Dat hoeft geen probleem te zijn.quote:
Dat kan ik best, en dat weet jij ook wel, maar ik doe het liever niet hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ergo; waarom kan je zelfs geen inhoudelijke discussie voeren over mensenrechten met me, terwijl je wel over ditjes en datjes praat.
3-voud is je new worst enemy, Friek negeer je vanwege z'n visie op mensenrechten en mij verwijt je nog steeds een ban. Wat doe je hier nog?
quote:
Winning.quote:
quote:
Ja, en gelukkig heb ik pas 3 studies afgerondquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat hoeft geen probleem te zijn.
Wereldvisie kan je ook helpen goede discussies aan te gaan en niemand te ontlopen. Maar zelfs dat mis je.
Ik had je slimmer ingeschatquote:
Het onderwijs is echt ruk hèquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en gelukkig heb ik pas 3 studies afgerondWaaronder 1 WO-studie in de de optimale tijd tegelijk met mijn fulltime werk, maar gelukkig ken JIJ me zo goed dat je weet dat ik het niet aankan
Slimmer dan "quote:
Meid. Je bent een voltreffer. Echt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en gelukkig heb ik pas 3 studies afgerondWaaronder 1 WO-studie in de de optimale tijd tegelijk met mijn fulltime werk, maar gelukkig ken JIJ me zo goed dat je weet dat ik het niet aankan
Gelukkig zit jij in dezelfde shit he??quote:
Geen idee, misschien ben jij harder de lul en heb je de pech gehad een alfa-lijder te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij in dezelfde shit he??
Toch raar dat mensen mbo en hbo-papiertjes diploma's noemenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toch raar dat mensen zonder diploma's je afrekenen op diploma's
Wie doet dat? Ik sla diegene een blauw oog voor je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Toch raar dat mensen zonder diploma's je afrekenen op diploma's
3 studies waaronder 1 WO.quote:
Toch jammer voor jou dat ik een bul hebquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch raar dat mensen mbo en hbo-papiertjes diploma's noemen
Hoeveel studies heb JIJ afgerond??quote:
Toch jammer voor jou dat ik er september 2012 twee heb, terwijl ik heel wat jaartjes jonger benquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch jammer voor jou dat ik een bul heb
Niet met mijquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:49 schreef Friek_ het volgende:
Kan ik even uitsluitsel krijgen of ik nog ga neuken deze week? Bedankt hè.
1 BScquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel studies heb JIJ afgerond??
hihi... ik wilde al een post maken over je dat je nu in een waas zat wat te neuken te hebben. Verdomme, zat ik alweer goed. Mijn mensenkennis faalt ook nooit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:49 schreef Friek_ het volgende:
Kan ik even uitsluitsel krijgen of ik nog ga neuken deze week? Bedankt hè.
Opbokken, met je nepstudiequote:
5quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel studies heb JIJ afgerond??
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus je bent ook gewoon zo'n smerige aandachtshoer?
Bok zelf op tot je er 3 hebt gedaan sneu jochiequote:
Je bent er gewoon ingetrapt met je jeukende piemeltje en dat blauwtje doet een beetje zeerquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus je bent ook gewoon zo'n smerige aandachtshoer?
Je hebt het zelf verpest, schat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bok zelf op tot je er 3 hebt gedaan sneu jochie
Soms mag ik je rotopmerkingen ffquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent er gewoon ingetrapt met je jeukende piemeltje en dat blauwtje doet een beetje zeer
Hoe jong was jij ook alweer??quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt het zelf verpest, schat.
Had je maar niet zo dom moeten zijn als puber zodat je via een omweg naar het WO moest.
Wat maakt dat allemaal uit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt het zelf verpest, schat.
Had je maar niet zo dom moeten zijn als puber zodat je via een omweg naar het WO moest.
Nou ja, het is meer dat je moderator bent en ik fundamenteel mensen probeer positief te interpreteren. Maar soms laten ze me ook geen andere keuze.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent er gewoon ingetrapt met je jeukende piemeltje en dat blauwtje doet een beetje zeer
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat je moderator bent en ik fundamenteel mensen probeer positief te interpreteren. Maar soms laten ze me ook geen andere keuze.
Ik begon niet over studies. Dat deed Whiskers.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat maakt dat allemaal uit?
Ik zit zeer verdienstelijk in de slappe was en alle papiertjes en andere onzin hebben me daarin 0,0 geholpen.
29.quote:
Begrijp ik. Maar ik ben ook zoals jij geweest en weet dat met zulke zaken de hormonen je grip op realiteit ontnemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat je moderator bent en ik fundamenteel mensen probeer positief te interpreteren. Maar soms laten ze me ook geen andere ruimte.
29 en alleen TU?? OF???quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik begon niet over studies. Dat deed Whiskers.
[..]
29.
Neem mij serieusquote:
Begrijp ik. Het was ook geen kritiek, gewoon een opmerking om het haantjes gedrag wat af te toppen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik begon niet over studies. Dat deed Whiskers.
Ja maar.. in hemelsnaam. Ik werd uit het niets beschuldigd dat mensenrechten zou schenden (impliciet). Of iets anders raars. Wtf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar ik ben ook zoals jij geweest en weet dat met zulke zaken de hormonen je grip op realiteit ontnemen.
HhAhahahahahhahahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Begrijp ik. Het was ook geen kritiek, gewoon een opmerking om het haantjes gedrag wat af te toppen.
Dat is neuken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |