Nou dan weten ze dus ook niet of het ze bevalt of niet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Die meiden zijn hier opgegroeid, die hebben niks met Afghanistan, behalve de verhalen van hun ouders over hoe kut het is en waarom ze het ontvlucht zijn.
Ja maar... toverwoord is:quote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja goddomme, voel me net een hoer die elke keer weer genaaid wordt door dat volk, en ons "sociale stelsel is onbetaalbaar!vuil rechts!" en tegelijkertijd maar al dit volk toelaten omdat het zieligheidsgehalte zo hoog is.
Goddomme nog aan toe.
Sarcasme is dat he?quote:Op maandag 25 april 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou dan weten ze dus ook niet of het ze bevalt of niet.
Eerst proberen.
Nee, ik vind dat iedereen die we hebben toegestaan hier op te groeien het recht heeft om hier te blijven.quote:Op maandag 25 april 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou dan weten ze dus ook niet of het ze bevalt of niet.
Eerst proberen.
Nee ik meen het volkomen natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sarcasme is dat he?![]()
Ik zal me verder braaf inhouden
Voor de procedures wel. maar... De procedures zijn nu redelijk op orde maar waren dat lange tijd niet. Je zit gewoon met een serie oude gevallen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan sta je in deze achter mij en Voorschrift.
Er zit een verschil aan de voorkant en de achterkant zoals je zal snappen.quote:Maar dat zal je wel te veel zijn om hier toe te geven.![]()
Toedeledoki
Van jou zou me dat niks verbazen... Sterker nogquote:Op maandag 25 april 2011 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik meen het volkomen natuurlijk.
In de tien seconden die ik gekeken heb kwamen in elk geval 2 meisjes voorbij die dat wouden.quote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het zijn er een paar duizend naar wat ik begreep.
Dat vind ik veel ja, of we verplichten ze gewoon te werken in de zorg, daar hebben we nogal een personeelstekort.
Om een groot denker maar te quoteren: "Moraal is voor de massa".quote:
"als ons" ???quote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Om een groot denker maar te quoteren: "Moraal is voor de massa".
Mensen als ons weten wel beter.
Bullshit.quote:Op maandag 25 april 2011 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor de procedures wel. maar... De procedures zijn nu redelijk op orde maar waren dat lange tijd niet. Je zit gewoon met een serie oude gevallen.
Nou die mogen blijven dan, mits ze een contract tekenen af te zullen zien van sociale hulp.quote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
In de tien seconden die ik gekeken heb kwamen in elk geval 2 meisjes voorbij die dat wouden.
Dan hadden we dat 10 jaar geleden moeten zeggen en uitvoeren. Nu zijn we wat laat. Zo werkt het met veel meer dingen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat 10 jaar geleden in haar "contract" stond dat ze weg moest, en dat dus ook te verwachten was.
Ja, als in: "Wij".quote:
Ooit gehoord van "menselijkheid"? Om nog maar niet met allerlei verdragen te gaan smijten??quote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bullshit.
Deze mensen hebben al meerder malen de melding gekregen eruit te moeten. Dus waar staan je dan met je procedure?
Als je zo pro-NL bent, leer dan eerst eens NLquote:
die tekenen ze vast met de wetenschap dat die linkse rakkers over 10 jaar daar wel weer over mekkeren en hun een uitkering met alle rand voorzieningen gegund moet worden.quote:Op maandag 25 april 2011 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou die mogen blijven dan, mits ze een contract tekenen af te zullen zien van sociale hulp.
Dat hebben we 10 jaar geleden al gedaan, dat is het hem nou juist.quote:Op maandag 25 april 2011 23:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan hadden we dat 10 jaar geleden moeten zeggen en uitvoeren. Nu zijn we wat laat. Zo werkt het met veel meer dingen.
Die zin klopt ook niet helemaal héquote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je zo pro-NL bent, leer dan eerst eens NL
Of je hoepelt gewoon op.quote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je zo pro-NL bent, leer dan eerst eens NL
Blijkbaar heeft die procedure 10 jaar moeten duren en was er dus nogal wat onduidelijkheid. Als we het over 1 of 2 jaar hadden gehad dan had je gelijk gekregen maar hier heb je gewoon een paar pond boter op je hoofd.quote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bullshit.
Deze mensen hebben al meerder malen de melding gekregen eruit te moeten. Dus waar staan je dan met je procedure?
Moraal dus.quote:Op maandag 25 april 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van "menselijkheid"? Om nog maar niet met allerlei verdragen te gaan smijten??
Owh ja, ik zit weer in POL met "(s)linkse rakkers"en verderfelijke rechtsen", da's waar ook.. Luisteren naar argumenten, die wegen en zelf nadenken kan dan best lastig zijnquote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
die tekenen ze vast met de wetenschap dat die linkse rakkers over 10 jaar daar wel weer over mekkeren en hun een uitkering met alle rand voorzieningen gegund moet worden.
Aha dus ze hebben hier geen 10 jaar gewoond?quote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hebben we 10 jaar geleden al gedaan, dat is het hem nou juist.
quote:Nu doen we het weer, maar is het weer niet goed. Verdomme, je ziet verhalen in het nieuws van peuters(!) die niet meer "uitgezet" mogen worden omdat hun toekomstperspectief hier zo goed is i.t.t. het land van herkomst. Waar houdt het op, mogen allochtone mannen straks niet meer uitgezet worden omdat hun sperma dan een kuttoekomst krijgt in Verweggizandbak?_!
Zal mij dat aan m'n kont roesten, al was het verdomme een oma van 80 die zat te kankeren op ons uitzetbeleid, weg ermee. Regeln sind regeln.quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha dus ze hebben hier geen 10 jaar gewoond?
Nee, ik ben lui, en ik hang het standpunt dan ook niet aan he eric??quote:
Uitlokkingspoging tot een bequote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal mij dat aan m'n kont roesten, al was het verdomme een oma van 80 die zat te kankeren op ons uitzetbeleid, weg ermee. Regeln sind regeln.
Dat blijkt, je zal zelf wel profiteren van het systeem.quote:
Mijn god. Gewoon de feiten negeren, zolang de uitkomst maar is die je moraal gevoel voed.quote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft die procedure 10 jaar moeten duren en was er dus nogal wat onduidelijkheid.
Tot een wat?quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uitlokkingspoging tot een be???
Ja, want als je niet voor bent ben je tegen, en lui en heb je geen opleiding en geen baanquote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat blijkt, je zal zelf wel profiteren van het systeem.
Och nee, je zal vast wel een EHBO diploma hebben ergens.quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want als je niet voor bent ben je tegen, en lui en heb je geen opleiding en geen baan
Befehl ist befehl, ik snap je redenatie maar je antwoord op mijn vorige quote klopte dus niet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal mij dat aan m'n kont roesten, al was het verdomme een oma van 80 die zat te kankeren op ons uitzetbeleid, weg ermee. Regeln sind regeln.
Nee, dat nietquote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och nee, je zal vast wel een EHBO diploma hebben ergens.
Je trapt er in Dukequote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Befehl ist befehl, ik snap je redenatie maar je antwoord op mijn vorige quote klopte dus niet.
Als 10 jaar terug al duidelijk was dat ze weg moesten hadden we het ook toen uit moeten voeren en daar geen 10 jaar mee moeten wachten. Nu zijn we gewoon te laat.
in de echte grote mensen wereld althans, in jouw ideale wereld zou het vast anders gaan.
Kom eens met argumenten dan. Hebben onze procedures niet gefaald dan? Een procedure van 10 jaar is volgens mij toch echt falen van de kant van de overheid.quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn god. Gewoon de feiten negeren, zolang de uitkomst maar is die je moraal gevoel voed.
Ik geef het op. Je wil niet discussiėren. Je wilt alleen maar gelijk hebben.
Kijk op POLquote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kruzie__.html?p=21,1
Wat doen mensen elkaar toch aan.
Nee, hij heeft 100% gelijk.quote:
Tuurlijk Voorschrift, tuurlijk..quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 100% gelijk.
I.t.t. jouw opruiende geblaat.
Ja, het beleid faalde ook gewoon, en faalt nog steeds.quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Befehl ist befehl, ik snap je redenatie maar je antwoord op mijn vorige quote klopte dus niet.
Als 10 jaar terug al duidelijk was dat ze weg moesten hadden we het ook toen uit moeten voeren en daar geen 10 jaar mee moeten wachten. Nu zijn we gewoon te laat.
in de echte grote mensen wereld althans, in jouw ideale wereld zou het vast anders gaan.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 100% gelijk.
I.t.t. jouw opruiende geblaat.
Nou dan niet, jouw knikkende kop of afwijzende kop zal me een zorg zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk Voorschrift, tuurlijk..
Owh ja, je mag me niet..quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
.
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen
De procedure was al eerder rond. Je maakt jezelf wijs dat het 10 jaar duurde omdat je perse gelijk wilt hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten dan. Hebben onze procedures niet gefaald dan? Een procedure van 10 jaar is volgens mij toch echt falen van de kant van de overheid.
Tja Du_ke, die procedures worden ook zo lang omdat mensen met dezelfde redenatie als jij er A: voor zorgen dat er telkens doorgeprocedeerd wordt en B: dergelijke waarborgen ook vrijwel onbeperkt openstaan.quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten dan. Hebben onze procedures niet gefaald dan? Een procedure van 10 jaar is volgens mij toch echt falen van de kant van de overheid.
Likewise dear...quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou dan niet, jouw knikkende kop of afwijzende kop zal me een zorg zijn.
Ik weet zelf wel wat ik denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |