Alleen de dagvergoeding van die 5 dagen extraquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Gerard ook geen contact omdat ie anders zou breken.
[..]
Je hebt geen recht meer op de dagvergoeding die iedere bewoner krijgt voor zijn/haar verblijf in het huis, er volgt geen boete maar je houdt dus geen geld over aan de periode dat je in SST hebt gezeten, daarom zag je ook bij Sofia dat ze weggestemd wilde worden zodat je iig je dagvergoeding behoud
Dat zal wel niet de enige reden zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze wil blijven voor Joanna en Sharon.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Nieuwe bewoner in het huis
Monique wil het huis verlaten en wil er donderdag uit. Vanavond betreedt Johanna het huis der geheimen om Monique te steunen en Monique alles te vertellen over wat Maik en Johanna allemaal hebben meegemaakt samen de afgelopen week op liefdesgebied.
Ik zou het niet eens leuk vinden als dat gebeurtquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:47 schreef meneertje1972 het volgende:
Nieuwe bewoner in het huis
Monique wil het huis verlaten en wil er donderdag uit. Vanavond betreedt Johanna het huis der geheimen om Monique te steunen en Monique alles te vertellen over wat Maik en Johanna allemaal hebben meegemaakt samen de afgelopen week op liefdesgebied.
Als ze vrijwillig gaat, krijgt ze helemaal niets.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen de dagvergoeding van die 5 dagen extra
Misschien moet je het je niet zo aantrekken allemaal, dit soort taalgebruik vind ik eerlijk gezegd erger dan haar ongezelligheid en gejankquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique is de KANKER in het huis. Ze moet weg want de hele sfeer is weg. Moet je zien hoe ze eruit ziet het is net een lijk. Ze is terminaal, niet normaal.
Het zou zo leuk kunnen zijn als zij er niet was. De sfeer is gewoon telkens niet goed door haar.
Ja ik ook, ken je nagaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:48 schreef mazaru het volgende:
Oh, nu komt het weer omdat ze zich verveelt
inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je het je niet zo aantrekken allemaal, dit soort taalgebruik vind ik eerlijk gezegd erger dan haar ongezelligheid
+1quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je het je niet zo aantrekken allemaal, dit soort taalgebruik vind ik eerlijk gezegd erger dan haar ongezelligheid
Exáctquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Als ze vrijwillig gaat, krijgt ze helemaal niets.
Ook niet v/d voorgaande dagen.
Dat lijkt mij sterk, ze heeft er toch voor "gewerkt"quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:49 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Als ze vrijwillig gaat, krijgt ze helemaal niets.
Ook niet v/d voorgaande dagen.
Ik niet hoor. Ik ben heerlijk weg geweest. Lekker gezwommen, in het zonnetje gelegen. Nu een bakkie koffie en lekker katten op de bewoners.quote:
Dat ze taarten moet gaan bakken of iets dergelijks b.v.. Zijn insteek: wat meer te doen te hebben.quote:
Vrijwillig gaan betekent gewoon contractbreuk, en dat zal wel opleveren dat ze niets krijgt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk, ze heeft er toch voor "gewerkt"
o ok dank je welquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat ze taarten moet gaan bakken of iets dergelijks. Zijn insteek: wat meer te doen te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |