Ik hoop de dammers maar ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja echt, ooit voor de gein opgezet een knaloranje (was promo materiaal van de wk/ek in rome) en vanaf dat moment wilde hij hem zelf "op" als de zon fel scheen
ontopic wie gaan er de finale in ?
de slapers of de dammers ?
Ah ja sorry, dom van mequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Hai, gewoon zoeken op de SST site joh.![]()
http://www.secretstory.nl/videos/1705/De+levende+brug
Nu je het zegt.. mijn hond was dol op een roze carnavalsbril. Heb nog verschillende foto's van d'r met dat gekke brilletje op haha.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja echt, ooit voor de gein opgezet een knaloranje (was promo materiaal van de wk/ek in rome) en vanaf dat moment wilde hij hem zelf "op" als de zon fel scheen
ik ging vaak met ze naar een gegraven meer rondom breda en nam trouw de bril mee , veeeeeeeeel mensen hebben een foto van mijn hondquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. mijn hond was dol op een roze carnavalsbril. Heb nog verschillende foto's van d'r met dat gekke brilletje op haha.
Nope. Glowmousequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Oh Danny heeft het opnummeren eindelijk aangepast?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ja werkt perfect, vooral dat er geen dubbele cossen meer zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ook goedquote:
nou nog het probleem van de topicgeilers oplossenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Scheelt een hoop gedoe, er kan nu ook maar 1 tegelijk openstaan.
dan zit haar 24 uur er op?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef MargrietV het volgende:
Ben benieuwd waarom Monique om 5 uur gewaarschuwd wilde worden. Gesprek in KvdW?
misschien de tribute voor lau ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef MargrietV het volgende:
Ben benieuwd waarom Monique om 5 uur gewaarschuwd wilde worden. Gesprek in KvdW?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dan zou ze die gisteren al sneaky aangevraagd hebben.
Hahahaha ik zie gewoon nu pas dat Segredo in het begin voorbijrent met een roze slofquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Hai, gewoon zoeken op de SST site joh.![]()
http://www.secretstory.nl/videos/1705/De+levende+brug
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeesus christ ,in het bejaardenhuis is het nog spannender
daar staan alleen geen camera'squote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik zie niksquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:11 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Er ligt iets klaar voor Philip in het labyrint. #sstnl
Hoeft van mij ook nietquote:
Misschien moet ie nog opgeroepen worden, ik drop alleen wat van twitter.quote:
Aw, als dat een hint naar mij was dan excuus en zal ik nog wat langer wachten volgende keer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
nou nog het probleem van de topicgeilers oplossen
er lag een nieuwe zender klaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Misschien moet ie nog opgeroepen worden, ik drop alleen wat van twitter.
Heb zelf al tijdje geen beeld, dus ik vertrouw op jullie
Laterquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Aw, als dat een hint naar mij was dan excuus en zal ik nog wat langer wachten volgende keer.![]()
hoewel ik ff terug gekeken heb en het net langer dan een minuut duurde.![]()
Ben er weer vandoor vriendjes, Barbeknoeien en "relaxed & chill" hangen met m'n matties
[/alexmode off]
Streamze, hopelijk gebeurd er nog wat boeiends verder.![]()
Stre-amze
Ja maar goed ze is tenminste wakker. De rest van de 'vrouwen' slaapt. Er is vandaag nog niks gebeurd, ze denken aan de paasei opdracht morgen waarschijnlijk genoeg content te hebben voor de uitzending van maandag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:16 schreef Stability het volgende:
sharon weer met dat irritante geschreeuw erbij
ja ok, maar ik vind haar fakking irritant met dat geschreeuw en steeds amerikaanse woorden erdoorheenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:17 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja maar goed ze is tenminste wakker. De rest van de 'vrouwen' slaapt. Er is vandaag nog niks gebeurd, ze denken aan de paasei opdracht morgen waarschijnlijk genoeg content te hebben voor de uitzending van maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |