Tatanka draaide laatst in de ZAK ook al een dikke plaat. Hoop echt dat ie de komende tijd de middelmaat weer weet te overstijgenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
willen de loudness gangers vanavond bij tatanka extra goed opletten? hij schijnt 3 nieuwe tracks te hebben, en volgens tby's witte waren ze vernieuwend en stijlvol enzo..
Zou niet weten waarom niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
mag je daar wel binnen met een korte broek?
Kick in de climax (vanaf 1:30) vind ik echt niks.. Beetje slapjes. Het klinkt zoals de kicks die ik maakquote:
Klinkt heerlijk! Tof dat et zo'n succes wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:34 schreef RiKe het volgende:
Ik ben weer in het land der levenden!
Geopend met Marlboro man, en verder tracks voorbij laten komen zoals The Cube, Biological Chemistry (HHZ remix), Stardust, Shreek, Rock Hypnotic, Cold Rockking (Gostosa remix), I Just Can't Stop, Rate Reducer, End Of My Existence, Come As One (Qlimax 2010 DJ tool), We Are The Future, The Call Of The Visionary (Reverze Anthem 2011) en Blue Horizon (niet op deze volgorde uiteraard).
Als ik in mix-technisch? Las vanmiddag namelijk wel een tweet van Kasaparov in de trant van "Thx Zany for the tricks of de mengtafel" ofzo.. Vond het al een beetje vreemd, maar dat zou het wel kunnen verklarenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:27 schreef haakon het volgende:
Uiteindelijk Kasparov.. Leek me echt heel vet maar hij bakte dr geen hout van.
Inderdaad, afsluiten met Ruthlessquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:17 schreef Levitas het volgende:
Wuut! Vreemde TT voor The Challenge a.s zondag!
21:00 - 23:00: Bass System
23:00 - 00:00: Dr. Rude
00:00 - 01:00: Zatox
01:00 - 02:00: Coone
02:00 - 02:30: Live: Ambassador Inc
02:30 - 03:15: Unloaders
03:15 - 04:00: Scope DJ
04:00 - 05:00: Wildstylez
05:00 - 06:30: Ruthless
Zatox al om 0:00, vind ik wel jammer.. Maar komt natuurlijk door een dubbele boeking met XXLerator..
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:34 schreef RiKe het volgende:
Geopend met Marlboro man, en verder tracks voorbij laten komen zoals The Cube, Biological Chemistry (HHZ remix), Stardust, Shreek, Rock Hypnotic, Cold Rockking (Gostosa remix), I Just Can't Stop, Rate Reducer, End Of My Existence, Come As One (Qlimax 2010 DJ tool), We Are The Future, The Call Of The Visionary (Reverze Anthem 2011) en Blue Horizon (niet op deze volgorde uiteraard).
Thnxquote:
Leiden valt qua afstand wel mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:18 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thnx
Mooie reden om er de volgende keer bij te zijn dacht ik zo?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef Sethje het volgende:
korte broek - johhny cash shirt....voor goud gaan..
WTF, waarom zou dit een punt zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:07 schreef Baronpilsener het volgende:
Vanavond te herkennen aan:
- Witte kortebroek
- Fusionshirt
- 9/10 linksvooraan/vooraan
- Geen grote pupillen![]()
Als je met een korte broek niet binnen komt... Dan is b2s een kutorganisatie![]()
V-hals voor leven, maat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef Da_Ripper het volgende:
@ M.I zal zo nog wel eem kijken.
Korte broek hier present, blauw v-halsje erop want tja .. is er een ander soort hals?
Flaunt your chesthair booyyy!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef Da_Ripper het volgende:
@ M.I zal zo nog wel eem kijken.
Korte broek hier present, blauw v-halsje erop want tja .. is er een ander soort hals?
quote:Op zondag 24 april 2011 07:29 schreef mstx het volgende:
Samenvatting: supervet feestje
Pluspunten:
+ Goed geluid (alles trilde)
+ Goede DJ's (geen enkele slechte set gehoord)
+ Oudere platen (Fusion of Sound en Surge of Power knalden hard)
+ The Beholder die opent met Max Enforcer - Damned (nooit gedacht dat ik die ooit nog op een feest zou horen)
+ Hele goede sfeer (geen boze of agressieve mensen gezien)
+ Geen wachtrijen bij de bar
+ Thera die abnormaal hard draait (het laatste kwartier leek wel terror ofzo)
+ Gezellige FOK!kers
Minpunten:
- Enorme wachtrij bij de muntjes
- Betalen voor de plee
- Zeikwijf bij de plee die flipt als je je flesje bijvult
- Redelijk warm maar was opzich nog wel te doen
- Mijn lichaam kon al dat geweld nauwelijks aan
- 16meter zonder shirt
- Da_Ripper die chickies played en zich niet concentreert op het stampen
die smells like hardstyle is te slecht hoorquote:Op zondag 24 april 2011 08:00 schreef robuust89 het volgende:
Toch zet ik een kanttekening bij goede dj's, want tatanka had zacht uitgedrukt een bijzondere platenkeuzebleeding for the harder styles (favoriet hier!
) ,smells like hardstyle... Need i say more?
Die sfeer die er hing, die was echt super ja!![]()
Zeeeeer fijn plaatje idd!quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Plaatje van de nacht: "Adaro - The Haunter of the Dark"![]()
Dit was wel even schrikken zeg, stonden in de rij toen ineens uit het niets een hond door de rij kwam lopen. Toch bij iedereen even goed snuffelen... Vraag me dan toch af of het wel een echte drugshond was want hij sloeg niet alarm bij onsquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef Sethje het volgende:
ff seriues voor de drugszzzzzzzz boys hier...wees erg voorzichtig met wat je doet...er is vnv een grote controle door de politie incl honden etc.....
Ja hij was de enige die idd een paar kermisplaten had.quote:Op zondag 24 april 2011 08:00 schreef robuust89 het volgende:
Toch zet ik een kanttekening bij goede dj's, want tatanka had zacht uitgedrukt een bijzondere platenkeuzebleeding for the harder styles (favoriet hier!
) ,smells like hardstyle... Need i say more?
Ik zag de beveiliging een paar keer tegen mensen zeggen dat ze hun shirtje weer aan moesten doen.quote:Op zondag 24 april 2011 13:02 schreef eQuaL het volgende:
Mensen die zo nodig hun shirtje uit moeten doen mogen ze van mij uit de tent zetten... gatverdamme![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |