+ gevestigd merk (REELY = Walkera btw)quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:45 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien, mooi prijsje voor een Nederlandse shop.
Maar alsnog bijna 50,- duurder alhoewel ik zoiets wel hier zou kopen. Motortje doet 33k toeren en dan wil je niet dat er iets af- of uitvliegt zeg maar.
Chinese girl:"I'm trying to read your mind.."quote:
Ik denk dat ik heel wat anders dan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Chinese girl:"I'm trying to read your mind.."
You: "You'd be better off not trying to if you don't want to be really disgusted"
Bij mij leest ze geen gedachtes maar straalt ze gedachtes naar mij toequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Chinese girl:"I'm trying to read your mind.."
You: "You'd be better off not trying to if you don't want to be really disgusted"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we dames extra mager photoshoppen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij mij leest ze geen gedachtes maar straalt ze gedachtes naar mij toe
Die mag wel wat meer Babi Pangang eten zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we dames extra mager photoshoppen![]()
[ afbeelding ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Ik heb veel ervaring met Oa zarmark (en Jack die er achter zit) en Kyle, en Tiffany...quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:34 schreef aikai4sa het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het bestellen van Taobao producten via Zarmark? Ik wilde iets bestellen en wilde weten hoeveel de verzend kosten zouden zijn en had nog wat vragen over het product. Vervolgens konden ze wel de verzendkosten bereken, maar ze zeiden dat de Taobao verkoper niet reageerde op de vragen. Ik heb het idee dat dit komt, omdat de Taobao verkoper niet wil verkopen aan het buitenland. Ik heb ook wel eens gelezen dat een Taobao verkoper een hogere prijs rekende voor buitenlandse kopers, hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
Dat klopt natuurlijk, ik heb trouwens al een alternatief op ebay gevonden. Kyle deed in het begin wel wat moeilijk over dat de verzendkosten hoog zouden zijn, omdat het om zo'n 25 kg ging. Heb je ook ervaring met het kopen van zwaardere dingen? DHL was het goedkoopste volgens Kyle.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik heb veel ervaring met Oa zarmark (en Jack die er achter zit) en Kyle, en Tiffany...
Maar ze benaderen de chinees niet met het idee van buitenlander, maar gewoon normaal. Dus daar zal hat niet aan liggen, waarschijnelijk reageert deze gewoon echt niet...
Dus je zult moeten vertrouwen op de info die op de verkoop site staat of een alternatief zoeken. Lijkt me sterk dat Kyle iets voor je achterhoud, het gaat natuurlijk om dat ze het zelf ook verkopen!
Geen ervaring met al te zware dingen omdat dat gewoon onrendabel is over het algemeen. Als het echt iets specefieks is uit China, en redelijk gewicht heeft dan is DHL de beste optie (let wel, als het bedrag hoog wordt is de kans aanwezig dat je ook nog belasting moet betalen).quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef aikai4sa het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, ik heb trouwens al een alternatief op ebay gevonden. Kyle deed in het begin wel wat moeilijk over dat de verzendkosten hoog zouden zijn, omdat het om zo'n 25 kg ging. Heb je ook ervaring met het kopen van zwaardere dingen? DHL was het goedkoopste volgens Kyle.
In dit geval ging het om tweede hands electronica die ongeveer 1/5 de van de prijs was dat het hier waarschijnlijk zou kosten. Maar inderdaad alles bij elkaar geteld is het verschil toch niet zo groot en belasting had ik er sowieso over moeten betalen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:24 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Geen ervaring met al te zware dingen omdat dat gewoon onrendabel is over het algemeen. Als het echt iets specefieks is uit China, en redelijk gewicht heeft dan is DHL de beste optie (let wel, als het bedrag hoog wordt is de kans aanwezig dat je ook nog belasting moet betalen).
Ik kom hier op terug. Ik heb een manier gevonden om van die mini video camera's nuttig te gebruiken.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier ook hetzelfde eigenlijk. Kasten vol met kabeltjes, zonnebrillen zijn niet geweldig om daar te kopen, tripods heb ik, tas heb ik, horloge heb ik, oordopjes en nog wel wat zooi.
Dus ik heb niets meer om te bestellen. (ik ga geen troep kopen omdat het goedkoop is, ik wel er wel nut van hebben)
De dame op dat surfboard, dat ziet er echt lekker uit als ze rondloopt op dat boardquote:Op zondag 1 mei 2011 03:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug. Ik heb een manier gevonden om van die mini video camera's nuttig te gebruiken.![]()
Ik heb via via deze gigantisch gave video's van de GoPro gezien (en natuurlijk die vette vanuit zo'n remote controle helicopter van zo'n andere camera)
en ik heb een nuttig doel gevonden voor zo'n mini camera. Kwaliteit zal van die Chinese camera wel stukken beroerder zijn dan van zijn GoPro maar toch.
Dus ik ga morgenvandaag maar eens in verdiepen; zaken uitzoeken als welke goed is, kan er HD gefilmd worden, misschien zelfs een manier van waterdicht maken enz. Dus toch weer shoppen![]()
!
Paypal claim aanmaken, dat is het enige waar ze wel een béétje op tijd op reageren. Je zou ook gewoon via de site in kunnen loggen en dan een support ticket aan kunnen maken maar dat duurt vaak erg lang.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:40 schreef BerryBoterham het volgende:
Wie zit er achter DX dan?
Probeer al een tijdje contact daar te krijgen voor een niet-ontvangen pakketje, alleen ik krijg geen mails terug.
Heeft iemand een goed mail-adres van diegene ofzo?
Heb een aantal keer met m'n MD80 van dit soort filmpjes gemaakt tijdens het snowboarden..quote:Op zondag 1 mei 2011 03:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug. Ik heb een manier gevonden om van die mini video camera's nuttig te gebruiken.![]()
Ik heb via via deze gigantisch gave video's van de GoPro gezien (en natuurlijk die vette vanuit zo'n remote controle helicopter van zo'n andere camera)
en ik heb een nuttig doel gevonden voor zo'n mini camera. Kwaliteit zal van die Chinese camera wel stukken beroerder zijn dan van zijn GoPro maar toch.
Dus ik ga morgenvandaag maar eens in verdiepen; zaken uitzoeken als welke goed is, kan er HD gefilmd worden, misschien zelfs een manier van waterdicht maken enz. Dus toch weer shoppen![]()
!
Hoelang is het pakje onderweg (wanneer is hij verzonden? of staat hij nog op waiting for supplier?)quote:Op zondag 1 mei 2011 09:40 schreef BerryBoterham het volgende:
Wie zit er achter DX dan?
Probeer al een tijdje contact daar te krijgen voor een niet-ontvangen pakketje, alleen ik krijg geen mails terug.
Heeft iemand een goed mail-adres van diegene ofzo?
http://www.pandawill.com/(...)lor-sxxl_p41703.htmlquote:Op zondag 1 mei 2011 13:33 schreef pgrferrari het volgende:
Waar kun je die Angry Birds T-shirts bestellen?
quote:Op zondag 1 mei 2011 10:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De dame op dat surfboard, dat ziet er echt lekker uit als ze rondloopt op dat board![]()
quote:Wat deze filmpjes zo cool maakt is puur de kwaliteit... en dat mis je dus met goedkope Chinese cams.
Ik zou ook wel graag een simpele mini 720p camera willen hebben zonder poespas maar met goede beeldkwaliteit. Op zich hoeft dat niet zo duur te zijn maar of Chinezen dat nu verkopen?
Tja, dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Qua HD schijnt er ook zo'n keychain camera te zijn die 720p filmt. Maar wat ik zo fantastisch mooi vind aan die filmpjes is dat het eigenlijk totaal niet schokt, hoe krijgen ze dat in vredesnaam voor elkaar? Beeldstabilisatie in de camera?quote:Op zondag 1 mei 2011 11:19 schreef tokko1 het volgende:
Heb een aantal keer met m'n MD80 van dit soort filmpjes gemaakt tijdens het snowboarden..
- Op je snowboard (TE VEEL trillingen)
- Vasthouden (wel okee, bewogen)
- Aan je helm (na veel afstellen wel grappige video's)
Maar uiteindelijk geeft het toch net te veel trillingen en lage kwaliteit.
Bij (bijna) alle filmpjes hangt de camera aan het lijf, dat dempt de schokken. Een surfboard zal wel netjes glijdenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tja, dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Qua HD schijnt er ook zo'n keychain camera te zijn die 720p filmt. Maar wat ik zo fantastisch mooi vind aan die filmpjes is dat het eigenlijk totaal niet schokt, hoe krijgen ze dat in vredesnaam voor elkaar? Beeldstabilisatie in de camera?
Maar ik had dus een nuttig doel, m'n broers doen aan autoracen/rodeo wat er dus hard aan toe gaat; ooit hebben ze een camera (Huge ass ding) bij hen in de auto gehangen wat er best cool uitzag. Maar het moet dus niet duur zijn want het kan dus zo de auto uitvliegen als het niet goed vastzit...
Ik kreeg pas trouwens een idee, is het niet wat om een apart topic te maken waar we alleen reviews plaatsen van producten uit China. Dus kort/lang even zeggen of het aan te raden is e.d.?
Klopt. Voornamelijk ook de 60 fps, waardoor je ook soepele slomo's kunt creëren.quote:Op zondag 1 mei 2011 10:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De dame op dat surfboard, dat ziet er echt lekker uit als ze rondloopt op dat board![]()
Wat deze filmpjes zo cool maakt is puur de kwaliteit... en dat mis je dus met goedkope Chinese cams.
Ik zou ook wel graag een simpele mini 720p camera willen hebben zonder poespas maar met goede beeldkwaliteit. Op zich hoeft dat niet zo duur te zijn maar of Chinezen dat nu verkopen?
Die had ik al gezien idd, maar ik ga 'ns kijken of die keychain/md80 toch nog wat voor me is. Die dingen kosten rond de $10 (MD80) en $7 (keychain) per stuk. Voor dat geld zou ik er nog bijvoorbeeld een stuk of 2/3 kunnen kopen om dat die dingen overal over de auto te plakken/zetten/tapen etc. Ondertussen maar met de daily giveaway van GoPro meedoen, zal wel niets winnen maar wat als!quote:Op zondag 1 mei 2011 16:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Klopt. Voornamelijk ook de 60 fps, waardoor je ook soepele slomo's kunt creëren.
720p in een kleine camera.Ja, het kan wel: http://www.dealextreme.co(...)mera-camcorder-59538 New Arrival.
Er zijn dus ook keychains met 720pquote:Op zondag 1 mei 2011 16:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Die had ik al gezien idd, maar ik ga 'ns kijken of die keychain/md80 toch nog wat voor me is. Die dingen kosten rond de $10 (MD80) en $7 (keychain) per stuk. Voor dat geld zou ik er nog bijvoorbeeld een stuk of 2/3 kunnen kopen om dat die dingen overal over de auto te plakken/zetten/tapen etc. Ondertussen maar met de daily giveaway van GoPro meedoen, zal wel niets winnen maar wat als!![]()
EDIT: koers is iets van 1.44.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |