Wanneer is het volgens jou dan genoeg? Geef eens een duidelijk antwoord daarop.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik je even geven wat je verwacht (dan is het antwoord ook wel zo makkelijk, nietwaar??): Wat kunnen jou die immigranten schelen?? Wat doen ze je voor kwaad?? Het zijn gewoon mensen hoor
Niet zolang er mensenrechten in het geding zijn. Regel het gewoon goed, dan hoor je mij niet "zeuren".quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wanneer is het volgens jou dan genoeg? Geef eens een duidelijk antwoord daarop.
Dat vroeg ik niet. Ik vermoedde al dat je eromheen zou draaien en vroeg je nog expliciet duidelijk antwoord te geven. Doe je het nog niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zolang er mensenrechten in het geding zijn. Regel het gewoon goed, dan hoor je mij niet "zeuren".
Links-rechts zeikerd... Zooooo sneuquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vermoedde al dat je eromheen zou draaien en vroeg je nog expliciet duidelijk antwoord te geven. Doe je het nog niet.
Links, bah.
Fijn. Maar echt antwoord geven wil je dus niet. Blijkbaar omdat je al weet waar je op uit komt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Links-rechts zeikerd... Zooooo sneu
Ach, veel van de mensenrechten waar jij je op beroept zijn slechts verzinsels die nog maar kort geleden zijn opgetekend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zolang er mensenrechten in het geding zijn.
Ohquote:
Ja, als een reactie (deels) op WO II... Totaal onbelangrijk en nutteloos... It's the economy man!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, veel van de mensenrechten waar jij je op beroept zijn slechts verzinsels die nog maar kort geleden zijn opgetekend.
Iets als 'een recht op een gezinsleven' kwam in de Magna Charta nog niet voor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, als een reactie (deels) op WO II... Totaal onbelangrijk en nutteloos... It's the economy man!!
Nou dank je php, wat aardig van je...quote:
Nee en "u zult zich verrijken zoveel u kunt" ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iets als 'een recht op een gezinsleven' kwam in de Magna Charta nog niet voor.
'It's the economy stupid'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een rust ineens... Zie je wel het is toch "it's the economy man"
Jij hebt niets te zeggen, vrouwmensquote:
Gelukkig deed je er ff over voor je daar op kwamquote:
Klopt, mobile-Fok hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig deed je er ff over voor je daar op kwam![]()
Thanks!
Maar vertel Whilly Whonkerz, hoe was je paasweekend?quote:
Just fine, en het jouwe?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar vertel Whilly Whonkerz, hoe was je paasweekend?
Heerlijk, geweldig weertje hè?quote:
Denk het niet nee, want ik weet er niks vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heerlijk, geweldig weertje hè?
Zelfs nog een kleurtje gekregen vanmiddag
Ben je trouwens ook op de meet?
Bij deze nodig ik je uit op 28 mei als POL-SC vedette.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet nee, want ik weet er niks van
Er komen heel veel linksen op die meet die nergens over mee kunne praten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet nee, want ik weet er niks van
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik je uit op 28 mei als POL-SC vedette.
Nog ruim een maand te gaan, dus keurig op tijd.
Met het feit dat jij komt? Uiteraard!quote:
Des te decadenter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef Opperbest het volgende:
Volgens mij is die lijst van komers behoorlijk rechts.
Waar en wie komen er dan??quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met het feit dat jij komt? Uiteraard!
Een moeilijk woord voor positief.quote:
Wees gerust, de kans is bijzonder kleinquote:
Nummer 4 inmiddels, weet niet eens wie het initiele idee had, maar ik werd er door verscheidene users op geattendeerd en kan inmiddels er ook niet meer onderuit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar en wie komen er dan??
Een POL-meet??
Niet echt he?? Maar champagne en kaviaar???quote:
No way dat ik ga, maar bedankt GSquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nummer 4 inmiddels, weet niet eens wie het initiele idee had, maar ik werd er door verscheidene users op geattendeerd en kan inmiddels er ook niet meer onderuit.
[POL Meet] Utrecht, 28 Mei #4
Schat jezelf maar niet te hoog in. Tot nu toe is enkel GSborder ermee bezig je over te halen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet echt he?? Maar champagne en kaviaar???
Kunnen me niet overhalen
Nou zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way dat ik ga, maar bedankt GS
Het is een vrouw hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Schat jezelf maar niet te hoog in. Tot nu toe is enkel GSborder ermee bezig je over te halen.
Lieverd, je komt hier nog niet lang genoeg...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Schat jezelf maar niet te hoog in. Tot nu toe is enkel GSborder ermee bezig je over te halen.
Vanwaar de afwezigheid? Ben je niet om aan te zien?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieverd, je komt hier nog niet lang genoeg...
GS is geen vriend van me hoor.. Al wordt hij het eerder dan jij
"Vrouw" is een ruim begripquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is een vrouw hè?
Anders is het ook zo'n dubieus cockfest.
Als je het niet weet, weet je het niet he?? Truste 3somequote:Op dinsdag 26 april 2011 01:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vanwaar de afwezigheid? Ben je niet om aan te zien?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieverd, je komt hier nog niet lang genoeg...
GS is geen vriend van me hoor.. Al wordt hij het eerder dan jij
Iedereen zo zijn behoeften.quote:
Vermaak je dan maar met wat wer WEL isquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:01 schreef Opperbest het volgende:
Volgens mij zijn het ook niet allemaal mannen.
Geen idee, ik heb bij vrijwel elke frequente bezoekster zo m'n twijfels.quote:
Ik sta niet op de lijst van komers. Het is te dichtbij huis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vermaak je dan maar met wat wer WEL is
Mijn behoefte is "winning"quote:
Ach, een fotoboek zonder foto's is al een eerste clue, nietwaar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je het niet weet, weet je het niet he?? Truste 3some
Hoewel ik er pas net van weet pas ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:02 schreef Opperbest het volgende:
[..]
Ik sta niet op de lijst van komers. Het is te dichtbij huis.
Ik twijfelde even omdat je de drang toonde dit mede te delen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn behoefte is "winning"
Ach, kom, we weten allebei beter.
Ik word tot jouw tevredenheid heel erg moe van jou, jij hoop ik ook van mij... Truste!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, een fotoboek zonder foto's is al een eerste clue, nietwaar?
En jij ook truste.
Je bent inderdaad saai en hebt weinig te melden. Maar ik ben ertegen gehard. Moe worden doe ik er niet meer van.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wordt tot jouw tevredebheid heel erg moe van jou, jij hoop ik ook van mij... Truste!
Ik deel wat precies mee?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik twijfelde even omdat je de drang toonde dit mede te delen.
Maar vooruit, je krijgt mijn voordeel van de twijfel. Zo ben ik.
Hhahahahahahha, je mag 3somequote:Op dinsdag 26 april 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik deel wat precies mee?
Vind je fascinatie voor mijn online openbaringen ook verwarrend, maar goed, laten we elkaar geen mietje noemen.
Even terug naar het begin dan om het op te helderen: Wat vond je van haar opmerking zo "winning"?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik deel wat precies mee?
Vind je fascinatie voor mijn online openbaringen ook verwarrend, maar goed, laten we elkaar geen mietje noemen.
Dat was ZIJN opmerking idd (na een complimentje)_O-quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even terug naar het begin dan om het op te helderen: Wat vond je van haar opmerking zo "winning"?
Whiskers en ik hebben een incidentje gehad in het verleden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Even terug naar het begin dan om het op te helderen: Wat vond je van haar opmerking zo "winning"?
Ja, dat zegt wel wat iddquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whiskers en ik hebben een incidentje gehad in het verleden.
Het feit dat ze zei: "Al wordt hij het eerder dan jij"
vind ik persoonlijk een prestatie van formaat van je.
Als dat zo is wordt het enkel verwarrender. Vanwaar dan de quote van jouw erboven.quote:
Ja precies, maar ze bedoelde jou, niet mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whiskers en ik hebben een incidentje gehad in het verleden.
Het feit dat ze zei: "Al wordt hij het eerder dan jij"
vind ik persoonlijk een prestatie van formaat van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |