Die andere conclusie kan en ik snap je ook. Maar zo gaat het niet werken, de politieke wereld is niet zo simpel en rationeel. De maatschappij en media komen dan om de hoek kijken en dan kan beleid nog zo mooi bedacht zijn, je gaat gewoon nat.quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, het beleid faalde ook gewoon, en faalt nog steeds.
Maar ik verbind er een andere conclusie aan dan "dan mag je maar blijven".
Ja dat zeg ik, zwakzinnigen komen dan 'in the picture'.quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die andere conclusie kan en ik snap je ook. Maar zo gaat het niet werken, de politieke wereld is niet zo simpel en rationeel. De maatschappij en media komen dan om de hoek kijken en dan kan beleid nog zo mooi bedacht zijn, je gaat gewoon nat.
Als de procedure al eerder rond was, waarom zijn ze hier dan nog? Of was dat eerder na 9 jaar in plaats van 10quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De procedure was al eerder rond. Je maakt jezelf wijs dat het 10 jaar duurde omdat je perse gelijk wilt hebben.
Wat hebben grote mensen met denkvermogen zoals ik nou aan mensen als jij die op kinderlijk niveau discussiėren? Niets toch?
Dat is typisch Nederlands. Geen ruggengraat maar wel de drang het beste jongetje van de klas te zijn. Blijkbaar kunnen we dat enkel op knuffel niveau. Het is toch geld van een ander uitgeven.quote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, het beleid faalde ook gewoon, en faalt nog steeds.
Maar ik verbind er een andere conclusie aan dan "dan mag je maar blijven".
Mooi, negeer me dan maar van te voren, hoef je je ook niet druk te maken over mij.quote:
Probeer ze dat maar eens aan het verstand te brengen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja Du_ke, die procedures worden ook zo lang omdat mensen met dezelfde redenatie als jij er A: voor zorgen dat er telkens doorgeprocedeerd wordt en B: dergelijke waarborgen ook vrijwel onbeperkt openstaan.
Beetje een circelredenatie dus.
Likewise dearquote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, negeer me dan maar van te voren, hoef je je ook niet druk te maken over mij.
Ik had dacht ik al aangegeven dat wat mij betreft de procedures korter en helderder moeten? volgens mij van je daarmee weer 99 van de 100 gevallen af. En tja dan komen er vast weer moeilijke gevallen en uitzonderingen. Daar heb ik niet zo'n problemen mee.quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja Du_ke, die procedures worden ook zo lang omdat mensen met dezelfde redenatie als jij er A: voor zorgen dat er telkens doorgeprocedeerd wordt en B: dergelijke waarborgen ook vrijwel onbeperkt openstaan.
Beetje een circelredenatie dus.
Verdiep je er dan eens in voor je begint te blaten.quote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als de procedure al eerder rond was, waarom zijn ze hier dan nog? Of was dat eerder na 9 jaar in plaats van 10?
En dat bedoel ik met de echte wereld die anders werkt dan de idealequote:Op maandag 25 april 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, zwakzinnigen komen dan 'in the picture'.
Wanneer ethiek en moraal naar voren komen is de Bijbel heiliger dan Nietzsche, helaas.
Middle-aged women, the bane of society.quote:
You wish...quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Middle-aged women, the bane of society.
Bijbels moraal is net zo fictief als Nietzsche's moraal, dus die "echte" wereld is gewoon een andere versie van een fictieve insteek.quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat bedoel ik met de echte wereld die anders werkt dan de ideale
No need for wishes if fact is on your side, "dear".quote:Op maandag 25 april 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
You wish...
Maar doe eens inhoudelijk verder
Mooi zo, zijn we het daar over eens. Volgende vraag; advocaten die koste wat kost procedures blijven rekken voor hun client, tot jarenlange procedures. Wie valt dat aan te rekenen? Als ik je zo volg per definitie de overheid?quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had dacht ik al aangegeven dat wat mij betreft de procedures korter en helderder moeten? volgens mij van je daarmee weer 99 van de 100 gevallen af. En tja dan komen er vast weer moeilijke gevallen en uitzonderingen. Daar heb ik niet zo'n problemen mee.
Wat laat je je heerlijk kennenquote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
No need for wishes if fact is on your side, "dear".
Volgens mij ben jij degene die weer door de mand valt met je agressieve sneue discussietechniek.quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verdiep je er dan eens in voor je begint te blaten.
Wat val je nu weer door de mand zeg.
Hah, dan ken je mij niet.quote:
Werkelijk, na dit gezien te hebben vind ik de (neo)conservatieven nog meer een stelletje randdebielen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep: http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1100328
Ik zeg niet dat ik het per definitie prefereer, het werkt nu eenmaal gewoon vaak zo.quote:Op maandag 25 april 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijbels moraal is net zo fictief als Nietzsche's moraal, dus die "echte" wereld is gewoon een andere versie van een fictieve insteek.
Het feit dat jij de ene prefereert boven de andere maakt het niet de norm.
Eens, maar je moet het helemaal zien, het is erg goed.quote:Op maandag 25 april 2011 23:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Werkelijk, na dit gezien te hebben vind ik de (neo)conservatieven nog meer een stelletje randdebielen.
Als je voor het verbod van (soft)drugs bent heb je gewoon een plaat voor je kop. Een enorme zelfs.
Lastige discussie vind ik dat. Erg lastig eigenlijkquote:Op maandag 25 april 2011 23:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Werkelijk, na dit gezien te hebben vind ik de (neo)conservatieven nog meer een stelletje randdebielen.
Als je voor het verbod van (soft)drugs bent heb je gewoon een plaat voor je kop. Een enorme zelfs.
Dus jij vindt dat Sahar of evt andere verwesterde Afgaanse meisjes/jonge vrouwen teruggestuurd moeten worden?quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mooi zo, zijn we het daar over eens. Volgende vraag; advocaten die koste wat kost procedures blijven rekken voor hun client, tot jarenlange procedures. Wie valt dat aan te rekenen? Als ik je zo volg per definitie de overheid?
Zowel advocaten als belanghebbenden hebben er geen baat bij, een snelle afhandeling. Dat snellere procedures ook slaafs opgevolgd gaan worden is een illusie zolang je dit maar blijft toestaan in de vorm van bijv. zo'n Sahar zaak. Mensen zullen dan altijd hoop houden.
Dus geen uitzonderingen meer.
Ja en waarom?quote:Op maandag 25 april 2011 23:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het per definitie prefereer, het werkt nu eenmaal gewoon vaak zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |