_96113192
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Braaf zo! [ afbeelding ]

Maare.. iemand nog iets vets besteld? Dan bedoel ik niet haargel of iets. :P Ik heb alles zo'n beetje al. Wat ik de laatste tijd vooral doe is de 'new arrivals' checken of er leuk cadeaumateriaal tussen zit. Niks doet het zo goed als een giftwrapped unique cute magic present uit China. Dat verslaat een boekenbon met gemak. ~O>
Nou, ik zit nu dus al gvd 1.5 maand te wachten op m'n ProAlpha's.
Door een of andere fout in 't systeem zijn ze een maand later pas verzonden :')
SPOILER
pi_96113398
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Braaf zo! [ afbeelding ]

Hier ook hetzelfde eigenlijk. Kasten vol met kabeltjes, zonnebrillen zijn niet geweldig om daar te kopen, tripods heb ik, tas heb ik, horloge heb ik, oordopjes en nog wel wat zooi.

Dus ik heb niets meer om te bestellen. (ik ga geen troep kopen omdat het goedkoop is, ik wel er wel nut van hebben)
  donderdag 28 april 2011 @ 22:32:56 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96114288
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Nou, ik zit nu dus al gvd 1.5 maand te wachten op m'n ProAlpha's.
Door een of andere fout in 't systeem zijn ze een maand later pas verzonden :')
SPOILER
Daar zou ik ook woedend van raken.
Neuh. Heb m'n normale Alpha's nu, waren niet zo goedkoop als destijds 2 voor $8, was nu twee voor $14,10 geloof ik, maar dat blijft geen geld voor die kwaliteit. :Y En de M2, die normaal over de $50 moet doen en ik voor $24,50 heb nu ben ik dan wel erg benieuwd naar. :o Hoe vet zullen die dan wel niet zijn...
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hier ook hetzelfde eigenlijk. Kasten vol met kabeltjes, zonnebrillen zijn niet geweldig om daar te kopen, tripods heb ik, tas heb ik, horloge heb ik, oordopjes en nog wel wat zooi.

Dus ik heb niets meer om te bestellen. (ik ga geen troep kopen omdat het goedkoop is, ik wel er wel nut van hebben)
Psies ja. :P En ben niet zo van prullaria. Moet wel echt tofheid zijn. Hum tas... da's wel een goede. Er zit een groot gapend gat in mijn laptop/werktas. Ziet er een beetje armoedig uit. Bedankt, volgens mij heb je me op een idee gebracht. ;) Tas hunting.
pi_96114649
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Daar zou ik ook woedend van raken. [ afbeelding ]
Neuh. Heb m'n normale Alpha's nu, waren niet zo goedkoop als destijds 2 voor $8, was nu twee voor $14,10 geloof ik, maar dat blijft geen geld voor die kwaliteit. :Y En de M2, die normaal over de $50 moet doen en ik voor $24,50 heb nu ben ik dan wel erg benieuwd naar. :o Hoe vet zullen die dan wel niet zijn...
Hij is goed!
Ik had de 30$ coupon voor ProAlpha's meegepakt.
Ben benieuwd naar de kwaliteit voor die tien dollar :P
pi_96114734
moet ook nieuwe oortjes hebben. 'k zou best even wachten tot er terug nieuwe coupons zijn zeker ? 40 dollar ( - 15% ) is nog beetje teveel :)

edit: hm 23 euro ongeveer dan, valt precies toch nog redelijk goed mee dan
  donderdag 28 april 2011 @ 22:39:18 #99
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96114761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Hij is goed![ afbeelding ]
Ik had de 30$ coupon voor ProAlpha's meegepakt.
Ben benieuwd naar de kwaliteit voor die tien dollar :P
Ik vernam dat de gewone Alpha's vetter klonken (vooral bass), maar de Pro's beter gebouwd waren en een betere 'range' hebben. Mja. kweenie, ben wel benieuwd naar de M2 die dan weer een andere klasse zou moeten zijn.
pi_96115846
kweet ni meer wat te kiezne nu :p
denk dat ik van die goedkope Brainwavz Alpha IEM Earphones ga aanschaffen
  donderdag 28 april 2011 @ 22:59:47 #101
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96116053
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Syphixx het volgende:
kweet ni meer wat te kiezne nu :p
denk dat ik van die goedkope Brainwavz Alpha IEM Earphones ga aanschaffen
Maar nu zijn ze weer $18,50 p/stuk lol. :P

Ho us! :o Als je kijkt bij alle Brainwavz zie je: 'Displaying 1 to 7 (of 7 products)', kijk je verder daaronder staat er 'New Products For April - Brainwavz Earphones' met 'Beta Brainwavz Pro IEM - Free Shipping - Always in Stock' - '$34.50'. Je kunt er alleen niet op klikken. Lijkt me nieuwe shizzle.

Verder hebben ze ook SoundMagic's bij MP4Nation. Weet daar verder niet veel van, maar de MP21, daar staat bij 'MP-21 has a sound which is unbeatable for the current price'. De PL-21 lijkt ook niet onaardig.

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 28-04-2011 23:04:58 ]
pi_96116474
hmm 23 euro voor Beta Brainwavz Pro IEM - Free Shipping - Always in Stock

mss beter toch eventjes wachten :)
pi_96116664
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef shiznuts het volgende:

Psies ja. :P En ben niet zo van prullaria. Moet wel echt tofheid zijn. Hum tas... da's wel een goede. Er zit een groot gapend gat in mijn laptop/werktas. Ziet er een beetje armoedig uit. Bedankt, volgens mij heb je me op een idee gebracht. ;) Tas hunting.
Sorry :@
Maar tas is best wel goed. Ik heb erin: camera met lenzen, 2 losse lenzen (inclusief een 70-205 knoepert), batterijen, oplader, flexible tripod en boekje. Vol maar past wel.

@ Synth (tijdje terug): nog gelukt er een te bemachtigen?

@ gOdzOr (ook een tijdje terug): qua kwaliteit is ie prima. Is gewoon stevig. Nog niet écht gebruikt though...
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:49:40 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96128812
21 april gevraagd om een resend van een kapot hoesje, bijna meteen reactie terug dat hij de 22e zou opnieuw zou versturen.

Afgelopen woensdag binnen dat is dus 5 dagen :o
pi_96131837
Verdomme, had ik een paar SD kaartjes via Lightake besteld van 2GB blijken ze maar 256MB of minder te zijn :(
pi_96133158
Ervaren chinese Kopers :)

Ik weet dat er ergens in de voorgaande topics een aantal linkjes langs zijn gekomen van webshops die schilderijen verkopen. Nu heb ik me rot gezocht maar ik kom het nergens tegen.

Iemand enig idee waar dat staat?

Alvast bedankt!

Gr RanTheMan
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:43:40 #107
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_96134256
Staat ook gewoon in de OP alszijnde webshop, maar ik denk dat je:

http://www.lightinthebox.com/

bedoelt.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:14:24 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96135836
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Patrickovik het volgende:
Verdomme, had ik een paar SD kaartjes via Lightake besteld van 2GB blijken ze maar 256MB of minder te zijn :(
Dat is dus de reden dat memory.co.uk in de op staat. Ik zou een niet ontvangen claim starten
pi_96135900
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Syphixx het volgende:
aan het wachten op groene angry birds t-shirt *O*
als je hem hebt, kan je dan zeggen of het goede kwaliteit stof is?? :D danku
Moeten zij weten
pi_96136499
:o
PayPal exchange rate of 1 EUR = 1.44190 USD on Apr 29, 2011.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:30:01 #111
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96136563
nice
pi_96139228
bijna ander halve euro.. heerlijk
pi_96139842
Budgetgadgets geeft korting aan de noeste werkers...
quote:
Dear all,

Thank you very much for your continued trust and support!

We will have a holiday from April 30th to May 2nd. It is Labor's Day in China, we also wish you and your family a nice weekend!

To thank your support, we are glad to offer you a 10% discount off coupon code for you our sincerely customers from now to May, 4th, 2011, it can be used for twice!

The coupon code is HappyLaborsDay, by using the coupon code to checkout, you will get 10% discount off site-wide.

Thanks again for your trust and support!

BG Team
2011-04-29
jaja, en azo...
pi_96140285
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:30 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] nice
Ik vind dat ze in de standaard Smiley-set moeten, kun je niet een woordje doen bij een FA ofzo? ;)
pi_96141001
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Patrickovik het volgende:
*zucht...

Bestel nooit geheugen uit China. Het is namelijk bijna altijd meuk! Of je krijgt minder Gb's dan besteld (nepgeheugen), of het zijn kwalitatief slechte kaartjes. Hij kan wel 16 Gb aangeven, maar daarvan kan bijvoorbeeld 15 Gb nep zijn.

Op de laatste vakantiedag van mijn ouders hield het Memory Stick Duo Pro kaartje er op eens mee op.. Weg 8 Gb aan vakantiefoto's!

Tja, je kan het er op wagen, maar voor mij nooit meer geheugen uit China! ;)
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:04:50 #116
67670 Skv
Cynist.
pi_96141342
Van DX $18,10 teruggekregen als vergoeding voor mijn verzendkosten van EUR 17,10. En ze sturen me een nieuwe accu. Toch best netjes.
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:53:27 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96145612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ik vind dat ze in de standaard Smiley-set moeten, kun je niet een woordje doen bij een FA ofzo? ;)
De vraag is of ze dat willen... is het niet leuker om het 'underground' te houden?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

*zucht...

Bestel nooit geheugen uit China. Het is namelijk bijna altijd meuk! Of je krijgt minder Gb's dan besteld (nepgeheugen), of het zijn kwalitatief slechte kaartjes. Hij kan wel 16 Gb aangeven, maar daarvan kan bijvoorbeeld 15 Gb nep zijn.

Op de laatste vakantiedag van mijn ouders hield het Memory Stick Duo Pro kaartje er op eens mee op.. Weg 8 Gb aan vakantiefoto's!

Tja, je kan het er op wagen, maar voor mij nooit meer geheugen uit China! ;)
Mja... dat is wel stevig balen op zulke momenten.
Ik heb zelf ook kaartjes uit China, paar microSD en een class 10 SDHC, werkt prima moet ik zeggen (*afklopt).
pi_96146077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De vraag is of ze dat willen... is het niet leuker om het 'underground' te houden? [ afbeelding ]
Haha, misschien heb je wel gelijk.
Ik ga dan maar is even die linkjes verzamelen :P
SPOILER

[ Bericht 33% gewijzigd door Ballsofsteel op 29-04-2011 17:16:29 (Linkjes toegevoegd :)) ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:55:44 #119
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96147712
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De vraag is of ze dat willen... is het niet leuker om het 'underground' te houden? [ afbeelding ]

[..]

Mja... dat is wel stevig balen op zulke momenten. [ afbeelding ]
Ik heb zelf ook kaartjes uit China, paar microSD en een class 10 SDHC, werkt prima moet ik zeggen (*afklopt).
Mijn was ook binnen paar dagen kapot.
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:35:11 #120
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96149086
Ben ik blij dat ik mijn microsd-bestelling geannuleerd had en in NL gekocht heb :')

Al had het niet veel uitgemaakt, want hij zit in mijn key chain spy cam van BIC. Klem, helemaal diep eringezakt :') en ik heb geen schroevendraaier
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_96149172
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ben ik blij dat ik mijn microsd-bestelling geannuleerd had en in NL gekocht heb :')

Al had het niet veel uitgemaakt, want hij zit in mijn key chain spy cam van BIC. Klem, helemaal diep eringezakt :') en ik heb geen schroevendraaier
Wat?
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:41:04 #122
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96149276
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:37 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Wat? [ afbeelding ]
Geen passende :P Heb wel kruiskoppen maar die zijn groter.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_96149319
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 18:41 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Geen passende :P Heb wel kruiskoppen maar die zijn groter.
Oooh lol, natuurlijk.
Met grote schroevendraaiers kun je geen spy-cam openmaken :')
  vrijdag 29 april 2011 @ 18:43:19 #124
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96149354
Nou ja, het kan wel, maar of hij er beter van wordt... :') Dus van de week maar eens een kleintje zoeken ergens zodat de kaart er heelhuids uitkomt :P
  zaterdag 30 april 2011 @ 08:41:52 #125
341099 Trolldontfeedthetroll
swag swag swag on you
pi_96168639
ik heb een review of DX geschreven, goedgekeurd en 2 puntem derbij
nu is mn review weg en heb ik nog steeds die 2 punten :')
hooi
pi_96169395
Iemand hier al bericht gekregen van pandawill ivm easter egg hunt (dollar coupons en/of alle gevonden letters)? Ikke niet.
jaja, en azo...
pi_96169481
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 08:41 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
ik heb een review of DX geschreven, goedgekeurd en 2 puntem derbij
nu is mn review weg en heb ik nog steeds die 2 punten :')
2 hele punten?

Jij hebt die kutspleetogen mooi beet man, hulde!
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:21:00 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96169646
_O- De tijden van de jagers en verzamelaars... :P
Ik ben alleen een koopjesjager, doe niet mee aan spaarsystemen. :r

Heeft iemand trouwens ervaring met een goed setje gitaarsnaren?
Edit - Setje D'Addario EZ900 gedaan (inspiratie DX, was goedkoper op eBay, Australische shop).

Edit2 - Opvolger LED-pig? http://www.tinydeal.com/m(...)8v7phkk7ufhds6128be5

[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 30-04-2011 11:21:20 ]
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:21:42 #129
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96173599

Wat een eng ding _O-
  zaterdag 30 april 2011 @ 18:01:59 #130
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96179611
Net op de vrijmarkt geweest en het begint toch wel weer te kriebelen om een R/C auto te kopen O+ Alleen geen rijdende gevonden, ze waren allemaal kapot. Dus nu zit ik op taobao te kijken, maar het wil niet echt lukken met een zoekopdracht vertalen.

Ik zoek er eentje op benzine of andere brandstof, batterijzooi stoppen ze maar in de Prius. Verder precies zoiets: http://www.gummen.org/for(...)et-Impreza-WRC-body-(zgan!)

Hoeft geen Tamiya te zijn, een Jin Peng is ook goed. Maar ik ken geen typenamen die aan m'n eisen voldoen en gewoon zo zoeken levert ook niks op. Of echte auto's, of onderdelen van speelgoedauto's of zo.

Waar zouden jullie op zoeken?
pi_96180238
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 18:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Waar zouden jullie op zoeken?
Nitro. *O*

Jij zoekt zoiets: http://www.lightinthebox.(...)X00565-_p108632.html

Maar deze is wat beter betaalbaar: http://www.tinydeal.com/g(...)html?sk=1249835587Og
  zaterdag 30 april 2011 @ 18:59:30 #133
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96180914
Nitro is een goede inderdaad! Die van Lightinthebox lijkt wel op wat ik bedoel, maar die is nogal aan de prijs. Blijkbaar zijn brandstofauto's in China ook duurder dan ik dacht :P

Op tinydeal hebben ze niet echt iets naar m'n smaak. Ik ben nu nog op taobao aan het kijken of ze een mooie '98 Impreza aanbieden voor een vriendelijk prijsje, en anders ga ik toch weer op de tweedehands toer :P
pi_96180933
Is er ook iemand die een Chinese site waar je elektrisch gereedschap kunt kopen?
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:01:13 #135
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_96180951
heb een lcd tv gekocht maar heeft 3 HDMI aansluitingen en maar 1 tulip (geel,wit,rood )en geen scart aanslutingen

nu moet ik er op aansluiten
* Digitale tv ( zodat ik nl 1,2 en 3 kan kijken :P )
* wii
* DVD speler

allemaal met tulip..
iemand enig idee of er via china ook zoiets bestaat als tulip naar hdmi?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_96180995
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:01 schreef revpolen het volgende:
heb een lcd tv gekocht maar heeft 3 HDMI aansluitingen en maar 1 tulip (geel,wit,rood )en geen scart aanslutingen

* wii
* DVD speler

allemaal met tulip..
tulp naar hdmi wil niet, ik raad je aan gewoon zo'n stekker switch te kopen. Daar doe je gewoon die 3 dingen en en dan gaat er maar 1 kabel naar de tv
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:03:13 #137
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96180997
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:00 schreef Remtyger het volgende:
Is er ook iemand die een Chinese site waar je elektrisch gereedschap kunt kopen?
Wat zoek je? Op ebay.com staat wel een hoop.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:01 schreef revpolen het volgende:

* wii
* DVD speler

allemaal met tulip..
http://cgi.ebay.com/3FT-H(...)413764#ht_2491wt_905
http://cgi.ebay.com/HDMI-(...)hash=item588dae2eb1?
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:06:24 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96181081
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 18:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Nitro is een goede inderdaad! Die van Lightinthebox lijkt wel op wat ik bedoel, maar die is nogal aan de prijs. Blijkbaar zijn brandstofauto's in China ook duurder dan ik dacht :P

Op tinydeal hebben ze niet echt iets naar m'n smaak. Ik ben nu nog op taobao aan het kijken of ze een mooie '98 Impreza aanbieden voor een vriendelijk prijsje, en anders ga ik toch weer op de tweedehands toer :P
Ik had een paar maanden geleden ook gekeken, kwam toen tot de conclusie dat je het beste gewoon bij conrad kunt gaan kijken. Deze lui op ebay hebben ook wel aardige bakken: http://toys.shop.ebay.com(...)=p3286.c0.m270.l1313 . :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

tulp naar hdmi wil niet, ik raad je aan gewoon zo'n stekker switch te kopen. Daar doe je gewoon die 3 dingen en en dan gaat er maar 1 kabel naar de tv
Lijkt me ook de beste oplossing in dit geval. :Y
pi_96181113
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

[..]

http://cgi.ebay.com/3FT-H(...)413764#ht_2491wt_905
http://cgi.ebay.com/HDMI-(...)hash=item588dae2eb1?
dat is component, hij bedoelt composiet.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:16:32 #140
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96181330
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

dat is component, hij bedoelt composiet.
Ah ja http://cgi.ebay.com/1-8M-(...)9c5d53#ht_1933wt_905
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik had een paar maanden geleden ook gekeken, kwam toen tot de conclusie dat je het beste gewoon bij conrad kunt gaan kijken. Deze lui op ebay hebben ook wel aardige bakken: http://toys.shop.ebay.com(...)=p3286.c0.m270.l1313 . :)

http://cgi.ebay.com/LXR-X(...)&hash=item5d29019d7d Die lijkt wel wat op wat ik zoek, http://cgi.ebay.com/Subar(...)8095d#ht_9370wt_1139 Deze van een andere seller helemaal. Maar zoveel wil ik er echt niet aan uitgeven, ik heb niet echt een maximum in gedachte maar wel een Chinese prijs in ieder geval.

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 30-04-2011 19:27:27 ]
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:17:56 #141
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96181369
Wat raar, ik quote shiznuts en alleen een smiley en sluittag staan er. Ik kan het niet editten ook.
pi_96181588
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef 08gnoT. het volgende:
http://cgi.ebay.com/LXR-X(...)&hash=item5d29019d7d Die lijkt wel wat op wat ik zoek, http://cgi.ebay.com/Subar(...)8095d#ht_9370wt_1139 Deze van een andere seller helemaal. Maar zoveel wil ik er echt niet aan uitgeven, ik heb niet echt een maximum in gedachte maar wel een Chinese prijs in ieder geval.
Ik heb ook even mee zitten kijken (blijf een klein kind :') ) maar ik denk niet echt dat het veel goedkoper kan. Sterker nog dat goedkoopste setje van Tinydeal, als het werkt, lijkt echt een koopje als ik andere prijzen zo zie. :s)
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:28:58 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96181664
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:17 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat raar, ik quote shiznuts en alleen een smiley en sluittag staan er. Ik kan het niet editten ook.
Niet een quote of link beginnen als er tekst direct voor of achter aansluit. ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:26 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ik heb ook even mee zitten kijken (blijf een klein kind :') ) maar ik denk niet echt dat het veel goedkoper kan. Sterker nog dat goedkoopste setje van Tinydeal, als het werkt, lijkt echt een koopje als ik andere prijzen zo zie. :s)
Of REELY van conrad. :P Maar ja, als je je beperkt tot een Subaru WRX wordt het niet gemakkelijk natuurlijk. :+
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:40:43 #144
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96182006
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Niet een quote of link beginnen als er tekst direct voor of achter aansluit. ;)

[..]

Of REELY van conrad. :P Maar ja, als je je beperkt tot een Subaru WRX wordt het niet gemakkelijk natuurlijk. :+
Oh, had hij 1 link gemaakt van het geheel? :P

http://shop.conrad.nl/hob(...)ertrucks/237625.html Zoiets heb ik al in een accupack-uitvoering. Zijn best toffe dingen en ik denk dat ze op benzine helemaal leuk zijn, aangezien de mijne al vlot door zand rijdt. (Of reed, want de accu is al een paar jaar versleten)

Maar juist omdat ik al een truck heb, zoek ik nu een rallywagen. En gelukkig is de Subaru een van de meestvoorkomende.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:46:41 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96182174
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:40 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Oh, had hij 1 link gemaakt van het geheel? :P

http://shop.conrad.nl/hob(...)ertrucks/237625.html Zoiets heb ik al in een accupack-uitvoering. Zijn best toffe dingen en ik denk dat ze op benzine helemaal leuk zijn, aangezien de mijne al vlot door zand rijdt. (Of reed, want de accu is al een paar jaar versleten)

Maar juist omdat ik al een truck heb, zoek ik nu een rallywagen. En gelukkig is de Subaru een van de meestvoorkomende.

Ja. Het systeem heeft niet zo goed door wanneer je een bepaalde handeling afsluit. :P

http://www.redcatracing.com/RC-Cars/Nitro-Powered , ging ff kijken naar alternatieven voor die van Tinydeal, kwam dan eigenlijk alleen redcats tegen op eBay. Heb trouwens denk ik liever een buggy dan een Subaru rally, vanwege de 'groundclearance' en wielophanging. Denk dat een buggy wat praktischer is, weliswaar toegegeven minder aantrekkelijk voor het oog.

Aan de ene kant wil ik ook wel een r/c car, maar ik kan hier toch nergens ermee gaan rijden, beetje nadeel als je in de grote stad zit, ook de reden dat ik van r/c vliegtuigen ben overgestapt op heli's, die kun je tenminste laten hoveren op de plek en kies je het luchtruim, val je ook niemand eronder lastig (in principe dan :+ ). En nitro maakt een teringherrie. Maar brushless en elektro, dat vind ik dan weer te kortstondige duur. Dus toch maar geen r/c car.
pi_96182726
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

ben op zoek naar een bovenfrees
pi_96183354
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:28 schreef shiznuts het volgende:
Da's elektriek, ze wilde juist nitro. :P
Ik denk niet dat het gaat lukken hoor, nitro voor minder dan 100,- met zender. :s)
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:33:42 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96183650
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:24 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Da's elektriek, ze wilde juist nitro. :P
Ik denk niet dat het gaat lukken hoor, nitro voor minder dan 100,- met zender. :s)
Zoeentje dan ook hè... maar ja, geen WRX, http://shop.conrad.nl/hob(...)-8-buggy/239000.html
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:41:39 #149
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96183884
Elektrisch gereedschap ga je niet uit China halen, weegt veel te veel = duur. Je wilt ook niet ongekeurde troep kopen en vervolgens je vingers eraf zagen.

In Nederlandse shops kun je prima budget spul vinden. Ik kan de bovenfrees van http://www.vancranenbroek.com/ wel aanraden, kost 16 euro ofzo. Hebben ook goedkope frees bitjes.

Maar goedkoop elektrisch gereedschap blijft wel altijd behelpen, het werkt nooit soepel.

[ Bericht 12% gewijzigd door monkeybrain op 30-04-2011 20:53:45 ]
pi_96184034
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zoeentje dan ook hè... maar ja, geen WRX, http://shop.conrad.nl/hob(...)-8-buggy/239000.html
Die had ik niet gezien, mooi prijsje voor een Nederlandse shop. :Y
Maar alsnog bijna 50,- duurder alhoewel ik zoiets wel hier zou kopen. Motortje doet 33k toeren en dan wil je niet dat er iets af- of uitvliegt zeg maar. :D
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:54:31 #151
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96184303
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:45 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Die had ik niet gezien, mooi prijsje voor een Nederlandse shop. :Y
Maar alsnog bijna 50,- duurder alhoewel ik zoiets wel hier zou kopen. Motortje doet 33k toeren en dan wil je niet dat er iets af- of uitvliegt zeg maar. :D
+ gevestigd merk (REELY = Walkera btw)
+ makkelijk onderdelen voor te verkrijgen
+ 1:8 i.p.v. 1:10
+ niet 3cc maar 3.46cc
+ niet 40 Mhz controller maar 2.4 Ghz

Het is dan wel 4WD tegen 2WD, maar zelf vind ik die laatste leuker, dan kun je beter driften.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:27:53 #152
48067 neo2000
pi_96185487
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:41 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Chinese girl:"I'm trying to read your mind.."
You: "You'd be better off not trying to if you don't want to be really disgusted"
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:36:18 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96185855
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef neo2000 het volgende:

[..]

You: "You'd be better off not trying to if you don't want to be really disgusted"
Ik denk dat ik heel wat anders dan. :P
Ik denk alleen maar 'haha _O- die beschikt over zelfspot'.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:48:09 #154
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96186366
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Bij mij leest ze geen gedachtes maar straalt ze gedachtes naar mij toe :Y
SPOILER
Laten we dames extra mager photoshoppen _O-
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:14:57 #155
48067 neo2000
pi_96187330
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Bij mij leest ze geen gedachtes maar straalt ze gedachtes naar mij toe :Y
SPOILER
[ afbeelding ]
Die mag wel wat meer Babi Pangang eten zeg. :')
pi_96188304
Heeft iemand hier ervaring met het bestellen van Taobao producten via Zarmark? Ik wilde iets bestellen en wilde weten hoeveel de verzend kosten zouden zijn en had nog wat vragen over het product. Vervolgens konden ze wel de verzendkosten bereken, maar ze zeiden dat de Taobao verkoper niet reageerde op de vragen. Ik heb het idee dat dit komt, omdat de Taobao verkoper niet wil verkopen aan het buitenland. Ik heb ook wel eens gelezen dat een Taobao verkoper een hogere prijs rekende voor buitenlandse kopers, hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:05:11 #157
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96189975
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:34 schreef aikai4sa het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het bestellen van Taobao producten via Zarmark? Ik wilde iets bestellen en wilde weten hoeveel de verzend kosten zouden zijn en had nog wat vragen over het product. Vervolgens konden ze wel de verzendkosten bereken, maar ze zeiden dat de Taobao verkoper niet reageerde op de vragen. Ik heb het idee dat dit komt, omdat de Taobao verkoper niet wil verkopen aan het buitenland. Ik heb ook wel eens gelezen dat een Taobao verkoper een hogere prijs rekende voor buitenlandse kopers, hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
Ik heb veel ervaring met Oa zarmark (en Jack die er achter zit) en Kyle, en Tiffany...
Maar ze benaderen de chinees niet met het idee van buitenlander, maar gewoon normaal. Dus daar zal hat niet aan liggen, waarschijnelijk reageert deze gewoon echt niet...
Dus je zult moeten vertrouwen op de info die op de verkoop site staat of een alternatief zoeken. Lijkt me sterk dat Kyle iets voor je achterhoud, het gaat natuurlijk om dat ze het zelf ook verkopen!
pi_96190592
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik heb veel ervaring met Oa zarmark (en Jack die er achter zit) en Kyle, en Tiffany...
Maar ze benaderen de chinees niet met het idee van buitenlander, maar gewoon normaal. Dus daar zal hat niet aan liggen, waarschijnelijk reageert deze gewoon echt niet...
Dus je zult moeten vertrouwen op de info die op de verkoop site staat of een alternatief zoeken. Lijkt me sterk dat Kyle iets voor je achterhoud, het gaat natuurlijk om dat ze het zelf ook verkopen!
Dat klopt natuurlijk, ik heb trouwens al een alternatief op ebay gevonden. Kyle deed in het begin wel wat moeilijk over dat de verzendkosten hoog zouden zijn, omdat het om zo'n 25 kg ging. Heb je ook ervaring met het kopen van zwaardere dingen? DHL was het goedkoopste volgens Kyle.
  zaterdag 30 april 2011 @ 23:24:49 #159
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96190913
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef aikai4sa het volgende:

[..]

Dat klopt natuurlijk, ik heb trouwens al een alternatief op ebay gevonden. Kyle deed in het begin wel wat moeilijk over dat de verzendkosten hoog zouden zijn, omdat het om zo'n 25 kg ging. Heb je ook ervaring met het kopen van zwaardere dingen? DHL was het goedkoopste volgens Kyle.
Geen ervaring met al te zware dingen omdat dat gewoon onrendabel is over het algemeen. Als het echt iets specefieks is uit China, en redelijk gewicht heeft dan is DHL de beste optie (let wel, als het bedrag hoog wordt is de kans aanwezig dat je ook nog belasting moet betalen).
pi_96191947
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Geen ervaring met al te zware dingen omdat dat gewoon onrendabel is over het algemeen. Als het echt iets specefieks is uit China, en redelijk gewicht heeft dan is DHL de beste optie (let wel, als het bedrag hoog wordt is de kans aanwezig dat je ook nog belasting moet betalen).
In dit geval ging het om tweede hands electronica die ongeveer 1/5 de van de prijs was dat het hier waarschijnlijk zou kosten. Maar inderdaad alles bij elkaar geteld is het verschil toch niet zo groot en belasting had ik er sowieso over moeten betalen.
pi_96197571
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik kom hier op terug. Ik heb een manier gevonden om van die mini video camera's nuttig te gebruiken. >:)
Ik heb via via deze gigantisch gave video's van de GoPro gezien (en natuurlijk die vette vanuit zo'n remote controle helicopter van zo'n andere camera ;) )

en ik heb een nuttig doel gevonden voor zo'n mini camera. Kwaliteit zal van die Chinese camera wel stukken beroerder zijn dan van zijn GoPro maar toch.
Dus ik ga morgenvandaag maar eens in verdiepen; zaken uitzoeken als welke goed is, kan er HD gefilmd worden, misschien zelfs een manier van waterdicht maken enz. Dus toch weer shoppen :D *O* !
pi_96198618
Wie zit er achter DX dan?
Probeer al een tijdje contact daar te krijgen voor een niet-ontvangen pakketje, alleen ik krijg geen mails terug.
Heeft iemand een goed mail-adres van diegene ofzo?
pi_96198988
Je moet ook niet mailen maar een customer service ticket aanmaken.
  zondag 1 mei 2011 @ 10:59:03 #164
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96199856
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik kom hier op terug. Ik heb een manier gevonden om van die mini video camera's nuttig te gebruiken. >:)
Ik heb via via deze gigantisch gave video's van de GoPro gezien (en natuurlijk die vette vanuit zo'n remote controle helicopter van zo'n andere camera ;) )

en ik heb een nuttig doel gevonden voor zo'n mini camera. Kwaliteit zal van die Chinese camera wel stukken beroerder zijn dan van zijn GoPro maar toch.
Dus ik ga morgenvandaag maar eens in verdiepen; zaken uitzoeken als welke goed is, kan er HD gefilmd worden, misschien zelfs een manier van waterdicht maken enz. Dus toch weer shoppen :D *O* !
De dame op dat surfboard, dat ziet er echt lekker uit als ze rondloopt op dat board :9~

Wat deze filmpjes zo cool maakt is puur de kwaliteit... en dat mis je dus met goedkope Chinese cams.

Ik zou ook wel graag een simpele mini 720p camera willen hebben zonder poespas maar met goede beeldkwaliteit. Op zich hoeft dat niet zo duur te zijn maar of Chinezen dat nu verkopen?
  zondag 1 mei 2011 @ 11:19:16 #165
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96200309
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:40 schreef BerryBoterham het volgende:
Probeer al een tijdje contact daar te krijgen voor een niet-ontvangen pakketje, alleen ik krijg geen mails terug.
Paypal claim aanmaken, dat is het enige waar ze wel een béétje op tijd op reageren. Je zou ook gewoon via de site in kunnen loggen en dan een support ticket aan kunnen maken maar dat duurt vaak erg lang.
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Heb een aantal keer met m'n MD80 van dit soort filmpjes gemaakt tijdens het snowboarden..
- Op je snowboard (TE VEEL trillingen)
- Vasthouden (wel okee, bewogen)
- Aan je helm (na veel afstellen wel grappige video's)

Maar uiteindelijk geeft het toch net te veel trillingen en lage kwaliteit.
  zondag 1 mei 2011 @ 11:21:18 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96200377
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:40 schreef BerryBoterham het volgende:
Hoelang is het pakje onderweg (wanneer is hij verzonden? of staat hij nog op waiting for supplier?)
pi_96204170
Waar kun je die Angry Birds T-shirts bestellen?
pi_96204229
quote:
5s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:33 schreef pgrferrari het volgende:
Waar kun je die Angry Birds T-shirts bestellen?
http://www.pandawill.com/(...)lor-sxxl_p41703.html
pi_96207277
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De dame op dat surfboard, dat ziet er echt lekker uit als ze rondloopt op dat board :9~
:Y
quote:
Wat deze filmpjes zo cool maakt is puur de kwaliteit... en dat mis je dus met goedkope Chinese cams.

Ik zou ook wel graag een simpele mini 720p camera willen hebben zonder poespas maar met goede beeldkwaliteit. Op zich hoeft dat niet zo duur te zijn maar of Chinezen dat nu verkopen?
quote:
16s.gif Op zondag 1 mei 2011 11:19 schreef tokko1 het volgende:
Heb een aantal keer met m'n MD80 van dit soort filmpjes gemaakt tijdens het snowboarden..
- Op je snowboard (TE VEEL trillingen)
- Vasthouden (wel okee, bewogen)
- Aan je helm (na veel afstellen wel grappige video's)

Maar uiteindelijk geeft het toch net te veel trillingen en lage kwaliteit.
Tja, dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Qua HD schijnt er ook zo'n keychain camera te zijn die 720p filmt. Maar wat ik zo fantastisch mooi vind aan die filmpjes is dat het eigenlijk totaal niet schokt, hoe krijgen ze dat in vredesnaam voor elkaar? Beeldstabilisatie in de camera?

Maar ik had dus een nuttig doel, m'n broers doen aan autoracen/rodeo wat er dus hard aan toe gaat; ooit hebben ze een camera (Huge ass ding) bij hen in de auto gehangen wat er best cool uitzag. Maar het moet dus niet duur zijn want het kan dus zo de auto uitvliegen als het niet goed vastzit ;) ...

Ik kreeg pas trouwens een idee, is het niet wat om een apart topic te maken waar we alleen reviews plaatsen van producten uit China. Dus kort/lang even zeggen of het aan te raden is e.d.?
pi_96208253
Mijn koopverslaving gaat nu verder op ebay :')
  zondag 1 mei 2011 @ 15:40:38 #171
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96208879
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:Y

[..]

[..]

Tja, dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Qua HD schijnt er ook zo'n keychain camera te zijn die 720p filmt. Maar wat ik zo fantastisch mooi vind aan die filmpjes is dat het eigenlijk totaal niet schokt, hoe krijgen ze dat in vredesnaam voor elkaar? Beeldstabilisatie in de camera?

Maar ik had dus een nuttig doel, m'n broers doen aan autoracen/rodeo wat er dus hard aan toe gaat; ooit hebben ze een camera (Huge ass ding) bij hen in de auto gehangen wat er best cool uitzag. Maar het moet dus niet duur zijn want het kan dus zo de auto uitvliegen als het niet goed vastzit ;) ...

Ik kreeg pas trouwens een idee, is het niet wat om een apart topic te maken waar we alleen reviews plaatsen van producten uit China. Dus kort/lang even zeggen of het aan te raden is e.d.?
Bij (bijna) alle filmpjes hangt de camera aan het lijf, dat dempt de schokken. Een surfboard zal wel netjes glijden :P

Ik ga iig dit bouwen http://clickglide.com/?p=411 voor mijn fotocamera om te testen :Y In Nederland koop je voor zo'n 90 euro een HD videocamera maar deze zijn wel vrij groot.

Een review topic bestaat al dik een jaar... maar is niet populair :')
  zondag 1 mei 2011 @ 15:57:33 #172
48067 neo2000
pi_96209743
Zoiets misschien wat?
http://www.1dayfly.com/

Is iig HD, itt tot de MD80 cams etc. :P
  zondag 1 mei 2011 @ 16:10:57 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96210462
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Klopt. Voornamelijk ook de 60 fps, waardoor je ook soepele slomo's kunt creëren.
720p in een kleine camera. :P Ja, het kan wel: http://www.dealextreme.co(...)mera-camcorder-59538 New Arrival. :+
Hij is ook vergeleken met de 808 720p. Wat is de dollar/euro-koers ook alweer? :P
Is eigenlijk best leuk. :@

[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 01-05-2011 16:24:43 ]
pi_96211221
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Klopt. Voornamelijk ook de 60 fps, waardoor je ook soepele slomo's kunt creëren.
720p in een kleine camera. :P Ja, het kan wel: http://www.dealextreme.co(...)mera-camcorder-59538 New Arrival. :+
Die had ik al gezien idd, maar ik ga 'ns kijken of die keychain/md80 toch nog wat voor me is. Die dingen kosten rond de $10 (MD80) en $7 (keychain) per stuk. Voor dat geld zou ik er nog bijvoorbeeld een stuk of 2/3 kunnen kopen om dat die dingen overal over de auto te plakken/zetten/tapen etc. Ondertussen maar met de daily giveaway van GoPro meedoen, zal wel niets winnen maar wat als! ;) O+

EDIT: koers is iets van 1.44.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:00:20 #175
309342 ErkendFokker
pi_96212479
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Die had ik al gezien idd, maar ik ga 'ns kijken of die keychain/md80 toch nog wat voor me is. Die dingen kosten rond de $10 (MD80) en $7 (keychain) per stuk. Voor dat geld zou ik er nog bijvoorbeeld een stuk of 2/3 kunnen kopen om dat die dingen overal over de auto te plakken/zetten/tapen etc. Ondertussen maar met de daily giveaway van GoPro meedoen, zal wel niets winnen maar wat als! ;) O+

EDIT: koers is iets van 1.44.
Er zijn dus ook keychains met 720p
pi_96212978
quote:
99s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:00 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Er zijn dus ook keychains met 720p
Die resolutie haalt hij wel maar zodra je niet meer tegen de zon in aan het filmen bent kakt de frame rate meteen in. Snelle bewegingen vinden ze ook niet al te leuk maar eerlijk is eerlijk, als je gewoon met vaste hand iets filmt wat rustig beweegt komt er best een knap plaatje uit voor die paar dollar. Stukje snelweg oid is ook prima te doen zolang de zon maar schijnt. ^O^
pi_96216095
Wordt er in 1 van de shops ook parfum verkocht?
  zondag 1 mei 2011 @ 18:53:39 #178
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96216205
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:57 schreef neo2000 het volgende:
Zoiets misschien wat?
http://www.1dayfly.com/

Is iig HD, itt tot de MD80 cams etc. :P
De flips zijn niet al te best als ik vergelijkingen zie. 90 euro is ook geen superkoopje :P

Ik heb even het kanaal van de Brit doorgenomen en hij heeft de nieuwe HD keychain goed getest. Het verschil is echt indrukwekkend vergeleken met de oude type 3.

Hij linkt naar Ebay voor zo'n 28 euro. 4 keer zo duur dan de oude maar dit krikt de kwaliteit echt op naar heel bruikbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 01-05-2011 19:21:58 ]
pi_96217684
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De flips zijn niet al te best als ik vergelijkingen zie. 90 euro is ook geen superkoopje :P

Ik heb even het kanaal van de Brit doorgenomen en hij heeft de nieuwe HD keychain goed getest. Het verschil is echt indrukwekkend vergeleken met de oude type 3.

Hij linkt naar Ebay voor zo'n 28 euro. 4 keer zo duur dan de oude maar dit krikt de kwaliteit echt op naar heel bruikbaar.

Ziet er inderdaad wel aardig uit, maar het voordeel van die MD80 en andere keychain is dat ze zo spotgoedkoop zijn. Dan kon ik het nog verantwoorden om er meerdere van te kopen en dan vanuit verschillende hoeken te filmen en als het kapot ging was het ook niet zo erg. Ik kijk nog even verder naar die 2 en kijk dan of ik d'r een koop.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:06:01 #180
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96218807
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]
Dan kon ik het nog verantwoorden om er meerdere van te kopen en dan vanuit verschillende hoeken te filmen en als het kapot ging was het ook niet zo erg. Ik kijk nog even verder naar die 2 en kijk dan of ik d'r een koop.
Ik heb tieten en kont liever 1 keer goed in beeld dan 3 keer wazig ~O>
pi_96219712
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb tieten en kont liever 1 keer goed in beeld dan 3 keer wazig ~O>
Second that :7

[ Bericht 1% gewijzigd door Ballsofsteel op 01-05-2011 20:47:44 ]
  zondag 1 mei 2011 @ 20:50:15 #182
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96221001
'k Heb er van beide eentje besteld.
Wat kan ik zeggen. Ik ben een sucker voor cameragadgetry.

Je sleutelhanger op iemand richten is nogal apart en dodgy, een mini camera is natuurlijk vetjes.
pi_96221766
Okee? :D

Hoeveel helicoptertjes zou hij versleten hebben? :P
  zondag 1 mei 2011 @ 21:26:03 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96223027
Tijdens die dag waarschijnlijk geen, maar in de jaren ervoor... :X :P
Niks voor mij dat 3D-vliegen met een heli. Onnatuurlijk en chaotisch vind ik het maar.
Maar wel skills. Hand that much to the guy.
pi_96223322
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef g0dz0r het volgende:
Okee? :D

Hoeveel helicoptertjes zou hij versleten hebben? :P
+

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef shiznuts het volgende:
Niks voor mij dat 3D-vliegen met een heli. Onnatuurlijk en chaotisch vind ik het maar.
Maar wel skills. Hand that much to the guy.
:o _O_

EDIT: RobertNL, hoe staat het met je tablet stand?

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 01-05-2011 21:49:03 ]
pi_96225084
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef shiznuts het volgende:
Zoals je al zegt, skills. Ik wist niet eens dat het kon of mensen zich er zo mee bezig hielden. _O-
Ik vind exhibition shooting al een redelijk toppunt van nutteloosheid en het heeft geen zak te maken met het topic maar als je het dan toch over skills hebt.......... _O_

Een erger filmpje dan dit kon ik helaas niet vinden. 8)7
pi_96226027
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef Iemand91 het volgende:
Ja, tijd voor een update :P
pi_96226427
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het heet niet voor niets TinyDeals heh, :') :D
pi_96226703
Maare, een tijdje geleden waren die mini cameraatjes zo gewild hier. Zowel de MD80 als de keychain. Hoe bevallen die inmiddels? En welke is te prefereren?
  zondag 1 mei 2011 @ 22:34:54 #190
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96226768
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:31 schreef Iemand91 het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ja, tijd voor een update :P
Kom ik volgende week op terug in het Android tablet topic :P aangezien deze niet uit china gaat komen ;)

De dropad a8 heb ik geannuleerd omdat die stome aliexpess chinees dat ding maar niet verzond, en de Hertab c9 wordt steeds uitgesteld.

Ben nu dus aan het wachten op een 2 keer zo dure tablet met een merknaam erop :) nu maar hopen dat het zijn geld ook dubbel waard is :P
  zondag 1 mei 2011 @ 23:36:30 #191
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96229972
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:59 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Een erger filmpje dan dit kon ik helaas niet vinden. 8)7
Kleiduiven schieten niet terug :') Net zo stom als plankjes doorslaan en denken dat je goed kunt vechten, plankjes slaan ook niet terug.

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef Iemand91 het volgende:
Maare, een tijdje geleden waren die mini cameraatjes zo gewild hier. Zowel de MD80 als de keychain. Hoe bevallen die inmiddels? En welke is te prefereren?
Ik heb ze allebei gekocht.

De MD80 is qua bediening iets gemakkelijker omdat je een power led en record led hebt. De batterij werkt langer, 1,5 uur ofzo? Alleen is het beeld niet zo goed, vooral als je gaat draaien gaat het beeld vegen geven waardoor je niets ziet. Beetje zwaar met 40 gram?

De keychain werkt zo'n 50 minuten. De bediening is wat lastiger omdat je maar 1 indicatie led hebt. Het beeld is wel beter, merk je vooral als je gaat draaien waardoor je gewoon redelijk beeld blijft houden. Deze weegt maar 20 gram.

De MD80 is wel om onduidelijke reden kapot gegaan, weigerde nog aan te gaan na enkele malen filmen :')

De keychain is de betere keus als je het algemeen bekijkt.
pi_96231026
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:36 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb ze allebei gekocht.

De MD80 is qua bediening iets gemakkelijker omdat je een power led en record led hebt. De batterij werkt langer, 1,5 uur ofzo? Alleen is het beeld niet zo goed, vooral als je gaat draaien gaat het beeld vegen geven waardoor je niets ziet. Beetje zwaar met 40 gram?

De keychain werkt zo'n 50 minuten. De bediening is wat lastiger omdat je maar 1 indicatie led hebt. Het beeld is wel beter, merk je vooral als je gaat draaien waardoor je gewoon redelijk beeld blijft houden. Deze weegt maar 20 gram.

De MD80 is wel om onduidelijke reden kapot gegaan, weigerde nog aan te gaan na enkele malen filmen :')

De keychain is de betere keus als je het algemeen bekijkt.
Ah thanks. Als er meerdere dat kunnen beamen zou dat mooi zijn. Mijn voorkeur lag daar ook al (vorm en bevestigings van md80 heb je toch niets aan bij dit gebruik in de auto). Die HD versie is leuk, maar met een euro of 30 (SD-card moet er ook nog bij) is het toch wat 'duur' geworden voor een hebbedingetje wat een aardige kans heeft op snel kapot te gaan. Denk dat ik er maar eens 1 probeer. Als het wat is komen er meer. (massakorting :P ). Want verschillende hoeken filmen lijkt me wel wat namelijk.
  maandag 2 mei 2011 @ 10:55:50 #193
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_96240455
weet iemand waar je goedkope goeie hd camcorders kunt kopen.
van die kleintjes.
BAM dit is 3KB
  maandag 2 mei 2011 @ 11:01:29 #194
309342 ErkendFokker
pi_96240611
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:55 schreef Loll het volgende:
weet iemand waar je goedkope goeie hd camcorders kunt kopen.
van die kleintjes.
www.makrodagdeal.nl
Echt goedkoop én goed bestaat niet. Zoiets moet je niet uit china halen.
pi_96240793
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:33 schreef Iemand91 het volgende:
Anders kijk je het filmpje wat apenbrein gepost heeft. Paar posts boven je wordt alles prima uitgelegd en verwezen naar een website waar je meer info kunt vinden dan je waarschijnlijk wil. 8)7
pi_96243519
Weet iemand waar ik passende dopjes voor alpha brainwavz kan bestellen?
pi_96244034
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:07 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Anders kijk je het filmpje wat apenbrein gepost heeft. Paar posts boven je wordt alles prima uitgelegd en verwezen naar een website waar je meer info kunt vinden dan je waarschijnlijk wil. 8)7
Dat heb ik allemaal al doorgenomen hoor. Maar omdat ze hier een tijdje geleden zo populair waren bij meerderen vroeg ik het even zo. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 02-05-2011 13:01:11 ]
  maandag 2 mei 2011 @ 12:34:58 #198
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96244189
Mijn keychain cam deed het vrij goed, maar ik heb zoals ik hierboven al zei een probleempje met de geheugenkaart :') .

Het beeld was geen HD (uiteraard) maar wel beter dan ik verwacht had :) Ik zou wel een filmpje willen uploaden, maar ik heb volgens mij niks waar geen familieleden opstaan en die hoeven niet op fok :P

Ik ben trouwens benieuwd wat Bin Laden met de dollar doet
  maandag 2 mei 2011 @ 12:35:17 #199
309342 ErkendFokker
pi_96244203
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand waar ik passende dopjes voor alpha brainwavz kan bestellen?
Ik denk dat het niet heel veel uitmaakt, ze zijn haast universeel.. Kan je wel een setje alphas sturen voor 5euro :p maar heb geen losse dopjes
pi_96245029
ik verwacht vanmiddag een pakketje van Focal, met een Jabulani, OL shirt en een zonnebril :7 ik laat morgen of vanavond wel even weten of het wat is :)
  maandag 2 mei 2011 @ 13:11:29 #201
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_96245513
M'n DX bestelling is binnen. O+

Siliconen hoesje voor Ipod Shuffle, voor maar liefs ¤0,81 :o :o _O-
pi_96245872
pandawill in een nieuw jasje + het laadt sneller! *O*
pi_96246443
ok, knoop maar doorgehakt, de keychain camera it is (niet de HD), op BIC het goedkoopst geloof ik. Ik gok dat het standaard Micro SD kaartje van m'n oude Nokia N82 niet gaat voldoen ofwel (wegschrijven van video)?

Zoek je op chinapeep op mini camera :') ...
EDIT: hmm, link werkt niet goed blijkbaar...
pi_96246917
pandawill bestelling van 8 april nog steeds niet binnen ;(
There are only 151 Pokémon.
  maandag 2 mei 2011 @ 14:22:25 #205
22450 Poepoog
poepoog
pi_96248496
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:34 schreef Iemand91 het volgende:
ok, knoop maar doorgehakt, de keychain camera it is (niet de HD), op BIC het goedkoopst geloof ik. Ik gok dat het standaard Micro SD kaartje van m'n oude Nokia N82 niet gaat voldoen ofwel (wegschrijven van video)?

Als het goed is gewoon wel hoor.
pi_96248943
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:45 schreef Eenskijken het volgende:
pandawill bestelling van 8 april nog steeds niet binnen ;(
mijne van 6 april, ik hoop vandaag of op z'n minst deze week nog

http://www.buyincoins.com(...)rs-product-3804.html zal wel slecht zijn zeker als je kijkt naar de prijs ?
anders toch wel leuk zo'n ding.

[ Bericht 10% gewijzigd door Syphixx op 02-05-2011 14:55:15 ]
pi_96249414
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:33 schreef Syphixx het volgende:

[..]

mijne van 6 april, ik hoop vandaag of op z'n minst deze week nog

http://www.buyincoins.com(...)rs-product-3804.html zal bel briel zijn zeker als je kijkt naar de prijs ?
anders toch zel leuk zo'n ding.
Wablief? :?
pi_96249791
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wablief? :?
typo's gefixt, klote qwerty keyboard :')
pi_96250064
Maar ik denk het wel, plastic geval met IR voor nacht zicht, 4x vergroting. Tja, voor de vergroting hoef je het dus niet te doen, en ik heb zo'n gevoel dat dat IR ook niet echt gaat werken.
  maandag 2 mei 2011 @ 15:33:28 #210
300788 igi0n
Paraplu
pi_96251356
Er waren hier in dit topic een paar mensen die die CK boxers gekocht hadden op BuyinCoins. Hoe bevielen deze?
  maandag 2 mei 2011 @ 15:49:00 #211
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_96252067
quote:
Helicoper serial products with infrared remote control system
Infrared control aircraft specifications, colours and contents may vary from illustrations
Suitable for the gay up than 14 years old
:')
pi_96252728
Al heel vaak heb ik HDMI kabels gezien in dit topic.
Maar welke kan ik nou het beste nemen? Minimaal 3M
pi_96253075
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Dudeweiser het volgende:
ik verwacht vanmiddag een pakketje van Focal, met een Jabulani, OL shirt en een zonnebril :7 ik laat morgen of vanavond wel even weten of het wat is :)
net binnen gekregen, de bal is een tikje hard, maar verder van mooi materiaal en zonder grove fouten. Het shirt zit goed en is gemaakt van fijne stof, mooi shirt. En de bril is ook best mooi, werkt alleen niet echt tegen zonlicht denk ik zo :')
pi_96253141
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef UnitedJunk het volgende:
Al heel vaak heb ik HDMI kabels gezien in dit topic.
Maar welke kan ik nou het beste nemen? Minimaal 3M
Action, heb je 'm veel sneller, net zo goed, en net zo duurgoedkoop! ^O^

EDIT: nog 1 ding; bij die camera's kon je de tijd toch verwijderen uit het beeld? Moeilijk om te doen of 'just like that'?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:15:37 #215
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96253488
Iemand al een idee hoe je die bril van Pandawill krijgt :P heb alle letters maar verder kan ik niks vinden.
pi_96253724
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef Iemand91 het volgende:
Maar ik denk het wel, plastic geval met IR voor nacht zicht, 4x vergroting. Tja, voor de vergroting hoef je het dus niet te doen, en ik heb zo'n gevoel dat dat IR ook niet echt gaat werken.
Staat 'With built-in light for night use' bij dus ik denk dat er gewoon een lampje in zit. ;)
pi_96253789
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Action, heb je 'm veel sneller, net zo goed, en net zo duurgoedkoop! ^O^

EDIT: nog 1 ding; bij die camera's kon je de tijd toch verwijderen uit het beeld? Moeilijk om te doen of 'just like that'?
Maar heb je ook zo een link van een chinese webshop?
  maandag 2 mei 2011 @ 17:04:52 #218
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96255981
pi_96256268
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Staat 'With built-in light for night use' bij dus ik denk dat er gewoon een lampje in zit. ;)
Dan kun je het IR vervangen door zichtbaar licht, maar dan snap ik het nut van zo'n lamp helemaal niet meer. (Je kijkt verder dan zo'n lamp reikt, lijkt me)
pi_96257369
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]
Je moet een launchpad kopen, de chip van de camera lossolderen (let op! Die zit niet in een socket shiz) en dan vastsolderen aan je launchpad.
Dan moet je het hele process achterstevoren herhalen.
Succes ^O^
pi_96258107
haat aan trage ebay sellers, bestel ik het express niet bij DX om het sneller binnen te krijgen. Gaat die vent een beetje uit zijn neus zitten vreetn

ooh en stuur ik een mail wanneer ie m ongeveer zal verzenden, krijg ik dit:

Dear customers:
Notice:I will be out of office until Monday,May 2nd because of International Labor Day.
sorry for any inconvenience,your any question will be replied on 3rd May...
Thank you, and have a great day? }:|

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2011 17:55:19 ]
pi_96258425
Heb laatst iets besteld van lighttake.com , maar ze hebben een item niet opgestuurd. Helaas was het die dag oud papier dag en is de enveloppe door iemand anders weggegooid, waardoor ik geen foto heb kunnen maken zodat ik een refund zou krijgen.

Best slecht van lighttake dat ze een product gewoon ''vergeten'' te verzenden. Volgens mij gebeuren dat soort ongelukjes wel vaker.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:08:53 #223
22450 Poepoog
poepoog
pi_96258757
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:00 schreef Elco.. het volgende:
Heb laatst iets besteld van lighttake.com , maar ze hebben een item niet opgestuurd. Helaas was het die dag oud papier dag en is de enveloppe door iemand anders weggegooid, waardoor ik geen foto heb kunnen maken zodat ik een refund zou krijgen.

Best slecht van lighttake dat ze een product gewoon ''vergeten'' te verzenden. Volgens mij gebeuren dat soort ongelukjes wel vaker.
En wat zeiden ze toen je mailden, ze zijn namelijk over het algemeen wel toeschikkelijk. En wat zou het verschil moeten zijn of jij een foto hebt van een envelop of niet?
pi_96259861
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Je moet een launchpad kopen, de chip van de camera lossolderen (let op! Die zit niet in een socket shiz) en dan vastsolderen aan je launchpad.
Succes ^O^
Een launchpad is een soort van microcontroller (ik krijg wat anders namelijk als ik google :P ), dus je maakt eigenlijk een nieuwe camera. Hmm, dan laat ik 'm maar zo. Ik kijk nog even wat slimmers is, een van eBay of van BIC.

quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Als het goed is gewoon wel hoor.
Tja, een class 4 of zelfs 6 of hoger word aangeraden, en ik heb geen flauw idee wat voor class in de N82 zit/zat...

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 02-05-2011 18:57:41 ]
pi_96261875
Bij BIC kon je toch onder de coupon code een recommender invullen? Waarom zie ik die niet?
pi_96262021
Omdat je die bij het aanmelden ws al hebt ingevuld?
pi_96262936
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:11 schreef UncleSam het volgende:
Omdat je die bij het aanmelden ws al hebt ingevuld?
Ik heb net niets ingevuld.

EDIT: boeie, besteld. Ik dacht deze erbij te doen, maar zijn er ook goedkopere (class 4 of hoger)?

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 02-05-2011 19:45:57 ]
  maandag 2 mei 2011 @ 20:31:21 #228
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96266548
Iemand91.

Je kan het maar één keer doen. Anders moet je gewoon even een nieuwe account aanmaken.
pi_96269593

[ Bericht 100% gewijzigd door H0D3NPYL op 02-05-2011 21:25:56 ]
Moeten zij weten
  maandag 2 mei 2011 @ 21:49:45 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96271239
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb net niets ingevuld.

EDIT: boeie, besteld. Ik dacht deze erbij te doen, maar zijn er ook goedkopere (class 4 of hoger)?
Over het algemeen ook geen memcards bij Chinese webshops kopen, tenzij je er voor 99,99% zeker van bent dat het snor zit. :P
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Succes ^O^
Dat ja.
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Een launchpad is een soort van microcontroller (ik krijg wat anders namelijk als ik google :P ), dus je maakt eigenlijk een nieuwe camera. Hmm, dan laat ik 'm maar zo. Ik kijk nog even wat slimmers is, een van eBay of van BIC.

[..]

Tja, een class 4 of zelfs 6 of hoger word aangeraden, en ik heb geen flauw idee wat voor class in de N82 zit/zat...
Neuh. De launchpad is alleen het hackplatform. Er is een beetje een rigoureuze methode voor nodig om bij je firmware te kunnen en deze te flashen met een nieuwe. De launchpad kan dat. Ik heb er eentje, maar was nog niet zo ver dat ik doorhad dat je dan aan het solderen moest gaan slaan. Nu kom je met een door een aansteker verwarmde naald of schroevendraaier misschien een heel eind, maar je moet 'em ook weer vast solderen. :9 Je verbindt 'em dus, daarna flash je de firmware en koppel je de boel weer los en sluit je de boel weer.

Class 2 waarschijnlijk. 640x480 vergt niet al teveel. Moet kunnen.
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef beeklaan het volgende:
Iemand91.

Je kan het maar één keer doen. Anders moet je gewoon even een nieuwe account aanmaken.
Die gmail-account tip en dan ergens random een punt zetten was wel een übertip! ^O^
  maandag 2 mei 2011 @ 22:27:33 #231
22450 Poepoog
poepoog
pi_96273756
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef shiznuts het volgende:

Die gmail-account tip en dan ergens random een punt zetten was wel een übertip! ^O^
:* ,

jammer dat ik nu wel 50 keer emails krijg van BIC bij promoties ;(
pi_96273834
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Over het algemeen ook geen memcards bij Chinese webshops kopen, tenzij je er voor 99,99% zeker van bent dat het snor zit. :P

Class 2 waarschijnlijk. 640x480 vergt niet al teveel. Moet kunnen.

Dat dacht ik al. Maar als ik ooit zo'n HD versie zou kopen (wat niet geheel onwaarschijnlijk is) wat dan?

quote:
Werkt dat ook met hotmail?
  maandag 2 mei 2011 @ 22:29:22 #233
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96273873
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]

Nope, only Gmail
  maandag 2 mei 2011 @ 22:32:23 #234
22450 Poepoog
poepoog
pi_96274040
quote:

Je weet dat gmail gewoon gratisch is?
  maandag 2 mei 2011 @ 22:38:58 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96274471
quote:

[..]

Dat dacht ik al. Maar als ik ooit zo'n HD versie zou kopen (wat niet geheel onwaarschijnlijk is) wat dan?

[..]

Meh, not such a great idea. De bitrate van de opname is dan eigenlijk te groot voor wat de kaart kan wegschrijven waardoor je datablokken gaat missen. Misschien dat je frames gaat missen waardoor het schokkerig over gaat komen, in het ergste geval heb je telkens corrupt files. :P

Ehm, dunt zhink zo.
pi_96274888
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je weet dat gmail gewoon gratisch is?
I know, ik heb ook gmail (geloof ik :') , ooit ingesteld bij kopen van HTC)

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Meh, not such a great idea. De bitrate van de opname is dan eigenlijk te groot voor wat de kaart kan wegschrijven waardoor je datablokken gaat missen. Misschien dat je frames gaat missen waardoor het schokkerig over gaat komen, in het ergste geval heb je telkens corrupt files. :P

Ehm, dunt zhink zo.
Class 2 werkt bij HD dus niet, class 4 dan? (Ja ik moet zo 'ns die wegschrijfsnelheden gaan bekijken, maar TV is veul interessanter op het moment :') )
  maandag 2 mei 2011 @ 22:53:27 #237
22450 Poepoog
poepoog
pi_96275404
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef Iemand91 het volgende:

Maakt geen fluit uit, het werkt gewoon naar behoren. Heb zelf bijna alle keychains, lighters en MP3 gehad, zo'n 15 verschillende icm verschillende kaarten, en moet zeggen dat ik het verschil nog niet echt heb gezien... Al verbaas ik mij wel elke keer om de kleine variaties die er weer zijn in een product wat ogenschijnlijk hetzelfde ding is, die gekomen zijn in éénzelfde envelop.
  maandag 2 mei 2011 @ 22:58:27 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96275711
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

I know, ik heb ook gmail (geloof ik :') , ooit ingesteld bij kopen van HTC)

[..]

Class 2 werkt bij HD dus niet, class 4 dan? (Ja ik moet zo 'ns die wegschrijfsnelheden gaan bekijken, maar TV is veul interessanter op het moment :') )
Die gast van Techmoan heeft het over class 6 = weinig drop frame, class 4 = aardig wat drop frame. Hij had nu een class 10 waarvan 'ie verwachte dat het perfect zou zijn.
pi_96279756
Nou ja, mymemory lijkt het goedkoopst te zijn en die hebben een levertijd van pak 'm beet 2 weken. Eerst maar proberen met N82 kaartje, dan misschien nog een van mymemory halen.
pi_96283322
Techmoan is wel een beetje een rare naam trouwens :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:59:02 #241
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96285462
Die nieuwe site van pandawill is best nice..
Je kan trouwens ook aangeven wat dr nog wel ruk is aan de site, opzich ook genoeg dingen die niet ideal en nice zijn. En daar nog geld voor krijgen ook :P
Advice Support Tickets
$5, $10, of 'iets speciaals' ....

Vraag me af wanneer de zonnebrillen komen en welke ik krijg :D
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:30:48 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96286276
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef tokko1 het volgende:
Vraag me af wanneer de zonnebrillen komen en welke ik krijg :D
Hier de zelfde vraag ;)

5e in de queue voor live chat :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:36:32 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96286486
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef tokko1 het volgende:
$5, $10, of 'iets speciaals' ....
Cute friendly convinient body massager for you friend!

Contact gehad met Pandawill, en de livechat had hij het over: sku.13219

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 03-05-2011 11:28:39 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:05:37 #244
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96289488
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:14:48 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96289829
quote:
Ziet er vet uit ;)
pi_96290757
http://www.lightinthebox.(...)6--x-24-_p20709.html Ik heb die maar gekocht :)

Maar jah, zijn er nog meer sites met schilderijen? Op light in the box heb je een aardige keus, maar jah, ik wil meer keuze :)
Ik heb deze besteld als test, wil namelijk iets van 2 bij 2 bestellen, maar voor 40 euro wilde ik dit eerste ven testen :)

Iemand ervaring met schilderijen uit china, of iemand nog andere sites met schilderijen?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:47:04 #247
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96290933
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef RanTheMan het volgende:
http://www.lightinthebox.(...)6--x-24-_p20709.html Ik heb die maar gekocht :)

Maar jah, zijn er nog meer sites met schilderijen? Op light in the box heb je een aardige keus, maar jah, ik wil meer keuze :)
Ik heb deze besteld als test, wil namelijk iets van 2 bij 2 bestellen, maar voor 40 euro wilde ik dit eerste ven testen :)

Iemand ervaring met schilderijen uit china, of iemand nog andere sites met schilderijen?
Je moet even een heeel stuk terug kijken in de topicreeks, er was op een gegeven moment wel iemand die schilderijen besteld had en ontvangen, mogelijk zelfs meedere mensen. Je kon voglends mij ook een foto laten na-schilderen....
pi_96291047
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Je moet even een heeel stuk terug kijken in de topicreeks, er was op een gegeven moment wel iemand die schilderijen besteld had en ontvangen, mogelijk zelfs meedere mensen. Je kon voglends mij ook een foto laten na-schilderen....
Had ik al gedaan, ik had het ook ergens gelezen, maar kan het niet terug vinden, ook niet met de zoekfunctie, Het was ergens rond kerst dat het er over ging, maar jah jullie gaan zo snel :)

Ik lees ook dat de meesten van de posters hier allerhande gadgets bestellen, leuk, maar niet voor mij.. Zijn er ook mensen die bijv meubels of fontijntjes (wasbak) o.i.d. hebben besteld? Het ziet er namelijk op het plaatje heel vet uit, En de prijs is ook wel redelijk, maar ik ben benieuwd naar de kwaliteit, 100 euro voor een spoelbakje is nml niet heel duur, maar wel duur om eens te kijken wat het is :)
pi_96292528
quote:
[...]
Dit leert me dat monkeybrain er enkele heeft gekocht en dat hij het afraadt om er te kopen.
jaja, en azo...
pi_96292819
Denk dat ik ook maar eens een schilderij ga kopen.. kijken of het wat is.
Wat heb je aan verzendkosten betaald RanTheMan?
pi_96293039
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef Maryn. het volgende:
Denk dat ik ook maar eens een schilderij ga kopen.. kijken of het wat is.
Wat heb je aan verzendkosten betaald RanTheMan?
Ik heb maar voor de duurdere variant gekozen, dacht, moet wel heel over, anderen hier zullen het me ongetwijfeld afraden, maar ja: Dit is het geworden:

Sub-Total: US$ 49.50
Expedited Shipping: US$ 15.72
Shipping Insurance Rates: US$ 1.99
Gift Packaging: US$ 2.99

Weet niet hoe het zit met invoerrechten en belastingen op schilderijen, maar ja dacht laat ik het inpakken, is het net een cadeautje en heb ik misschien mazzel.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:49:14 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96293107
Mwoa, qua waarde zou dat allicht nog uitkunnen. Ik vraag me alleen af of ze het op prijs stellen dat een beroemd schilderij is gekopieerd op canvas... :P
pi_96293211
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:49 schreef shiznuts het volgende:
Mwoa, qua waarde zou dat allicht nog uitkunnen. Ik vraag me alleen af of ze het op prijs stellen dat een beroemd schilderij is gekopieerd op canvas... :P
Wie zou dat niet op prijs stellen dan? De Douane o.i.d.? Waarom zouden ze dat niet goed vinden dan? Dat schilderij is al ruim 100 jaar oud, zijn de eventuele rechten dan al lang niet vervallen? zoals bij klassieke muziek?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:53:11 #254
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96293268
Hoe zit het met het geld terugvragen via paypal?
tablet 31/3 besteld en nog steeds niet binnen.
dus zit al bijna op 35 daen
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:04:32 #255
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96293807
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:51 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Wie zou dat niet op prijs stellen dan? De Douane o.i.d.? Waarom zouden ze dat niet goed vinden dan? Dat schilderij is al ruim 100 jaar oud, zijn de eventuele rechten dan al lang niet vervallen? zoals bij klassieke muziek?
Als het met nadruk een replica of te onderscheiden is misschien, zodanig dat het geen vervalsing is met de intentie mogelijke kopers te misleiden. Volgens mij zijn die laatste namelijk niet toegestaan en bij schilderijen maakt het denk ik juist niet uit hoe oud het is, omdat het werk hoe ouder hoe belangrijker is. Maar geen idee hoe dat zit met schilderijen hoor. Leek me alleen een dodgy praktijk: het (ver-)kopen van 'meesterwerken'.
pi_96293960
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als het met nadruk een replica of te onderscheiden is misschien, zodanig dat het geen vervalsing is met de intentie mogelijke kopers te misleiden. Volgens mij zijn die laatste namelijk niet toegestaan en bij schilderijen maakt het denk ik juist niet uit hoe oud het is, omdat het werk hoe ouder hoe belangrijker is. Maar geen idee hoe dat zit met schilderijen hoor. Leek me alleen een dodgy praktijk: het (ver-)kopen van 'meesterwerken'.
LOL _O- Iedereen ziet toch meteen dat het een replica is :) zodra die binnen is loop ik een atelier binnen en vraag of ze mijn "orginele" schilderij willen kopen, zal dan eerst de sticker "Made in China" ff provisorisch verwijderen :)

Kijk als ik nou Geert jan Jansen benaderen met de vraag, kopieer dit ff a la, maar nu :O
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:10:13 #257
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96294023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:31 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Dit leert me dat monkeybrain er enkele heeft gekocht en dat hij het afraadt om er te kopen.
Dat dus :P
Het orgineel is op een stuk karton geschilderd dus deze valt snel door de mand als nep :')

Ik heb mijn HD spycam sleutelhanger besteld, ik kan niet wachten. Gelijk een class 10 SD kaartje besteld om geen snelheid problemen te krijgen. Er blijft altijd wel iets om te bestellen :@
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:12:05 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96294111
Ik heb die 808 #11 720p en die smallest HD cam beide besteld.
Gisteren ook een prijsvoorstel gedaan op een buyitnow item, dus nu een 8GB Class 10 voor 14 euro en 25 cent onderweg. :7
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:16:38 #259
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96294299
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:12 schreef shiznuts het volgende:
Gisteren ook een prijsvoorstel gedaan op een buyitnow item, dus nu een 8GB Class 10 voor 14 euro en 25 cent onderweg. :7
Ik heb hem bij www.dataio.nl gekochtvoor 15,70.
Class 10 is in prijs gezakt?

Ik stond er een beetje van te kijken, voor deze prijs hoef je niet na te denken.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:22:19 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96294542
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:16 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb hem bij www.dataio.nl gekochtvoor 15,70.
Class 10 is in prijs gezakt?

Ik stond er een beetje van te kijken, voor deze prijs hoef je niet na te denken.
Klopt. Als je een standaard winkelcentrum bij een elektronicazaak naar binnen stapt dan krab je je wel ff achter de oren als je die prijzen ziet. :P Maar haal de fysieke winkel weg en maak een digitale dan kun je je al aardig wat kosten besparen. De onlinewinkels bieden goede prijzen hoor. :Y http://tweakers.net/price(...)gb+class+10+microsdl
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:26:53 #261
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96294746
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Klopt. Als je een standaard winkelcentrum bij een elektronicazaak naar binnen stapt dan krab je je wel ff achter de oren als je die prijzen ziet. :P Maar haal de fysieke winkel weg en maak een digitale dan kun je je al aardig wat kosten besparen. De onlinewinkels bieden goede prijzen hoor. :Y http://tweakers.net/price(...)0-flash-card-g2.html
Alleen babyboomers en oma's kopen geheugen in een fysieke winkel :')
Beetje oude voorraad met hoge inkoopprijs losmaken :{w
pi_96299871
net mijn stinkbommen en butane lighter binnengekregen XD
Moeten zij weten
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:35:30 #263
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96300095
Had mijn tablet nog steeds niet ontvangen, en de vraag is of tnt hem ook nog gaat vrijgeven
dus voor de zekerheid even een paypal claim ingedient, nu heeft dealextreme al heel snel een refund gestuurd
maar gaat dat dan naar mijn DX account of paypal account?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:41:07 #264
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96300327
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:35 schreef lipjes het volgende:
Had mijn tablet nog steeds niet ontvangen, en de vraag is of tnt hem ook nog gaat vrijgeven
dus voor de zekerheid even een paypal claim ingedient, nu heeft dealextreme al heel snel een refund gestuurd
maar gaat dat dan naar mijn DX account of paypal account?
Helemaal niet als je pech hebt, DX stuurt altijd nepmails dat je een refund krijgt van paypal :') Deden ze bij mij ook, nooit iets van gezien... op h et forum van DX en van paypal o.a. staat het vol met gelijke verhalen. En ik geloof dat er hier ook nog een paar waren.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:42:39 #265
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96300389
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Helemaal niet als je pech hebt, DX stuurt altijd nepmails dat je een refund krijgt van paypal :') Deden ze bij mij ook, nooit iets van gezien... op h et forum van DX en van paypal o.a. staat het vol met gelijke verhalen. En ik geloof dat er hier ook nog een paar waren.
Had al bij paypal een geschil aangekaart (zitnu op 35 dagen) dus kan het altijd nog via paypal terugkrijgen of niet dan?
en mocht het geld teruggeboekt worden en de tablet toch binnenkomen kan ik het geld altijd nog terugstorten naar DX of niet dan :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:41:43 #266
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_96302767
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:12 schreef shiznuts het volgende:
Waar heb je 'm gekocht? Heb zelf ook al beetje gezocht, maar twijfel toch wel of degene die ik vind ook daadwerkelijk '#11' zijn...
pi_96303280
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
net mijn stinkbommen en butane lighter binnengekregen XD
Stinken ze een beetje?
pi_96305019
quote:
http://www.aliexpress.com/category/1704/painting-calligraphy.html

Hier staan nog een hoop chinezen op die schilderijen aanbieden. Verder geen ervaring mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door DIJK op 03-05-2011 18:46:54 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:34:27 #269
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96308132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:41 schreef Schild het volgende:

[..]

Waar heb je 'm gekocht? Heb zelf ook al beetje gezocht, maar twijfel toch wel of degene die ik vind ook daadwerkelijk '#11' zijn...
Die Brit heeft hem hier vandaan.

http://stores.ebay.co.uk/(...)trksid=p4634.c0.m322
pi_96311607
Iemand al eens een draadloze xbox controller gekocht? Of een goede site?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:19:38 #271
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96314333
40 fietslampjes binnen... eentje werkt niet.
Maar de rest gewoon wel, altijd heel populair ding voor vrienden hehe.
pi_96314447
Die dingen met die elastiekjes?
Die zijn volgens goedkoper bij de Action dan uit China..
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:22:23 #273
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96314486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef UncleSam het volgende:
Die dingen met die elastiekjes?
Die zijn volgens goedkoper bij de Action dan uit China..
Nope silicone dingen.. twee ledjes. je hebt ze ook bij de Hema alleen daar zijn ze wel duurder ;)
pi_96317186
Ja die bedoel ik. Nou bij Action zijn ze 1.99, en wat heb jij betaald?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:30:49 #275
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96318941
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef UncleSam het volgende:
Ja die bedoel ik. Nou bij Action zijn ze 1.99, en wat heb jij betaald?
1.80 ongeveer...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:32:43 #276
48067 neo2000
pi_96319077
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Yep, bij DX.. SKU 608, ik zie alleen dat deze niet meer beschikbaar is. Geen dodgy kwaliteit, ziet er gewoon echt uit, netjes in bubblewrap achtig groen zakje met Microsoft logo's all over.. Ziet er wel genuine uit, misschien refurbished o.i.d. Maar goed, aangezien niet meer op de site = waarsch. niet meer leverbaar.
pi_96319426
quote:

[..]

Heb laatst de #3 binnen gekregen. Maar ondanks de duidelijke uitleg op internet lukt het me niet om de tijd te veranderen. Jullie tips?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:12:16 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96321605
Vandaag pakje van Bic binnen (travle adapter) + microfoontje.

Travle adapter ziet er wel ok uit :) niet zo crap als is sommige andere opladers uit china wel eens heb gezien.

Voor het microfoontje moet ik Shiznuts nogmaals bedanken :) (heb er 1 met kabeltje genomen).
Klinkt goed en nu hoef ik niet meer met die idiote koptelefoon op alleen voor de microfoon.

50% OT: vandaag ook micro sd van mymemory binnen gekregen, heeft totaal een 10 dagen geduurd. Best ok, aangezien mijn ebay pakjes/enveloppen er wel eens 4 maanden over hebben gedaan (Lang leve select post!)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:29:18 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_96322466
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Heb laatst de #3 binnen gekregen. Maar ondanks de duidelijke uitleg op internet lukt het me niet om de tijd te veranderen. Jullie tips?
Vanaf minuut 8
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:29:37 #280
22450 Poepoog
poepoog
pi_96322477
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Pm je email.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:39:08 #281
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96323017
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Vanaf minuut 8
Jup. Easy as pie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]

Voor het microfoontje moet ik Shiznuts nogmaals bedanken :) (heb er 1 met kabeltje genomen).
Klinkt goed en nu hoef ik niet meer met die idiote koptelefoon op alleen voor de microfoon.

[..]
Glad you like it ^O^ !
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb nog nooit een goede site gekocht... ;(
quote:

[..]

Was $39,99 bij eh... http://myworld.ebay.nl/hxelepro360 Is een Top-rated seller. :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 02:20:33 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96328004

Ola... :9

Dit horloge ziet er wel nice uit: http://www.tinydeal.com/s(...)w78021a-p-28322.html

[ Bericht 26% gewijzigd door shiz op 04-05-2011 02:25:53 ]
pi_96329421
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ola... :9

Dit horloge ziet er wel nice uit: http://www.tinydeal.com/s(...)w78021a-p-28322.html
Ook goeiemorgen :9
pi_96332363
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Yep, bij DX.. SKU 608, ik zie alleen dat deze niet meer beschikbaar is. Geen dodgy kwaliteit, ziet er gewoon echt uit, netjes in bubblewrap achtig groen zakje met Microsoft logo's all over.. Ziet er wel genuine uit, misschien refurbished o.i.d. Maar goed, aangezien niet meer op de site = waarsch. niet meer leverbaar.
Ff kijken of er een ander exemplaar is. Tnx.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_96334036
Hallo,
wie heeft er al wat besteld wat onder de $30 is? want ik wil wat bestellen maar er staat dat je niet onder de $30 kan bestellen omdat je in nederland airmail moet doen. Dat airmail kan pas als je $30 hebt en voor airmail moet je ook $15 betalen?
mvg kevin
pi_96334103
Je moet ook niet registered airmail (fastpost) selecteren maar slow flat post.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:20:45 #287
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96334105
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:18 schreef yo0wzaa het volgende:
Hallo,
wie heeft er al wat besteld wat onder de $30 is? want ik wil wat bestellen maar er staat dat je niet onder de $30 kan bestellen omdat je in nederland airmail moet doen. Dat airmail kan pas als je $30 hebt en voor airmail moet je ook $15 betalen?
mvg kevin
Ten eerste, wát wil je bestellen, bij welke webshop want uit dit verhaal wordt dat niet duidelijk..

En het meerendeel van alle orders made hier zijn onder de 30 usd, dus ik snap niet helemaal wat/hoe minimum order van 30 usd voor airmail jij bedoelt?
pi_96334412
ik wil ipod oortjes bestellen 3 setjes en een wekker. bij dealextreme.com
quote:
16s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ten eerste, wát wil je bestellen, bij welke webshop want uit dit verhaal wordt dat niet duidelijk..

En het meerendeel van alle orders made hier zijn onder de 30 usd, dus ik snap niet helemaal wat/hoe minimum order van 30 usd voor airmail jij bedoelt?
ik wil ipod oortjes bestellen 3 setjes en een ventilator. bij dealextreme.com bij elkaar $14.73

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:20 schreef UncleSam het volgende:
Je moet ook niet registered airmail (fastpost) selecteren maar slow flat post.
ik zie nergens slow flat post staan bij dealextreme.com
pi_96334480
er staat EMS service is beschikbaar voor de volgende landen: dan allemaal landen nederland er niet bij. er staat als je land er niet bij staat wat dus het geval is moet je airmail service gebruiken.
pi_96334579
Airmail is wel gratis, blinde.

Haal de bulkrate weg.
pi_96334584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef yo0wzaa het volgende:
er staat EMS service is beschikbaar voor de volgende landen: dan allemaal landen nederland er niet bij. er staat als je land er niet bij staat wat dus het geval is moet je airmail service gebruiken.
Maar je moet geen EMS
pi_96334616
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:18 schreef yo0wzaa het volgende:
Hallo,
mvg kevin
Gewoon de standaard verzendoptie gebruiken. Er is geen minimum, en het kost geen geld.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:33:32 #293
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96334634
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef yo0wzaa het volgende:
Je moet gewoon free airmail gebruiken, kan zeker onder de 30 usd....

Gewoon gratis gewoon geen gezeik.
pi_96334663
quote:
16s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Je moet gewoon free airmail gebruiken, kan zeker onder de 30 usd....
[ afbeelding ]

Gewoon gratis gewoon geen gezeik.
Waarschijnlijk heeft ie dan de bulkrate aangezet.
pi_96334713
jaa bulkrate heb ik aangeklikt oke dan is het goed bedankt allemaal :D
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:36:44 #296
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96334755
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef yo0wzaa het volgende:
jaa bulkrate heb ik aangeklikt oke dan is het goed bedankt allemaal :D
Weer een tevreden Fok! gebruiker erbij, jeej *O*
(Mooi om te zien dat minimaal 3 mensen deze threat non-stop open hebben staan en mensen willen helpen :') :Y )
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:45:13 #297
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96335116
pff zit nu te wachten op de live customer support, sta al ongeveer een half uur in de rij
pi_96335150
quote:
16s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Weer een tevreden Fok! gebruiker erbij, jeej *O*
(Mooi om te zien dat minimaal 3 mensen deze threat non-stop open hebben staan en mensen willen helpen :') :Y )
Tijdens het Fokken! moet ik af en toe eens werken. :'(
maar blij dat ik er weer bij kan zijn ...
tijd voor een nieuwe te openen met een betere TT :r
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:46:51 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96335173
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef lipjes het volgende:
pff zit nu te wachten op de live customer support, sta al ongeveer een half uur in de rij
Volgends mij werken ze nog 15 minuten en dan stoppen ze.. 6 uur in china :')
En hij staat nu op de site al op ofline hehe..
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:47:08 #300
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96335184
Heeft iemand al een nieuwe titel bedacht voor het volgende deeltje?

Chinese Webshops topic #131 Weer een tevreden Fok! gebruiker erbij!

Of

Chinese Webshops topic #131 GRATIS!
Free shipping4everyone :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:47:20 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96335196
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')