En altijd heel subtiel. Daarom vind ik Geer zo top.quote:
toen Jo gedumpt was moetsen de bewoners de slaapkamer verlatenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:01 schreef shomila het volgende:
Leuk Jo ze mist Maik zo erg en jij springt ff op Flip
tuurlijk gaat ze niet weg...ze hebben tv opvulmateriaal nodigquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:04 schreef DownToEarth het volgende:
Heeft Monique besloten om naar huis te gaan? Ik begrijp het niet helemaal goed ...
Oh okquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:04 schreef Stability het volgende:
[..]
tuurlijk gaat ze niet weg...ze hebben tv opvulmateriaal nodig
Ja kijk, als het nou Mo's bed was geweest..quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Wahaha dat bed... De duurste productie ooit, zeiden ze.. Die meuk valt van ellende uit elkaar
ikea meuk van ¤ 200quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Wahaha dat bed... De duurste productie ooit, zeiden ze.. Die meuk valt van ellende uit elkaar
Helemaal waar!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:02 schreef Sonera het volgende:
[..]
zou dan ook lullig zijn voor Geer die mist zn vrouw ook... je hoorde Mo ook tegen shar zeggen: dit vind ik ook moeilijk om tie zien.. zij hield toch ook geen rekening met lau
Dat bedoelde ik effe eerder ook te zeggen. Jij verwoordt het zoals ik het bedoeldequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:56 schreef patrick37 het volgende:
hahahahha,mo vindt het niet leuk voor de kijkers dat ze haar zo zien
had ze dat niet elf weken geleden kunnen bedenken!
maar haar werkelijke reden is:
ze weet dat ze eruit geknikkerd wordt a.s donderdag en ze wil nu haar gezicht redden door te zeggen dat ze het zelf wil
kan ze achteraf zeggen dat men haar eruit heeft gestemd omdat ze dat zelf wilde,niet vanwege haar stompzinnige gedrag de afgelopen elf weken
zelfs Segootje kan er niet op springen, zonder batsgeluiden te veroorzakenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja, dat was plaatselijk ook een 9 op de schaal van Richterquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja kijk, als het nou Mo's bed was geweest..
Tegen zoveel natuurgeweld kan zelfs de IKEA niet op.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat was plaatselijk ook een 9 op de schaal van Richter
ja , ze haalt iets uit haar hoogbegaafdheid op deze manierquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik effe eerder ook te zeggen. Jij verwoordt het zoals ik het bedoelde
Ik ken geen portugees, maar het zou zo maar kunnen zijn dat ze dat heeft opgepikt van een medewerker achter de schermenquote:
Niet zo negatief hè.. Dankzij Joan kan je nu wel met 20% korting kleding bij TOF bestellen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:05 schreef beequeen het volgende:
Djoon met haar eeuwige....wat wou ik zeggen? Dom wijf, je acteert nog nepper dan je tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |