Ik heb wel leuke dingen gezien hoor. Ik denk dat ik deze ga bestellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou die spina bifida topjes en de rest nog niet met geld toe willen hebben.
Maar dat ziet niemand hoor. Of ze wil Sharon weer 5k lichter maken, die draak. Ze deed het vanochtend ook al bijna per ongeluk expres.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef MartineLongchamp het volgende:
Sharon: Maak je niet zo druk meisje
Mo:Nee, dat doe ik ook niet.
Wat een vreselijk geval, maar smaken verschillen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb wel leuke dingen gezien hoor. Ik denk dat ik deze ga bestellen
[ afbeelding ]
Heeft een van de andere bewoners het gezien?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat ziet niemand hoor. Of ze wil Sharon weer 5k lichter maken, die draak. Ze deed het vanochtend ook al bijna per ongeluk expres.
Flip zat (lag) erbijquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Heeft een van de andere bewoners het gezien?
Ik had het even gemist.
ik vind het er uit zien als een verf overall, die je voor 2,95 koopt bij de gammaquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een vreselijk geval, maar smaken verschillen.
Ik hoorde net Gerard zeggen dat iemand het glas had weggestoten had en nu onder het drankje zat..quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Heeft een van de andere bewoners het gezien?
Ik had het even gemist.
Tsja, die zegt niks, maar BB is toch watching?quote:
Denk dat ik ook ga bestellen, trek ik haar wel meteen die vreselijke kleren uit ......quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke dingen gezien hoor. Ik denk dat ik deze ga bestellen
[ afbeelding ]
Und Fipo gemacht!!!
En die ik eerst uit zou trekken als de bel ging.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het er uit zien als een verf overall, die je voor 2,95 koopt bij de gamma
dat dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die ik eerst uit zou trekken als de bel ging.
niet de verlepte theezak plagen hé?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het er uit zien als een verf overall, die je voor 2,95 koopt bij de gamma
nah ik zou niet durven !quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet de verlepte theezak plagen hé?
Wat koop jij dure kleren, bij de AC-Tion kost ie maar 69 cent.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ooooh....had ik dat nou maar eerder gewetenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat koop jij dure kleren, bij de AC-Tion kost ie maar 69 cent.
Wie wat is het?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is ook erg leuk O*
[ afbeelding ]
Zij is echt niet dikquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef beequeen het volgende:
Djoon: ik ga echt lijnen, ben echt te dik.
Geer: leuk toch, kun je weer nieuwe kleding kopen.
Djoon: echt niet, ik was dikker toen ik hier binnenkwam.
quote:Thanx paul! Ik lees het ook net op de site. Monique is op ik hoop dat ze het nog tot dd gaat halen
slachtoffer van een kop- staartbotsing?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is ook erg leuk O*
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:38 schreef MargrietV het volgende:
[..]
iemand met een mislukt kuiltje in de kin van de menukaart.
Hee, zij heeft ons oude gordijn aan!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is ook erg leuk O*
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
slachtoffer van een kop- staartbotsing?
Dit is haar perfecte model waar ze heel trots op is.quote:
De sukkel, als ik een vriendin had die ergens tegen haar zin werd vastgehouden haalde ik haar zelf er uitquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
slachtoffer van een kop- staartbotsing?
Zout eens op met dat spamgedoequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is ook erg leuk O*
[ afbeelding ]
maar Maik is een lulletjelampekatoen, zolang ie maar kan flossen in welk gat maak niet uit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De sukkel, als ik een vriendin had die ergens tegen haar zin werd vastgehouden haalde ik haar zelf er uit
Bovendien heeft hij woensdagavond een afspraakje met zijn buurjongen. Die heeft geen zin in Mo voor die tijd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
maar Maik is een lulletjelampekatoen, zolang ie maar kan flossen in welk gat maak niet uit.
die lip is helemaal misvormd door de botox....quote:
die moeder stond het niet toe maar verplichte haar dochter.....quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:44 schreef shomila het volgende:
Ik las ergens dat Jo die neptieten kreeg toen ze 17 was.
Spoor je als moeder ook niet hoor omdat toe te staan.
Echt!? Ziekquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
die moeder stond het niet toe maar verplichte haar dochter.....
Zeventien?!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:44 schreef shomila het volgende:
Ik las ergens dat Jo die neptieten kreeg toen ze 17 was.
Spoor je als moeder ook niet hoor omdat toe te staan.
Ja denk het ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
die moeder stond het niet toe maar verplichte haar dochter.....
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Yup.. met dank aan de capper Dreamboy gepost op VOL.nl
[ link | afbeelding ]
ik zou van haar schrikken als ik haar 's avonds tegenkwamquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:44 schreef Stability het volgende:
[..]
die lip is helemaal misvormd door de botox....
Madelief kan op haar kop gaan staan, ze heeft 7 tietjes en ik weiger een borstvergroting! Is die kleine nu helemaal van de pot gerukt!quote:
ja, dat zeg je hier he? maar ondertussenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zou van haar schrikken als ik haar 's avonds tegenkwam
[ link | afbeelding ]
you don't no me yet honeyquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, dat zeg je hier he? maar ondertussen
echt irritant he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:47 schreef Mylene het volgende:
Sharon heeft de waan dat ze goed Engels kan spreken.
zei je nog wat tegen haar? bv hey panlat, ben je niet meer moe?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik zag Laura vanmiddag trouwens in het centrum van Hilversum lopen, zonder Alnix.Toneelstukje is definitief over.
Nee, maar niet gedaan, haha. Ze werd ook niet herkend, alleen door mij dan. Maar goed, ik kijk ook naar die onzinquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
[..]
zei je nog wat tegen haar? bv hey panlat, ben je niet meer moe?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
[..]
zei je nog wat tegen haar? bv hey panlat, ben je niet meer moe?
nog moooier , dat ze niet herkend wordt hahahaha met al die verbeelding van haarquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar niet gedaan, haha. Ze werd ook niet herkend, alleen door mij dan. Maar goed, ik kijk ook naar die onzin
Genoeg gezeldschap aan haar eigen ego..quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik zag Laura vanmiddag trouwens in het centrum van Hilversum lopen, zonder Alnix.Toneelstukje is definitief over.
Afwerkplek toch?quote:
De keiharde realiteit. Pijnlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
[..]
nog moooier , dat ze niet herkend wordt hahahaha met al die verbeelding van haar
die gaat meteen 3 dagen slapenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
[..]
nog moooier , dat ze niet herkend wordt hahahaha met al die verbeelding van haar
was ze alleen? goh jammer hoor, ik ben gistermiddag in het centrum en hilvertshof geweestquote:
laat me raden?????????quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
[..]
was ze alleen? goh jammer hoor, ik ben gistermiddag in het centrum en hilvertshof geweest![]()
als ik haar was tegen gekomen dan dan dan..........dan ..........ja !
Ze was met haar moeder volgens mij. Wel een mooie meid hoor, ook in het echt. Lekker bruin bekkie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
[..]
was ze alleen? goh jammer hoor, ik ben gistermiddag in het centrum en hilvertshof geweest![]()
als ik haar was tegen gekomen dan dan dan..........dan ..........ja !
haar moeder mooi?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze was met haar moeder volgens mij. Wel een mooie meid hoor, ook in het echt. Lekker bruin bekkie.
hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, laten we wel wezen, die niet :-).
ohw yeah! nee , ik zou haar gewoon publiekelijk voor schut zetten ....... en nee, ik ben niet asociaalquote:
als je de mensheid dient ben je niet aso hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ohw yeah! nee , ik zou haar gewoon publiekelijk voor schut zetten ....... en nee, ik ben niet asociaal
Liekie1982 Angeliquequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
als je de mensheid dient ben je niet aso hoor
Ja en?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:57 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Liekie1982 Angelique
@
@SST_LauraEnAlex ja dat klopt alex bleef slapen
Tenzij je ze, zoals ze eerder besproken hebben, eerst gaarkookt, af laat koelen en dan opbakt. Weet niet of je het dan al een kliekje mag noemen. Het is dan wel 2x bereid maar niet 2x opgediend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon heeft het ook al over opbakken van aardappels waar ze gewoon bakken bedoelt.
Die term wordt zo vaak fout gebruikt: opbakken doe je alleen met kliekjes.
dat kan je wel verwachten van alex toch> die dringt zich bij iedereen opquote:
ja en veel lekkerder ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Tenzij je ze, zoals ze eerder besproken hebben, eerst gaarkookt, af laat koelen en dan opbakt. Weet niet of je het dan al een kliekje mag noemen. Het is dan wel 2x bereid maar niet 2x opgediend.
Was ook eens maar nooit meer. Ik zag haar vanmiddag, niet vannacht/vanochtend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
dat kan je wel verwachten van alex toch> die dringt zich bij iedereen op
lolquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was ook eens maar nooit meer. Ik zag haar vanmiddag, niet vannacht/vanochtend.
quote:
ik zou erop ingaan als ik laura was, niet zoveel mensen die haar anders nu nog willen lolquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
dat kan je wel verwachten van alex toch> die dringt zich bij iedereen op
Dan nog heet het bakken. Opbakken doe je echt met restjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Tenzij je ze, zoals ze eerder besproken hebben, eerst gaarkookt, af laat koelen en dan opbakt. Weet niet of je het dan al een kliekje mag noemen. Het is dan wel 2x bereid maar niet 2x opgediend.
mijn moeder kookte vrijdags vaak extra veel aardappels, zodat ze die zaterdags kon opbakkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
![]()
Heb het even opgezochtEen kliekje is al een keer opgediend, niet 2x bereid. Dus ze gaan ze echt wel opbakken hoor
![]()
En terecht, rauwe aardappels bakken dat duurt uren en is niet te vreten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kliekje
Het is Monique's favoriet nu, dan mag ze naast 10x per nacht eruit om te pissen ook nog voor het Secreto zorgen..quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Die hond doet niet veel anders dan slapen. Vannacht blaft ie de hele boel weer bij elkaar
haha maar gelukkig voor laura kent heel nederland haar nog niet, op een paar streamers en tv kijkers naquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik zou erop ingaan als ik laura was, niet zoveel mensen die haar anders nu nog willen lol
het kan toch best dat de zender stuk is daarnaquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef beequeen het volgende:
Ja Djoon, je lult weer uit je nek. Vond de Stem het lekker?
Hallo Bollie!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
het kan toch best dat de zender stuk is daarna
heeft ze toch al gedaan half uurtje geleden ofzo. Wordt het weer door de vingers gezien of is de missie al mislukt verklaard door de stem?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Niet drinken! " riep Gerard. "Nee, doe ik ook niet." zegt Djoon.
Ja, dat zou kunnen. En een liedje aanvragen voor saaie Laura klonk ook al zo plausibel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef bollokus het volgende:
het kan toch best dat de zender stuk is daarna
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
![]()
Heb het even opgezochtEen kliekje is al een keer opgediend, niet 2x bereid. Dus ze gaan ze echt wel opbakken hoor
![]()
En terecht, rauwe aardappels bakken dat duurt uren en is niet te vreten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kliekje
de vingersquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:05 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
heeft ze toch al gedaan half uurtje geleden ofzo. Wordt het weer door de vingers gezien of is de missie al mislukt verklaard door de stem?
gekroeld moet er worden!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. En een liedje aanvragen voor saaie Laura klonk ook al zo plausibel.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.encyclo.nl/begrip/Opbakken
kun je dat ook opbakken ?????quote:
Geen idee, maar Djoon hè?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:05 schreef meneertje1972 het volgende:
heeft ze toch al gedaan half uurtje geleden ofzo. Wordt het weer door de vingers gezien of is de missie al mislukt verklaard door de stem?
Dat kan nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Is het koud in Portugal nu?
[ link | afbeelding ]
nee ze showt de herfstquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Is het koud in Portugal nu?
[ link | afbeelding ]
en waar op de kaart zitten zij ongeveer?quote:
En met dank aan chufi:quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar Djoon hè?
[ afbeelding ]
Met dank aan VOL.
:/ was het niet bij lissabon in de buurt ??quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Stability het volgende:
[..]
en waar op de kaart zitten zij ongeveer?
dat is de hand van sharonquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En met dank aan chufi:
[ afbeelding ]
hier ziet het er uit dat het gaat regenenquote:
Ah, die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
En met dank aan chufi:
[ afbeelding ]
is dat niet MO haar hand?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En met dank aan chufi:
[ afbeelding ]
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
:/ was het niet bij lissabon in de buurt ??
Kijk zo hoort hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En met dank aan chufi:
[ afbeelding ]
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk zo hoort hetthx Ruud
Een beetje spammen terwijl we zelf de mooiste plaatjes hebben
Never nooit niet ... Mo steekt geen hand meer uitquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, die heb ik gemist.
Ninja edit: is dat niet de hand van Sharon?
het schijnt bij het pijltje te zijnquote:
Het zou leuk zijn al Bulletje een weekje het huis in mocht!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef beequeen het volgende:
Begint die draak weer te zeiken over foto's van Bulletje. Rot toch op mens.
Ik lees alleen maar iets over voeren:quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar Djoon hè?
[ afbeelding ]
Met dank aan VOL.
quote:Voeren
23 april om 10.31
Bewoners mogen niet zelf meer eten.
De Stem heeft weer een lastige missie. Alle huisgenoten mogen niet meer zelf meer hun eten tot zich nemen. Vanaf nu moeten zij elkaar voeren. De timing van De Stem is perfect, de bewoners zitten net lekker aan het ontbijt. Ze kunnen dus meteen oefenen. Als de missie lukt, krijgen de zes overgebleven bewoners een sleutel.
in de volksmond... kuttelikkersquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:12 schreef Stability het volgende:
ik vind een chiwawa echt geen leuke honden?! ik snap niet dat gerard daar mee loopt...kvind het echt van die paris hilton hondjes (straat dweilers)
ok thanks, vlakbij lissabon inddquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
het schijnt bij het pijltje te zijn
]
[ afbeelding ]
Ik vind chiwawas krengen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:12 schreef Stability het volgende:
ik vind een chiwawa echt geen leuke honden?! ik snap niet dat gerard daar mee loopt...kvind het echt van die paris hilton hondjes (straat dweilers)
dat dusquote:
Ja dus? Ze moeten elkaar voeren en drinken geven.quote:
Dat is een photoshop.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En met dank aan chufi:
[ afbeelding ]
dat dus, die van mij zie ik gelukkig niet over het hoofdquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie chiwawas nooit als ik er per ongeluk op ga staan
Oh dat was een missie ... Ik cag Geer en Karim vanmiddag al bezigquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja dus? Ze moeten elkaar voeren en drinken geven.
Flash.quote:
Don't shoot the messenger. Ik heb alleen maar het artikel op de site gelezen. En daar spreken ze over eten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja dus? Ze moeten elkaar voeren en drinken geven.
Dit was heel duidelijk. "Oeps, bijna.." Ammehoela.quote:
Maar ja, Geer vindt ze leuk dus er zullen binnenkort wel aardig wat Fokkers met een chihuahua thuis zitten..quote:
dat slaat ook nergens op ...geer heeft ook een boot, dus dan heeft half fok straks ook een boot?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, Geer vindt ze leuk dus er zullen binnenkort wel aardig wat Fokkers met een chihuahua thuis zitten..
Nou ik niet hoor. Hoe leuk ik Gerard ook vind, ik ga echt never nooit nie zo'n kutbeestje aanschaffenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, Geer vindt ze leuk dus er zullen binnenkort wel aardig wat Fokkers met een chihuahua thuis zitten..
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Stability het volgende:
[..]
dat slaat ook nergens op ...geer heeft ook een boot, dus dan heeft half fok straks ook een boot?
Kijk daar zat mn cap niet tussenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit was heel duidelijk. "Oeps, bijna.." Ammehoela.
ik gun het pb allemaal, lief he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Of opgespoten lippen. Of neptieten. Of vitiligo-vlekken.
dat zou kunnen, maar gloof het nietquote:
Als ze het konden betalen welquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Stability het volgende:
[..]
dat slaat ook nergens op ...geer heeft ook een boot, dus dan heeft half fok straks ook een boot?
Nee, een boerboelquote:
Flash is al met 100% bewijs gekomen, want die hand op de Cap van Chufi had sowieso een rare houding.quote:
dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef beequeen het volgende:
Toch vraag ik me af of Djoon het niet expres gedaan heeft. Sharon is dan weer 5k lichter.
De Stem ook weer blij.
oh ja vast...ik kan ze wel betalen maar ik hou niet van honden , dus?quote:
zag jou net al langs komenquote:
ja rare houding , omdat het van de voorkant werd aangegeven door iemand anders denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Flash is al met 100% bewijs gekomen, want die hand op de Cap van Chufi had sowieso een rare houding.
-edit-
Ja, ze wil hem ook voeren. Achterlijk mokkel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik val binnen op een belachelijk moment; jo wil de stem eten geven..
irish wolfhoundquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja vast...ik kan ze wel betalen maar ik hou niet van honden , dus?
en als ik een hond nam was het een american stepphard (of hoe je dat ook schrijft) of een pitbull
dat zijn tenminste stoere honden vind ik ...of een rottweiler
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
zag jou net al langs komen
[ afbeelding ]
Sharon is de draak en ze mag best 5kg lichter wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat ziet niemand hoor. Of ze wil Sharon weer 5k lichter maken, die draak. Ze deed het vanochtend ook al bijna per ongeluk expres.
Yup.. dezelfde pagina als 3 weken geleden... maar het staat zéér Intelligentia...quote:
dat mens is echt van dr commode afgevallen , die spoort echt nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:28 schreef Stability het volgende:
[..]
dat mens is echt van dr commode afgevallen , die spoort echt niet
Dat zou ook nog kunnen. Ik zag vanmiddag de geheime kamer. You Sherlock you.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:27 schreef MargrietV het volgende:
mogelijk weet ze weer dat er iemand in de geheime kamer zit.
Ik had het over een bootquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja vast...ik kan ze wel betalen maar ik hou niet van honden , dus?
Deze ook stoer genoeg?quote:en als ik een hond nam was het een american stepphard (of hoe je dat ook schrijft) of een pitbull
dat zijn tenminste stoere honden vind ik ...of een rottweiler
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had het over een bootoh sorry mijn fout
[..]
Deze ook stoer genoeg?nah die kwijlen me teveel
[ afbeelding ]
Vacuümpompje gone wrong :pquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:28 schreef Stability het volgende:
[..]
hey een doorgezakte teckelquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had het over een boot
[..]
Deze ook stoer genoeg?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef iBenny het volgende:
Ohw, jullie krijgen allemaal de groeten van MamaJo/Diane.
....en 20 % korting
Groetjes terug en bedank haar maar voor de korting.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef iBenny het volgende:
....en 20 % korting
Idd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:28 schreef Stability het volgende:
[..]
als ik het goed heb, is het een napolitana mastive.... maar indd we dwalen weer af........quote:
Mag ze in haar achteruitgang stoppen,quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef iBenny het volgende:
....en 20 % korting
Op 24 sec. zie je haar duidelijk slikkenquote:
geef dan echt nieuws... jo probeert te kokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef Stability het volgende:
[..]
als ik het goed heb, is het een napolitana mastive.... maar indd we dwalen weer af........
mo ligt weer <<--dat was ontopic
quote:
hahaha ja maar maar maar....ik was ff aan het terug scrollen om te lezen wat ik vergeten was....quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
geef dan echt nieuws... jo probeert te koken![]()
Nee, Een Zuid-Afrikaanse Boerboel en hij heet Borriequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef Stability het volgende:
[..]
als ik het goed heb, is het een napolitana mastive....
Je bedoelt vast; jo bemoeit zich met de kookkunsten van Karim terwijl ze zich anders ook drukt voor het koken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
geef dan echt nieuws... jo probeert te koken![]()
die had je wss wél uit liefde aangeschaft en niet om stoer te doen naar anderen......quote:
Duidelijke taal, tnx!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt vast; jo bemoeit zich met de kookkunsten van Karim terwijl ze zich anders ook drukt voor het koken.
nooit van gehoordquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, Een Zuid-Afrikaanse Boerboel en hij heet Borrie
Precies! Het is tijd om te slapen... dat ze dat niet snappen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef Stability het volgende:
wat is dat fakking irritant , elke dag zingen of fluiten ze dezelfde liedjes
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies! Het is tijd om te slapen... dat ze dat niet snappen!
Wat denk je zelf Ik mis hem nog iedere dag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef knagsje het volgende:
die had je wss wél uit liefde aangeschaft en niet om stoer te doen naar anderen......
ja, je zou laura er bijna om missen he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies! Het is tijd om te slapen... dat ze dat niet snappen!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, je zou laura er bijna om missen he?
Tekkels zijn itt chihuahua wel lief. Worst op pootjes maar zooooo schattig. Wazigwijfke wil als dr hondje in de hondenhemel is ook een tekkelquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
die had je wss wél uit liefde aangeschaft en niet om stoer te doen naar anderen......
hahaha jij !!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef bollokus het volgende:
[..]is die naar huis ??? had al een tijd de stream niet meer in de slaapkamer gezien
Ze zijn hier ook niet zo bekend. Scheveningense postbestellers zijn er trouwens niet zo van gecharmeerdquote:
ook zo'n zogenaamde bnner die niet kan zingen, net als dries slavinkquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Loop ik uit de sportschool zie ik ineens @bensaunders bij de free record shop staan! Was wel ff lekker dat http://tl.gd/a1eagk
3 hours ago Favorite Retweet Reply
precies en uiterlijk echt niet om aan te zien!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ook zo'n zogenaamde bnner die niet kan zingen, net als dries slavink
oh ja, ze hebben feest vanavond, nou ik ben ook benieuwd...hoop gejank van dronken mo, schat ik zo in?quote:
en met wie moet ze nu het konijnen spelltje doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:39 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, ze hebben feest vanavond, nou ik ben ook benieuwd...hoop gejank van dronken mo, schat ik zo in?
eng met dat gepimpte gebit brrrrrrrrquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
precies en uiterlijk echt niet om aan te zien!
Ja ze was er niet helemaal bij zei zequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die snuggere pleurt zo de verse groente in de vuilnisbak
Tjonge , wat een lichtquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo Zo. die maakt wat mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Loop ik uit de sportschool zie ik ineens @bensaunders bij de free record shop staan! Was wel ff lekker dat http://tl.gd/a1eagk
Jo?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
segredo ? haha geintje he !!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
en met wie moet ze nu het konijnen spelltje doen
Dat bedoel ik nou met geShit...niet on topic, totaal geen relevante info, en who th fuck is Ben Saunders?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:38 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Teckels zijn zo tof. Een aanrader.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
Tekkels zijn itt chihuahua wel lief. Worst op pootjes maar zooooo schattig. Wazigwijfke wil als dr hondje in de hondenhemel is ook een tekkel
Is dat een fakking missie dat barbiegirl zingen?
bedoel je -edit, geen persoonlijke stuf hier-quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef trollie67 het volgende:
Goede avond lieve fokkers,wat zijn ze gespeelt vrolijk daar zo?en mo gaat natuurlijk niet?
daar ga ik geen commentaar meer op gevenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja ze was er niet helemaal bij zei ze
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou met geShit...niet on topic, totaal geen relevante info, en who th fuck is Ben Saunders?
Ja maar, ja maar....ze was in de war.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap niet dat er daar nog op gereageerd wordt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....ze was in de war.
[ afbeelding ]
De broer van Jennifer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou met geShit...niet on topic, totaal geen relevante info, en who th fuck is Ben Saunders?
Ik vond er geen lol aan te beleven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
Jo met de schoenen van Geer. Soms is ze best grappig. Ook zoals ze praat met Segredo.
Dat is juist graag wat ze wil. Het mens is finaal van het pad afquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:43 schreef Injetta het volgende:
Gaat Mo nu 5 dagen als een dramaqueen met dat huilgezicht rondlopen/hangen/liggen???
Ik mag lijden dat ze genomineerd wordt en er dan met 51% in moet blijven.. ha ha..
Niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vond er geen lol aan te beleven.
mamajo bepaalt hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Regie, keuken graag , opgespoten lip met een hond boeit niet.
:/ mijn streams vallen even uit maar die stond toch in de keuken of heeft ze het al opgegevenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Regie, keuken graag , opgespoten lip met een hond boeit niet.
Ik heb even gegoogled, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet wistquote:
Die loopt nu buiten met een hond... in een kindertaaltje te lullen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
:/ mijn streams vallen even uit maar die stond toch in de keuken of heeft ze het al opgegeven
Ja was wel leuk van Jo. Maar bij de meeste hier kan ze gewoon niks goed meer doen,quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Niet?Ik wel dus, het spiet mie donders.
pb is pearlbitch,en die ken ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stop eens met die persoonlijke dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |