Er staat zelfs een link bij naar z'n Facebook...quote:Op maandag 25 april 2011 16:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://www.iam.no/telefon(...)en-Nordli-d4FojJ5nhQ
qua leeftijd zou het kunnen.. tel. staat erbij
Anders ga je even de hele avond staan filmen.quote:
Laat hem lekker filmen als hij dat wil, daardoor kan ik Pieter gek zien doen in fatsoenlijke kwaliteitquote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef mstx het volgende:
Anders ga je even de hele avond staan filmen.
de stijl van thera sprak me nooit aan maar nu ik hem live had gehoord ben ik positief verastquote:
PEP! Haha. Nee ja, liefhebbers hebben maar 1 drug nodig he, en dat is la músicaquote:Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
de stijl van thera sprak me nooit aan maar nu ik hem live had gehoord ben ik positief verast![]()
nog fftjes met hem staan praten toen hij naar buiten liep zelfs toen zat hij nog vol energie
Ja euh dat komt omdat ik nooit gefilmd wordt op een goed feestquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Baronpilsener het volgende:
Thera is zo'n held he! Je ziet echt bijna nooit een artiest met zoveel liefde voor zijn eigen muzieksoort
Geniaalquote:
Preciesquote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef Levitas het volgende:
PEP! Haha. Nee ja, liefhebbers hebben maar 1 drug nodig he, en dat is la música
Alphaverb kan ook altijd goed los gaanquote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Baronpilsener het volgende:
Thera is zo'n held he! Je ziet echt bijna nooit een artiest met zoveel liefde voor zijn eigen muzieksoort
Elk persoon is anders... Je kan niet verwachten dat iedereen zo isquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Sc0tTy het volgende:
Alphaverb kan ook altijd goed los gaanMaar de rest staat altijd maar beetje met z'n handjes in de lucht te wapperen. Hun gaan gewoon los netalsof ze in de zaal staan
en dan ook nog eens geweldige setjes neer zetten
Eensch,quote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Elk persoon is anders... Je kan niet verwachten dat iedereen zo is
Welkom hier, iets zegt me dat jij het naar je zin gaat hebben hier.quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Hippe_Student het volgende:
Zatox en Tatanka leverden weer een heerlijke set bij Black 2011!
Italiaanse kleuren overal en de italiaanse vlaggen en dan:
GANGSTA! bom bom bom bom bom bom bom bom
Dat was een bazenfeestje zeg!quote:Op zondag 24 april 2011 19:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanavond alweer een Fusionavondje voor mij:
22:00 23:30 Slim Shore
23:30 01:00 Toneshifterz
01:00 02:30 The Pitcher
02:30 03:00 Donkey Rollers (live)
03:00 03:45 Titan
Haha cool dat hij I Wanna C Ya draaide, daar had ik het nog met hem over vrijdagquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat was een bazenfeestje zeg!
Ik kwam binnen bij het begin van de Toneshifterz. Ik had ze al vaker gezien maar deze keer viel me echt op dat ze gewoon slecht mixen. Crossfader random over en gaan... Daarna The Pitcher, die mixte een stuk beter en af en toe nog wat lekkere tracks ook. (Rebirth anthem!) Daarna de Donkeys met een typische setje van hun. Keihard dus! Was wel ff lekker. Tenslotte de beste act van de avond met Titan. Hij begon met wat chille lompe hardstyle. Daarna tijdens I Wanna C Ya ging de BPM in 1 keer met 25 omhoog en kwam de hardcore voorbij. Geniaal einde!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kleine sfeerimpressie van de vorige Loudness:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |