is dat niet MO haar hand?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En met dank aan chufi:
[ afbeelding ]
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
:/ was het niet bij lissabon in de buurt ??
Kijk zo hoort hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En met dank aan chufi:
[ afbeelding ]
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk zo hoort hetthx Ruud
Een beetje spammen terwijl we zelf de mooiste plaatjes hebben
Never nooit niet ... Mo steekt geen hand meer uitquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, die heb ik gemist.
Ninja edit: is dat niet de hand van Sharon?
het schijnt bij het pijltje te zijnquote:
Het zou leuk zijn al Bulletje een weekje het huis in mocht!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef beequeen het volgende:
Begint die draak weer te zeiken over foto's van Bulletje. Rot toch op mens.
Ik lees alleen maar iets over voeren:quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar Djoon hč?
[ afbeelding ]
Met dank aan VOL.
quote:Voeren
23 april om 10.31
Bewoners mogen niet zelf meer eten.
De Stem heeft weer een lastige missie. Alle huisgenoten mogen niet meer zelf meer hun eten tot zich nemen. Vanaf nu moeten zij elkaar voeren. De timing van De Stem is perfect, de bewoners zitten net lekker aan het ontbijt. Ze kunnen dus meteen oefenen. Als de missie lukt, krijgen de zes overgebleven bewoners een sleutel.
in de volksmond... kuttelikkersquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:12 schreef Stability het volgende:
ik vind een chiwawa echt geen leuke honden?! ik snap niet dat gerard daar mee loopt...kvind het echt van die paris hilton hondjes (straat dweilers)
ok thanks, vlakbij lissabon inddquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
het schijnt bij het pijltje te zijn
]
[ afbeelding ]
Ik vind chiwawas krengen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:12 schreef Stability het volgende:
ik vind een chiwawa echt geen leuke honden?! ik snap niet dat gerard daar mee loopt...kvind het echt van die paris hilton hondjes (straat dweilers)
dat dusquote:
Ja dus? Ze moeten elkaar voeren en drinken geven.quote:
Dat is een photoshop.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En met dank aan chufi:
[ afbeelding ]
dat dus, die van mij zie ik gelukkig niet over het hoofdquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie chiwawas nooit als ik er per ongeluk op ga staan
Oh dat was een missie ... Ik cag Geer en Karim vanmiddag al bezigquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja dus? Ze moeten elkaar voeren en drinken geven.
Flash.quote:
Don't shoot the messenger. Ik heb alleen maar het artikel op de site gelezen. En daar spreken ze over eten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja dus? Ze moeten elkaar voeren en drinken geven.
Dit was heel duidelijk. "Oeps, bijna.." Ammehoela.quote:
Maar ja, Geer vindt ze leuk dus er zullen binnenkort wel aardig wat Fokkers met een chihuahua thuis zitten..quote:
dat slaat ook nergens op ...geer heeft ook een boot, dus dan heeft half fok straks ook een boot?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, Geer vindt ze leuk dus er zullen binnenkort wel aardig wat Fokkers met een chihuahua thuis zitten..
Nou ik niet hoor. Hoe leuk ik Gerard ook vind, ik ga echt never nooit nie zo'n kutbeestje aanschaffenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, Geer vindt ze leuk dus er zullen binnenkort wel aardig wat Fokkers met een chihuahua thuis zitten..
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Stability het volgende:
[..]
dat slaat ook nergens op ...geer heeft ook een boot, dus dan heeft half fok straks ook een boot?
Kijk daar zat mn cap niet tussenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit was heel duidelijk. "Oeps, bijna.." Ammehoela.
ik gun het pb allemaal, lief he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Of opgespoten lippen. Of neptieten. Of vitiligo-vlekken.
dat zou kunnen, maar gloof het nietquote:
Als ze het konden betalen welquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef Stability het volgende:
[..]
dat slaat ook nergens op ...geer heeft ook een boot, dus dan heeft half fok straks ook een boot?
Nee, een boerboelquote:
Flash is al met 100% bewijs gekomen, want die hand op de Cap van Chufi had sowieso een rare houding.quote:
dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef beequeen het volgende:
Toch vraag ik me af of Djoon het niet expres gedaan heeft. Sharon is dan weer 5k lichter.
De Stem ook weer blij.
oh ja vast...ik kan ze wel betalen maar ik hou niet van honden , dus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |