Dat deed ik ook. Maar zoals je de hele avond al toonde moest jij je er weer mee bemoeien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor die afbeelding moet je bij GS zijn
En ik heb ook al tig x hoi gezegd... Maar ik ben kennelijk niet je doelgroepquote:
Get back in line.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Totaal out of the point natuurlijk, Whiz en ik zijn geen buddy's for life achter onze beeldschermpjes en daar gaat het ook niet om. Ik was gewoon benieuwd hoe jij zo snel zoveel antipathie hebt opgeroepen dat mijn positie onderaan haar favorietenlijstje in het geding kwam.
Sorry, ik ben nogal iemand. Je zult me terug moeten drukken.quote:
Dat is slechts op stille POL-avonden zo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Maar zoals je de hele avond al toonde moest jij je er weer mee bemoeien.
Je denkt blijkbaar echt dat Fok om jou draait.
Die grapjes over je vermeende afmetingen begrijp ik ook niet goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nogal iemand. Je zult me terug moeten drukken.
Als je kunt
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:22 schreef Opperbest het volgende:
Als jullie geen buddy's zijn, waarom doen jullie dan zo'n uitgebreide paringsdans?
Laat ik eens een balletje opgooien: vrouwquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is slechts op stille POL-avonden zo.
Zo nu en dan steekt Whiskey de kop op en reageert ze 2 maal op elke post in de SC, tot nu toe is niemand erachter gekomen welke regelmaat en oorzaak daarachter schuil gaat.
Echt?? Ik denk eigenlijk dat jij dat denktquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Maar zoals je de hele avond al toonde moest jij je er weer mee bemoeien.
Je denkt blijkbaar echt dat Fok om jou draait.
Mijn persoonlijkheid? Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die grapjes over je vermeende afmetingen begrijp ik ook niet goed.
Ben je echt zo'n gigant?
Iemand die er zo op voor staat, werkelijk?quote:
Werkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die er zo op voor staat, werkelijk?
Lieverd (kuch), je bent de sneuste mens op de chat met de grootste bek.. Respect?? Nou nee hoor...quote:
Ik ben benieuwd naar de meet.quote:
GS, sssssttttquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de meet.
Maar wat maakt jouw persoonlijkheid tot zo'n omvang dat hij anderen in de schaduw stelt?
Niet veel. Ik denk dat de oorzaak bij die anderen ligt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de meet.
Maar wat maakt jouw persoonlijkheid tot zo'n omvang dat hij anderen in de schaduw stelt?
Lees maar terug Friekquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:26 schreef Friek_ het volgende:
Ik vraag me nu nog steeds af wat ik jou misdaan heb Whiskers.
Waar heb jij dan last van?quote:
Van jou, maar dat wist je al toch???quote:
Mwah, ik heb vaak een tikje moeite bij te moeilijk denkende hipsters die zichzelf door het dagelijks leven bewegen alsof ze de nieuwe Neo zijn met een meewarrige blik a laquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet veel. Ik denk dat de oorzaak bij die anderen ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |