Ik zou het niet weten!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:23 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Philip SST Philip
Er komen heuse Philip shirts aan! Rarara..... Wat staat er op? ;-) #sstnl
23 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:23 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Philip SST Philip
Er komen heuse Philip shirts aan! Rarara..... Wat staat er op? ;-) #sstnl
23 minutes ago Favorite Retweet Reply
Tja, het is voorjaar. Dan gaat het kriebelenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jo kijkt blote douchende mannen
Ik ben het hondje van Djoon.quote:
De redactie moet iig iets verzinnen om de boel nog een beetje op gang te houden, het is nu wel erg saai begrijp ik uit de reply's hier, zelf kijk ik nauwelijks nog streams namelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Property of Joanne waarschijnlijk.
Blijft een prachtige bewerking!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het hondje van Djoon.
[ afbeelding ]
Ze moet gaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef StephanL het volgende:
Monique wilt naar huis, maar blijft voor Joanna en Sharon
Ik kwam eigenlijk alleen even kijken waar die hoind heen ging en ff kijken hoe druk/rustig het hier nog was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De redactie moet iig iets verzinnen om de boel nog een beetje op gang te houden, het is nu wel erg saai begrijp ik uit de reply's hier, zelf kijk ik nauwelijks nog streams namelijk
Ze heeft niet in de gaten dat die haar liever kwijt dan rijk zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef StephanL het volgende:
Monique wilt naar huis, maar blijft voor Joanna en Sharon
Lol, ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De redactie moet iig iets verzinnen om de boel nog een beetje op gang te houden, het is nu wel erg saai begrijp ik uit de reply's hier, zelf kijk ik nauwelijks nog streams namelijk
Hoe heb je je daar ingelikt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo net thuis... en nu even inkopen doen op de site van Joanna! 20% korting!!!!
Ik kijk hier (COS) iedere dag met veel plezierquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen even kijken waar die hoind heen ging en ff kijken hoe druk/rustig het hier nog was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |