abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95919025

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifavio.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgdj_party.giftreces_bg_mini.pngwillemjan2(3).jpgbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgHard%20Bass%2012.jpgWGAF.gifwc_slot%2060x60.jpg118773.jpg161372.gifgrom.jpgq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngusericon.jpgfat%20bleach.jpgrsz_baron.jpg2gxg2s9.gifhoppa%20definitief.gifwario.jpgavatar60x60.jpgfarm98.png29fcpr4.jpg.pngjwtz.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_

Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The Vision
*Crypsis*Jack of Sound*Toneshifterz
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Unloaders
*Daniele Mondello*Kodex*Wasted Penguinz
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wildstylez
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Zany
*Deepack*Max B. Grant*Zatox
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zero Sanity
*DHHD*Mind.Illusion

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
#151 - #200
[Hardstyle #201] Again we will rise!
[Hardstyle #202] And every night, I dream the same dream
[Hardstyle #203] That music dynamite!
[Hardstyle #204] Live hard now!
[Hardstyle #205] I'm Gonna Kick Your Ass!

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:

De OP

gr gr
pi_95919294
Wilde eerst naar Intents, maar nu toch maar naar Pinkpop gegaan voor Foo Fighters, Deadmau5 en A7X.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_95919656
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 07:30 schreef mstx het volgende:
Crosspost

[..]

Was maar een kwartiertje ofzo. :P Had het echt extreem warm.. zelf met een beetje rustig stampen gutste het zweet van m'n harses.

Een doorweekt shirt is veel goorder dan alleen een bezweet hoofd (als je je shirt uit hebt).

Maar ik snap de ergernis wel. Stond ook zo'n gast bij mij in de buurt die kletsnat was en tegen iedereen aanbeukte. :r
  zondag 24 april 2011 @ 15:54:22 #4
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_95920304
o o o o wat een geweld van Thera zeg _O_ aan het einde van Ran-D en eerste half uur/3 kwartier was me koorts een beetje terug gekomen dus er zat totaal geen gang in bij mij maar uiteindelijk kon ik gewoon niet blijven stil staan :D

Beholder draaide heerlijk lekker hard en rauw.
Alpha Twins draaiden lekker maar wat al gezegt is, veel Ran-D plaaten :+

@ Niels Ik zag er waarschijnlijk een beetje sip uit omdat ik een belletje had gehad van me pa toen ik in de bus zat die me vertelde dat me oma met een hart aanval in het ziekenhuis lag

Ik vind het niet erg als mensen hun shirt uit trekken, maar wel als ze dat in het begin van de avond doen.

@ eQual , ik heb jou niet gemeet, stond je niet bij de rest van de fokkers ?

+ Punten
top sfeer
top locatie
Thera _O_

- Punten
Robuust die niet naar voren mog van zn maten :+
tracks meerdere keren gehoord
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 24 april 2011 @ 16:00:24 #5
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_95920567
Vanavond toch Hyperdome *O*
The Outside Agency
pi_95921888
Ik ga kijken of ik volgende week naar Beat the bridge kan, maar met ov zal wel superkut worden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 24 april 2011 @ 16:31:34 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_95922053
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef Beach het volgende:
Ik ga kijken of ik volgende week naar Beat the bridge kan, maar met ov zal wel superkut worden.
Trein is goed te doen, voorgaande jaren geen problemen mee gehad. Moet je alleen zorgen dat je de laatste trein haalt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_95922212
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef Beach het volgende:
Ga door naar Revelations :Y.
Heb je daarna zat tijd om de trein te halen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_95922482
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef mstx het volgende:

[..]

Trein is goed te doen, voorgaande jaren geen problemen mee gehad. Moet je alleen zorgen dat je de laatste trein haalt.
Dat moet wel goed komen denk ik.
  zondag 24 april 2011 @ 19:34:11 #10
213010 haakon
pi_95927165
ik wordt zo opgehaald, dus i'm off! :W
The Outside Agency
pi_95927419
Vanavond alweer een Fusionavondje voor mij: :D

22:00 23:30 Slim Shore
23:30 01:00 Toneshifterz
01:00 02:30 The Pitcher
02:30 03:00 Donkey Rollers (live)
03:00 03:45 Titan

_O_
gr gr
pi_95928247
Even het Coone album gedownload. Ja, dit keer op de illegale manier. Wil morgen in de trein naar huis het album luisteren, maar dat is lastig met een CD en een iPhone. Heb overigens wel een VIP-ticket, wat betekent dat ik wel heb betaald voor de CD, heb hem alleen nog niet tot mijn beschikking.

Ben heel erg benieuwd naar vanavond. Het gaat interessant worden om te zien wat het met de sfeer etc. doet als Zatox om 0:00 al draait en daarna Coone
pi_95928281
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:43 schreef Quyxz_ het volgende:

_O_
Dang! _O_
Waar is dat?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_95928344
Laatste nummertjes van Sasha F zijn ook om te smullen trouwens :9!
pi_95928387
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 20:13 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Dang! _O_
Waar is dat?
In Bunnik: http://partyflock.nl/party/199244:Riverdance_Weekender.html
gr gr
  zondag 24 april 2011 @ 20:59:09 #16
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_95929907
Dj thera die afsloot met 200 bpm wat een gek zeg :D
I'll rip your head off and shit down your neck
pi_95932183
quote:
Owja, Brothers! Ben wel moe nu, dus ik sla over :+
pi_95932378
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:54 schreef Sc0tTy het volgende:
o o o o wat een geweld van Thera zeg _O_ aan het einde van Ran-D en eerste half uur/3 kwartier was me koorts een beetje terug gekomen dus er zat totaal geen gang in bij mij maar uiteindelijk kon ik gewoon niet blijven stil staan :D

Beholder draaide heerlijk lekker hard en rauw.
Alpha Twins draaiden lekker maar wat al gezegt is, veel Ran-D plaaten :+

@ Niels Ik zag er waarschijnlijk een beetje sip uit omdat ik een belletje had gehad van me pa toen ik in de bus zat die me vertelde dat me oma met een hart aanval in het ziekenhuis lag

Ik vind het niet erg als mensen hun shirt uit trekken, maar wel als ze dat in het begin van de avond doen.

@ eQual , ik heb jou niet gemeet, stond je niet bij de rest van de fokkers ?

+ Punten
top sfeer
top locatie
Thera _O_

- Punten
Robuust die niet naar voren mog van zn maten :+
tracks meerdere keren gehoord
Weerwoord 1: Was mijn dopjes vergeten, dus heb daar wat moeten halen. Wat een vercrackte, Roemeense meuk zeg! zat voor geen meter, en haalde misschien 5 Db eraf, en toch heb ik nu geen piep :P
Weerwoord 2: Mijn BOB had al last van zijn oren, dus erg lang konden we niet vooraan staan :P

(Je heb gelijk, maar dat zeg ik natuurlijk niet :+ )
  zondag 24 april 2011 @ 22:11:09 #19
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_95933434
Zo heb Loudness zelf ook overleefd.

Was ook mijn oordopjes vergeten, best kut maar opzich was het wel te doen (zolang je maar niet teveel aan de zijkanten ging staan. dat stukje lopen naar de wc ging echt hard.
Kwam binnen toen Tatanka dat prodigy achtig nummer draaide. Wilde snel even munten halen maar dat viel vies tegen. T waren echt te weinig muntenkassa's en ieder bankbiljet moest door zo'n apparaat wat m op echtheid controleerde waardoor het echt lang duurde. Verder ook een klacht over het eetgedeelte wat geen fuck voorstelde en tergend langzaam ging. Samen met de fucking irritante stroboscopen waren dat mijn minpunten.
De muziek was goed te doen. Alle DJs draaide goed. The Beholder zette echt een beste set weg en ook B-Front vond ik echt goed Ik werd gek toen hij vanuit het niets de mid intro van Chemical erin gooide. Locatie was ook echt fijn en sfeervol.

Op het einde trok ik het echter qua energie niet meer echt. Halverwege Thera gegaan, ik trek die stijl van hem niet echt. Wel respect hoe die als een idioot los staat te gaan achter de draaitafels.

Alle fokkers die ik heb gezien/gesproken: T was gezellig. Vooral Scotty die een toren van die olievaten bij t eetgedeelte omsmeet :9
M'n broer vond het ook vet om voor het eerst in n paar jaar weer eens naar een HS feest te gaan dus mijn missie is geslaagd.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_95935300
Owja, die stroboscopen! Ik zag echt geen reet :')
pi_95940758
Helemaal niemand gezien van FOK @ Loudness behalve Seth :s) Nu net thuis gekomen, was me 't weekeind wel weer ^O^
pi_95943856
Overigens echt te doen met Kodex :( Spreek die kerel wel regelmatig en wou dus gisteravond ook zijn set meemaken op loudness... Zijn 1e grote booking in NL heeft 't 2 weken voorbereid, maar draaide uit op eigenlijk 1 groot fiasco... ;(

Kreeg eigenlijk geen overgang goed en was soms zelfs of je naar terror luisterde zo scheef liep alles.Hij zei dat het kwam doordat de monitoren veel te veel bass gaven en hij niet t verschil kon horen wat nou 't geluid uit de zaal was of de monitor. Helaas heeft ie te weinig ervaring met draaien om dit op te kunnen lossen en was het echt teleurstellend slecht :X Hij zat er zelf ook wel stuk van...

Toch zonde :Y

Zo blijkt maar weer... Een ECHT goeie DJ is een vak apart :)
  maandag 25 april 2011 @ 03:08:13 #23
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_95945447
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:11 schreef T_Killer het volgende:
Op het einde trok ik het echter qua energie niet meer echt. Halverwege Thera gegaan, ik trek die stijl van hem niet echt. Wel respect hoe die als een idioot los staat te gaan achter de draaitafels.

Alle fokkers die ik heb gezien/gesproken: T was gezellig. Vooral Scotty die een toren van die olievaten bij t eetgedeelte omsmeet :9
M'n broer vond het ook vet om voor het eerst in n paar jaar weer eens naar een HS feest te gaan dus mijn missie is geslaagd.
Ahhh toen kreeg ik juist weer energie, net toen jullie weg waren :+ Enuhm dat vat ging er zelf van door !! :@
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 25 april 2011 @ 10:29:22 #24
213010 haakon
pi_95947730
Gister Sequence en Ominous _O_
Gingen ze gewoon oldschool draaien!
Promo draaide een dikke files set en Dione was raar aant draaien, zijn half uur eerder naar huis gegaan.

Leuk feestje, dat wel :Y
The Outside Agency
pi_95948767
Sodeju, de tracklist van Thera's set op Loudness is vrijgegeven:

01. Dj Thera - Doggystyle (Intro Cut)
02. Catatonic Overload - Rotten From The Inside
03. Wavolizer meets Dj Thera vs Geck-o - Two And A Half Kings
04. Chain Reaction - Victime (Dj Thera Remix)
05. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
06. Phrantic - Edge Of Extinction
07. Geck-o - Bit Rush
08. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
09. Dj Thera - Live Hard Now
10. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
11. Degos & Re-Done - Outside The Box
12. Geck-o vs Thera - Trespassing
13. Wavolizer - Done
14. Catatonic Overload - Goddamn
15. Afflictive - Breadstick (Dj Thera Slowed It Down Mix)
16. Tymon - Gucci
17. Broken Rules - Attention
18. Ophidian - Butterfly (VIP)
19. Art Of Fighters - Sinapse (Ophidian Remix)
20. Skullfuck3r - C4veman
21. Tha Playah - I Call The Shots
22. Shadowlands Terrorists - Shadowlands Anthem

Ziekelijk dit! Dit is de manier waarop zo'n feest afgesloten hoort te worden _O_
Niks dan lof voor zo'n tracklist (ik neem aan dat het mixwerk ook weer om van te smullen was) dus :Y)
pi_95948866
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:16 schreef T-Force het volgende:
Sodeju, de tracklist van Thera's set op Loudness is vrijgegeven:

Maar wat heb je hier nou aan? :D

Overigens wel treurig dat je op een feest waar maar 1 zaal is en 8 uurtjes hardstyle wordt gedraaid je nog nummers wel 4x dubbel hoort :N :X :{w
pi_95949000
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
Maar wat heb je hier nou aan? :D

Overigens wel treurig dat je op een feest waar maar 1 zaal is en 8 uurtjes hardstyle wordt gedraaid je nog nummers wel 4x dubbel hoort :N :X :{w
Tsjah, ik was gewoon erg benieuwd wat Thera had gedraaid (met name de laatste paar nummers) :D

En ik erger me eigenlijk in principe niet aan dubbele platen (tenzij inderdaad 4x, dat is wel iets teveel van het goede :P )
pi_95949102
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef T-Force het volgende:

En ik erger me eigenlijk in principe niet aan dubbele platen (tenzij inderdaad 4x, dat is wel iets teveel van het goede :P )
Had het er nog met iemand over gister. Op elk feest waar een keer een wat ouwere track wordt gedraaid, hoor je de zaal gewoon van "Oooh vet" Op loudness dus ook bijvoorbeeld met A Fusion of sound.

Onbegrijpelijk dat die artiesten dat blijkbaar op 1 of andere manier niet door hebben en het nooit doen en altijd weer voor de onoriginaliteitsprijs gaan, die vervolgens dan ook bijna door iedereen wordt gewonnen :r
  maandag 25 april 2011 @ 11:36:50 #29
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_95949349
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:27 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Had het er nog met iemand over gister. Op elk feest waar een keer een wat ouwere track wordt gedraaid, hoor je de zaal gewoon van "Oooh vet" Op loudness dus ook bijvoorbeeld met A Fusion of sound.

Onbegrijpelijk dat die artiesten dat blijkbaar op 1 of andere manier niet door hebben en het nooit doen en altijd weer voor de onoriginaliteitsprijs gaan, die vervolgens dan ook bijna door iedereen wordt gewonnen :r
Dat vraag ik me ook altijd af. Waarom nooit eens een aantal leuke oudere platen erin gooien? Zorgt er in ieder geval voor dat steeds meer mensen jouw setjes bij willen wonen.
pi_95949702
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef T-Force het volgende:
Wat ik al zei gisteren:
quote:
6s.gif Op zondag 24 april 2011 13:02 schreef eQuaL het volgende:

Minpunten:
Digital Punk & Marlon S - Bringing The Funk, 3 keer gehoord (Tatanka, Alpha² & Ran-D)
Zatox & Zany - Oldskool, ook 3 keer gehoord (Tatanka, Alpha² en nog iemand, geen idee)
Alpha² die een heel scala aan Ran-D platen draaien, zodat hij zelf niets meer te draaien heeft, wat dus ook weer leidde tot dubbele tracks :Z
Was gewoon niet echt leuk meer, we zaten al te denken aan een simpel systeem dat een DJ kan zien wat er al gedraaid is :P
pi_95949708
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:36 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook altijd af. Waarom nooit eens een aantal leuke oudere platen erin gooien? Zorgt er in ieder geval voor dat steeds meer mensen jouw setjes bij willen wonen.
Ach ik doe gewoon zoals ik vind dat een hardstyle set hoort te zijn.Tuurlijk zal iedereen daar iets anders over denken en wat anders invullen als het maar uiteindelijk op 1 ding uit komt... Het moet kloppen, interessant en boeiend zijn. Die zwaar overmatige zelf bevlekking van "ik draai 14 nummers van mezelf in een uur" en trakteer het publiek een uur lang op dezelfde kicks/ synths / effecten en weet ik wat |:( Storend..

Maargoed daarom maar gewoon Wake You From Your Boredom :7 Tis ongelofelijk maar die gaat binnenkort door de 100.000 downloads heen... *O* Als ik goeie producer was geweest was dat wel een free release waard 8-) Maar dat is dus niet het geval _O-
  maandag 25 april 2011 @ 12:23:32 #32
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_95950961
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens echt te doen met Kodex :( Spreek die kerel wel regelmatig en wou dus gisteravond ook zijn set meemaken op loudness... Zijn 1e grote booking in NL heeft 't 2 weken voorbereid, maar draaide uit op eigenlijk 1 groot fiasco... ;(

Kreeg eigenlijk geen overgang goed en was soms zelfs of je naar terror luisterde zo scheef liep alles.Hij zei dat het kwam doordat de monitoren veel te veel bass gaven en hij niet t verschil kon horen wat nou 't geluid uit de zaal was of de monitor. Helaas heeft ie te weinig ervaring met draaien om dit op te kunnen lossen en was het echt teleurstellend slecht :X Hij zat er zelf ook wel stuk van...

Toch zonde :Y

Zo blijkt maar weer... Een ECHT goeie DJ is een vak apart :)
Hij had gewoon het geluid op koptelefoon kunnen zetten en dan splitten...
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_95951231
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Hij had gewoon het geluid op koptelefoon kunnen zetten en dan splitten...
Had ik ook al tegen hem gezegd :P Maargoed shit happens...
pi_95951723
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Ach ik doe gewoon zoals ik vind dat een hardstyle set hoort te zijn.Tuurlijk zal iedereen daar iets anders over denken en wat anders invullen als het maar uiteindelijk op 1 ding uit komt... Het moet kloppen, interessant en boeiend zijn. Die zwaar overmatige zelf bevlekking van "ik draai 14 nummers van mezelf in een uur" en trakteer het publiek een uur lang op dezelfde kicks/ synths / effecten en weet ik wat |:( Storend..

Maargoed daarom maar gewoon Wake You From Your Boredom :7 Tis ongelofelijk maar die gaat binnenkort door de 100.000 downloads heen... *O* Als ik goeie producer was geweest was dat wel een free release waard 8-) Maar dat is dus niet het geval _O-
Maar het is toch zo dat artiesten sommige tracks niet eens meer mogen draaien? Zoals teveel early (heb daarvan ooit een mooi plaatje gezien op GHS).

En gefeliciteerd met die 100.000 *O*
  maandag 25 april 2011 @ 12:54:57 #35
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_95952169

quote:
are there tickets available yet for defqon uganda 2011? really don't wanna miss it!
marinovichi 17 uur geleden

Anthem for Defqon Uganda 2011 ?
buster4life 17 uur geleden 2
:')
Wel leuk nummertje verder, draaide 'ie ook op Loudness. :Y

En deze ook wel geinig.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 25 april 2011 @ 12:59:56 #36
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_95952334
Als ie nou ook nog n plaatje Australia één genaamd America en 1 Europe, dan hebben we iig elk werelddeel zo ongeveer gehad..

Maar t is wel n leuk plaatje

[offtopic]

En Clash... was...... Pfuuuu

Baskerville botte-vette set..
The Bloody Beetroots waren idioot. stampensvolle zaal, en iedereen, en dan ook ECHT IEDEREEN ging los..
Pendulum was supervet _O_
Skream beetje pop-dubstep (Popvocals met dubstep) maar verder wel hard..
Gomes en Brutuzz gingen loos, maar mochten nog niet op volume ivm tijdstip.. maar wel als n idioot staan losgaan.
Tiga was ook zeer vet..

En dat was mijn offtopic comment..
[/offtopic]
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  maandag 25 april 2011 @ 13:05:57 #37
255848 InGebruik
pi_95952532
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:54 schreef mstx het volgende:

[..]

:')
Wel leuk nummertje verder, draaide 'ie ook op Loudness. :Y

En deze ook wel geinig.
Waar ken ik dat melodietje van? :?
Klinkt wel leuk voor in de zomer moet ik zeggen.
  maandag 25 april 2011 @ 13:11:10 #38
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_95952676
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:05 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Waar ken ik dat melodietje van? :?
Volgens mij een oud nummer van de Donkey Rollers ofzo. :P
👾
  maandag 25 april 2011 @ 13:36:52 #39
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_95953505
Ik heb nog een filmpje gemaakt van een nr *buzz buzz * tijdens de set van tatanka, was dat ook een nieuwe ? ik kon em iig niet
pi_95953904
Iemand enig idee wat het Bungeejumpen kost op een feest als Decibel?
Wil het dit jaar eens doen :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95954060
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Tis maar net wat je wilt doen op een feest idd.... _O-
pi_95954261
quote:
Ik gok 20-50 euro?
Met Q-Base had ik meegedaan aan die skydive contest :D helaas niet gewonnen
pi_95955666
quote:
Ik ken een veel goedkopere manier om te vliegen/zweven :+!
pi_95956289
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:57 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Tis maar net wat je wilt doen op een feest idd.... _O-
:) je kunt 12u feesten of je kunt 11u feesten en een uurtje uittrekken om een keer te bungeejumpen. Heb je dat ook eens meegemaakt 8-)
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ik gok 20-50 euro?
Met Q-Base had ik meegedaan aan die skydive contest :D helaas niet gewonnen
Niceeeee!
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2011 14:57 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik ken een veel goedkopere manier om te vliegen/zweven :+!
Whehe, ja dat zal best maar daar doe ik niet aan :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 25-04-2011 15:52:36 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95956631
Zooo.. Ik ben er ook weer thuis. Wat was de album release party van Coone vet zeg! Zoveel vetter dan ik had verwacht.

Ik had m`n kaartje vantevoren besteld, maar m`n maat nog niet. Komen bij Highstreet aan, staat er een dikke rij van pakweg 150 man. Ging toch best vlot, maar die drukte beloofde natuurlijk wel wat voor de rest van de avond. Eenmaal binnen, was het inderdaad overvol, beneden was écht geen ruimte meer en de gangetjes/balkonnetjes boven stonden ook al zo goed als vol. We hebben dus het eerste uurtje ofzo alleen maar rondjes gelopen om een goede plek te vinden, met de jumpy nummers van Dr. Rude.

Toen ik Zatox naast Dr. Rude zag staan bij de DJ-booth, tikte ik m`n maat aan en zijn eigenlijk meteen naar beneden gevlogen, helaas geen fijne plek tijdens z`n set gevonden. Zatox om 0:00 na een jump-dj, dat is dus echt 3 keer niks. Hij draaide al z`n knallers, wat eigenlijk de opbouw van de avond verziekte.

Na een half uur (in plaats van een uur!) kwam de gastheer zelf achter de draaitafels. Coone opende uiteraard met de titeltrack van zijn album, en op zo`n geluidssysteem zijn de vocals nog kutter. Hij draaide verder een prima set en vond de sfeer er lekker in komen. Die Belgen hebben wel een hele andere manier van feesten dan wij (denk aan dat hee-hoo, gespring, etc.)
Na een uurtje kwam z`n maat Fenix erbij staan en knalden ze even samen als Ambassador Inc. M`n maat was moe, dus we zijn even naar de chillruimte gegaan.
Vervolgens Unloaders, begonnen zeer sterk, maar kregen het toen voor elkaar om het Rebirth anthem goed te verkloten. Midden in de break stopte ze de plaat, starte een andere plaat die totaal niet bij het anthem pastte en vervolgens zetten ze die nieuwe plaat weer uit om het Rebirth anthem weer verder te draaien. Toen wederom maar even een rondje gelopen, want er was nu wél ruimte.

Rond een uur of 3 werd de plaats in de DJ-booth aan Scope DJ toegewezen, draaide heerlijke platen en ging eigenlijk veel te snel. Dachten we.. Wildstylez neemt de plek over en verdomme, wat een HEERLIJKE set! Heerlijke melodieus, wat mij tegenwoordig iets meer ligt. Wildstylez was afgelopen en toen zijn we naar huis gegaan, omdat we beide helemaal op waren.

+ Alleen maar goede setjes gehoord, vooral Wildstylez
+ Goede sfeer, ondanks de drukte
+ De aanwezigheid van Coone's vader :D
+ Goeie vrouwkes daar in Belgique

- Geluid bij Zatox was ronduit slecht. Er zat een dikke kraak in de bass
- Enorme drukte tot op de helft van de nacht, waardoor je dus echt geen ruimte had
(- Het niet meer herinneren van de gedraaide nummers :P)
pi_95957189
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:17 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

-edit-
Iets minder fel mag ook wel, we willen het wel gezellig houden hier, geloof niet dat het een persoonlijke aanval was ;) Overigens props als je dat durft, niks voor mij zoiets _O-

Ik ga trouwens naar Oslo fietsen deze zomer, iemand het adres van Da Tweekaz? Ga ik er eventjes langs als fan, maken we een Fok! nummer 8-)

[ Bericht 6% gewijzigd door eQuaL op 25-04-2011 15:53:58 ]
pi_95957236
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2011 15:48 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Iets minder fel mag ook wel, we willen het wel gezellig houden hier, geloof niet dat het een persoonlijke aanval was ;)
Was het ook niet :D Zat nog te twijfelen om dat neer te zetten.. maar dacht laat maar hangen ~:)
pi_95957329
quote:

[..]

Iets minder fel mag ook wel, we willen het wel gezellig houden hier, geloof niet dat het een persoonlijke aanval was ;) Overigens props als je dat durft, niks voor mij zoiets _O-

Ik ga trouwens naar Oslo fietsen deze zomer, iemand het adres van Da Tweekaz? Ga ik er eventjes langs als fan, maken we een Fok! nummer 8-)
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:49 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Was het ook niet :D Zat nog te twijfelen om dat neer te zetten.. maar dacht laat maar hangen ~:)
Zie edit :)
Maar je bent op zo'n festival, je bent een het feesten en dan ga je tussendoor een bungeejump maken. Hoe geweldig kan een dag zijn _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95957364
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar je bent op zo'n festival, je bent een het feesten en dan ga je tussendoor een bungeejump maken. Hoe geweldig kan een dag zijn _O_
Kan me dat zeker wel voorstellen ja, flinke adrenaline stoot :Y)
  maandag 25 april 2011 @ 16:07:13 #50
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_95957780
quote:
http://www.iam.no/telefon(...)en-Nordli-d4FojJ5nhQ
qua leeftijd zou het kunnen :9 .. tel. staat erbij
Wat je vindt, ...
pi_95958693
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

http://www.iam.no/telefon(...)en-Nordli-d4FojJ5nhQ
qua leeftijd zou het kunnen :9 .. tel. staat erbij
Er staat zelfs een link bij naar z'n Facebook... ;)
pi_95970099
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef T-Force het volgende:
Held!

Wat een kerel. _O_
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  maandag 25 april 2011 @ 21:22:53 #54
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_95970280
quote:
Held!

Anders ga je even de hele avond staan filmen. :')
👾
pi_95970379
Met welke camera is dat opgenomen?
Ik zoek al een tijdje een compacte camera met fatsoenlijk beeld en goede geluidskwaliteit voor op feesten.
pi_95970597
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef mstx het volgende:
Anders ga je even de hele avond staan filmen. :')
Laat hem lekker filmen als hij dat wil, daardoor kan ik Pieter gek zien doen in fatsoenlijke kwaliteit *O*
  maandag 25 april 2011 @ 21:39:03 #57
293993 sveno1990
Lick it, lick it, lick it
pi_95971073
quote:
Held!

de stijl van thera sprak me nooit aan maar nu ik hem live had gehoord ben ik positief verast ^O^

nog fftjes met hem staan praten toen hij naar buiten liep zelfs toen zat hij nog vol energie :D
I'll rip your head off and shit down your neck
pi_95971146
quote:
Held!

:D
Wat een held! _O_
pi_95972753
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef sveno1990 het volgende:

[..]

de stijl van thera sprak me nooit aan maar nu ik hem live had gehoord ben ik positief verast ^O^

nog fftjes met hem staan praten toen hij naar buiten liep zelfs toen zat hij nog vol energie :D
PEP! Haha. Nee ja, liefhebbers hebben maar 1 drug nodig he, en dat is la música :)
  maandag 25 april 2011 @ 22:19:17 #60
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_95973260
Thera is zo'n held he! Je ziet echt bijna nooit een artiest met zoveel liefde voor zijn eigen muzieksoort
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_95973638
Geniaal, wat een held. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_95974077
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Baronpilsener het volgende:
Thera is zo'n held he! Je ziet echt bijna nooit een artiest met zoveel liefde voor zijn eigen muzieksoort
Ja euh dat komt omdat ik nooit gefilmd wordt op een goed feest :( ;)
pi_95974278
quote:
Held!

Geniaal _O_!
Die bekken die hij ook constant trekt :D!
  maandag 25 april 2011 @ 23:01:37 #64
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_95975468
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef Levitas het volgende:
PEP! Haha. Nee ja, liefhebbers hebben maar 1 drug nodig he, en dat is la música :)
Precies :) Daarom zal je mij nooit middeltjes zien nemen op een feest, op een biertje na natuurlijk :P

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Baronpilsener het volgende:
Alphaverb kan ook altijd goed los gaan :D Maar de rest staat altijd maar beetje met z'n handjes in de lucht te wapperen. Hun gaan gewoon los netalsof ze in de zaal staan _O_ en dan ook nog eens geweldige setjes neer zetten O+
pi_95975599
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Sc0tTy het volgende:

Alphaverb kan ook altijd goed los gaan :D Maar de rest staat altijd maar beetje met z'n handjes in de lucht te wapperen. Hun gaan gewoon los netalsof ze in de zaal staan _O_ en dan ook nog eens geweldige setjes neer zetten O+
Elk persoon is anders... Je kan niet verwachten dat iedereen zo is ;)
  maandag 25 april 2011 @ 23:20:08 #66
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_95976410
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Elk persoon is anders... Je kan niet verwachten dat iedereen zo is ;)
Eensch,

Iedere DJ moet lekker zelf weten hoe deze achter de draaitafels staat, losgaan achter de tafels is geen must maar moet bij je passen. Zo is er (hier) nog wel eens kritiek geweest over bijvoorbeeld Dana, naar mijn mening onterecht laat haar lekker draaien op haar manier. Neemt niet weg dat ik het super vind hoe Thera losgaat achter de tafels *O*
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 25 april 2011 @ 23:27:53 #67
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_95976792
Natuurlijk moet iedereen dat zelf weten, maar ik zie bij de ene DJ meer liefde voor de muziek dan bij de andere ;)
  maandag 25 april 2011 @ 23:53:56 #68
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_95978210
Zatox en Tatanka leverden weer een heerlijke set bij Black 2011!
Italiaanse kleuren overal en de italiaanse vlaggen en dan:
GANGSTA! bom bom bom bom bom bom bom bom
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:14:44 #69
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_95979130
quote:
6s.gif Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Hippe_Student het volgende:
Zatox en Tatanka leverden weer een heerlijke set bij Black 2011!
Italiaanse kleuren overal en de italiaanse vlaggen en dan:
GANGSTA! bom bom bom bom bom bom bom bom
Welkom hier, iets zegt me dat jij het naar je zin gaat hebben hier.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:20:50 #70
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_95979360
Kleine sfeerimpressie van de vorige Loudness:

:9~
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_95980053
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:43 schreef Quyxz_ het volgende:

_O_
Dat was een bazenfeestje zeg! _O_

Ik kwam binnen bij het begin van de Toneshifterz. Ik had ze al vaker gezien maar deze keer viel me echt op dat ze gewoon slecht mixen. Crossfader random over en gaan... Daarna The Pitcher, die mixte een stuk beter en af en toe nog wat lekkere tracks ook. (Rebirth anthem! _O_ ) Daarna de Donkeys met een typische setje van hun. Keihard dus! Was wel ff lekker. Tenslotte de beste act van de avond met Titan. Hij begon met wat chille lompe hardstyle. Daarna tijdens I Wanna C Ya ging de BPM in 1 keer met 25 omhoog en kwam de hardcore voorbij. Geniaal einde! *O*
gr gr
pi_95980141
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:43 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ik kwam binnen bij het begin van de Toneshifterz. Ik had ze al vaker gezien maar deze keer viel me echt op dat ze gewoon slecht mixen. Crossfader random over en gaan... Daarna The Pitcher, die mixte een stuk beter en af en toe nog wat lekkere tracks ook. (Rebirth anthem! _O_ ) Daarna de Donkeys met een typische setje van hun. Keihard dus! Was wel ff lekker. Tenslotte de beste act van de avond met Titan. Hij begon met wat chille lompe hardstyle. Daarna tijdens I Wanna C Ya ging de BPM in 1 keer met 25 omhoog en kwam de hardcore voorbij. Geniaal einde! *O*
Haha cool dat hij I Wanna C Ya draaide, daar had ik het nog met hem over vrijdag :D
Klinkt als een goed feestje!
pi_95980159
nice!!!!!
pi_95982745
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kleine sfeerimpressie van de vorige Loudness:

:9~
_O_ Ziet er goed uit hoor! Volgens mij ging het echt de hele avond snoeihard los ofniet?

En ja, die nieuwe Theracords platen klinken eigenlijk allemaal gruwelijk *O*
pi_95984023
Het nieuwe album van Coone _O_
Heb hem vanmorgen al 3x geluisterd :')

Hoe vinden jullie hem ?
pi_95984355
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het nieuwe album van Coone _O_
Heb hem vanmorgen al 3x geluisterd :')

Hoe vinden jullie hem ?
"Wisselend"
:P
Solotracks van Coone zijn regelrecht bout, maar een paar co-producties zijn goed te pruimen :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:22:43 #77
255848 InGebruik
pi_95984548
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 09:09 schreef robuust89 het volgende:

[..]

"Wisselend"
:P
Solotracks van Coone zijn regelrecht bout, maar een paar co-producties zijn goed te pruimen :)
Precies dat, wel goed te pruimen als je op het strand zit/in de achtertuin met vrienden en een biertje. Zo op de achtergrond hoor je de vocals ook wat minder. ;)
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:58:23 #78
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_95985402
Mooi om te lezen dat Loudness leuk was :Y

en @ Beach: Thanks voor het kadootje! :D
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_95989312
De magic show van morgen...

Dance-Tunes Radio:

14.00 15.00 Mind.Illusion
15.00 16.00 Solutio & The Is
16.00 17.00 Chain Reaction

Q-Dance Radio:

17.00 18.00 Mind.Illusion
18.00 19.00 Solutio & The Is
19.00 20.00 Chain Reaction
pi_95989390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:43 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Was inderdaad een lekker feestje!
Kwam binnen en heb nog het laatste half uurtje van Toneshifterz mee kunnen maken. Geluid was wel goed maar het mixwerk idd wat minder! The Pitcher heeft aardig zijn best gedaan en daarna lekker los gegaan op de Donkeys! Daarna kwam Titan en hier nog wat nummertjes meegepakt tot ik toch wel echt naar huis wilde. Was al vanaf vroeg in de middag wappie vanwege middagje fc-utrecht.

Kortom: Was toch wel echt een lekker feestje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')