Wanneer is het volgens jou dan genoeg? Geef eens een duidelijk antwoord daarop.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik je even geven wat je verwacht (dan is het antwoord ook wel zo makkelijk, nietwaar??): Wat kunnen jou die immigranten schelen?? Wat doen ze je voor kwaad?? Het zijn gewoon mensen hoor
Niet zolang er mensenrechten in het geding zijn. Regel het gewoon goed, dan hoor je mij niet "zeuren".quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wanneer is het volgens jou dan genoeg? Geef eens een duidelijk antwoord daarop.
Dat vroeg ik niet. Ik vermoedde al dat je eromheen zou draaien en vroeg je nog expliciet duidelijk antwoord te geven. Doe je het nog niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zolang er mensenrechten in het geding zijn. Regel het gewoon goed, dan hoor je mij niet "zeuren".
Links-rechts zeikerd... Zooooo sneuquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vermoedde al dat je eromheen zou draaien en vroeg je nog expliciet duidelijk antwoord te geven. Doe je het nog niet.
Links, bah.
Fijn. Maar echt antwoord geven wil je dus niet. Blijkbaar omdat je al weet waar je op uit komt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Links-rechts zeikerd... Zooooo sneu
Ach, veel van de mensenrechten waar jij je op beroept zijn slechts verzinsels die nog maar kort geleden zijn opgetekend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zolang er mensenrechten in het geding zijn.
Ohquote:
Ja, als een reactie (deels) op WO II... Totaal onbelangrijk en nutteloos... It's the economy man!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, veel van de mensenrechten waar jij je op beroept zijn slechts verzinsels die nog maar kort geleden zijn opgetekend.
Iets als 'een recht op een gezinsleven' kwam in de Magna Charta nog niet voor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, als een reactie (deels) op WO II... Totaal onbelangrijk en nutteloos... It's the economy man!!
Nou dank je php, wat aardig van je...quote:
Nee en "u zult zich verrijken zoveel u kunt" ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iets als 'een recht op een gezinsleven' kwam in de Magna Charta nog niet voor.
'It's the economy stupid'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een rust ineens... Zie je wel het is toch "it's the economy man"
Jij hebt niets te zeggen, vrouwmensquote:
Gelukkig deed je er ff over voor je daar op kwamquote:
Klopt, mobile-Fok hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig deed je er ff over voor je daar op kwam![]()
Thanks!
Maar vertel Whilly Whonkerz, hoe was je paasweekend?quote:
Just fine, en het jouwe?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar vertel Whilly Whonkerz, hoe was je paasweekend?
Heerlijk, geweldig weertje hè?quote:
Denk het niet nee, want ik weet er niks vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heerlijk, geweldig weertje hè?
Zelfs nog een kleurtje gekregen vanmiddag
Ben je trouwens ook op de meet?
Bij deze nodig ik je uit op 28 mei als POL-SC vedette.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet nee, want ik weet er niks van
Er komen heel veel linksen op die meet die nergens over mee kunne praten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet nee, want ik weet er niks van
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik je uit op 28 mei als POL-SC vedette.
Nog ruim een maand te gaan, dus keurig op tijd.
Met het feit dat jij komt? Uiteraard!quote:
Des te decadenter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef Opperbest het volgende:
Volgens mij is die lijst van komers behoorlijk rechts.
Waar en wie komen er dan??quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met het feit dat jij komt? Uiteraard!
Een moeilijk woord voor positief.quote:
Wees gerust, de kans is bijzonder kleinquote:
Nummer 4 inmiddels, weet niet eens wie het initiele idee had, maar ik werd er door verscheidene users op geattendeerd en kan inmiddels er ook niet meer onderuit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar en wie komen er dan??
Een POL-meet??
Niet echt he?? Maar champagne en kaviaar???quote:
No way dat ik ga, maar bedankt GSquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nummer 4 inmiddels, weet niet eens wie het initiele idee had, maar ik werd er door verscheidene users op geattendeerd en kan inmiddels er ook niet meer onderuit.
[POL Meet] Utrecht, 28 Mei #4
Schat jezelf maar niet te hoog in. Tot nu toe is enkel GSborder ermee bezig je over te halen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet echt he?? Maar champagne en kaviaar???
Kunnen me niet overhalen
Nou zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way dat ik ga, maar bedankt GS
Het is een vrouw hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Schat jezelf maar niet te hoog in. Tot nu toe is enkel GSborder ermee bezig je over te halen.
Lieverd, je komt hier nog niet lang genoeg...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Schat jezelf maar niet te hoog in. Tot nu toe is enkel GSborder ermee bezig je over te halen.
Vanwaar de afwezigheid? Ben je niet om aan te zien?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieverd, je komt hier nog niet lang genoeg...
GS is geen vriend van me hoor.. Al wordt hij het eerder dan jij
"Vrouw" is een ruim begripquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is een vrouw hè?
Anders is het ook zo'n dubieus cockfest.
Als je het niet weet, weet je het niet he?? Truste 3somequote:Op dinsdag 26 april 2011 01:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vanwaar de afwezigheid? Ben je niet om aan te zien?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieverd, je komt hier nog niet lang genoeg...
GS is geen vriend van me hoor.. Al wordt hij het eerder dan jij
Iedereen zo zijn behoeften.quote:
Vermaak je dan maar met wat wer WEL isquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:01 schreef Opperbest het volgende:
Volgens mij zijn het ook niet allemaal mannen.
Geen idee, ik heb bij vrijwel elke frequente bezoekster zo m'n twijfels.quote:
Ik sta niet op de lijst van komers. Het is te dichtbij huis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vermaak je dan maar met wat wer WEL is
Mijn behoefte is "winning"quote:
Ach, een fotoboek zonder foto's is al een eerste clue, nietwaar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je het niet weet, weet je het niet he?? Truste 3some
Hoewel ik er pas net van weet pas ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:02 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Ik sta niet op de lijst van komers. Het is te dichtbij huis.
Ik twijfelde even omdat je de drang toonde dit mede te delen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn behoefte is "winning"
Ach, kom, we weten allebei beter.
Ik word tot jouw tevredenheid heel erg moe van jou, jij hoop ik ook van mij... Truste!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, een fotoboek zonder foto's is al een eerste clue, nietwaar?
En jij ook truste.
Je bent inderdaad saai en hebt weinig te melden. Maar ik ben ertegen gehard. Moe worden doe ik er niet meer van.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wordt tot jouw tevredebheid heel erg moe van jou, jij hoop ik ook van mij... Truste!
Ik deel wat precies mee?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik twijfelde even omdat je de drang toonde dit mede te delen.
Maar vooruit, je krijgt mijn voordeel van de twijfel. Zo ben ik.
Hhahahahahahha, je mag 3somequote:Op dinsdag 26 april 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik deel wat precies mee?
Vind je fascinatie voor mijn online openbaringen ook verwarrend, maar goed, laten we elkaar geen mietje noemen.
Even terug naar het begin dan om het op te helderen: Wat vond je van haar opmerking zo "winning"?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik deel wat precies mee?
Vind je fascinatie voor mijn online openbaringen ook verwarrend, maar goed, laten we elkaar geen mietje noemen.
Dat was ZIJN opmerking idd (na een complimentje)_O-quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even terug naar het begin dan om het op te helderen: Wat vond je van haar opmerking zo "winning"?
Whiskers en ik hebben een incidentje gehad in het verleden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even terug naar het begin dan om het op te helderen: Wat vond je van haar opmerking zo "winning"?
Ja, dat zegt wel wat iddquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whiskers en ik hebben een incidentje gehad in het verleden.
Het feit dat ze zei: "Al wordt hij het eerder dan jij"
vind ik persoonlijk een prestatie van formaat van je.
Als dat zo is wordt het enkel verwarrender. Vanwaar dan de quote van jouw erboven.quote:
Ja precies, maar ze bedoelde jou, niet mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whiskers en ik hebben een incidentje gehad in het verleden.
Het feit dat ze zei: "Al wordt hij het eerder dan jij"
vind ik persoonlijk een prestatie van formaat van je.
Nee, ik bedoelde jouquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als dat zo is wordt het enkel verwarrender. Vanwaar dan de quote van jouw erboven.
[..]
Ja precies, maar ze bedoelde jou, niet mij.
Nonetheless, mij heeft ze beschuldigd van banaansmerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als dat zo is wordt het enkel verwarrender. Vanwaar dan de quote van jouw erboven.
[..]
Ja precies, maar ze bedoelde jou, niet mij.
En ooit heb ik gedacht dat je een leuke vent wasquote:
Over vrienden worden zeg je:quote:
Nou bedankt zeg. Ik krijg ook een warm welkom met jou.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ooit heb ik gedacht dat je een leuke vent was
Precies, op dit moment heb ik idd een grotere hekel aan hem jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nonetheless, mij heeft ze beschuldigd van banaansmeren
Dat heb jij nog niet voor je voeten geworpen gekregen.
Nee, je bent de enige die slaapt....Ik mag GS niet en hij mij niet, maar ik word nog eerder vrienden met hem dan met jouquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Over vrienden worden zeg je:
"Al wordt hij het eerder dan jij"... en je bedoeld mij.
Right.
Ben ik nu de enige die wakker is?
Ach, gelukkig was jij net zo liefquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou bedankt zeg. Ik krijg ook een warm welkom met jou.
Dus heb je NIET op dit moment een grotere hekel aan hem. Maar aan mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je bent de enige die slaapt....Ik mag GS niet en hij mij niet, maar ik word nog eerder vrienden met hem dan met jou
Welk een onrecht heeft 3-voud je aangedaan dan, iets dat mijn vermeende acties in het verleden relativeerde?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je bent de enige die slaapt....Ik mag GS niet en hij mij niet, maar ik word nog eerder vrienden met hem dan met jou
Not much. wiskers heeft snel een zondebok nodig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welk een onrecht heeft 3-voud je aangedaan dan dat mijn vermeende acties in het verleden relativeerde?
IK begrijp wat ik zeg, GS begrijpt wat ik zeg.. Jij begrijpt het niet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus heb je NIET op dit moment een grotere hekel aan hem. Maar aan mij.
Nu zit ik weer goed.
Waar gaat het nu verkeerd bij je? Begrijp je jezelf niet meer?
Nee hoor. maar was ff naar de achtergrond verdrongenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welk een onrecht heeft 3-voud je aangedaan dan, iets dat mijn vermeende acties in het verleden relativeerde?
Klopt, die laatste was een misser van mij. Maar dan kom ik weer terug op die "winning" afbeelding van GS. En kom ik ook weer terug op wat ik eerder zei: dat hij het nodig vond dat mede te delen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK begrijp wat ik zeg, GS begrijpt wat ik zeg.. Jij begrijpt het niet...
EG KAPPEN!!quote:
Totaal out of the point natuurlijk, Whiz en ik zijn geen buddy's for life achter onze beeldschermpjes en daar gaat het ook niet om. Ik was gewoon benieuwd hoe jij zo snel zoveel antipathie hebt opgeroepen dat mijn positie onderaan haar favorietenlijstje in het geding kwam.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Not much. wiskers heeft snel een zondebok nodig.
Btw, het boeit me ook niet zo. Ik heb genoeg echte vrienden. Internetvrienden zijn geen vrienden.
Fok draait niet alleen om jou hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EG KAPPEN!!
Ik heb al tig x hoi gezegd
Wat? Hoezo? Ben ik zo gemeen geweest? Helemaal niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig was jij net zo lief
Voor die afbeelding moet je bij GS zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt, die laatste was een misser van mij. Maar dan kom ik weer terug op die "winning" afbeelding van GS. En kom ik ook weer terug op wat ik eerder zei: dat hij het nodig vond dat mede te delen.
M.a.w. ik zat in het begin wel goed.
Fijn. De avond gaat door en ik moet slaapjes doen.
En ik keek zo lief.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EG KAPPEN!!
Ik heb al tig x hoi gezegd
Simpel: ik ben rechtsquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Totaal out of the point natuurlijk, Whiz en ik zijn geen buddy's for life achter onze beeldschermpjes en daar gaat het ook niet om. Ik was gewoon benieuwd hoe jij zo snel zoveel antipathie hebt opgeroepen dat mijn positie onderaan haar favorietenlijstje in het geding kwam.
Dat deed ik ook. Maar zoals je de hele avond al toonde moest jij je er weer mee bemoeien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor die afbeelding moet je bij GS zijn
En ik heb ook al tig x hoi gezegd... Maar ik ben kennelijk niet je doelgroepquote:
Get back in line.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Totaal out of the point natuurlijk, Whiz en ik zijn geen buddy's for life achter onze beeldschermpjes en daar gaat het ook niet om. Ik was gewoon benieuwd hoe jij zo snel zoveel antipathie hebt opgeroepen dat mijn positie onderaan haar favorietenlijstje in het geding kwam.
Sorry, ik ben nogal iemand. Je zult me terug moeten drukken.quote:
Dat is slechts op stille POL-avonden zo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Maar zoals je de hele avond al toonde moest jij je er weer mee bemoeien.
Je denkt blijkbaar echt dat Fok om jou draait.
Die grapjes over je vermeende afmetingen begrijp ik ook niet goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nogal iemand. Je zult me terug moeten drukken.
Als je kunt
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:22 schreef Opperbest het volgende:
Als jullie geen buddy's zijn, waarom doen jullie dan zo'n uitgebreide paringsdans?
Laat ik eens een balletje opgooien: vrouwquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is slechts op stille POL-avonden zo.
Zo nu en dan steekt Whiskey de kop op en reageert ze 2 maal op elke post in de SC, tot nu toe is niemand erachter gekomen welke regelmaat en oorzaak daarachter schuil gaat.
Echt?? Ik denk eigenlijk dat jij dat denktquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Maar zoals je de hele avond al toonde moest jij je er weer mee bemoeien.
Je denkt blijkbaar echt dat Fok om jou draait.
Mijn persoonlijkheid? Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die grapjes over je vermeende afmetingen begrijp ik ook niet goed.
Ben je echt zo'n gigant?
Iemand die er zo op voor staat, werkelijk?quote:
Werkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die er zo op voor staat, werkelijk?
Lieverd (kuch), je bent de sneuste mens op de chat met de grootste bek.. Respect?? Nou nee hoor...quote:
Ik ben benieuwd naar de meet.quote:
GS, sssssttttquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de meet.
Maar wat maakt jouw persoonlijkheid tot zo'n omvang dat hij anderen in de schaduw stelt?
Niet veel. Ik denk dat de oorzaak bij die anderen ligt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de meet.
Maar wat maakt jouw persoonlijkheid tot zo'n omvang dat hij anderen in de schaduw stelt?
Lees maar terug Friekquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:26 schreef Friek_ het volgende:
Ik vraag me nu nog steeds af wat ik jou misdaan heb Whiskers.
Waar heb jij dan last van?quote:
Van jou, maar dat wist je al toch???quote:
Mwah, ik heb vaak een tikje moeite bij te moeilijk denkende hipsters die zichzelf door het dagelijks leven bewegen alsof ze de nieuwe Neo zijn met een meewarrige blik a laquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet veel. Ik denk dat de oorzaak bij die anderen ligt.
Jouw visie op mensenrechtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leg het even uit, want ik snap het nu even niet?
Mensenrechten, leuk onderwerp.quote:
Jouw bijdrage ad discussie eerder vanavondquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
... wat?![]()
Het wordt een leuk grapseltje zo.
Ik begrijp geen bal van wat je aan het zeggen bent. Wees eens concreet en waar ik precies de mist in ga volgens jou.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw bijdrage ad discussie eerder vanavond
Ik ga met jou niet meer in discussie GSquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensenrechten, leuk onderwerp.
Zijn mensenrechten absoluut en kunnen wij als arrogante westerlingen daadwerkelijk eisen stellen (positief gevolg van absolute rechten) aan andere culturen?
Waarom boeit je dat???quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik begrijp geen bal van wat je aan het zeggen bent. Wees eens concreet en waar ik precies de mist in ga volgens jou.
Wat simpeltjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga met jou niet meer in discussie GS
Leg het naast je neer. Ik meende dat je wel door had dat ik maar wat slap zat te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, ik heb vaak een tikje moeite bij te moeilijk denkende hipsters die zichzelf door het dagelijks leven bewegen alsof ze de nieuwe Neo zijn met een meewarrige blik a la
[ afbeelding ]
No you don't, cause you know I've had it with youquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat simpeltjes.
Well, I got an A for effort.
Maar wat doe ik dan precies verkeerd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom boeit je dat???
Ik ben niet blij met je nu, soit..
Ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leg het naast je neer. Ik meende dat je wel door had dat ik maar wat slap zat te ouwehoeren.
Wellicht heb je een zware dag gehad.
Niveau daalt sneller dan jouw serotonine-gehalte.quote:
Friek, laat het gaan...quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar wat doe ik dan precies verkeerd?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga met jou niet meer in discussie GS
Ach gut. Je zet wel iedereen direct weg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom boeit je dat???
Ik ben niet blij met je nu, soit..
Dat heb je met 50% hier. Ik zie mezelf amper verschillen van php, mlg, erik of 3-voud in dat opzicht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No you don't, cause you know I've had it with you
Lieve schat, ik ken POL.. Trust me.. En nee, ik geef gewoon mijn eigen mening en zit niet op ,eestanders te wachten, anders zat ik niet hier... Hoe kort zit jij hier iegenlijk, dat je er de ballen van snapt????quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Ach gut. Je zet wel iedereen direct weg.
Wederom laat je je lekker kennen. Als je meelopers wilt kun je beter morgen terugkomen als het overgrote linkse deel weer wakker wordt op hun vrije dag.
Indeedquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat heb je met 50% hier. Ik zie mezelf amper verschillen van php, mlg, erik of 3-voud in dat opzicht.
Je niveau is niet bijster hoog he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ken POL.. Trust me.. En nee, ik geef gewoon mijn eigen mening en zit niet op ,eestanders te wachten, anders zat ik niet hier... Hoe kort zit jij hier iegenlijk, dat je er de ballen van snapt????
Ergo; waarom kan je zelfs geen inhoudelijke discussie voeren over mensenrechten met me, terwijl je wel over ditjes en datjes praat.quote:
Ik denk nog steeds een plotselinge serotonine-dalingquote:
Dat hoeft geen probleem te zijn.quote:
Dat kan ik best, en dat weet jij ook wel, maar ik doe het liever niet hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ergo; waarom kan je zelfs geen inhoudelijke discussie voeren over mensenrechten met me, terwijl je wel over ditjes en datjes praat.
3-voud is je new worst enemy, Friek negeer je vanwege z'n visie op mensenrechten en mij verwijt je nog steeds een ban. Wat doe je hier nog?
quote:
Winning.quote:
quote:
Ja, en gelukkig heb ik pas 3 studies afgerondquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn.
Wereldvisie kan je ook helpen goede discussies aan te gaan en niemand te ontlopen. Maar zelfs dat mis je.
Ik had je slimmer ingeschatquote:
Het onderwijs is echt ruk hèquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en gelukkig heb ik pas 3 studies afgerondWaaronder 1 WO-studie in de de optimale tijd tegelijk met mijn fulltime werk, maar gelukkig ken JIJ me zo goed dat je weet dat ik het niet aankan
Slimmer dan "quote:
Meid. Je bent een voltreffer. Echt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en gelukkig heb ik pas 3 studies afgerondWaaronder 1 WO-studie in de de optimale tijd tegelijk met mijn fulltime werk, maar gelukkig ken JIJ me zo goed dat je weet dat ik het niet aankan
Gelukkig zit jij in dezelfde shit he??quote:
Geen idee, misschien ben jij harder de lul en heb je de pech gehad een alfa-lijder te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij in dezelfde shit he??
Toch raar dat mensen mbo en hbo-papiertjes diploma's noemenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toch raar dat mensen zonder diploma's je afrekenen op diploma's
Wie doet dat? Ik sla diegene een blauw oog voor je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toch raar dat mensen zonder diploma's je afrekenen op diploma's
3 studies waaronder 1 WO.quote:
Toch jammer voor jou dat ik een bul hebquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch raar dat mensen mbo en hbo-papiertjes diploma's noemen
Hoeveel studies heb JIJ afgerond??quote:
Toch jammer voor jou dat ik er september 2012 twee heb, terwijl ik heel wat jaartjes jonger benquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch jammer voor jou dat ik een bul heb
Niet met mijquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:49 schreef Friek_ het volgende:
Kan ik even uitsluitsel krijgen of ik nog ga neuken deze week? Bedankt hè.
1 BScquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel studies heb JIJ afgerond??
hihi... ik wilde al een post maken over je dat je nu in een waas zat wat te neuken te hebben. Verdomme, zat ik alweer goed. Mijn mensenkennis faalt ook nooit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:49 schreef Friek_ het volgende:
Kan ik even uitsluitsel krijgen of ik nog ga neuken deze week? Bedankt hè.
Opbokken, met je nepstudiequote:
5quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel studies heb JIJ afgerond??
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus je bent ook gewoon zo'n smerige aandachtshoer?
Bok zelf op tot je er 3 hebt gedaan sneu jochiequote:
Je bent er gewoon ingetrapt met je jeukende piemeltje en dat blauwtje doet een beetje zeerquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus je bent ook gewoon zo'n smerige aandachtshoer?
Je hebt het zelf verpest, schat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bok zelf op tot je er 3 hebt gedaan sneu jochie
Soms mag ik je rotopmerkingen ffquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent er gewoon ingetrapt met je jeukende piemeltje en dat blauwtje doet een beetje zeer
Hoe jong was jij ook alweer??quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt het zelf verpest, schat.
Had je maar niet zo dom moeten zijn als puber zodat je via een omweg naar het WO moest.
Wat maakt dat allemaal uit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt het zelf verpest, schat.
Had je maar niet zo dom moeten zijn als puber zodat je via een omweg naar het WO moest.
Nou ja, het is meer dat je moderator bent en ik fundamenteel mensen probeer positief te interpreteren. Maar soms laten ze me ook geen andere keuze.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent er gewoon ingetrapt met je jeukende piemeltje en dat blauwtje doet een beetje zeer
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat je moderator bent en ik fundamenteel mensen probeer positief te interpreteren. Maar soms laten ze me ook geen andere keuze.
Ik begon niet over studies. Dat deed Whiskers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat maakt dat allemaal uit?
Ik zit zeer verdienstelijk in de slappe was en alle papiertjes en andere onzin hebben me daarin 0,0 geholpen.
29.quote:
Begrijp ik. Maar ik ben ook zoals jij geweest en weet dat met zulke zaken de hormonen je grip op realiteit ontnemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat je moderator bent en ik fundamenteel mensen probeer positief te interpreteren. Maar soms laten ze me ook geen andere ruimte.
29 en alleen TU?? OF???quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik begon niet over studies. Dat deed Whiskers.
[..]
29.
Neem mij serieusquote:
Begrijp ik. Het was ook geen kritiek, gewoon een opmerking om het haantjes gedrag wat af te toppen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik begon niet over studies. Dat deed Whiskers.
Ja maar.. in hemelsnaam. Ik werd uit het niets beschuldigd dat mensenrechten zou schenden (impliciet). Of iets anders raars. Wtf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar ik ben ook zoals jij geweest en weet dat met zulke zaken de hormonen je grip op realiteit ontnemen.
HhAhahahahahhahahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Begrijp ik. Het was ook geen kritiek, gewoon een opmerking om het haantjes gedrag wat af te toppen.
Dat is neuken.quote:
Mooi. Kunnen we nu weer verder in discussie met Whiskers BBA MSC FRICS.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Begrijp ik. Het was ook geen kritiek, gewoon een opmerking om het haantjes gedrag wat af te toppen.
Ah, bedankt voor de opheldering.quote:
Nee nee... bij "neuken" werd alles anders.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja maar.. in hemelsnaam. Ik werd uit het niets beschuldigd dat mensenrechten zou schenden (impliciet). Of iets anders raars. Wtf.
Je moet 5 zijn en een hersenbeschadiging hebben om daar in te trappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja maar.. in hemelsnaam. Ik werd uit het niets beschuldigd dat mensenrechten zou schenden (impliciet). Of iets anders raars. Wtf.
Nee!!!! Echt??quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:57 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga gewoon maar slapen. Het is me allemaal een beetje bizar en raar hier. Mensen zitten me vast voor het lapje te houden.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef GSbrder het volgende:
Neuken is voor elke fappende moderator wat Jezus is voor Pasen.
Je hebt er ooit van gehoord maar wat we precies vieren weet je niet.
Jij hebt nog nooit geneukt, dus hou je erbuitenquote:
Je moet spuit 11 zijn om zulke dingen te roepen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet 5 zijn en een hersenbeschadiging hebben om daar in te trappen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit geneukt, dus hou je erbuiten
Ja excuus, ik heb ook alcohol op. Ik neem dingen veels te serieus hier. Daar wordt misbruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet 5 zijn en een hersenbeschadiging hebben om daar in te trappen
Komopzeg, met je 3 mislukte paaldanseressen sta je daar toch buiten??quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet spuit 11 zijn om zulke dingen te roepen.
Komop zeg, met je 3 voltooide cursussen sta je daar toch boven?
Oh, kom je uit dat vaatje. Je mag niet neuken en dan zijn ze maar hoeren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja excuus, ik heb ook alcohol op. Ik neem dingen veels te serieus hier. Daar wordt misbruik van gemaakt.
Teringhoeren.
Ik kan me niet voorstellen dat jij al meerdere streepjes op de muur hebt staan, allemaal veel te emotioneel, dat hele seksgebeuren voor jequote:Op dinsdag 26 april 2011 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit geneukt, dus hou je erbuiten
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komopzeg, met je 3 mislukte paaldanseressen sta je daar toch buiten??
Je voelt je niet verheven boven iedereen he??quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, kom je uit dat vaatje. Je mag niet neuken en dan zijn ze maar hoeren.
Slap hoor.
Ga anders fappen op internet. Zo te horen ben je er nog lang niet aan toe.
Enkel God troeft me af.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je voelt je niet verheven boven iedereen he??
Da's alleen omdat je me niet kent GSquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij al meerdere streepjes op de muur hebt staan, allemaal veel te emotioneel, dat hele seksgebeuren voor je
Jajaja, nu ken ik het wel. Puh, lang geleden dat ik zo succesvol getrolld ben zeg. Zit ik dan als moderator.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, kom je uit dat vaatje. Je mag niet neuken en dan zijn ze maar hoeren.
Slap hoor.
Ga anders fappen op internet. Zo te horen ben je er nog lang niet aan toe.
Klopt. Maar het is wel een kick-ass motherfucker. Oftewel, groots.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:03 schreef GSbrder het volgende:
God troeft niemand af. God bestaat niet.
Niet succesvol hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jajaja, nu ken ik het wel. Puh, lang geleden dat ik zo succesvol getrolld ben zeg. Zit ik dan als moderator.
Preciesquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's alleen omdat je me niet kent GS
Ach, het is laat en we zitten wat te trollen. Gewoon terug trollen. Ik kan het hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jajaja, nu ken ik het wel. Puh, lang geleden dat ik zo succesvol getrolld ben zeg. Zit ik dan als moderator.
Internetjankerts staan sowieso buiten het echte leven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies.
Maar meisjes die janken om wat er op internet gezegd wordt over ze, zijn meestal niet van het emotioneel stabiele soort dat geschikt is voor relaties en alle fysieke actie daar omheen.
Je kent me niet GS. PUNTquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies.
Maar meisjes die janken om wat er op internet gezegd wordt over ze, zijn meestal niet van het emotioneel stabiele soort dat geschikt is voor relaties en alle fysieke actie daar omheen.
Niet? Zeg eens.. wat is voor jou succesvolle troll?quote:
Bye bye, zwaai, zwaaiquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Internetjankerts staan sowieso buiten het echte leven.
Aha, gevoelig snaartje. Cotcha.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
DUS??? Ben je wel lekker??
[..]
Leuk hoor. iemand laten huilen...
Iemand die doel raaktquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet? Zeg eens.. wat eens een succesvolle troll volgens jou?
WTF??quote:
Dat wil jij graag zo houden omdat jij makkelijker te pakken bent dan ikquote:
Ik zie een forum niet als een dictee.quote:
Oh, vraag haar eens naar php.quote:
Dat is haar vriend? Is ze een slechte coder?quote:
Daar was hij.quote:Op maandag 13 december 2010 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk hoor. iemand laten huilen...
Nee, dat is haar antichrist.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is haar vriend? Is ze een slechte coder?
Daaromquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is haar antichrist.
Zou wel leuk zijn, het dinnetje van php, zo'n truckerswijffie.
Die hangen wel veel op het internet, als truckboy van huis is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is haar antichrist.
Zou wel leuk zijn, het dinnetje van php, zo'n truckerswijffie.
Dat van die studies geloof ik dan weer niet, meestal hebben die andere hobby's.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die hangen wel veel op het internet, als truckboy van huis is.
Het had gekund.
Niet dat je iets weetquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die hangen wel veel op het internet, als truckboy van huis is.
Het had gekund.
Geniet van je fantasien GSquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat van die studies geloof ik dan weer niet, meestal hebben die andere hobby's.
Nee, denk eerder aan een kattevrouwtje dat man noch gezin heeft, of zal dat enkel door de UI komen?
Gevolgtrekking en waarschijnlijkheid spreken je voorlopig wel tegen.quote:
Geloof me, hij fantaseert niet over je.quote:
Fantasieën. En nee, jij komt er niet in voorquote:
Maakt het MIJ iets uit wat JIJ denkt???quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gevolgtrekking en waarschijnlijkheid spreken je voorlopig wel tegen.
Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt het MIJ iets uit wat JIJ denkt???
Waarschijnlijk wel. Genoeg om "jij" in caps te typen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was ook niet zo moeilijk he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Genoeg om "jij" in caps te typen.
Ja. Whiskers, jij hoort bij alles. Alles. Je komt voor in mijn dromen. In mijn ALLES.\quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet?? Raar dat je meteen op me blijft springen dan...quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fantasieën. En nee, jij komt er niet in voor
Zeg even tegen je man dat hij van je af moet gaan en noem hem geen GS meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet?? Raar dat je meteen op me blijft springen dan...
You wish...quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet?? Raar dat je meteen op me blijft springen dan...
Mag het, 02:15 op de dinsdagmorgen na een lang weekendquote:
Mooi he, dat internet? Je kunt van alles zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeg even tegen je man dat hij van je af moet gaan en noem hem geen GS meer.
Geen idee, jij hebt last van een springer, misschien een of andere ICT-nerd die parttime Fok! mod toch zo gek om af en toe een kunstje op jou te doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben geen oude vrijster zonder sexappeal meer??
Hhahahah, je bent zooo sneu.... Heb je wel zelfrespect??quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, jij hebt last van een springer, misschien een of andere ICT-nerd die parttime Fok! mod toch zo gek om af en toe een kunstje op jou te doen?
Je bent niet zo sterk in versieren vind ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja. Whiskers, jij hoort bij alles. Alles. Je komt voor in mijn dromen. In mijn ALLES.\
Maar verder ben ik eigenlijk een doodnormale jongeman.
2nd that.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent niet zo sterk in versieren vind ik.
Weet jij wel eens wat dat is?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hhahahah, je bent zooo sneu.... Heb je wel zelfrespect??
Hhaahahahaha, dezelfde strategie bij allebei, hoe voorspelbaar...quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fantasieën. En nee, jij komt er niet in voor
Ik ben ook een beetje "fout". Gelukkig ken ik mijn beperkingen. Wel zo handig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:22 schreef GSbrder het volgende:
Als 3-voud ergens geen tekort aan heeft, is het zelfrespect.
Op het zelfverheerlijkende af, soms.
Ikkuh?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:23 schreef GSbrder het volgende:
Geen flauw idee waar jij het nu weer over hebt
Geeft niks, GS, kun je ook niet snappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:23 schreef GSbrder het volgende:
Geen flauw idee waar jij het nu weer over hebt
Ninja-editquote:
Want vrouw, borderline en manisch-depressief.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geeft niks, GS, kun je ook niet snappen
Mooie afsluiter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want vrouw, borderline en manisch-depressief.
Kind, je hebt geen idee waar je over bazelt, maar blijf vooral in je sprookjeswereld rondzitten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Best rot als je "een beetje dom" bent he???
Wat jij wil hoor.. Psychotisch ook nog een optie???quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want vrouw, borderline en manisch-depressief.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat jij wil hoor.. Psychotisch ook nog een optie???
Ik hou het niet meer bij, kun jij het nog ff opnoemen??quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hou het niet meer bij, kun jij het nog ff opnoemen??
Nee Morquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:35 schreef Mores het volgende:
Goedenacht allemaal,
Geen Remlof aanwezig deze nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |