Ze heeft gewoon de pest in dat Maik is wezen stappen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:50 schreef Mita het volgende:
Ze kan ook in het huishouden helpen, laat ze ook voor zich doen. De prinses op de erwt
Ja iidd, wij zitten niet opgesloten. Maar ik bedoel eigenlijk het kijken naar hun verveeltquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ben heerlijk weg geweest. Lekker gezwommen, in het zonnetje gelegen. Nu een bakkie koffie en lekker katten op de bewoners.
Het leven is mooi!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon de pest in dat Maik is wezen stappen.een leven heeft
Yep, en ze weet dat ze genomineerd wordt. Nu kan ze zeggen, dat ze het zelf wilquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon de pest in dat Maik is wezen stappen.
Ze heeft toch wel een opzegtermijn?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:51 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Vrijwillig gaan betekent gewoon contractbreuk, en dat zal wel opleveren dat ze niets krijgt.
Zelfde als een aannemer halverwege er mee stop en zegt betaal maar voor wat ik gedaan heb, terwijl er een contract voor het geheel ligt.
Djoon is het gejank ook spuugzatquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:53 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft makkelijk lullen, die krijgt alles wat ze wil.
nou echt niet hoor, kweetniet !, ze heeft nog steeds de gouden lijst met buddafoto niet!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:53 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft makkelijk lullen, die krijgt alles wat ze wil.
Ja, ik zal blij zijn als het afgelopen is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja iidd, wij zitten niet opgesloten. Maar ik bedoel eigenlijk het kijken naar hun verveelt
24 uur...quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft toch wel een opzegtermijn?
Het is geen klus....ze is in dienst bij hun.
Ja inderdaad dat is nu der taktiek weerquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:53 schreef Mita het volgende:
[..]
Yep, en ze weet dat ze genomineerd wordt. Nu kan ze zeggen, dat ze het zelf wil
Nee, denk het niet. Het is denk een 'overeenkomst van opdracht' en geen arbeidsovereenkomst wat ze hebben afgesloten. En daar zit geen opzegtermijn aan verbonden.quote:
Mo wil een koffer met geld en een keuze. Geld of vertrekken. Simpel toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:53 schreef Diamonds28 het volgende:
Valt het jullie nou ook op dat dit iedere keer hetzelfde liedjes is na een exit van mo paar dagen janken tot er moet genomineerd worden dan is ze weer tactisch veilig en dan ff lol weer en dan begint het weer van voor af aan
ze is gewoon doordacht bezig
nu ook ze wilt weg maar wacht tot donderdag :S dus nu vraagt ze wel om stemmen maar als ze dan weer veranderd van gedachten word het weer anders
pffffffff ben der gewoon ZAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, ze wil het nu voor hun volhouden. Maar als je het met je hoofd al buiten zit, heeft dat ook geen zin.quote:
Ah ok.. dat zal wel zo gaan is die business. Is vrij hard, dat weet ik welquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:55 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Het is denk een 'overeenkomst van opdracht' en geen arbeidsovereenkomst wat ze hebben afgesloten. En daar zit geen opzegtermijn aan verbonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |