zei je nog wat tegen haar? bv hey panlat, ben je niet meer moe?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik zag Laura vanmiddag trouwens in het centrum van Hilversum lopen, zonder Alnix.Toneelstukje is definitief over.
Nee, maar niet gedaan, haha. Ze werd ook niet herkend, alleen door mij dan. Maar goed, ik kijk ook naar die onzinquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
[..]
zei je nog wat tegen haar? bv hey panlat, ben je niet meer moe?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
[..]
zei je nog wat tegen haar? bv hey panlat, ben je niet meer moe?
nog moooier , dat ze niet herkend wordt hahahaha met al die verbeelding van haarquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar niet gedaan, haha. Ze werd ook niet herkend, alleen door mij dan. Maar goed, ik kijk ook naar die onzin
Genoeg gezeldschap aan haar eigen ego..quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik zag Laura vanmiddag trouwens in het centrum van Hilversum lopen, zonder Alnix.Toneelstukje is definitief over.
Afwerkplek toch?quote:
De keiharde realiteit. Pijnlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
[..]
nog moooier , dat ze niet herkend wordt hahahaha met al die verbeelding van haar
die gaat meteen 3 dagen slapenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
[..]
nog moooier , dat ze niet herkend wordt hahahaha met al die verbeelding van haar
was ze alleen? goh jammer hoor, ik ben gistermiddag in het centrum en hilvertshof geweestquote:
laat me raden?????????quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
[..]
was ze alleen? goh jammer hoor, ik ben gistermiddag in het centrum en hilvertshof geweest![]()
als ik haar was tegen gekomen dan dan dan..........dan ..........ja !
Ze was met haar moeder volgens mij. Wel een mooie meid hoor, ook in het echt. Lekker bruin bekkie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef Stability het volgende:
[..]
was ze alleen? goh jammer hoor, ik ben gistermiddag in het centrum en hilvertshof geweest![]()
als ik haar was tegen gekomen dan dan dan..........dan ..........ja !
haar moeder mooi?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze was met haar moeder volgens mij. Wel een mooie meid hoor, ook in het echt. Lekker bruin bekkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |