Dat blijkt, je zal zelf wel profiteren van het systeem.quote:
Mijn god. Gewoon de feiten negeren, zolang de uitkomst maar is die je moraal gevoel voed.quote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft die procedure 10 jaar moeten duren en was er dus nogal wat onduidelijkheid.
Tot een wat?quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uitlokkingspoging tot een be???
Ja, want als je niet voor bent ben je tegen, en lui en heb je geen opleiding en geen baanquote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat blijkt, je zal zelf wel profiteren van het systeem.
Och nee, je zal vast wel een EHBO diploma hebben ergens.quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want als je niet voor bent ben je tegen, en lui en heb je geen opleiding en geen baan
Befehl ist befehl, ik snap je redenatie maar je antwoord op mijn vorige quote klopte dus niet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal mij dat aan m'n kont roesten, al was het verdomme een oma van 80 die zat te kankeren op ons uitzetbeleid, weg ermee. Regeln sind regeln.
Nee, dat nietquote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och nee, je zal vast wel een EHBO diploma hebben ergens.
Je trapt er in Dukequote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Befehl ist befehl, ik snap je redenatie maar je antwoord op mijn vorige quote klopte dus niet.
Als 10 jaar terug al duidelijk was dat ze weg moesten hadden we het ook toen uit moeten voeren en daar geen 10 jaar mee moeten wachten. Nu zijn we gewoon te laat.
in de echte grote mensen wereld althans, in jouw ideale wereld zou het vast anders gaan.
Kom eens met argumenten dan. Hebben onze procedures niet gefaald dan? Een procedure van 10 jaar is volgens mij toch echt falen van de kant van de overheid.quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn god. Gewoon de feiten negeren, zolang de uitkomst maar is die je moraal gevoel voed.
Ik geef het op. Je wil niet discussiėren. Je wilt alleen maar gelijk hebben.
Kijk op POLquote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kruzie__.html?p=21,1
Wat doen mensen elkaar toch aan.
Nee, hij heeft 100% gelijk.quote:
Tuurlijk Voorschrift, tuurlijk..quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 100% gelijk.
I.t.t. jouw opruiende geblaat.
Ja, het beleid faalde ook gewoon, en faalt nog steeds.quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Befehl ist befehl, ik snap je redenatie maar je antwoord op mijn vorige quote klopte dus niet.
Als 10 jaar terug al duidelijk was dat ze weg moesten hadden we het ook toen uit moeten voeren en daar geen 10 jaar mee moeten wachten. Nu zijn we gewoon te laat.
in de echte grote mensen wereld althans, in jouw ideale wereld zou het vast anders gaan.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 100% gelijk.
I.t.t. jouw opruiende geblaat.
Nou dan niet, jouw knikkende kop of afwijzende kop zal me een zorg zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk Voorschrift, tuurlijk..
Owh ja, je mag me niet..quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
.
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen
De procedure was al eerder rond. Je maakt jezelf wijs dat het 10 jaar duurde omdat je perse gelijk wilt hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten dan. Hebben onze procedures niet gefaald dan? Een procedure van 10 jaar is volgens mij toch echt falen van de kant van de overheid.
Tja Du_ke, die procedures worden ook zo lang omdat mensen met dezelfde redenatie als jij er A: voor zorgen dat er telkens doorgeprocedeerd wordt en B: dergelijke waarborgen ook vrijwel onbeperkt openstaan.quote:Op maandag 25 april 2011 23:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten dan. Hebben onze procedures niet gefaald dan? Een procedure van 10 jaar is volgens mij toch echt falen van de kant van de overheid.
Likewise dear...quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou dan niet, jouw knikkende kop of afwijzende kop zal me een zorg zijn.
Ik weet zelf wel wat ik denk.
Die andere conclusie kan en ik snap je ook. Maar zo gaat het niet werken, de politieke wereld is niet zo simpel en rationeel. De maatschappij en media komen dan om de hoek kijken en dan kan beleid nog zo mooi bedacht zijn, je gaat gewoon nat.quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, het beleid faalde ook gewoon, en faalt nog steeds.
Maar ik verbind er een andere conclusie aan dan "dan mag je maar blijven".
Ja dat zeg ik, zwakzinnigen komen dan 'in the picture'.quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die andere conclusie kan en ik snap je ook. Maar zo gaat het niet werken, de politieke wereld is niet zo simpel en rationeel. De maatschappij en media komen dan om de hoek kijken en dan kan beleid nog zo mooi bedacht zijn, je gaat gewoon nat.
Als de procedure al eerder rond was, waarom zijn ze hier dan nog? Of was dat eerder na 9 jaar in plaats van 10quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De procedure was al eerder rond. Je maakt jezelf wijs dat het 10 jaar duurde omdat je perse gelijk wilt hebben.
Wat hebben grote mensen met denkvermogen zoals ik nou aan mensen als jij die op kinderlijk niveau discussiėren? Niets toch?
Dat is typisch Nederlands. Geen ruggengraat maar wel de drang het beste jongetje van de klas te zijn. Blijkbaar kunnen we dat enkel op knuffel niveau. Het is toch geld van een ander uitgeven.quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, het beleid faalde ook gewoon, en faalt nog steeds.
Maar ik verbind er een andere conclusie aan dan "dan mag je maar blijven".
Mooi, negeer me dan maar van te voren, hoef je je ook niet druk te maken over mij.quote:
Probeer ze dat maar eens aan het verstand te brengen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja Du_ke, die procedures worden ook zo lang omdat mensen met dezelfde redenatie als jij er A: voor zorgen dat er telkens doorgeprocedeerd wordt en B: dergelijke waarborgen ook vrijwel onbeperkt openstaan.
Beetje een circelredenatie dus.
Likewise dearquote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, negeer me dan maar van te voren, hoef je je ook niet druk te maken over mij.
Ik had dacht ik al aangegeven dat wat mij betreft de procedures korter en helderder moeten? volgens mij van je daarmee weer 99 van de 100 gevallen af. En tja dan komen er vast weer moeilijke gevallen en uitzonderingen. Daar heb ik niet zo'n problemen mee.quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja Du_ke, die procedures worden ook zo lang omdat mensen met dezelfde redenatie als jij er A: voor zorgen dat er telkens doorgeprocedeerd wordt en B: dergelijke waarborgen ook vrijwel onbeperkt openstaan.
Beetje een circelredenatie dus.
Verdiep je er dan eens in voor je begint te blaten.quote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als de procedure al eerder rond was, waarom zijn ze hier dan nog? Of was dat eerder na 9 jaar in plaats van 10?
En dat bedoel ik met de echte wereld die anders werkt dan de idealequote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, zwakzinnigen komen dan 'in the picture'.
Wanneer ethiek en moraal naar voren komen is de Bijbel heiliger dan Nietzsche, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |