Haha thnx komt zeker goed!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]![]()
Oudjes doen het altijd goed (bij mij). Veel plezier man. Je laatste mix ziet er ook goed uit, morgen even beluisteren.
Eensch wat een bout trackquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef 16meter het volgende:
dat titelnr van Coone album is wel ultiem slecht
die kerel die de vocals doet zat volgens mij te schijten toen hij 't insprak
Ik moet wel meeten want m'n vrienden gaan niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef T_Killer het volgende:
Begin nu pas zin te krijgen in Loudness, maar heb vandaag verhuisd dus ben helemaal leeg. Vannacht goed rust pakken om morgen te knallen. Fok-meet linksvoor?
Succes!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef RiKe het volgende:
Woohoo straks draaien op de DBSTF World Tour!
Er zijn al 700 kaarten in de voorverkoop verkocht, kan niet wachten!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef 16meter het volgende:
Ik heb eigenlijk ook niet echt veel zinquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef T_Killer het volgende:
Begin nu pas zin te krijgen in Loudness, maar heb vandaag verhuisd dus ben helemaal leeg. Vannacht goed rust pakken om morgen te knallen. Fok-meet linksvoor?
echt slecht jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef 16meter het volgende:
Vind het opsich wel een lekker album.. Challenge is gewoon bout, vooral door de vocals. Dus dat wordt maandagmiddag als ik naar huis rijd meteen dat nummer skippen. Rest vind ik wel leuk. Travelling, track met Da tweekaz.. Eigenlijk alles wat na The challenge komt bevalt me wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Eensch wat een bout track![]()
Hele album ligt me eigenlijk niet zo...
Lastminute beslissing voor Loudness? Da's pech hebben:quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb eigenlijk ook niet echt veel zinWordt een lastminute beslissing.
Of bedoelde je dat je lastminute gaat beslissen of je wel of niet gaat en al een kaartje hebt?quote:officialb2s b2s
Loudness is sold out. There will be no tickets on sale at the door! For more info check www.b2s.nl
quote:
deze ga ik aanvragen vanavondquote:
Volgens mij kent geen enkele FOK!-LDNSS-ganger jou al ... Jij bent diegene in het Mind.Illussion-shirt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tot vanavond @ loudness!! Meeste ken ik hier niet van gezicht... mochten jullie dat wel bij mij weten... spreek me ff aan
Vind het geen stom idee, misschien ga ik ook wel in korte broek. Zweet me altijd de pleuris.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Baronpilsener het volgende:
Is het denk een erg stom idee om met een korte broek te gaan? Vorige keer ging ik kapot van de hitte
Dit is niet het hands-up topicquote:
mag je daar wel binnen met een korte broek?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Baronpilsener het volgende:
Is het denk een erg stom idee om met een korte broek te gaan? Vorige keer ging ik kapot van de hitte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |