Ik heb wel leuke dingen gezien hoor. Ik denk dat ik deze ga bestellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou die spina bifida topjes en de rest nog niet met geld toe willen hebben.
Maar dat ziet niemand hoor. Of ze wil Sharon weer 5k lichter maken, die draak. Ze deed het vanochtend ook al bijna per ongeluk expres.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef MartineLongchamp het volgende:
Sharon: Maak je niet zo druk meisje
Mo:Nee, dat doe ik ook niet.
Wat een vreselijk geval, maar smaken verschillen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb wel leuke dingen gezien hoor. Ik denk dat ik deze ga bestellen
[ afbeelding ]
Heeft een van de andere bewoners het gezien?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat ziet niemand hoor. Of ze wil Sharon weer 5k lichter maken, die draak. Ze deed het vanochtend ook al bijna per ongeluk expres.
Flip zat (lag) erbijquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Heeft een van de andere bewoners het gezien?
Ik had het even gemist.
ik vind het er uit zien als een verf overall, die je voor 2,95 koopt bij de gammaquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een vreselijk geval, maar smaken verschillen.
Ik hoorde net Gerard zeggen dat iemand het glas had weggestoten had en nu onder het drankje zat..quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Heeft een van de andere bewoners het gezien?
Ik had het even gemist.
Tsja, die zegt niks, maar BB is toch watching?quote:
Denk dat ik ook ga bestellen, trek ik haar wel meteen die vreselijke kleren uit ......quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke dingen gezien hoor. Ik denk dat ik deze ga bestellen
[ afbeelding ]
Und Fipo gemacht!!!
En die ik eerst uit zou trekken als de bel ging.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het er uit zien als een verf overall, die je voor 2,95 koopt bij de gamma
dat dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die ik eerst uit zou trekken als de bel ging.
niet de verlepte theezak plagen hé?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het er uit zien als een verf overall, die je voor 2,95 koopt bij de gamma
nah ik zou niet durven !quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet de verlepte theezak plagen hé?
Wat koop jij dure kleren, bij de AC-Tion kost ie maar 69 cent.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ooooh....had ik dat nou maar eerder gewetenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat koop jij dure kleren, bij de AC-Tion kost ie maar 69 cent.
Wie wat is het?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is ook erg leuk O*
[ afbeelding ]
Zij is echt niet dikquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:34 schreef beequeen het volgende:
Djoon: ik ga echt lijnen, ben echt te dik.
Geer: leuk toch, kun je weer nieuwe kleding kopen.
Djoon: echt niet, ik was dikker toen ik hier binnenkwam.
quote:Thanx paul! Ik lees het ook net op de site. Monique is op ik hoop dat ze het nog tot dd gaat halen
slachtoffer van een kop- staartbotsing?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is ook erg leuk O*
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:38 schreef MargrietV het volgende:
[..]
iemand met een mislukt kuiltje in de kin van de menukaart.
Hee, zij heeft ons oude gordijn aan!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is ook erg leuk O*
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
slachtoffer van een kop- staartbotsing?
Dit is haar perfecte model waar ze heel trots op is.quote:
De sukkel, als ik een vriendin had die ergens tegen haar zin werd vastgehouden haalde ik haar zelf er uitquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
slachtoffer van een kop- staartbotsing?
Zout eens op met dat spamgedoequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Deze is ook erg leuk O*
[ afbeelding ]
maar Maik is een lulletjelampekatoen, zolang ie maar kan flossen in welk gat maak niet uit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De sukkel, als ik een vriendin had die ergens tegen haar zin werd vastgehouden haalde ik haar zelf er uit
Bovendien heeft hij woensdagavond een afspraakje met zijn buurjongen. Die heeft geen zin in Mo voor die tijd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
maar Maik is een lulletjelampekatoen, zolang ie maar kan flossen in welk gat maak niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |