al kreeg ik het voor niets, dan nog nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet zo negatief hè.. Dankzij Joan kan je nu wel met 20% korting kleding bij TOF bestellen!
Geer zit overal bovenop, ook op het geacteer van Djoon. Geer is eindbaas.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet zo negatief hè.. Dankzij Joan kan je nu wel met 20% korting kleding bij TOF bestellen!
precies, mij zie je niet in smakeloze meukquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:10 schreef Stability het volgende:
[..]
al kreeg ik het voor niets, dan nog niet
Maar waarschijnlijk geen eindwinnaar..quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geer zit overal bovenop, ook op het geacteer van Djoon. Geer is eindbaas.
Ik zou die spina bifida topjes en de rest nog niet met geld toe willen hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Donderdag. Verder snap ik er ook weinig vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:11 schreef Injetta het volgende:
Ik snap er geen hout van.
Ze heeft besloten weg te gaan, vraagt geen 24 uur aan om de anderen te sparen?
Wanneer gaat ze dan weg en hoe dan??
ik denk dat hijzelf ook liever 2e wilt worden denk dat hij Karim of Sharon meer de eindoverwinning plus de geldprijs guntquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:10 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk geen eindwinnaar..
Nee, dat weet iedereen, dat is Djoonquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:10 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk geen eindwinnaar..
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:03 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna: Een kus van Philip werk altijd net zoals chocolade
Gerard: Mag ik er ook een ?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou die spina bifida topjes en de rest nog niet met geld toe hebben.
Baasquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:09 schreef Sonera het volgende:
En Gerard heeft het weer allemaal door.. serieus hij moet toch gewoon winnen!
helemaal gelijk!!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat weet iedereen, dat is Djoon
Dat maakt Geer niet uit, maar ik ben ervan overtuigd dat hij bij de 3 finalisten zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |