abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:48:53 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95980216

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: 15% off Brainwavz:
SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:
SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:50:44 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95980258
"Als je een punt hebt...", zei de 'l'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:03:34 #3
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_95980636
handig dat je niet meer op "volgen" hoeft te drukken, dat regelt fok! zelf blijkbaar als je het 1 keer gedaan hebt :-)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:06:10 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95980696
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef mickeyD het volgende:
handig dat je niet meer op "volgen" hoeft te drukken, dat regelt fok! zelf blijkbaar als je het 1 keer gedaan hebt :-)
Inderdaad erg handig, hoeven er geen Tvp's meer geplaatst te worden!

Maar om even OT te blijven, ik wacht nog op een setje kabeltjes voor m'n breadboard, uhh.. nog fietslampjes van BIC, nog twee pakketjes van DX. horloge en nog een.
En, van pandawill zonnebril.. maar wanneer die verzonden wordt, zal vast nog wel even duren (van de letteraktie die nog steeds loopt op pandawill.com, maar de i lijkt onvindbaar).
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:11:53 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95980828
'k Verwacht nog goedkope audiokabeltjes/mics/oordopjes (eBay)
Turbo gasaansteker 'Honest' (eBay)
Brainwavz ook nog! 2 x Alpha IEM, 1 x M2 (MP4Nation)
Katspaarpot (met 10% van Pandawill)
Pief paf poef ding (van FocalPrice)

Hoe weet je trouwens dat het een zonnebril is wat er te winnen valt met 'P-a-n-d-a-w-i-l-l' ?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:13:27 #6
131319 mickeyD
pi_95980865
ik heb ff nix lopen, want ik ga over 4 weken op vakantie, en dan ben ik straks weer diverse pakketjes kwijt zoals de vorige keer.. :s
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:18:25 #7
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_95980985
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef shiznuts het volgende:
Hoe weet je trouwens dat het een zonnebril is wat er te winnen valt met 'P-a-n-d-a-w-i-l-l' ?
Van hun site (klik op de banner)

Letter egg : accumulate 9 eggs with the 9 letters "pandawill",
you'll win a big surprise ---a random pick by Pandawill from this
category;

En die category is ... Zonnebrillen B-)
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:22:49 #8
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95981059
Ach so, dat had ik wel gelezen maar zag nergens de categorie uitgeschreven staan en had niet door dat het een link was. ;) Alles klar. Nu maar hopen dat het een stijlvolle bril voor heren is. ;(
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:09:03 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95982950
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:22 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, dat had ik wel gelezen maar zag nergens de categorie uitgeschreven staan en had niet door dat het een link was. ;) Alles klar. Nu maar hopen dat het een stijlvolle bril voor heren is. ;(
Kan dus een bril van 3 dollar wezen, maar ook 1 van 48 dollar :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:12:49 #10
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_95982972
denk die van 3$ dus :D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_95983299
Leuke TT ^O^
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:40:32 #12
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_95983862
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:06 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Inderdaad erg handig, hoeven er geen Tvp's meer geplaatst te worden!

Maar om even OT te blijven, ik wacht nog op een setje kabeltjes voor m'n breadboard, uhh.. nog fietslampjes van BIC, nog twee pakketjes van DX. horloge en nog een.
En, van pandawill zonnebril.. maar wanneer die verzonden wordt, zal vast nog wel even duren (van de letteraktie die nog steeds loopt op pandawill.com, maar de i lijkt onvindbaar).
waar heb je het breadboard vandaan?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_95985373
na hoeveel dagen kan je ookalweer een paypal claim indienen? Deze week nog maar ff afwachten, pakketje van begin april kan nog komen, maar heeft tot nu toe langst geduurd van allemaal :P
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:10:52 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95985709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 09:56 schreef Eenskijken het volgende:
na hoeveel dagen kan je ookalweer een paypal claim indienen? Deze week nog maar ff afwachten, pakketje van begin april kan nog komen, maar heeft tot nu toe langst geduurd van allemaal :P
45 dagen :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:23:53 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95986059
Ebay seller:
Thank you for your prompt payment. I appreciate great buyers like you.

Binnen een minuut betaald :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:03:39 #16
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_95987259
Focalprice spamt mij momenteel dood met shipping notifications. Ik heb 6 dingen besteld en heb zo onderhand al 12 e-mails gehad. Is dit normaal?.. :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:08:34 #17
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_95989407
Ik betaal altijd binnen 1 minuut.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:47:01 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95993005
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef beeklaan het volgende:
Ik betaal altijd binnen 1 minuut.
Op eBay? Waarom geloof ik daar weinig van? :P

1. Als je meerdere dingen bij dezelfde seller koopt krijg je bulkkorting, het loont even verder te kijken
2. Als je een bod uitbrengt en de actie loopt tot diep in de nacht door, slaap je wanneer 'ie van jou is
pi_95993078
Ik koop meestal van Buy it now auctions, dan kun je direct betalen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:54:53 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95993312
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:48 schreef UncleSam het volgende:
Ik koop meestal van Buy it now auctions, dan kun je direct betalen.
'Meestal'... maar hij zei 'altijd'. ~O>
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:09:43 #21
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_95993786
Ik zit al op de 30 e-mails van focalprice dat mijn bestelling is verstuurd ik word er helemaal gek van.. 8)7
pi_95997081
voelt zich gepest door TT ;(
pi_95998378
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:37 schreef Syphixx het volgende:
voelt zich gepest door TT ;(
Ja.
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:28:09 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95998933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:09 schreef teknu het volgende:
Ik zit al op de 30 e-mails van focalprice dat mijn bestelling is verstuurd ik word er helemaal gek van.. 8)7
Vorige week iets besteld..
quote:
You are highly recommended to verify the Email address after registration. At Focalprice.com, you could get more free points by writing Reviews and posting Images, and you could also make your future shopping more convenient by sending Messages and requesting RMAs to online customer service. All these could be open to you ONLY after you successfully verified the registered Email address.
Ben daar gewoon verder niet op ingegaan en ik heb nergens last van. :)
quote:
Please confirm your email address! After Email confirmation, you could get one chance to get below item with only $0.01, plus 58 points for free!(And you could exchange a suitable coupon at focalprice.com with only 55 points.)
/care :N
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:57:02 #25
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_96000210
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

'Meestal'... maar hij zei 'altijd'. ~O>
Ik bestel alles buy it now. Ga niet voor die 50 cent uren wachten. Denk aan kabeltjes en hoesjes en dingen onder de 5 dollar.

Alleen die helicopter van perlikst was niet buy it now. :)

Daarnaast heb ik slechts 2 keer iets nodig gehad van zelfde seller maar reageerden ze beide met dat het op gewicht ging en dus geen korting kreeg bij het kopen van slechts 2 dingen ;)
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_96005696
pandawill slaat toch wel ff door

Welcome! Marti
who the hell is marti? :?
2 weken geleden stond er ook al een andere inlognaam, maar een andere :{

tijd om de letter ' i ' te zoeken
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:12:27 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96006697
Ik ben marti nie :N
Martini-grapje
pi_96007023
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben marti nie :N
Martini-grapje
Goeie :D :')
pi_96007606
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:09 schreef teknu het volgende:
dat vinden die klootzakken leuk, ik kreeg bij 1 pakketje kreeg ik er al 12 :')
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:34:28 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_96007919
Als ik de status wil checken log ik wel in. De laatste status is van een paar dagen geleden: 'departure from outward station'. Heb verder '0' e-mails gehad. :7 Ik denk wel twee keer na voordat ik mijn e-mail 'confirm', ze wilden het iets te graag en zetten er veel te mooie praatjes bij. :P
pi_96028323
De Euro gaat weer de goede kant op!1,47 vandaag! Begin dit jaar stond ie nog bijna 20 cent lager. In 2009 stond ie voor het laatst zo hoog :)
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  woensdag 27 april 2011 @ 07:24:42 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96031714
Gisteravond bril besteld bij BIC, nu al verzonden met Singapore post, met een beetje geluk dus binnen een week binnen *O* (laatste keer was Singapore post 6 dagen naar verzenden binnen)
  woensdag 27 april 2011 @ 08:24:52 #33
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96032233
Gister ook weer t een en ander besteld op DX

Siliconen Ipod classic hoesje
Pincetjes
Schroevendraaiersetje
de-soldeerlint
testhaakjes

staat nu al op packiging ^O^

Bij elkaar was t bijna 15 dollar(10 euro) :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_96042405
Grrrrr.... Gisteren een nieuw product bekeken op Everb., in het mandje gelegd. Zojuist besloten het product toch te kopen, het winkelmandje was leeg dus er een toegevoegd. Bij de betaling 62,00 dollar geaccepteerd, ingelogd op Paypal, dollar koers geaccepteerd. 124,00 betaald. K*t site.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:59:36 #35
131319 mickeyD
pi_96042693
2 epad's op weg naar nederland? ;)
pi_96043061
Ja zoiets. Ik denk alleen dat de kans dat de douane een dusdanig groot pakket openmaakt groter is dan een enkele. En het betalen van BTW en invoerrechten staat mij niet aan.

De troubleshooting in Sjiena is wel weer fenomenaal. Direct na de betaling heb ik doorgegeven dat ik er één wil en graag de helft van het geld terug ontvang. De reactie kwam neer op het volgende; we versturen er twee, je stuurt er één terug en binnen drie maanden heb je je geld. Logisch..
  woensdag 27 april 2011 @ 14:42:51 #37
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_96044422
mymemory.com
To celebrate tomorrows Royal Wedding were offering you 50% off your next order. Simply use Royal50 in the promo code box on the shopping cart page.
Offer ends midnight Monday 2nd May and excludes all prints. Enjoy, MyMemory.com x
pi_96044525
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef ErkendFokker het volgende:
mymemory.com
To celebrate tomorrows Royal Wedding were offering you 50% off your next order. Simply use Royal50 in the promo code box on the shopping cart page.
Offer ends midnight Monday 2nd May and excludes all prints. Enjoy, MyMemory.com x
ging toch alleen over de Foto producten?

edit: ff me mail gekeken, en geld dus alleen voor foto producten:

woensdag 27 april 2011 @ 14:53:48 #39
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_96044914
Oh jammer :( Dat stond er op Facebook niet bij
pi_96049067
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

ging toch alleen over de Foto producten?

edit: ff me mail gekeken, en geld dus alleen voor foto producten:
Dat doen ze elke keer, ga je heel hoopvol naar de hoofdpagina...... ;(
  woensdag 27 april 2011 @ 16:37:01 #41
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96049190
Godverdomme

Even met TNT gebeld hoe het zit met mijn pakket, is eruit gepikt, shit.
Naja, hun zeggen, douane weet meer.
Douane: TNT weet meer..

arghhhh :(

naja, waar het nu op neerkomt, ze willen weten wat er in het pakket zit en de waarde ervan en dan wordt die vrijgegeven.....
  woensdag 27 april 2011 @ 16:49:28 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96049748
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef lipjes het volgende:
Godverdomme

Even met TNT gebeld hoe het zit met mijn pakket, is eruit gepikt, shit.
Naja, hun zeggen, douane weet meer.
Douane: TNT weet meer..

arghhhh :(

naja, waar het nu op neerkomt, ze willen weten wat er in het pakket zit en de waarde ervan en dan wordt die vrijgegeven.....
Heb je al een brief van de Douane?
  woensdag 27 april 2011 @ 16:54:53 #43
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96049975
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb je al een brief van de Douane?
nee komt morgen binnen
en is van tnt, niet van de douane
pi_96051597
Wat zat er in je pakket Lipjes?
pi_96052923
Heb een site waar precies dezelfde tablets goedkoper zijn dan bij BIC:

7 inch:
Bij BIC $81.33 http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3429.html
Bij AHD: $70.74 http://www.ahappydeal.com/products/product_33727.htm

8 inch:
Bij BIC: $117.40 http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3428.html
Bij AHD: $86.88 http://www.ahappydeal.com/products/product_34858.htm

Scheelt flink, vooral de tweede!
pi_96053602
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:11 schreef UncleSam het volgende:
Heb een site waar precies dezelfde tablets goedkoper zijn dan bij BIC:

7 inch:
Bij BIC $81.33 http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3429.html
Bij AHD: $70.74 http://www.ahappydeal.com/products/product_33727.htm

8 inch:
Bij BIC: $117.40 http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3428.html
Bij AHD: $86.88 http://www.ahappydeal.com/products/product_34858.htm

Scheelt flink, vooral de tweede!
Vergeet de shipping costs van ahd van 29$ niet.
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  woensdag 27 april 2011 @ 18:37:25 #47
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_96053966
Is DX down? Want ik kan niet op de normale Dx site komen..

krijg error
quote:
Oops! The page is temporarily unavailable.
It seems the server is experiencing a temporary error.
The most likely reasons are:
The network is too crowded.
The server is temporarily down.
The operation you required is invalid.
To proceed, you can:
Go back to the last page you visited.
Go to DealExtreme.com front page.
Have a cup of coffee, and try again later.
Sorry for the inconvenience. We will look into this problem.
If you need further help, please contact our Customer Service Express.
Nevermind, hij doet het hier weer... temporary offline dan ;)
pi_96055190
Voor het eerst wat bij FocalPrice besteld, is het normaal dat je na de betaling geen e-mails van ze ontvangt (2 weken geleden nu) als je iets hebt gekocht zonder het aanmaken van een account?

Edit: Hmm, ik ontvang wel spammails van ze zie ik. :P
Nieuw is niet altijd beter.
pi_96056428
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:28 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Vergeet de shipping costs van ahd van 29$ niet.
Oh dat had ik niet gezien!
pi_96066670
a-a-l-a-w-p-n-l-p-l-a-d-p-d-l-l-l-p-n-a-p-p-p-l-l-w-d-l-n-a-n-

waar blijft die i nu ???!!! :( :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')