hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, laten we wel wezen, die niet :-).
ohw yeah! nee , ik zou haar gewoon publiekelijk voor schut zetten ....... en nee, ik ben niet asociaalquote:
als je de mensheid dient ben je niet aso hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ohw yeah! nee , ik zou haar gewoon publiekelijk voor schut zetten ....... en nee, ik ben niet asociaal
Liekie1982 Angeliquequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik zag Laura vanmiddag trouwens in het centrum van Hilversum lopen, zonder Alnix.Toneelstukje is definitief over.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
als je de mensheid dient ben je niet aso hoor
Ja en?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:57 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Liekie1982 Angelique
@
@SST_LauraEnAlex ja dat klopt alex bleef slapen
Tenzij je ze, zoals ze eerder besproken hebben, eerst gaarkookt, af laat koelen en dan opbakt. Weet niet of je het dan al een kliekje mag noemen. Het is dan wel 2x bereid maar niet 2x opgediend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Sharon heeft het ook al over opbakken van aardappels waar ze gewoon bakken bedoelt.
Die term wordt zo vaak fout gebruikt: opbakken doe je alleen met kliekjes.
dat kan je wel verwachten van alex toch> die dringt zich bij iedereen opquote:
ja en veel lekkerder ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Tenzij je ze, zoals ze eerder besproken hebben, eerst gaarkookt, af laat koelen en dan opbakt. Weet niet of je het dan al een kliekje mag noemen. Het is dan wel 2x bereid maar niet 2x opgediend.
Was ook eens maar nooit meer. Ik zag haar vanmiddag, niet vannacht/vanochtend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
dat kan je wel verwachten van alex toch> die dringt zich bij iedereen op
lolquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was ook eens maar nooit meer. Ik zag haar vanmiddag, niet vannacht/vanochtend.
quote:
ik zou erop ingaan als ik laura was, niet zoveel mensen die haar anders nu nog willen lolquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
dat kan je wel verwachten van alex toch> die dringt zich bij iedereen op
Dan nog heet het bakken. Opbakken doe je echt met restjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Tenzij je ze, zoals ze eerder besproken hebben, eerst gaarkookt, af laat koelen en dan opbakt. Weet niet of je het dan al een kliekje mag noemen. Het is dan wel 2x bereid maar niet 2x opgediend.
mijn moeder kookte vrijdags vaak extra veel aardappels, zodat ze die zaterdags kon opbakkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
![]()
Heb het even opgezochtEen kliekje is al een keer opgediend, niet 2x bereid. Dus ze gaan ze echt wel opbakken hoor
![]()
En terecht, rauwe aardappels bakken dat duurt uren en is niet te vreten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kliekje
Het is Monique's favoriet nu, dan mag ze naast 10x per nacht eruit om te pissen ook nog voor het Secreto zorgen..quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Die hond doet niet veel anders dan slapen. Vannacht blaft ie de hele boel weer bij elkaar
haha maar gelukkig voor laura kent heel nederland haar nog niet, op een paar streamers en tv kijkers naquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik zou erop ingaan als ik laura was, niet zoveel mensen die haar anders nu nog willen lol
het kan toch best dat de zender stuk is daarnaquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef beequeen het volgende:
Ja Djoon, je lult weer uit je nek. Vond de Stem het lekker?
Hallo Bollie!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
het kan toch best dat de zender stuk is daarna
heeft ze toch al gedaan half uurtje geleden ofzo. Wordt het weer door de vingers gezien of is de missie al mislukt verklaard door de stem?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Niet drinken! " riep Gerard. "Nee, doe ik ook niet." zegt Djoon.
Ja, dat zou kunnen. En een liedje aanvragen voor saaie Laura klonk ook al zo plausibel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:04 schreef bollokus het volgende:
het kan toch best dat de zender stuk is daarna
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
![]()
Heb het even opgezochtEen kliekje is al een keer opgediend, niet 2x bereid. Dus ze gaan ze echt wel opbakken hoor
![]()
En terecht, rauwe aardappels bakken dat duurt uren en is niet te vreten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kliekje
de vingersquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:05 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
heeft ze toch al gedaan half uurtje geleden ofzo. Wordt het weer door de vingers gezien of is de missie al mislukt verklaard door de stem?
gekroeld moet er worden!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. En een liedje aanvragen voor saaie Laura klonk ook al zo plausibel.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.encyclo.nl/begrip/Opbakken
kun je dat ook opbakken ?????quote:
Geen idee, maar Djoon hč?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:05 schreef meneertje1972 het volgende:
heeft ze toch al gedaan half uurtje geleden ofzo. Wordt het weer door de vingers gezien of is de missie al mislukt verklaard door de stem?
Dat kan nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik zag Laura vanmiddag trouwens in het centrum van Hilversum lopen, zonder Alnix.Toneelstukje is definitief over.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Is het koud in Portugal nu?
[ link | afbeelding ]
nee ze showt de herfstquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Is het koud in Portugal nu?
[ link | afbeelding ]
en waar op de kaart zitten zij ongeveer?quote:
En met dank aan chufi:quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar Djoon hč?
[ afbeelding ]
Met dank aan VOL.
:/ was het niet bij lissabon in de buurt ??quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef Stability het volgende:
[..]
en waar op de kaart zitten zij ongeveer?
dat is de hand van sharonquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En met dank aan chufi:
[ afbeelding ]
hier ziet het er uit dat het gaat regenenquote:
Ah, die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
En met dank aan chufi:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |