Nee, ik bedoelde jouquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als dat zo is wordt het enkel verwarrender. Vanwaar dan de quote van jouw erboven.
[..]
Ja precies, maar ze bedoelde jou, niet mij.
Nonetheless, mij heeft ze beschuldigd van banaansmerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als dat zo is wordt het enkel verwarrender. Vanwaar dan de quote van jouw erboven.
[..]
Ja precies, maar ze bedoelde jou, niet mij.
En ooit heb ik gedacht dat je een leuke vent wasquote:
Over vrienden worden zeg je:quote:
Nou bedankt zeg. Ik krijg ook een warm welkom met jou.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ooit heb ik gedacht dat je een leuke vent was
Precies, op dit moment heb ik idd een grotere hekel aan hem jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nonetheless, mij heeft ze beschuldigd van banaansmeren
Dat heb jij nog niet voor je voeten geworpen gekregen.
Nee, je bent de enige die slaapt....Ik mag GS niet en hij mij niet, maar ik word nog eerder vrienden met hem dan met jouquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Over vrienden worden zeg je:
"Al wordt hij het eerder dan jij"... en je bedoeld mij.
Right.
Ben ik nu de enige die wakker is?
Ach, gelukkig was jij net zo liefquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou bedankt zeg. Ik krijg ook een warm welkom met jou.
Dus heb je NIET op dit moment een grotere hekel aan hem. Maar aan mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je bent de enige die slaapt....Ik mag GS niet en hij mij niet, maar ik word nog eerder vrienden met hem dan met jou
Welk een onrecht heeft 3-voud je aangedaan dan, iets dat mijn vermeende acties in het verleden relativeerde?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je bent de enige die slaapt....Ik mag GS niet en hij mij niet, maar ik word nog eerder vrienden met hem dan met jou
Not much. wiskers heeft snel een zondebok nodig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welk een onrecht heeft 3-voud je aangedaan dan dat mijn vermeende acties in het verleden relativeerde?
IK begrijp wat ik zeg, GS begrijpt wat ik zeg.. Jij begrijpt het niet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus heb je NIET op dit moment een grotere hekel aan hem. Maar aan mij.
Nu zit ik weer goed.
Waar gaat het nu verkeerd bij je? Begrijp je jezelf niet meer?
Nee hoor. maar was ff naar de achtergrond verdrongenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welk een onrecht heeft 3-voud je aangedaan dan, iets dat mijn vermeende acties in het verleden relativeerde?
Klopt, die laatste was een misser van mij. Maar dan kom ik weer terug op die "winning" afbeelding van GS. En kom ik ook weer terug op wat ik eerder zei: dat hij het nodig vond dat mede te delen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK begrijp wat ik zeg, GS begrijpt wat ik zeg.. Jij begrijpt het niet...
EG KAPPEN!!quote:
Totaal out of the point natuurlijk, Whiz en ik zijn geen buddy's for life achter onze beeldschermpjes en daar gaat het ook niet om. Ik was gewoon benieuwd hoe jij zo snel zoveel antipathie hebt opgeroepen dat mijn positie onderaan haar favorietenlijstje in het geding kwam.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Not much. wiskers heeft snel een zondebok nodig.
Btw, het boeit me ook niet zo. Ik heb genoeg echte vrienden. Internetvrienden zijn geen vrienden.
Fok draait niet alleen om jou hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EG KAPPEN!!
Ik heb al tig x hoi gezegd
Wat? Hoezo? Ben ik zo gemeen geweest? Helemaal niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, gelukkig was jij net zo lief
Voor die afbeelding moet je bij GS zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt, die laatste was een misser van mij. Maar dan kom ik weer terug op die "winning" afbeelding van GS. En kom ik ook weer terug op wat ik eerder zei: dat hij het nodig vond dat mede te delen.
M.a.w. ik zat in het begin wel goed.
Fijn. De avond gaat door en ik moet slaapjes doen.
En ik keek zo lief.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EG KAPPEN!!
Ik heb al tig x hoi gezegd
Simpel: ik ben rechtsquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Totaal out of the point natuurlijk, Whiz en ik zijn geen buddy's for life achter onze beeldschermpjes en daar gaat het ook niet om. Ik was gewoon benieuwd hoe jij zo snel zoveel antipathie hebt opgeroepen dat mijn positie onderaan haar favorietenlijstje in het geding kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |