Die komt nog wel hoor en anders mag ze in de KvdW even naar die foto loeren en gezellig kletsen met MamaDjoon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:54 schreef Capaja het volgende:
nou echt niet hoor, kweetniet !, ze heeft nog steeds de gouden lijst met buddafoto niet!
Ze moeten elkaar voeren als de bewoners willen eten, wellicht dat eerst deze missie moet worden volbracht alvorens er een nieuwe missie wordt opgestart?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
Hun vinden het ook saai gister en vandaag, dus gooi er maar een missie in
quote:
Dat vind ik dus uberhaupt al een saaie en nutteloze missie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze moeten elkaar voeren als de bewoners willen eten, wellicht dat eerst deze missie moet worden volbracht alvorens er een nieuwe missie wordt opgestart?
Dat is het ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vind ik dus uberhaupt al een saaie en nutteloze missie.
Ik zag het ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:59 schreef beequeen het volgende:
Geer dist Djoon weer en ze lacht wat schamper.
Gemeen he !! Ze wil ook dat Mo oprotquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:01 schreef shomila het volgende:
Leuk Jo ze mist Maik zo erg en jij springt ff op Flip
zou dan ook lullig zijn voor Geer die mist zn vrouw ook... je hoorde Mo ook tegen shar zeggen: dit vind ik ook moeilijk om tie zien.. zij hield toch ook geen rekening met lauquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:01 schreef shomila het volgende:
Leuk Jo ze mist Maik zo erg en jij springt ff op Flip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |