China shopping vanuit Nederland en opgestuurd krijgen is ook heel leukquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Yunn het volgende:
haha, leuk dat zo'n topic bestaat
ik had een paar dagen geleden een chinees merk graphic drawing tablet en een groot doos pastel via taobao gekocht. moet alleen wel wachten tot de zomervakantie, aangezien we dan pas naar China op familiebezoek gaan D:
Kijk de topictitel even.. hij is Kwijt!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef Syphixx het volgende:
a-a-l-a-w-p-n-l-p-l-a-d-p-d-l-l-l-p-n-a-p-p-p-l-l-w-d-l-n-a-n-
waar blijft die i nu ???!!!![]()
jah zijn wij de enige die, die ene letter nog nodig hebben ?quote:Kijk de topictitel even.. hij is Kwijt!
Verzendkosten zijn inderdaad wat aan de hoge kant bij meer gewicht.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:46 schreef Yunn het volgende:
helaas kunnen de verzendkosten nogal oplopen. vooral bij een zwaar doos pastel =( En niet ieder verkoper wilt het zo ver sturen. achja beetje geduld kan geen kwaad
edit:goh, ik moet echt wennen aan de emoticon shortcuts zeg..
Ik raad je aan de OP even te lezenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:54 schreef Yunn het volgende:
ben nogal nieuw hier.. wie is tiffany or jack?
Neequote:Op woensdag 27 april 2011 23:46 schreef Syphixx het volgende:
[..]
jah zijn wij de enige die, die ene letter nog nodig hebben ?
Dan zal die van mij ook wel snel komen hoop ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef shiznuts het volgende:
Gisteren 2 x Alpha IEM Brainwavz ontvangen
Alpha's zijn van 14/4, M2 was 19e.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dan zal die van mij ook wel snel komen hoop ik.![]()
Jij had ook de M2 besteld toch? Die zijn er nog niet?
Fuckerdefuck, Alpha's bij mij de 15de en de M2 heb ik nog geen mailtje over gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Alpha's zijn van 14/4, M2 was 19e.
Gewoon ff inloggen en checken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:39 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Fuckerdefuck, Alpha's bij mij de 15de en de M2 heb ik nog geen mailtje over gehad.![]()
Ik zit eigenlijk alleen echt op de M2 te wachten, zal je net zien...
haha sorry, beetje slecht geschreven jaquote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef beeklaan het volgende:
Ja maar ik snap jouw verhaal niet omdat het niet in het Nederlands is geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |