Ach, het is laat en we zitten wat te trollen. Gewoon terug trollen. Ik kan het hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jajaja, nu ken ik het wel. Puh, lang geleden dat ik zo succesvol getrolld ben zeg. Zit ik dan als moderator.
Internetjankerts staan sowieso buiten het echte leven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies.
Maar meisjes die janken om wat er op internet gezegd wordt over ze, zijn meestal niet van het emotioneel stabiele soort dat geschikt is voor relaties en alle fysieke actie daar omheen.
Je kent me niet GS. PUNTquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies.
Maar meisjes die janken om wat er op internet gezegd wordt over ze, zijn meestal niet van het emotioneel stabiele soort dat geschikt is voor relaties en alle fysieke actie daar omheen.
Niet? Zeg eens.. wat is voor jou succesvolle troll?quote:
Bye bye, zwaai, zwaaiquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Internetjankerts staan sowieso buiten het echte leven.
Aha, gevoelig snaartje. Cotcha.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
DUS??? Ben je wel lekker??
[..]
Leuk hoor. iemand laten huilen...
Iemand die doel raaktquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet? Zeg eens.. wat eens een succesvolle troll volgens jou?
WTF??quote:
Dat wil jij graag zo houden omdat jij makkelijker te pakken bent dan ikquote:
Ik zie een forum niet als een dictee.quote:
Oh, vraag haar eens naar php.quote:
Dat is haar vriend? Is ze een slechte coder?quote:
Daar was hij.quote:Op maandag 13 december 2010 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk hoor. iemand laten huilen...
Nee, dat is haar antichrist.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is haar vriend? Is ze een slechte coder?
Daaromquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is haar antichrist.
Zou wel leuk zijn, het dinnetje van php, zo'n truckerswijffie.
Die hangen wel veel op het internet, als truckboy van huis is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is haar antichrist.
Zou wel leuk zijn, het dinnetje van php, zo'n truckerswijffie.
Dat van die studies geloof ik dan weer niet, meestal hebben die andere hobby's.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die hangen wel veel op het internet, als truckboy van huis is.
Het had gekund.
Niet dat je iets weetquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die hangen wel veel op het internet, als truckboy van huis is.
Het had gekund.
Geniet van je fantasien GSquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat van die studies geloof ik dan weer niet, meestal hebben die andere hobby's.
Nee, denk eerder aan een kattevrouwtje dat man noch gezin heeft, of zal dat enkel door de UI komen?
Gevolgtrekking en waarschijnlijkheid spreken je voorlopig wel tegen.quote:
Geloof me, hij fantaseert niet over je.quote:
Fantasieën. En nee, jij komt er niet in voorquote:
Maakt het MIJ iets uit wat JIJ denkt???quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gevolgtrekking en waarschijnlijkheid spreken je voorlopig wel tegen.
Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt het MIJ iets uit wat JIJ denkt???
Waarschijnlijk wel. Genoeg om "jij" in caps te typen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was ook niet zo moeilijk he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Genoeg om "jij" in caps te typen.
Ja. Whiskers, jij hoort bij alles. Alles. Je komt voor in mijn dromen. In mijn ALLES.\quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet?? Raar dat je meteen op me blijft springen dan...quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fantasieën. En nee, jij komt er niet in voor
Zeg even tegen je man dat hij van je af moet gaan en noem hem geen GS meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet?? Raar dat je meteen op me blijft springen dan...
You wish...quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet?? Raar dat je meteen op me blijft springen dan...
Mag het, 02:15 op de dinsdagmorgen na een lang weekendquote:
Mooi he, dat internet? Je kunt van alles zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeg even tegen je man dat hij van je af moet gaan en noem hem geen GS meer.
Geen idee, jij hebt last van een springer, misschien een of andere ICT-nerd die parttime Fok! mod toch zo gek om af en toe een kunstje op jou te doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben geen oude vrijster zonder sexappeal meer??
Hhahahah, je bent zooo sneu.... Heb je wel zelfrespect??quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, jij hebt last van een springer, misschien een of andere ICT-nerd die parttime Fok! mod toch zo gek om af en toe een kunstje op jou te doen?
Je bent niet zo sterk in versieren vind ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja. Whiskers, jij hoort bij alles. Alles. Je komt voor in mijn dromen. In mijn ALLES.\
Maar verder ben ik eigenlijk een doodnormale jongeman.
2nd that.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent niet zo sterk in versieren vind ik.
Weet jij wel eens wat dat is?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hhahahah, je bent zooo sneu.... Heb je wel zelfrespect??
Hhaahahahaha, dezelfde strategie bij allebei, hoe voorspelbaar...quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fantasieën. En nee, jij komt er niet in voor
Ik ben ook een beetje "fout". Gelukkig ken ik mijn beperkingen. Wel zo handig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:22 schreef GSbrder het volgende:
Als 3-voud ergens geen tekort aan heeft, is het zelfrespect.
Op het zelfverheerlijkende af, soms.
Ikkuh?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:23 schreef GSbrder het volgende:
Geen flauw idee waar jij het nu weer over hebt
Geeft niks, GS, kun je ook niet snappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:23 schreef GSbrder het volgende:
Geen flauw idee waar jij het nu weer over hebt
Ninja-editquote:
Want vrouw, borderline en manisch-depressief.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geeft niks, GS, kun je ook niet snappen
Mooie afsluiter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want vrouw, borderline en manisch-depressief.
Kind, je hebt geen idee waar je over bazelt, maar blijf vooral in je sprookjeswereld rondzitten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Best rot als je "een beetje dom" bent he???
Wat jij wil hoor.. Psychotisch ook nog een optie???quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want vrouw, borderline en manisch-depressief.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat jij wil hoor.. Psychotisch ook nog een optie???
Ik hou het niet meer bij, kun jij het nog ff opnoemen??quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hou het niet meer bij, kun jij het nog ff opnoemen??
Nee Morquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:35 schreef Mores het volgende:
Goedenacht allemaal,
Geen Remlof aanwezig deze nacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |