Ik hoop de dammers maar ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja echt, ooit voor de gein opgezet een knaloranje (was promo materiaal van de wk/ek in rome) en vanaf dat moment wilde hij hem zelf "op" als de zon fel scheen
ontopic wie gaan er de finale in ?
de slapers of de dammers ?
Ah ja sorry, dom van mequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Hai, gewoon zoeken op de SST site joh.![]()
http://www.secretstory.nl/videos/1705/De+levende+brug
Nu je het zegt.. mijn hond was dol op een roze carnavalsbril. Heb nog verschillende foto's van d'r met dat gekke brilletje op haha.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja echt, ooit voor de gein opgezet een knaloranje (was promo materiaal van de wk/ek in rome) en vanaf dat moment wilde hij hem zelf "op" als de zon fel scheen
ik ging vaak met ze naar een gegraven meer rondom breda en nam trouw de bril mee , veeeeeeeeel mensen hebben een foto van mijn hondquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. mijn hond was dol op een roze carnavalsbril. Heb nog verschillende foto's van d'r met dat gekke brilletje op haha.
Nope. Glowmousequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Oh Danny heeft het opnummeren eindelijk aangepast?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ja werkt perfect, vooral dat er geen dubbele cossen meer zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ook goedquote:
nou nog het probleem van de topicgeilers oplossenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Scheelt een hoop gedoe, er kan nu ook maar 1 tegelijk openstaan.
dan zit haar 24 uur er op?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef MargrietV het volgende:
Ben benieuwd waarom Monique om 5 uur gewaarschuwd wilde worden. Gesprek in KvdW?
misschien de tribute voor lau ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef MargrietV het volgende:
Ben benieuwd waarom Monique om 5 uur gewaarschuwd wilde worden. Gesprek in KvdW?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dan zou ze die gisteren al sneaky aangevraagd hebben.
Hahahaha ik zie gewoon nu pas dat Segredo in het begin voorbijrent met een roze slofquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Hai, gewoon zoeken op de SST site joh.![]()
http://www.secretstory.nl/videos/1705/De+levende+brug
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeesus christ ,in het bejaardenhuis is het nog spannender
daar staan alleen geen camera'squote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik zie niksquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:11 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Er ligt iets klaar voor Philip in het labyrint. #sstnl
Hoeft van mij ook nietquote:
Misschien moet ie nog opgeroepen worden, ik drop alleen wat van twitter.quote:
Aw, als dat een hint naar mij was dan excuus en zal ik nog wat langer wachten volgende keer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
nou nog het probleem van de topicgeilers oplossen
er lag een nieuwe zender klaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Misschien moet ie nog opgeroepen worden, ik drop alleen wat van twitter.
Heb zelf al tijdje geen beeld, dus ik vertrouw op jullie
Laterquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Aw, als dat een hint naar mij was dan excuus en zal ik nog wat langer wachten volgende keer.![]()
hoewel ik ff terug gekeken heb en het net langer dan een minuut duurde.![]()
Ben er weer vandoor vriendjes, Barbeknoeien en "relaxed & chill" hangen met m'n matties
[/alexmode off]
Streamze, hopelijk gebeurd er nog wat boeiends verder.![]()
Stre-amze
Ja maar goed ze is tenminste wakker. De rest van de 'vrouwen' slaapt. Er is vandaag nog niks gebeurd, ze denken aan de paasei opdracht morgen waarschijnlijk genoeg content te hebben voor de uitzending van maandag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:16 schreef Stability het volgende:
sharon weer met dat irritante geschreeuw erbij
ja ok, maar ik vind haar fakking irritant met dat geschreeuw en steeds amerikaanse woorden erdoorheenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:17 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja maar goed ze is tenminste wakker. De rest van de 'vrouwen' slaapt. Er is vandaag nog niks gebeurd, ze denken aan de paasei opdracht morgen waarschijnlijk genoeg content te hebben voor de uitzending van maandag.
Ik zou het niet weten!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:23 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Philip SST Philip
Er komen heuse Philip shirts aan! Rarara..... Wat staat er op? ;-) #sstnl
23 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:23 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Philip SST Philip
Er komen heuse Philip shirts aan! Rarara..... Wat staat er op? ;-) #sstnl
23 minutes ago Favorite Retweet Reply
Tja, het is voorjaar. Dan gaat het kriebelenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jo kijkt blote douchende mannen
Ik ben het hondje van Djoon.quote:
De redactie moet iig iets verzinnen om de boel nog een beetje op gang te houden, het is nu wel erg saai begrijp ik uit de reply's hier, zelf kijk ik nauwelijks nog streams namelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Property of Joanne waarschijnlijk.
Blijft een prachtige bewerking!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het hondje van Djoon.
[ afbeelding ]
Ze moet gaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef StephanL het volgende:
Monique wilt naar huis, maar blijft voor Joanna en Sharon
Ik kwam eigenlijk alleen even kijken waar die hoind heen ging en ff kijken hoe druk/rustig het hier nog was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De redactie moet iig iets verzinnen om de boel nog een beetje op gang te houden, het is nu wel erg saai begrijp ik uit de reply's hier, zelf kijk ik nauwelijks nog streams namelijk
Ze heeft niet in de gaten dat die haar liever kwijt dan rijk zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef StephanL het volgende:
Monique wilt naar huis, maar blijft voor Joanna en Sharon
Lol, ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De redactie moet iig iets verzinnen om de boel nog een beetje op gang te houden, het is nu wel erg saai begrijp ik uit de reply's hier, zelf kijk ik nauwelijks nog streams namelijk
Hoe heb je je daar ingelikt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo net thuis... en nu even inkopen doen op de site van Joanna! 20% korting!!!!
Ik kijk hier (COS) iedere dag met veel plezierquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen even kijken waar die hoind heen ging en ff kijken hoe druk/rustig het hier nog was.
Daar heb ik zo geen zin inquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:31 schreef snetje het volgende:
kunnen we tot donderdag tegen een deprie Mo aan gaan kijken
Juist mede door de vele lockups ben ik praktisch gestopt met streamen, kijk nog wel de daily's maar dat is puur door en dankzij FOK! + de commentsquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik ook niet.Als er een keertje iets is dat op actie lijkt hebben we een SL.
Dit dus!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef snetje het volgende:
ze mist haar zusje en haar neefje .... maar kiezen voor de boodschap van der zus en neefje neuuu hoor!!
Ik vind het wel knap.. als ze jankt wordt ze écht een aantaal jaar ouderquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:34 schreef Starlie het volgende:
Van al dat janken gaat Monique er niet jonger uitzien!
Geen kwestie van likken hoor..quote:
dat denk ik ook, kutsmoes van Moquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:36 schreef shomila het volgende:
Goede middag
Mo wil naar huis maar blijft voor de andere bewoners, waarom geloof ik daar geen pest van.
Omdat het al de zoveelste keer is, dat ze dit doet, en dan toch niet gaat. Manipulatie. En nu bij de mannenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:36 schreef shomila het volgende:
Goede middag
Mo wil naar huis maar blijft voor de andere bewoners, waarom geloof ik daar geen pest van.
Wat heeeft ze voor mannen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen kwestie van likken hoor..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:39 schreef patrick37 het volgende:
gaaf,hoeveel mensen reageren dat alleen jo dat mag
zou die redactie nou echt denken dat het niemand opvalt hoe bizar die jo voorgetrokken wordt?
Nou ja, het is weer eens iets anders dan de Djoon show.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:39 schreef liqrich het volgende:
nou dat is weer lekker de daily shows vullen voor aankomende week
Dat denk ik deze keer niet maar ze mag niet van de stem er zal wel iets tegenover staan als ze eruit gaat en dat wil ze niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:38 schreef Mita het volgende:
[..]
Omdat het al de zoveelste keer is, dat ze dit doet, en dan toch niet gaat. Manipulatie. En nu bij de mannen
Precies, daarom denk ik ook dat Monique gewoon blijft en de redactie alles in het werk zal stellen om haar niet weg te laten gaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:39 schreef liqrich het volgende:
nou dat is weer lekker de daily shows vullen voor aankomende week
Helaas welquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:
Ze doet geen 24 uur, maar blijft tot donderdag?
geneukt worden met 5 mensen om je heenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef Starlie het volgende:
Wat heeft ze geleerd dan in het huis???
Ze vraagt 5x24 uur aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:
Ze doet geen 24 uur, maar blijft tot donderdag?
Neuken op tvquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef Starlie het volgende:
Wat heeft ze geleerd dan in het huis???
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
geneukt worden met 5 mensen om je heen
Dan maar lullig als ik naar huis wil ga ik niemand die me tegenhoud.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef Sonera het volgende:
Ze moet wel blijven tot donderdag anders is het lullig voor de rest. Sneu om te zien dat ze zich zonder maik niet kan redden!
+ dwangsom aan je broekquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
niet, gewoon meubilair kapot slaan dan kan ze meteen vertrekken.
Ze hebben al weken niks te doen en nu gaat ze eindelijk erover klagen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Het is ook Secret Story aan te rekenen dat Mo naar huis wil. Als ze nu gewoon eens wat meer te doen geven in dat huis dan maakt het voor haar ook een struk dragelijker.
+ zeker nog eens dat aantal dat niet de streams kijkt maar wel het filmpje heeft gezienquote:
Hou toch op, het is een jankerd van het eerste uur. De rest heeft daar toch ook geen last van?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Het is ook Secret Story aan te rekenen dat Mo naar huis wil. Als ze nu gewoon eens wat meer te doen geven in dat huis dan maakt het voor haar ook een struk dragelijker.
Ja ze mag Maik even zien ofzo (al is hij er uit ze heeft hem nadien al een paar keer gezien op tv en met brief) Niet te geloven Gerard heeft niks van Fenneke.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:43 schreef afca_oc het volgende:
Let maar op dat de Stem weer iets verzint waardoor Mo niet genomineerd wordt, door dit theater
Joh als ze echt naar huis wilde was ze al gegaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan maar lullig als ik naar huis wil ga ik niemand die me tegenhoud.
Hoogbegaafd !! Die wil eerst alle mogelijkheden doornemen en zo ... Dan wordt de rekenkamer ingeschakeld en ja dan weet je dat het veel tijd kostquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique verpest al 6 weken de sfeer met haar gehuil. Had ze eerder kunnen komen tot deze conclusie?
Ik denk dat ze er meer last van heeft van die saaiheid omdat ze hoogbegaafd is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef freaky40 het volgende:
De een is daar gevoeliger voor dan de ander, zo werkt dat nu eenmaal. Ik hoor haar zeggen, ik lig hier maar naar de muren te staren en te lezen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op, het is een jankerd van het eerste uur. De rest heeft daar toch ook geen last van?
Zou zomaar kunnen, net als bij DGK.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
Zouden ze ook een boete moeten betalen als ze vrijwillig weg gaan? Verklaart wel waarom iedereen eruit gestemd wilt worden en niet zelf gaat.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:45 schreef liqrich het volgende:
mo mist prikkels in dr hoofd ik denk eerder in haar punani
Je kan ook wat normalere woorden gebruiken misschien..?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique is de KANKER in het huis. Ze moet weg want de hele sfeer is weg. Moet je zien hoe ze eruit ziet het is net een lijk. Ze is terminaal, niet normaal.
Het zou zo leuk kunnen zijn als zij er niet was. De sfeer is gewoon telkens niet goed door haar.
Contractbreukquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, net als bij DGK.
Volgens mij wilde Gerard ook geen contact omdat ie anders zou brekenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ze mag Maik even zien ofzo (al is hij er uit ze heeft hem nadien al een paar keer gezien op tv en met brief) Niet te geloven Gerard heeft niks van Fenneke.
Je hebt geen recht meer op de dagvergoeding die iedere bewoner krijgt voor zijn/haar verblijf in het huis, er volgt geen boete maar je houdt dus geen geld over aan de periode dat je in SST hebt gezeten, daarom zag je ook bij Sofia dat ze weggestemd wilde worden zodat je iig je dagvergoeding behoudquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
Zouden ze ook een boete moeten betalen als ze vrijwillig weg gaan? Verklaart wel waarom iedereen eruit gestemd wilt worden en niet zelf gaat.
Alleen de dagvergoeding van die 5 dagen extraquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Gerard ook geen contact omdat ie anders zou breken.
[..]
Je hebt geen recht meer op de dagvergoeding die iedere bewoner krijgt voor zijn/haar verblijf in het huis, er volgt geen boete maar je houdt dus geen geld over aan de periode dat je in SST hebt gezeten, daarom zag je ook bij Sofia dat ze weggestemd wilde worden zodat je iig je dagvergoeding behoud
Dat zal wel niet de enige reden zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze wil blijven voor Joanna en Sharon.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Nieuwe bewoner in het huis
Monique wil het huis verlaten en wil er donderdag uit. Vanavond betreedt Johanna het huis der geheimen om Monique te steunen en Monique alles te vertellen over wat Maik en Johanna allemaal hebben meegemaakt samen de afgelopen week op liefdesgebied.
Ik zou het niet eens leuk vinden als dat gebeurtquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Nieuwe bewoner in het huis
Monique wil het huis verlaten en wil er donderdag uit. Vanavond betreedt Johanna het huis der geheimen om Monique te steunen en Monique alles te vertellen over wat Maik en Johanna allemaal hebben meegemaakt samen de afgelopen week op liefdesgebied.
Als ze vrijwillig gaat, krijgt ze helemaal niets.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen de dagvergoeding van die 5 dagen extra
Misschien moet je het je niet zo aantrekken allemaal, dit soort taalgebruik vind ik eerlijk gezegd erger dan haar ongezelligheid en gejankquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique is de KANKER in het huis. Ze moet weg want de hele sfeer is weg. Moet je zien hoe ze eruit ziet het is net een lijk. Ze is terminaal, niet normaal.
Het zou zo leuk kunnen zijn als zij er niet was. De sfeer is gewoon telkens niet goed door haar.
Ja ik ook, ken je nagaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef mazaru het volgende:
Oh, nu komt het weer omdat ze zich verveelt
inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je het je niet zo aantrekken allemaal, dit soort taalgebruik vind ik eerlijk gezegd erger dan haar ongezelligheid
+1quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je het je niet zo aantrekken allemaal, dit soort taalgebruik vind ik eerlijk gezegd erger dan haar ongezelligheid
Exáctquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Als ze vrijwillig gaat, krijgt ze helemaal niets.
Ook niet v/d voorgaande dagen.
Dat lijkt mij sterk, ze heeft er toch voor "gewerkt"quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Als ze vrijwillig gaat, krijgt ze helemaal niets.
Ook niet v/d voorgaande dagen.
Ik niet hoor. Ik ben heerlijk weg geweest. Lekker gezwommen, in het zonnetje gelegen. Nu een bakkie koffie en lekker katten op de bewoners.quote:
Dat ze taarten moet gaan bakken of iets dergelijks b.v.. Zijn insteek: wat meer te doen te hebben.quote:
Vrijwillig gaan betekent gewoon contractbreuk, en dat zal wel opleveren dat ze niets krijgt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk, ze heeft er toch voor "gewerkt"
o ok dank je welquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat ze taarten moet gaan bakken of iets dergelijks. Zijn insteek: wat meer te doen te hebben.
Ze heeft gewoon de pest in dat Maik is wezen stappen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:50 schreef Mita het volgende:
Ze kan ook in het huishouden helpen, laat ze ook voor zich doen. De prinses op de erwt
Ja iidd, wij zitten niet opgesloten. Maar ik bedoel eigenlijk het kijken naar hun verveeltquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ben heerlijk weg geweest. Lekker gezwommen, in het zonnetje gelegen. Nu een bakkie koffie en lekker katten op de bewoners.
Het leven is mooi!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon de pest in dat Maik is wezen stappen.een leven heeft
Yep, en ze weet dat ze genomineerd wordt. Nu kan ze zeggen, dat ze het zelf wilquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon de pest in dat Maik is wezen stappen.
Ze heeft toch wel een opzegtermijn?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:51 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Vrijwillig gaan betekent gewoon contractbreuk, en dat zal wel opleveren dat ze niets krijgt.
Zelfde als een aannemer halverwege er mee stop en zegt betaal maar voor wat ik gedaan heb, terwijl er een contract voor het geheel ligt.
Djoon is het gejank ook spuugzatquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:53 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft makkelijk lullen, die krijgt alles wat ze wil.
nou echt niet hoor, kweetniet !, ze heeft nog steeds de gouden lijst met buddafoto niet!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:53 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft makkelijk lullen, die krijgt alles wat ze wil.
Ja, ik zal blij zijn als het afgelopen is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja iidd, wij zitten niet opgesloten. Maar ik bedoel eigenlijk het kijken naar hun verveelt
24 uur...quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel een opzegtermijn?
Het is geen klus....ze is in dienst bij hun.
Ja inderdaad dat is nu der taktiek weerquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:53 schreef Mita het volgende:
[..]
Yep, en ze weet dat ze genomineerd wordt. Nu kan ze zeggen, dat ze het zelf wil
Nee, denk het niet. Het is denk een 'overeenkomst van opdracht' en geen arbeidsovereenkomst wat ze hebben afgesloten. En daar zit geen opzegtermijn aan verbonden.quote:
Mo wil een koffer met geld en een keuze. Geld of vertrekken. Simpel toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:53 schreef Diamonds28 het volgende:
Valt het jullie nou ook op dat dit iedere keer hetzelfde liedjes is na een exit van mo paar dagen janken tot er moet genomineerd worden dan is ze weer tactisch veilig en dan ff lol weer en dan begint het weer van voor af aan
ze is gewoon doordacht bezig
nu ook ze wilt weg maar wacht tot donderdag :S dus nu vraagt ze wel om stemmen maar als ze dan weer veranderd van gedachten word het weer anders
pffffffff ben der gewoon ZAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ze wil het nu voor hun volhouden. Maar als je het met je hoofd al buiten zit, heeft dat ook geen zin.quote:
Ah ok.. dat zal wel zo gaan is die business. Is vrij hard, dat weet ik welquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:55 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Het is denk een 'overeenkomst van opdracht' en geen arbeidsovereenkomst wat ze hebben afgesloten. En daar zit geen opzegtermijn aan verbonden.
Die komt nog wel hoor en anders mag ze in de KvdW even naar die foto loeren en gezellig kletsen met MamaDjoon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:54 schreef Capaja het volgende:
nou echt niet hoor, kweetniet !, ze heeft nog steeds de gouden lijst met buddafoto niet!
Ze moeten elkaar voeren als de bewoners willen eten, wellicht dat eerst deze missie moet worden volbracht alvorens er een nieuwe missie wordt opgestart?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
Hun vinden het ook saai gister en vandaag, dus gooi er maar een missie in
quote:
Dat vind ik dus uberhaupt al een saaie en nutteloze missie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze moeten elkaar voeren als de bewoners willen eten, wellicht dat eerst deze missie moet worden volbracht alvorens er een nieuwe missie wordt opgestart?
Dat is het ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vind ik dus uberhaupt al een saaie en nutteloze missie.
Ik zag het ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:59 schreef beequeen het volgende:
Geer dist Djoon weer en ze lacht wat schamper.
Gemeen he !! Ze wil ook dat Mo oprotquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:01 schreef shomila het volgende:
Leuk Jo ze mist Maik zo erg en jij springt ff op Flip
zou dan ook lullig zijn voor Geer die mist zn vrouw ook... je hoorde Mo ook tegen shar zeggen: dit vind ik ook moeilijk om tie zien.. zij hield toch ook geen rekening met lauquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:01 schreef shomila het volgende:
En altijd heel subtiel. Daarom vind ik Geer zo top.quote:
toen Jo gedumpt was moetsen de bewoners de slaapkamer verlatenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:01 schreef shomila het volgende:
tuurlijk gaat ze niet weg...ze hebben tv opvulmateriaal nodigquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:04 schreef DownToEarth het volgende:
Heeft Monique besloten om naar huis te gaan? Ik begrijp het niet helemaal goed ...
Oh okquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:04 schreef Stability het volgende:
[..]
tuurlijk gaat ze niet weg...ze hebben tv opvulmateriaal nodig
Ja kijk, als het nou Mo's bed was geweest..quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Wahaha dat bed... De duurste productie ooit, zeiden ze.. Die meuk valt van ellende uit elkaar
ikea meuk van ¤ 200quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Wahaha dat bed... De duurste productie ooit, zeiden ze.. Die meuk valt van ellende uit elkaar
Helemaal waar!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:02 schreef Sonera het volgende:
[..]
zou dan ook lullig zijn voor Geer die mist zn vrouw ook... je hoorde Mo ook tegen shar zeggen: dit vind ik ook moeilijk om tie zien.. zij hield toch ook geen rekening met lau
Dat bedoelde ik effe eerder ook te zeggen. Jij verwoordt het zoals ik het bedoeldequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:56 schreef patrick37 het volgende:
hahahahha,mo vindt het niet leuk voor de kijkers dat ze haar zo zien
had ze dat niet elf weken geleden kunnen bedenken!
maar haar werkelijke reden is:
ze weet dat ze eruit geknikkerd wordt a.s donderdag en ze wil nu haar gezicht redden door te zeggen dat ze het zelf wil
kan ze achteraf zeggen dat men haar eruit heeft gestemd omdat ze dat zelf wilde,niet vanwege haar stompzinnige gedrag de afgelopen elf weken
zelfs Segootje kan er niet op springen, zonder batsgeluiden te veroorzakenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja, dat was plaatselijk ook een 9 op de schaal van Richterquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja kijk, als het nou Mo's bed was geweest..
Tegen zoveel natuurgeweld kan zelfs de IKEA niet op.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat was plaatselijk ook een 9 op de schaal van Richter
ja , ze haalt iets uit haar hoogbegaafdheid op deze manierquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik effe eerder ook te zeggen. Jij verwoordt het zoals ik het bedoelde
Ik ken geen portugees, maar het zou zo maar kunnen zijn dat ze dat heeft opgepikt van een medewerker achter de schermenquote:
Niet zo negatief hè.. Dankzij Joan kan je nu wel met 20% korting kleding bij TOF bestellen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:05 schreef beequeen het volgende:
Djoon met haar eeuwige....wat wou ik zeggen? Dom wijf, je acteert nog nepper dan je tieten.
al kreeg ik het voor niets, dan nog nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet zo negatief hè.. Dankzij Joan kan je nu wel met 20% korting kleding bij TOF bestellen!
Geer zit overal bovenop, ook op het geacteer van Djoon. Geer is eindbaas.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet zo negatief hè.. Dankzij Joan kan je nu wel met 20% korting kleding bij TOF bestellen!
precies, mij zie je niet in smakeloze meukquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:10 schreef Stability het volgende:
[..]
al kreeg ik het voor niets, dan nog niet
Maar waarschijnlijk geen eindwinnaar..quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geer zit overal bovenop, ook op het geacteer van Djoon. Geer is eindbaas.
Ik zou die spina bifida topjes en de rest nog niet met geld toe willen hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Donderdag. Verder snap ik er ook weinig vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:11 schreef Injetta het volgende:
Ik snap er geen hout van.
Ze heeft besloten weg te gaan, vraagt geen 24 uur aan om de anderen te sparen?
Wanneer gaat ze dan weg en hoe dan??
ik denk dat hijzelf ook liever 2e wilt worden denk dat hij Karim of Sharon meer de eindoverwinning plus de geldprijs guntquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:10 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk geen eindwinnaar..
Nee, dat weet iedereen, dat is Djoonquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:10 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk geen eindwinnaar..
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:03 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna: Een kus van Philip werk altijd net zoals chocolade
Gerard: Mag ik er ook een ?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou die spina bifida topjes en de rest nog niet met geld toe hebben.
Baasquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef Sonera het volgende:
En Gerard heeft het weer allemaal door.. serieus hij moet toch gewoon winnen!
helemaal gelijk!!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat weet iedereen, dat is Djoon
Dat maakt Geer niet uit, maar ik ben ervan overtuigd dat hij bij de 3 finalisten zit.quote:
Vanmorgen liep Sjerren al van haar vingers te likkenquote:
Aandacht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:16 schreef iBenny het volgende:
Waarom moet Jo bij elke zoen aangeven of-ie lekker of vies is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |