Dit was heel duidelijk. "Oeps, bijna.." Ammehoela.quote:
Maar ja, Geer vindt ze leuk dus er zullen binnenkort wel aardig wat Fokkers met een chihuahua thuis zitten..quote:
dat slaat ook nergens op ...geer heeft ook een boot, dus dan heeft half fok straks ook een boot?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, Geer vindt ze leuk dus er zullen binnenkort wel aardig wat Fokkers met een chihuahua thuis zitten..
Nou ik niet hoor. Hoe leuk ik Gerard ook vind, ik ga echt never nooit nie zo'n kutbeestje aanschaffenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, Geer vindt ze leuk dus er zullen binnenkort wel aardig wat Fokkers met een chihuahua thuis zitten..
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Stability het volgende:
[..]
dat slaat ook nergens op ...geer heeft ook een boot, dus dan heeft half fok straks ook een boot?
Kijk daar zat mn cap niet tussenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit was heel duidelijk. "Oeps, bijna.." Ammehoela.
ik gun het pb allemaal, lief he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Of opgespoten lippen. Of neptieten. Of vitiligo-vlekken.
dat zou kunnen, maar gloof het nietquote:
Als ze het konden betalen welquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Stability het volgende:
[..]
dat slaat ook nergens op ...geer heeft ook een boot, dus dan heeft half fok straks ook een boot?
Nee, een boerboelquote:
Flash is al met 100% bewijs gekomen, want die hand op de Cap van Chufi had sowieso een rare houding.quote:
dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef beequeen het volgende:
Toch vraag ik me af of Djoon het niet expres gedaan heeft. Sharon is dan weer 5k lichter.
De Stem ook weer blij.
oh ja vast...ik kan ze wel betalen maar ik hou niet van honden , dus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |