Ik ben weer in het land der levenden!
Bij binnenkomst was de grootste verassing...3x CDJ2000 HOLY WHOOP speelgoed

Geopend met Marlboro man, en verder tracks voorbij laten komen zoals The Cube, Biological Chemistry (HHZ remix), Stardust, Shreek, Rock Hypnotic, Cold Rockking (Gostosa remix), I Just Can't Stop, Rate Reducer, End Of My Existence, Come As One (Qlimax 2010 DJ tool), We Are The Future, The Call Of The Visionary (Reverze Anthem 2011) en Blue Horizon (niet op deze volgorde uiteraard).
Ik vergeet er vast nog een paar, maar dan is er een beetje een idee

Geluid was best leuk, stuk meer bas er in (met een klein beetje aanmoediging) wat iedereen op prijs stelde.
Volume was vanaf het begin af aan al lekker hard.
Na onze set (ik draaide met een maat van me) kwam de OEPS van de avond, Shannon Code.
Als er 1 ding is wat je NIET moet doen, is Shannon Code NA een hardstyle set neer zetten.
Hij begint gewoon met vage Australische hardtrance, no matter what er voor gedraaid werd.
M'n laatste nummer werd dan ook ineens omlaag geschopt qua tempo van 153 naar 149 zodat hij kon beginnen.
Kortom, de hele zaal dood.
Even later (na een half uur/45min) begon hij hardstyle te draaien wat de sfeer er weer in bracht.
Z'n opbouw is euh...dubieus.
Na een plaat met een lekkere drive gooit hij er in kakker in om vervolgens weer 1 met drive er in te gooien, heel veel ups en downs dus.
DBSTF draaiden zoals verwacht, veel eigen materiaal maar wel leuk, ook een paar nieuwe eigen edits die toch wel leuk er in klapten.
Deepack nam het roer over en begonnen gelijk te rammen met Gangsters Don't Dance, om op te bouwen naar een remix van Keep It Coming (een Deepack remix misschien?) die wel lekker ramde en Dead Of The Night.
Veel standaard mix werk, intro outro gedoe, beetje jammer maar alleen de dj's merkte er wat van.
Publiek ging nog steeds los ook al was het al aan het uit dunnen.
Als afsluiter Skullz met een leuke hardcore set, gezellige set zoals we altijd wel van hem verwachten.
De MC had het ook enorm naar z'n zin, hij is nu z'n stem kwijt

Conclusie:
Vaker doen!
Goede sfeer op het feest, lekker druk maar niet TE druk, geluid waar ik best over te spreken ben en gewoon heel gezellig!