Ik zou een smiley geen onliner willen noemen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb jij nog iets toe te voegen anders dan oneliners? Of was jij niet diegene die eerder riep inhoudelijk te blijven?
Nou?
Dat er nog meer domme immigranten hier komen met zielige babies die via-via jaren later gaan kankeren op Nederland. Kinderen gebruiken als excuus om hier te blijven, immers dan krijg je "gezinshereniging" en het splijten van families is ook "zieluuug".quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar ben je zo ongelofelijk bang voor dan???
Doch zeer sporadisch.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vaak valt dit nogal tegen. Zo zijn er vrijspraken geweest door onrechtmatig verkregen bewijs bijvoorbeeld.
Ik wist dat je ermee zou komen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vaak valt dit nogal tegen. Zo zijn er vrijspraken geweest door onrechtmatig verkregen bewijs bijvoorbeeld.
Soms steek ik nog eens wat op her en derquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Compleet irrelevante opmerking.
Trouwens vrij verwonderlijk dat je met zo'n badinerend sausje begint te praten.
Totaal niet verwonderlijk overigens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Compleet irrelevante opmerking.
Trouwens vrij verwonderlijk dat je met zo'n badinerend sausje begint te praten.
Ja, dat was ook een mooie. Vrouw komt illegaal hier, krijgt een kind. Uitzetten van kleine kinderen is inhumaan, alleen moeder ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat er nog meer domme immigranten hier komen met zielige babies die via-via jaren later gaan kankeren op Nederland. Kinderen gebruiken als excuus om hier te blijven, immers dan krijg je "gezinshereniging" en het splijten van families is ook "zieluuug".
Bah.
Maar er zijn wel meer gevallen waarin uiteindelijk niet vervolgd wordt of een straf niet tot uitvoering komt. Het gaat toch over mensen. Dan valt niet alles in regels te vatten, hoe fijn dat soms ook kan lijkenquote:
Daarom moet je hiervan leren en de procedures korter en helderder maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat er nog meer domme immigranten hier komen met zielige babies die via-via jaren later gaan kankeren op Nederland. Kinderen gebruiken als excuus om hier te blijven, immers dan krijg je "gezinshereniging" en het splijten van families is ook "zieluuug".
Bah.
Aanzuigende werking?? Stel dat dat zo IS.. Wat is dan the worst case scenario??quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Aanzuigende werking waar we de afgelopen 10 jaar al van geleerd hadden kunnen hebben.
Maar gelukkig praten we enkel over geld met deze issue. en dat geld wordt verdeeld van een grote hoop waar het lekker makkelijk uit scheppen is.
Heb je mij ergens in deze discussie op de man zien spelen? Beetje flauw dit, kennelijk gaat het boven je pet of je bent aan het trollen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Soms steek ik nog eens wat op her en der
Je had zon grote mond over inhoudelijk zijn. Als we naar boven scrollen zien we allemaal dat jij binnen komt denderen met van alles, behalve inhoud.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou een smiley geen onliner willen noemen hoor![]()
Maar als jij iets zinnigs zegt, wil ik best inhoudelijk reageren..
Daarom, gewoon geen paspoort toekennen en vrouw en kind op het eerste vliegtuig terug.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een mooie. Vrouw komt illegaal hier, krijgt een kind. Uitzetten van kleine kinderen is inhumaan, alleen moeder ook.
Dat EVRM begint lelijk terug te vuren.
Dat klopt, Stef Blok en een andere VVD'er hadden daar laatst een mooi opiniestuk over geschreven.quote:
Ja, te beginnen met een voorbeeld te maken van Sahar en consorten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom moet je hiervan leren en de procedures korter en helderder maken.
Oh, die illusie koester ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar er zijn wel meer gevallen waarin uiteindelijk niet vervolgd wordt of een straf niet tot uitvoering komt. Het gaat toch over mensen. Dan valt niet alles in regels te vatten, hoe fijn dat soms ook kan lijken
Blijven hopenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, te beginnen met een voorbeeld te maken van Sahar en consorten.
Dat is het enige dat ik kan, de rest van de alternatieven zijn strafbaar.quote:
Hahaha... dat zeggen we al 40 jaar tegen elkaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom moet je hiervan leren en de procedures korter en helderder maken.
Laat ik je even geven wat je verwacht (dan is het antwoord ook wel zo makkelijk, nietwaar??): Wat kunnen jou die immigranten schelen?? Wat doen ze je voor kwaad?? Het zijn gewoon mensen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bah.
Ze kosten me geld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik je even geven wat je verwacht (dan is het antwoord ook wel zo makkelijk, nietwaar??): Wat kunnen jou die immigranten schelen?? Wat doen ze je voor kwaad?? Het zijn gewoon mensen hoor
Wanneer is het volgens jou genoeg? Geef eens een duidelijk antwoord daarop.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik je even geven wat je verwacht (dan is het antwoord ook wel zo makkelijk, nietwaar??): Wat kunnen jou die immigranten schelen?? Wat doen ze je voor kwaad?? Het zijn gewoon mensen hoor
Riiiiiight.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |