Ik hoop de dammers maar ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja echt, ooit voor de gein opgezet een knaloranje (was promo materiaal van de wk/ek in rome) en vanaf dat moment wilde hij hem zelf "op" als de zon fel scheen
ontopic wie gaan er de finale in ?
de slapers of de dammers ?
Ah ja sorry, dom van mequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Hai, gewoon zoeken op de SST site joh.![]()
http://www.secretstory.nl/videos/1705/De+levende+brug
Nu je het zegt.. mijn hond was dol op een roze carnavalsbril. Heb nog verschillende foto's van d'r met dat gekke brilletje op haha.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja echt, ooit voor de gein opgezet een knaloranje (was promo materiaal van de wk/ek in rome) en vanaf dat moment wilde hij hem zelf "op" als de zon fel scheen
ik ging vaak met ze naar een gegraven meer rondom breda en nam trouw de bril mee , veeeeeeeeel mensen hebben een foto van mijn hondquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. mijn hond was dol op een roze carnavalsbril. Heb nog verschillende foto's van d'r met dat gekke brilletje op haha.
Nope. Glowmousequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Oh Danny heeft het opnummeren eindelijk aangepast?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ja werkt perfect, vooral dat er geen dubbele cossen meer zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ook goedquote:
nou nog het probleem van de topicgeilers oplossenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:06 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Scheelt een hoop gedoe, er kan nu ook maar 1 tegelijk openstaan.
dan zit haar 24 uur er op?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef MargrietV het volgende:
Ben benieuwd waarom Monique om 5 uur gewaarschuwd wilde worden. Gesprek in KvdW?
misschien de tribute voor lau ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:07 schreef MargrietV het volgende:
Ben benieuwd waarom Monique om 5 uur gewaarschuwd wilde worden. Gesprek in KvdW?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:08 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dan zou ze die gisteren al sneaky aangevraagd hebben.
Hahahaha ik zie gewoon nu pas dat Segredo in het begin voorbijrent met een roze slofquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Hai, gewoon zoeken op de SST site joh.![]()
http://www.secretstory.nl/videos/1705/De+levende+brug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |