Geen kwestie van likken hoor..quote:

dat denk ik ook, kutsmoes van Moquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:36 schreef shomila het volgende:
Goede middag
Mo wil naar huis maar blijft voor de andere bewoners, waarom geloof ik daar geen pest van.

Omdat het al de zoveelste keer is, dat ze dit doet, en dan toch niet gaat. Manipulatie. En nu bij de mannenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:36 schreef shomila het volgende:
Goede middag
Mo wil naar huis maar blijft voor de andere bewoners, waarom geloof ik daar geen pest van.

Wat heeeft ze voor mannen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen kwestie van likken hoor..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:39 schreef patrick37 het volgende:
gaaf,hoeveel mensen reageren dat alleen jo dat mag
zou die redactie nou echt denken dat het niemand opvalt hoe bizar die jo voorgetrokken wordt?

Nou ja, het is weer eens iets anders dan de Djoon show.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:39 schreef liqrich het volgende:
nou dat is weer lekker de daily shows vullen voor aankomende week

Dat denk ik deze keer niet maar ze mag niet van de stem er zal wel iets tegenover staan als ze eruit gaat en dat wil ze niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:38 schreef Mita het volgende:
[..]
Omdat het al de zoveelste keer is, dat ze dit doet, en dan toch niet gaat. Manipulatie. En nu bij de mannen

Precies, daarom denk ik ook dat Monique gewoon blijft en de redactie alles in het werk zal stellen om haar niet weg te laten gaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:39 schreef liqrich het volgende:
nou dat is weer lekker de daily shows vullen voor aankomende week

Helaas welquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:
Ze doet geen 24 uur, maar blijft tot donderdag?

geneukt worden met 5 mensen om je heenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef Starlie het volgende:
Wat heeft ze geleerd dan in het huis???

Ze vraagt 5x24 uur aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:40 schreef iBenny het volgende:
Ze doet geen 24 uur, maar blijft tot donderdag?

Neuken op tvquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef Starlie het volgende:
Wat heeft ze geleerd dan in het huis???

quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
geneukt worden met 5 mensen om je heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |