heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:48 schreef Beach het volgende:
Dames en heren, paascadeautje in de pm. En het zijn geen eieren
Waar is dat? Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:36 schreef haakon het volgende:
Line-up:
22:00 - 23:00: Double Dutch
23:00 - 00:00: Dualdriven
00:00 - 01:30: Toneshifterz
01:30 - 02:30: Crypsis
01:30 - 02:30: Luna
02:30 - 04:00: Zany
04:00 - 05:00: Kasparov
00:00 - 00:00: MC: Villain
Alleen had Crypsis 2 plaatsen naar beneden gemogen van mij, of 1..
http://partyflock.nl/party/192358:Dangerouzmind.htmlquote:
Mysterylandquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:37 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Friggin' 75 euro de kaartje. Nee dankjewel.
Aanwezigquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:36 schreef haakon het volgende:
Line-up:
22:00 - 23:00: Double Dutch
23:00 - 00:00: Dualdriven
00:00 - 01:30: Toneshifterz
01:30 - 02:30: Crypsis
01:30 - 02:30: Luna
02:30 - 04:00: Zany
04:00 - 05:00: Kasparov
00:00 - 00:00: MC: Villain
Alleen had Crypsis 2 plaatsen naar beneden gemogen van mij, of 1..
Al is het wel een absurd bedrag natuurlijk nu ik er over na denk. Kijk wel even wat het gaat worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Utca het volgende:
[..]
MysterylandPrrrly Bird code al binnen hier.
Laatst nog in die tent geweest op een zaterdag. 2,5 uur rijden met een Kwibus daarheen staan er vervolgens alleen maar jongens en meisjes van 15.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef haakon het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/192358:Dangerouzmind.html
Lucky, Rijssen !
Ik ben wel bob, maar ach, moet ook eens kunnen.. Zuip me morgen en overmorgen ook al de pletter
Zaterdags moet je ook niet gaan sukkelquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Laatst nog in die tent geweest op een zaterdag. 2,5 uur rijden met een Kwibus daarheen staan er vervolgens alleen maar jongens en meisjes van 15.
Ik had nog nooit van die tent gehoord.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Zaterdags moet je ook niet gaan sukkel
Alleen DangerouzMind en Quake Dance
ALTIJD goeie feestjes
Dat heb ik nou noooooiiiitttquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die tent gehoord.
Werd gevraagd of ik mee wilde met een bus vol lui. Is alsnog een bar gezellige avond geworden hoor! Met een groep van 45 man aardig hard bier gedronken en jezelf voor lul zetten tussen allemaal vreemde lui, dan is het al snel leuk natuurlijk.
Ga naar Amsterdam, geloof ook niet dat ze daar wat hebben. Maarja dat kan je van te voren raden natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Zo stom hč: In Eindhoven zijn op Koninginnedag en - nacht 17 feesten, maar op 1 plek met hardcore en wat dubstep/tekno na allemaal met dat stomme housegedoe. Helemaal nergens hardstyle.
Mooi is dat, elke week ongeveer..quote:
Ik heb bijna nooit normale zaterdagenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ga naar Amsterdam, geloof ook niet dat ze daar wat hebben. Maarja dat kan je van te voren raden natuurlijk.
[..]
Mooi is dat, elke week ongeveer..
Heb op 'normale' zaterdagen zelden hardstyle feesten omdat mijn vriendengroep daar niet op zit te wachten. Moet het met name van de grote feesten hebben.
Normale zaterdagen bedoel ik mee dat ik geen groot hardstyle feest heb. Op de normale zaterdagen ben ik ook gewoon bezopen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit normale zaterdagen![]()
Afgelopen zaterdag had ik een verjaardag wat ernstig uit de hand was gelopen
In Arnhem is met Koninginnedag Beat the Bridge!
Ik ga ff voorzitten en dan richting DM!
gezelligquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef haakon het volgende:
[..]
In Arnhem is met Koninginnedag Beat the Bridge!
Tof man!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef RiKe het volgende:
Woohoo straks draaien op de DBSTF World Tour!
Er zijn al 700 kaarten in de voorverkoop verkocht, kan niet wachten!
Thnx!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thnx!
Ik verklap maar m'n opening track, Noisecontrollers - Marlboro Man (original mix)
Haha thnx komt zeker goed!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]![]()
Oudjes doen het altijd goed (bij mij). Veel plezier man. Je laatste mix ziet er ook goed uit, morgen even beluisteren.
Eensch wat een bout trackquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef 16meter het volgende:
dat titelnr van Coone album is wel ultiem slecht
die kerel die de vocals doet zat volgens mij te schijten toen hij 't insprak
Ik moet wel meeten want m'n vrienden gaan niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef T_Killer het volgende:
Begin nu pas zin te krijgen in Loudness, maar heb vandaag verhuisd dus ben helemaal leeg. Vannacht goed rust pakken om morgen te knallen. Fok-meet linksvoor?
Succes!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef RiKe het volgende:
Woohoo straks draaien op de DBSTF World Tour!
Er zijn al 700 kaarten in de voorverkoop verkocht, kan niet wachten!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef 16meter het volgende:
Ik heb eigenlijk ook niet echt veel zinquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef T_Killer het volgende:
Begin nu pas zin te krijgen in Loudness, maar heb vandaag verhuisd dus ben helemaal leeg. Vannacht goed rust pakken om morgen te knallen. Fok-meet linksvoor?
echt slecht jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef 16meter het volgende:
Vind het opsich wel een lekker album.. Challenge is gewoon bout, vooral door de vocals. Dus dat wordt maandagmiddag als ik naar huis rijd meteen dat nummer skippen. Rest vind ik wel leuk. Travelling, track met Da tweekaz.. Eigenlijk alles wat na The challenge komt bevalt me wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Eensch wat een bout track![]()
Hele album ligt me eigenlijk niet zo...
Lastminute beslissing voor Loudness? Da's pech hebben:quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb eigenlijk ook niet echt veel zinWordt een lastminute beslissing.
Of bedoelde je dat je lastminute gaat beslissen of je wel of niet gaat en al een kaartje hebt?quote:officialb2s b2s
Loudness is sold out. There will be no tickets on sale at the door! For more info check www.b2s.nl
quote:
deze ga ik aanvragen vanavondquote:
Volgens mij kent geen enkele FOK!-LDNSS-ganger jou al ... Jij bent diegene in het Mind.Illussion-shirt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tot vanavond @ loudness!! Meeste ken ik hier niet van gezicht... mochten jullie dat wel bij mij weten... spreek me ff aan
Vind het geen stom idee, misschien ga ik ook wel in korte broek. Zweet me altijd de pleuris.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Baronpilsener het volgende:
Is het denk een erg stom idee om met een korte broek te gaan? Vorige keer ging ik kapot van de hitte
Dit is niet het hands-up topicquote:
mag je daar wel binnen met een korte broek?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Baronpilsener het volgende:
Is het denk een erg stom idee om met een korte broek te gaan? Vorige keer ging ik kapot van de hitte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |