Dat slaat inderdaad nergens op, had laatst me zelf gereferred, kreeg ik -7 cent ipv 2 dollar, ik dus ticket, zeggen ze ja dat kunnen we niet nakijken dus pech.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:21 schreef beeklaan het volgende:
Wat een stelletje knurften op buyincoins.
Ik iets kopen van 8.05 points en 41 cent via paypal. Gaat ie opeens van processing 5 naar 2 voor meerdere dagen. Ik vragen wat er is. Zeggen ze ja, je hebt geen points meer dus cancellen we hem. Of ik even kan kijken of ik toch nog punten heb. Nee duh die heb ik niet meer want daar heb ik mee betaald. Weg 8.05 dollar en 41 cent.
Daarentegen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja mijn nederlands zuigt
mijn engels daarintegen
heb je je ouders op de bus gedaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:28 schreef lipjes het volgende:
Nou brief is binnen de wilden de factuur hebben
dus ouders maar op de bus gedaan, had gelukkig alles al klaargelecht gister
Lol.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
heb je je ouders op de bus gedaan?
Dood met free shipping, special for my fliend. You welcome are.quote:
Wat ik hier nou toch op moet zeggen...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dood met free shipping, special for my fliend. You welcome are.
quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Wat ik hier nou toch op moet zeggen...
was stilletjes in een hoek aan het huilen omdat ik die kanker ' i ' niet gevondne hadquote:
You're not alone man...quote:Op donderdag 28 april 2011 22:11 schreef Syphixx het volgende:
[..]
was stilletjes in een hoek aan het huilen omdat ik die kanker ' i ' niet gevondne had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:13 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
You're not alone man... [ afbeelding ]Braaf zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maare.. iemand nog iets vets besteld? Dan bedoel ik niet haargel of iets.Ik heb alles zo'n beetje al. Wat ik de laatste tijd vooral doe is de 'new arrivals' checken of er leuk cadeaumateriaal tussen zit. Niks doet het zo goed als een giftwrapped unique cute magic present uit China. Dat verslaat een boekenbon met gemak.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Nou, ik zit nu dus al gvd 1.5 maand te wachten op m'n ProAlpha's.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Braaf zo! [ afbeelding ]
Maare.. iemand nog iets vets besteld? Dan bedoel ik niet haargel of iets.Ik heb alles zo'n beetje al. Wat ik de laatste tijd vooral doe is de 'new arrivals' checken of er leuk cadeaumateriaal tussen zit. Niks doet het zo goed als een giftwrapped unique cute magic present uit China. Dat verslaat een boekenbon met gemak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook hetzelfde eigenlijk. Kasten vol met kabeltjes, zonnebrillen zijn niet geweldig om daar te kopen, tripods heb ik, tas heb ik, horloge heb ik, oordopjes en nog wel wat zooi.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Braaf zo! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:19 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu dus al gvd 1.5 maand te wachten op m'n ProAlpha's.
Door een of andere fout in 't systeem zijn ze een maand later pas verzonden
Daar zou ik ook woedend van raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh. Heb m'n normale Alpha's nu, waren niet zo goedkoop als destijds 2 voor $8, was nu twee voor $14,10 geloof ik, maar dat blijft geen geld voor die kwaliteit.En de M2, die normaal over de $50 moet doen en ik voor $24,50 heb nu ben ik dan wel erg benieuwd naar.
Hoe vet zullen die dan wel niet zijn...
Psies ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier ook hetzelfde eigenlijk. Kasten vol met kabeltjes, zonnebrillen zijn niet geweldig om daar te kopen, tripods heb ik, tas heb ik, horloge heb ik, oordopjes en nog wel wat zooi.
Dus ik heb niets meer om te bestellen. (ik ga geen troep kopen omdat het goedkoop is, ik wel er wel nut van hebben)En ben niet zo van prullaria. Moet wel echt tofheid zijn. Hum tas... da's wel een goede. Er zit een groot gapend gat in mijn laptop/werktas. Ziet er een beetje armoedig uit. Bedankt, volgens mij heb je me op een idee gebracht.
Tas hunting.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Hij is goed!quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daar zou ik ook woedend van raken. [ afbeelding ]
Neuh. Heb m'n normale Alpha's nu, waren niet zo goedkoop als destijds 2 voor $8, was nu twee voor $14,10 geloof ik, maar dat blijft geen geld voor die kwaliteit.En de M2, die normaal over de $50 moet doen en ik voor $24,50 heb nu ben ik dan wel erg benieuwd naar.
Hoe vet zullen die dan wel niet zijn...
Ik vernam dat de gewone Alpha's vetter klonken (vooral bass), maar de Pro's beter gebouwd waren en een betere 'range' hebben. Mja. kweenie, ben wel benieuwd naar de M2 die dan weer een andere klasse zou moeten zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Hij is goed![ afbeelding ]
Ik had de 30$ coupon voor ProAlpha's meegepakt.
Ben benieuwd naar de kwaliteit voor die tien dollar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |