ja rare houding , omdat het van de voorkant werd aangegeven door iemand anders denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Flash is al met 100% bewijs gekomen, want die hand op de Cap van Chufi had sowieso een rare houding.
-edit-
Ja, ze wil hem ook voeren. Achterlijk mokkel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik val binnen op een belachelijk moment; jo wil de stem eten geven..
irish wolfhoundquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja vast...ik kan ze wel betalen maar ik hou niet van honden , dus?
en als ik een hond nam was het een american stepphard (of hoe je dat ook schrijft) of een pitbull
dat zijn tenminste stoere honden vind ik ...of een rottweiler
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
zag jou net al langs komen
[ afbeelding ]
Sharon is de draak en ze mag best 5kg lichter wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat ziet niemand hoor. Of ze wil Sharon weer 5k lichter maken, die draak. Ze deed het vanochtend ook al bijna per ongeluk expres.
Yup.. dezelfde pagina als 3 weken geleden... maar het staat zéér Intelligentia...quote:
dat mens is echt van dr commode afgevallen , die spoort echt nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:28 schreef Stability het volgende:
[..]
dat mens is echt van dr commode afgevallen , die spoort echt niet
Dat zou ook nog kunnen. Ik zag vanmiddag de geheime kamer. You Sherlock you.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:27 schreef MargrietV het volgende:
mogelijk weet ze weer dat er iemand in de geheime kamer zit.
Ik had het over een bootquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja vast...ik kan ze wel betalen maar ik hou niet van honden , dus?
Deze ook stoer genoeg?quote:en als ik een hond nam was het een american stepphard (of hoe je dat ook schrijft) of een pitbull
dat zijn tenminste stoere honden vind ik ...of een rottweiler
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had het over een bootoh sorry mijn fout
[..]
Deze ook stoer genoeg?nah die kwijlen me teveel
[ afbeelding ]
Vacuümpompje gone wrong :pquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:28 schreef Stability het volgende:
[..]
dat mens is echt van dr commode afgevallen , die spoort echt niet
hey een doorgezakte teckelquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had het over een boot
[..]
Deze ook stoer genoeg?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef iBenny het volgende:
Ohw, jullie krijgen allemaal de groeten van MamaJo/Diane.
....en 20 % korting
Groetjes terug en bedank haar maar voor de korting.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef iBenny het volgende:
Ohw, jullie krijgen allemaal de groeten van MamaJo/Diane.
....en 20 % korting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |