Jij hebt niets te zeggen, vrouwmensquote:
Gelukkig deed je er ff over voor je daar op kwamquote:
Klopt, mobile-Fok hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig deed je er ff over voor je daar op kwam![]()
Thanks!
Maar vertel Whilly Whonkerz, hoe was je paasweekend?quote:
Just fine, en het jouwe?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar vertel Whilly Whonkerz, hoe was je paasweekend?
Heerlijk, geweldig weertje hè?quote:
Denk het niet nee, want ik weet er niks vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heerlijk, geweldig weertje hè?
Zelfs nog een kleurtje gekregen vanmiddag
Ben je trouwens ook op de meet?
Bij deze nodig ik je uit op 28 mei als POL-SC vedette.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet nee, want ik weet er niks van
Er komen heel veel linksen op die meet die nergens over mee kunne praten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet nee, want ik weet er niks van
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik je uit op 28 mei als POL-SC vedette.
Nog ruim een maand te gaan, dus keurig op tijd.
Met het feit dat jij komt? Uiteraard!quote:
Des te decadenter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef Opperbest het volgende:
Volgens mij is die lijst van komers behoorlijk rechts.
Waar en wie komen er dan??quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met het feit dat jij komt? Uiteraard!
Een moeilijk woord voor positief.quote:
Wees gerust, de kans is bijzonder kleinquote:
Nummer 4 inmiddels, weet niet eens wie het initiele idee had, maar ik werd er door verscheidene users op geattendeerd en kan inmiddels er ook niet meer onderuit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar en wie komen er dan??
Een POL-meet??
Niet echt he?? Maar champagne en kaviaar???quote:
No way dat ik ga, maar bedankt GSquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nummer 4 inmiddels, weet niet eens wie het initiele idee had, maar ik werd er door verscheidene users op geattendeerd en kan inmiddels er ook niet meer onderuit.
[POL Meet] Utrecht, 28 Mei #4
Schat jezelf maar niet te hoog in. Tot nu toe is enkel GSborder ermee bezig je over te halen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet echt he?? Maar champagne en kaviaar???
Kunnen me niet overhalen
Nou zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way dat ik ga, maar bedankt GS
Het is een vrouw hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Schat jezelf maar niet te hoog in. Tot nu toe is enkel GSborder ermee bezig je over te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |