Maar nu zijn ze weer $18,50 p/stuk lol.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:55 schreef Syphixx het volgende:
kweet ni meer wat te kiezne nu :p
denk dat ik van die goedkope Brainwavz Alpha IEM Earphones ga aanschaffen
Sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef shiznuts het volgende:
Psies ja.En ben niet zo van prullaria. Moet wel echt tofheid zijn. Hum tas... da's wel een goede. Er zit een groot gapend gat in mijn laptop/werktas. Ziet er een beetje armoedig uit. Bedankt, volgens mij heb je me op een idee gebracht.
Tas hunting.
Dat is dus de reden dat memory.co.uk in de op staat. Ik zou een niet ontvangen claim startenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Patrickovik het volgende:
Verdomme, had ik een paar SD kaartjes via Lightake besteld van 2GB blijken ze maar 256MB of minder te zijn
als je hem hebt, kan je dan zeggen of het goede kwaliteit stof is??quote:Op donderdag 28 april 2011 22:17 schreef Syphixx het volgende:
aan het wachten op groene angry birds t-shirt
quote:Dear all,
Thank you very much for your continued trust and support!
We will have a holiday from April 30th to May 2nd. It is Labor's Day in China, we also wish you and your family a nice weekend!
To thank your support, we are glad to offer you a 10% discount off coupon code for you our sincerely customers from now to May, 4th, 2011, it can be used for twice!
The coupon code is HappyLaborsDay, by using the coupon code to checkout, you will get 10% discount off site-wide.
Thanks again for your trust and support!
BG Team
2011-04-29
Ik vind dat ze in de standaard Smiley-set moeten, kun je niet een woordje doen bij een FA ofzo?quote:
*zucht...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Patrickovik het volgende:
Verdomme, had ik een paar SD kaartjes via Lightake besteld van 2GB blijken ze maar 256MB of minder te zijn
De vraag is of ze dat willen... is het niet leuker om het 'underground' te houden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ik vind dat ze in de standaard Smiley-set moeten, kun je niet een woordje doen bij een FA ofzo?
Mja... dat is wel stevig balen op zulke momenten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
*zucht...
Bestel nooit geheugen uit China. Het is namelijk bijna altijd meuk! Of je krijgt minder Gb's dan besteld (nepgeheugen), of het zijn kwalitatief slechte kaartjes. Hij kan wel 16 Gb aangeven, maar daarvan kan bijvoorbeeld 15 Gb nep zijn.
Op de laatste vakantiedag van mijn ouders hield het Memory Stick Duo Pro kaartje er op eens mee op.. Weg 8 Gb aan vakantiefoto's!
Tja, je kan het er op wagen, maar voor mij nooit meer geheugen uit China!
Haha, misschien heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De vraag is of ze dat willen... is het niet leuker om het 'underground' te houden? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Ballsofsteel op 29-04-2011 17:16:29 (Linkjes toegevoegd :)) ]
Mijn was ook binnen paar dagen kapot.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De vraag is of ze dat willen... is het niet leuker om het 'underground' te houden? [ afbeelding ]
[..]
Mja... dat is wel stevig balen op zulke momenten. [ afbeelding ]
Ik heb zelf ook kaartjes uit China, paar microSD en een class 10 SDHC, werkt prima moet ik zeggen (*afklopt).
Wat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ben ik blij dat ik mijn microsd-bestelling geannuleerd had en in NL gekocht heb
Al had het niet veel uitgemaakt, want hij zit in mijn key chain spy cam van BIC. Klem, helemaal diep eringezakten ik heb geen schroevendraaier
Oooh lol, natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Geen passendeHeb wel kruiskoppen maar die zijn groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |