quote:Helicoper serial products with infrared remote control system
Infrared control aircraft specifications, colours and contents may vary from illustrations
Suitable for the gay up than 14 years old
net binnen gekregen, de bal is een tikje hard, maar verder van mooi materiaal en zonder grove fouten. Het shirt zit goed en is gemaakt van fijne stof, mooi shirt. En de bril is ook best mooi, werkt alleen niet echt tegen zonlicht denk ik zoquote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Dudeweiser het volgende:
ik verwacht vanmiddag een pakketje van Focal, met een Jabulani, OL shirt en een zonnebrilik laat morgen of vanavond wel even weten of het wat is
Action, heb je 'm veel sneller, net zo goed, en net zo duurgoedkoop!quote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef UnitedJunk het volgende:
Al heel vaak heb ik HDMI kabels gezien in dit topic.
Maar welke kan ik nou het beste nemen? Minimaal 3M
Staat 'With built-in light for night use' bij dus ik denk dat er gewoon een lampje in zit.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef Iemand91 het volgende:
Maar ik denk het wel, plastic geval met IR voor nacht zicht, 4x vergroting. Tja, voor de vergroting hoef je het dus niet te doen, en ik heb zo'n gevoel dat dat IR ook niet echt gaat werken.
Maar heb je ook zo een link van een chinese webshop?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Action, heb je 'm veel sneller, net zo goed, en net zo duurgoedkoop!
EDIT: nog 1 ding; bij die camera's kon je de tijd toch verwijderen uit het beeld? Moeilijk om te doen of 'just like that'?
Dan kun je het IR vervangen door zichtbaar licht, maar dan snap ik het nut van zo'n lamp helemaal niet meer. (Je kijkt verder dan zo'n lamp reikt, lijkt me)quote:Op maandag 2 mei 2011 16:20 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Staat 'With built-in light for night use' bij dus ik denk dat er gewoon een lampje in zit.
Je moet een launchpad kopen, de chip van de camera lossolderen (let op! Die zit niet in een socket shiz) en dan vastsolderen aan je launchpad.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
EDIT: nog 1 ding; bij die camera's kon je de tijd toch verwijderen uit het beeld? Moeilijk om te doen of 'just like that'?
En wat zeiden ze toen je mailden, ze zijn namelijk over het algemeen wel toeschikkelijk. En wat zou het verschil moeten zijn of jij een foto hebt van een envelop of niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:00 schreef Elco.. het volgende:
Heb laatst iets besteld van lighttake.com , maar ze hebben een item niet opgestuurd. Helaas was het die dag oud papier dag en is de enveloppe door iemand anders weggegooid, waardoor ik geen foto heb kunnen maken zodat ik een refund zou krijgen.
Best slecht van lighttake dat ze een product gewoon ''vergeten'' te verzenden. Volgens mij gebeuren dat soort ongelukjes wel vaker.
Een launchpad is een soort van microcontroller (ik krijg wat anders namelijk als ik googlequote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Je moet een launchpad kopen, de chip van de camera lossolderen (let op! Die zit niet in een socket shiz) en dan vastsolderen aan je launchpad.
Dan moet je het hele process achterstevoren herhalen.
Succes
Tja, een class 4 of zelfs 6 of hoger word aangeraden, en ik heb geen flauw idee wat voor class in de N82 zit/zat...quote:
Ik heb net niets ingevuld.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:11 schreef UncleSam het volgende:
Omdat je die bij het aanmelden ws al hebt ingevuld?
Over het algemeen ook geen memcards bij Chinese webshops kopen, tenzij je er voor 99,99% zeker van bent dat het snor zit.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb net niets ingevuld.
EDIT: boeie, besteld. Ik dacht deze erbij te doen, maar zijn er ook goedkopere (class 4 of hoger)?
quote:Op maandag 2 mei 2011 17:35 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Je moet een launchpad kopen, de chip van de camera lossolderen (let op! Die zit niet in een socket shiz) en dan vastsolderen aan je launchpad.
Dan moet je het hele process achterstevoren herhalen.
Succes
Neuh. De launchpad is alleen het hackplatform. Er is een beetje een rigoureuze methode voor nodig om bij je firmware te kunnen en deze te flashen met een nieuwe. De launchpad kan dat. Ik heb er eentje, maar was nog niet zo ver dat ik doorhad dat je dan aan het solderen moest gaan slaan. Nu kom je met een door een aansteker verwarmde naald of schroevendraaier misschien een heel eind, maar je moet 'em ook weer vast solderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een launchpad is een soort van microcontroller (ik krijg wat anders namelijk als ik google), dus je maakt eigenlijk een nieuwe camera. Hmm, dan laat ik 'm maar zo. Ik kijk nog even wat slimmers is, een van eBay of van BIC.
[..]
Tja, een class 4 of zelfs 6 of hoger word aangeraden, en ik heb geen flauw idee wat voor class in de N82 zit/zat...
Die gmail-account tip en dan ergens random een punt zetten was wel een übertip!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef beeklaan het volgende:
Iemand91.
Je kan het maar één keer doen. Anders moet je gewoon even een nieuwe account aanmaken.
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef shiznuts het volgende:
Die gmail-account tip en dan ergens random een punt zetten was wel een übertip!
Dat dacht ik al. Maar als ik ooit zo'n HD versie zou kopen (wat niet geheel onwaarschijnlijk is) wat dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Over het algemeen ook geen memcards bij Chinese webshops kopen, tenzij je er voor 99,99% zeker van bent dat het snor zit.
Class 2 waarschijnlijk. 640x480 vergt niet al teveel. Moet kunnen.
Werkt dat ook met hotmail?quote:Die gmail-account tip en dan ergens random een punt zetten was wel een übertip!
Nope, only Gmailquote:
Meh, not such a great idea. De bitrate van de opname is dan eigenlijk te groot voor wat de kaart kan wegschrijven waardoor je datablokken gaat missen. Misschien dat je frames gaat missen waardoor het schokkerig over gaat komen, in het ergste geval heb je telkens corrupt files.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar als ik ooit zo'n HD versie zou kopen (wat niet geheel onwaarschijnlijk is) wat dan?
[..]
Werkt dat ook met hotmail?
I know, ik heb ook gmail (geloof ikquote:
Class 2 werkt bij HD dus niet, class 4 dan? (Ja ik moet zo 'ns die wegschrijfsnelheden gaan bekijken, maar TV is veul interessanter op het momentquote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Meh, not such a great idea. De bitrate van de opname is dan eigenlijk te groot voor wat de kaart kan wegschrijven waardoor je datablokken gaat missen. Misschien dat je frames gaat missen waardoor het schokkerig over gaat komen, in het ergste geval heb je telkens corrupt files.
Ehm, dunt zhink zo.
Maakt geen fluit uit, het werkt gewoon naar behoren. Heb zelf bijna alle keychains, lighters en MP3 gehad, zo'n 15 verschillende icm verschillende kaarten, en moet zeggen dat ik het verschil nog niet echt heb gezien... Al verbaas ik mij wel elke keer om de kleine variaties die er weer zijn in een product wat ogenschijnlijk hetzelfde ding is, die gekomen zijn in éénzelfde envelop.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, een class 4 of zelfs 6 of hoger word aangeraden, en ik heb geen flauw idee wat voor class in de N82 zit/zat...
Die gast van Techmoan heeft het over class 6 = weinig drop frame, class 4 = aardig wat drop frame. Hij had nu een class 10 waarvan 'ie verwachte dat het perfect zou zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
I know, ik heb ook gmail (geloof ik, ooit ingesteld bij kopen van HTC)
[..]
Class 2 werkt bij HD dus niet, class 4 dan? (Ja ik moet zo 'ns die wegschrijfsnelheden gaan bekijken, maar TV is veul interessanter op het moment)
Hier de zelfde vraagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef tokko1 het volgende:
Vraag me af wanneer de zonnebrillen komen en welke ik krijg
Cute friendly convinient body massager for you friend!quote:
Ziet er vet uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:05 schreef beeklaan het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)nd-wrist-watch-18662 besteld
Je moet even een heeel stuk terug kijken in de topicreeks, er was op een gegeven moment wel iemand die schilderijen besteld had en ontvangen, mogelijk zelfs meedere mensen. Je kon voglends mij ook een foto laten na-schilderen....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef RanTheMan het volgende:
http://www.lightinthebox.(...)6--x-24-_p20709.html Ik heb die maar gekocht
Maar jah, zijn er nog meer sites met schilderijen? Op light in the box heb je een aardige keus, maar jah, ik wil meer keuze
Ik heb deze besteld als test, wil namelijk iets van 2 bij 2 bestellen, maar voor 40 euro wilde ik dit eerste ven testen
Iemand ervaring met schilderijen uit china, of iemand nog andere sites met schilderijen?
Had ik al gedaan, ik had het ook ergens gelezen, maar kan het niet terug vinden, ook niet met de zoekfunctie, Het was ergens rond kerst dat het er over ging, maar jah jullie gaan zo snelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je moet even een heeel stuk terug kijken in de topicreeks, er was op een gegeven moment wel iemand die schilderijen besteld had en ontvangen, mogelijk zelfs meedere mensen. Je kon voglends mij ook een foto laten na-schilderen....
Dit leert me dat monkeybrain er enkele heeft gekocht en dat hij het afraadt om er te kopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef RanTheMan het volgende:
[...]
Iemand ervaring met schilderijen uit china, of iemand nog andere sites met schilderijen?
Ik heb maar voor de duurdere variant gekozen, dacht, moet wel heel over, anderen hier zullen het me ongetwijfeld afraden, maar ja: Dit is het geworden:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:40 schreef Maryn. het volgende:
Denk dat ik ook maar eens een schilderij ga kopen.. kijken of het wat is.
Wat heb je aan verzendkosten betaald RanTheMan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |